Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Робочі станції та ноутбуки ( п.4.1.1.1 та п.4.1.1.4 ІП 2024)
Очікувана вартість
10 890 000,00 UAH
UA-2024-02-07-013743-a ● b46346f6467c49098c8f124469e2f8e3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ Прикарпаттяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131564 |
Місцезнаходження: | 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
Контактна особа: |
Костюк Василь Васильович +380342594336 Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 10 890 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4 (чотири) % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач АТ «Прикарпаттяобленерго», код за ЄДРПОУ 00131564, п/р UA 27 336503 0000026009302018152 в ТВБВ №10008/0143 філії - Івано-Франківського обласного управління АТ «Ощадбанк», в графі «Призначення платежу»: «Забезпечення виконання договору на закупівлю робочих станцій та ноутбуків(30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина), без ПДВ». У разі якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 4 (чотири) % вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Додатки у одному файлі з тендерною документацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
Робочі станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30214000-2 — Робочі станції
20 штуки
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 90 (дев’яносто) ро9бочих днів з моменту поставки товарів | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 17:03 |
ТД (ноути_рс) ІП-2024_ зБ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни в технічне завдання
Дата подання: 08 лютого 2024 12:47
Дата відповіді: 09 лютого 2024 14:34
Шановний замовник прохання внести зміни в технічне завдання ноутбуку , адже по ряду вимог сюди підходить тільки один виробник Asus від якого ви ще й вимагаєте авторизаційного листа. Такі критерії як Розміри (Ш x В x Г) 36.16 x 23.30 x 1.99 ~ 1.99 cm Вага (з батареєю) 1.69 кг Вага (без батареї) 1.52 кг не впливають на продуктивність ноутбуку , але штучно обмежують інших виробників таких як dell, lenovo, hp , acer
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначає, що в тендерній документації, серед іншого, повинні міститися такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 цього Закону.
Відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Однією з технічних та якісних характеристик предмета закупівлі може бути, зокрема, розміри товару, які замовник зазначає у вимогах до предмета закупівлі у тендерній документації. Хочемо зазначити, що характеристики ноутбука (в т.ч. габаритні розміри та вага) визначалися у відповідності до технічних вимог ІТ-підрозділу, а також з практичної точки зору зручності експлуатації ноутбуків і досвіду роботи з подібним обладнанням виїзних технічних бригад в польових умовах та при переміщенні в транспортних засобах. Також враховані вимоги до зберігання даного обладнання на об’єктах електричних мереж і безпечного транспортування в бригадних автомобілях. Тому, габаритні розміри та вага повинні бути наближеними до заданих та не перевищувати їх.
Стосовно технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі, хочемо зазначити, що ми, як Замовник, в праві зазанчити їх до найбільш наближених до нашої потреби, шляхом самостійного аналізу ринку комп’ютерного обладнання із врахуванням відгуків покупців стосовно якості та експлуатаційних характеристик.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога наявності в складі пропозиції Учасника документів, які підтверджують міжнародні стандарти виробництва, якість Товару та авторизації від виробника обладнання, є підтвердженням легальної закупівлі якісного обладнання, яке відповідає нашим вимогам, як Замовника, та нашої позиції щодо закупівлі товарів.
Замвоник користуючись свої правом провів аналіз аналогічних закупівель у Прозоро і на підставі відкритих даних електронної системи визначив вимоги до обладання, що є предметом торгів. Хочемо зазначити що аналогічні закупівлі ( з параметрами та вимогами) були проведені Замвониками та за результатами укладені Договору. Принагідно повідомляємо Вам, що зазначеним параметрам відповідають товари декількох виробників:
HP ProBook 450 G10 (85C39EA) Silver ; Dell Vostro 15 3530 N1604QPVNB3530UA
Відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Однією з технічних та якісних характеристик предмета закупівлі може бути, зокрема, розміри товару, які замовник зазначає у вимогах до предмета закупівлі у тендерній документації. Хочемо зазначити, що характеристики ноутбука (в т.ч. габаритні розміри та вага) визначалися у відповідності до технічних вимог ІТ-підрозділу, а також з практичної точки зору зручності експлуатації ноутбуків і досвіду роботи з подібним обладнанням виїзних технічних бригад в польових умовах та при переміщенні в транспортних засобах. Також враховані вимоги до зберігання даного обладнання на об’єктах електричних мереж і безпечного транспортування в бригадних автомобілях. Тому, габаритні розміри та вага повинні бути наближеними до заданих та не перевищувати їх.
Стосовно технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі, хочемо зазначити, що ми, як Замовник, в праві зазанчити їх до найбільш наближених до нашої потреби, шляхом самостійного аналізу ринку комп’ютерного обладнання із врахуванням відгуків покупців стосовно якості та експлуатаційних характеристик.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога наявності в складі пропозиції Учасника документів, які підтверджують міжнародні стандарти виробництва, якість Товару та авторизації від виробника обладнання, є підтвердженням легальної закупівлі якісного обладнання, яке відповідає нашим вимогам, як Замовника, та нашої позиції щодо закупівлі товарів.
Замвоник користуючись свої правом провів аналіз аналогічних закупівель у Прозоро і на підставі відкритих даних електронної системи визначив вимоги до обладання, що є предметом торгів. Хочемо зазначити що аналогічні закупівлі ( з параметрами та вимогами) були проведені Замвониками та за результатами укладені Договору. Принагідно повідомляємо Вам, що зазначеним параметрам відповідають товари декількох виробників:
HP ProBook 450 G10 (85C39EA) Silver ; Dell Vostro 15 3530 N1604QPVNB3530UA
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Технополіс |
10 890 000,00
UAH з ПДВ
|
10 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Технополіс #22178902 |
Переможець |
10 890 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 15:29
|
Договір _ 2024-557.pdf | укладений |
27 лютого 2024 15:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Робочі станції | 250 | штуки |
40 200,00
UAH з ПДВ
|
ноутбуки | 20 | штуки |
42 000,00
UAH з ПДВ
|