Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор струму)
Очікувана вартість
1 852 360,80 UAH
UA-2024-02-07-013452-a 6956552c7808448c904980f1c0d4e3da
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

380501005404 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
380501005404
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2024 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2024 14:00
Очікувана вартість: 1 852 360,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 523,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори


Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Інвестиційна програма (довиконання 2023 року)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1636 штуки
Трансформатор струму Т 0,66 600/5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 31173000-9 — Вимірювальні трансформатори
274 штуки
Трансформатор струму шинний 1000/5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 31173000-9 — Вимірювальні трансформатори
93 штуки
Трансформатор струму шинний 1200/5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 31173000-9 — Вимірювальні трансформатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 90 (дев'яносто) банківських днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 10 банківських днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених цим Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 90 (дев'яносто)банківських днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 10 банківських днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених цим Договором. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 16:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-07-013452-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЕВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38959083
Дата подання: 07 лютого 2024 21:13
Розподіл по лотах
Добрий вечір, Шановне ПАТ "Запоріжжяобленерго" просимо Вас знайти можливість розподілити трансформатори Типу Т-0,66 та ТШ-0,66 в окремі лоти. Для збереження конкуренції на ринку, просимо прибрати дискримінаційну вимогу позиції №1 Т-0,66 пункт 10. Габаритні розміри, не більше, мм: 75х100х170 та 12. Поворотна шина з можливістю встановлення різними способами (вертикально, горизонтально, під кутом). Головною конструктивною властивістю трансформаторів Типу Т-0,66 є встановлення на DIN-рейку. Виробник гарантує Відповідність ДСТУ ЕН 61869-2:2017 про що свідчить реєстр затверджених типів ЗВТ. Паспорт на Еквівалент додаємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2024 16:22
З приводу звернення щодо закупівлі: Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор струму), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-07-013452-a надати наступні відповіді:

«Щодо поділу предмета закупівлі на лоти після розміщення оголошення про проведення закупівлі:
Відповідно п. 14 Особливостей запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно з частиною першою статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Отже, здійснення закупівель за лотами передбачає зазначення замовником у річному плані інформації стосовно кожного лота.
Після оголошення закупівлі, зміни у річному плані не можливо здійснити.
Крім того, найменування предмета закупівлі у всіх документах, що стосуються даної закупівлі, повинні бути однаковими. Якщо в річному плані визначено предмет: «Код ДК 21:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор струму)», то і в оголошенні про закупівлю, і в тендерній документації та договорі про закупівлю він повинен бути аналогічним. Найменування предмета закупівлі (як узагальнене, так і конкретне) в документах, які створює замовник, не повинне змінюватись протягом проведення процедури, тому що це порушує ідентичність даних у цих документах, а також вважається зміною предмета закупівлі після оголошення торгів, що є неприпустимим.
Також відповідно до пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708, зареєстрованого в міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок №708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з потенційними Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на Уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб. Товариство, враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника Код ДК 21:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор струму).
Враховуючи, що предмет закупівлі має одну групу призначення та джерело фінансування, Товариство зацікавлене у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту, тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції. Враховуючи зазначене Товариство визнало за недоцільне виділити дану продукцію в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом цілком.
Також звертаємо Вашу увагу, щодо інформації про збереження конкуренції на ринку та дискримінаційну вимогу, наданої Вами, повідомляємо що виробництвом та постачанням трансформаторів струму в Україні також займаються ТОВ «НІК-ЕЛЕКТРОНІКА» (м. Київ), ПРАТ "УМАНСЬКИЙ ЗАВОД "МЕГОММЕТР" (м. Умань) та ТОВ "АЛБАТ" (м. Київ).

Щодо змісту ТД в частині встановлення дискримінаційних вимог, а саме:
По пункту 10. «Габаритні розміри, не більше, мм: 75х100х170».
Дякуємо за надані зауваження.
Найближчим часом, будуть внесені зміни до технічних вимог в Додатку № 5 тендерної документації, а саме по позиції 1 пункт 10. «Габаритні розміри», буде викладено у новій редакції.

По пункту 12 стовпця 5 «Вичерпні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» позиції 1 – «Трансформатор струму Т 0,66 600/5».
Поворотна шина з можливістю встановлення різними способами (вертикально, горизонтально, під кутом). У наданій до зауваження документації (Паспорт АИАН.671211.002 ПС) у пункті 6.3 розділу 6 «ВКАЗІВКИ ЩОДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ» зазначено, що трансформатор повинен кріпитися корпусними опорами за допомогою гвинтів до заземленої конструкції виробів споживача. Конструкція трансформатора дозволяє встановлювати його на DIN-рейку за допомогою опор, що входять в комплект поставки.
Замовником не надавалася вимога щодо конструктивної можливості встановлення трансформатора на DIN-рейку, а навпаки необхідна наявність поворотної шини з можливістю встановлення різними способами (вертикально, горизонтально, під кутом).
Також звертаю Вашу увагу, щодо інформації про збереження конкуренції на ринку та дискримінаційну вимогу, наданої Вами, всі вказані учасником позиції є щонайменше у декількох виробників та постачальників, а саме: ТОВ «НІК-ЕЛЕКТРОНІКА» (м. Київ), ПРАТ "УМАНСЬКИЙ ЗАВОД "МЕГОММЕТР" (м. Умань) та ТОВ "АЛБАТ" (м. Київ), що в жодному разі не порушує законодавство та не є дискримінацією.
Номер вимоги: UA-2024-02-07-013452-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЕВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38959083
Дата подання: 09 лютого 2024 19:33
Звернення до прозорої закупівлі
Шановне ПАТ «Запоріжжяобленерго» дякуємо Вам, що будуть внесені зміни до позиції 1 пункту 10 «Габаритні розміри». Звертаємо Вашу увагу, що правильним кодом Державного Класифікатору до даних засобів вимірювальної техніки потрібно обрати ДК 021:2015 31173000-9 – вимірювальні трансформатори. Наголошуємо, що критерієм вибору Переможця є ціна – питома вага 100%. Наявність конкурентної пропозиції на господарських потребах підприємства дає можливість покращити фінансовий стан. Джерелом фінансування є кошти підприємства у власності відповідного Міністерства, а заходом використання - Інвестиційна Програма 2023р. ( пункти яких не вказані до найменування закупівлі). Виходячи з тогу, що затвердження Інвестиційної Програми виконує НКРЕКП та вона і формує максимальний бюджет і граничну ціну одиниці товару, а обгрунтування використання коштів і захист Інвестиційної Програми це обов’язок Оператора Систем Розподілу, то підприємство повинно бути зацікавлене на мінімізації використання коштів від максимального бюджету пунктів Інвестиційних програм. Диверсифікація поставок навпаки зменшує ризики несвоєчасної поставки. Позитивно впливати на кінцеву ціну може лише наявність конкурентної пропозиції. Всі ризики за несвоєчасну поставку несе Постачальник відповідного до Проекту Договору. Ви зазначили двох виробників які можуть виконати поставку даного типу ЗВТ, але у 2023 році був лише Один учасник бо була дискримінаційна вимога «Габаритних розмірів». Просимо ВАС врешті решт скористатися Законним Правом і розподілити тендер на Лоти, щоб здійснити конкурентну пропозицію.
Виробник трансформаторів струму ТОПА-0,66-0,5S виготовляє серійно трансформатори струму з розташуванням шини під Кутом 90 або 180 градусів відносно кріплення трансформаторів. Технічна вимога «поворотна шина» є дискримінаційною, бо обмежує право третього вітчизняного виробника крім перерахованих Вами виробників приймати участь у закупівлі і надавати Еквівалент. Хочемо зазначити що у ДСТУ EN61869-2:2017 відсутній регламент розташування шини відносно кріплення трансформаторів.
ТОВ «Сталев-енерго» постачала у 2023 році трансформатори струму ТОПА-0,66-0,5S без вимоги «поворотна шина» про що свідчить наші участі на майданчику Prozorro.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2024 17:10
З приводу звернення щодо закупівлі: Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор струму), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-07-013452-a надати наступні відповіді:
«Щодо поділу предмета закупівлі на лоти після розміщення оголошення про проведення закупівлі:
Відповідно п. 14 Особливостей запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно з частиною першою статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Отже, здійснення закупівель за лотами передбачає зазначення замовником у річному плані інформації стосовно кожного лота.
Після оголошення закупівлі, зміни у річному плані не можливо здійснити.
Крім того, найменування предмета закупівлі у всіх документах, що стосуються даної закупівлі, повинні бути однаковими. Якщо в річному плані визначено предмет: «Код ДК 21:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор струму)», то і в оголошенні про закупівлю, і в тендерній документації та договорі про закупівлю він повинен бути аналогічним. Найменування предмета закупівлі (як узагальнене, так і конкретне) в документах, які створює замовник, не повинне змінюватись протягом проведення процедури, тому що це порушує ідентичність даних у цих документах, а також вважається зміною предмета закупівлі після оголошення торгів, що є неприпустимим.
Щодо визначення предмета закупівлі та Коду ДК, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції:
Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник).
На підставі вказаної норми ПАТ «Запоріжжяобленерго» предмет закупівлі визначило за показником четвертої цифри Код ДК 021:2015, а саме: Кодом ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори.
Пунктом 14 Порядку передбачено під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Тобто, Товариство правильно визначило предмет закупівлі за показником четвертої цифри Код ДК 021:2015, а саме: Кодом ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори та правильно визначило Код ДК що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції: Код ДК 021:2015:31173000-9 — Вимірювальні трансформатори.
Щодо вимоги до шини.
Технічна вимога «поворотна шина» не є дискримінаційною, оскільки як мінімум два виробника трансформаторів відповідають вимогам Замовника.
Вказані Замовником технічні вимоги «поворотна шина» трансформаторів струму зумовлені виходячи з технічної необхідності, оскільки їх планується встановлювати в електротехнічних установках, де обмаль місця для встановлення обладнання.».
Номер вимоги: UA-2024-02-07-013452-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЕВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38959083
Дата подання: 12 лютого 2024 17:51
Техніка
ПАТ "Запоріжжяобленерго" виходячи із змін ТД від 12.02.2024р а саме: Пункт 10. «Габаритні розміри, не більше: 75х100х170", в стовпці 5 «Вичерпні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» позиції 1 – «Трансформатор струму Т 0,66 600/5», викласти у наступній редакції: «Габаритні розміри, не більше, мм: 95х175х180».

Тобто Ви суттєво збільшили Габаритні розміри трансформатора струму і погодились з нашою заявою щодо дискримінаційного пункту "Габаритні розміри".

Цитуємо Вас виходячи із нашої заяви щодо дискримінації вітчизняного(третього) виробника надавати Еквівалент: " Вказані Замовником технічні вимоги «поворотна шина» трансформаторів струму зумовлені виходячи з технічної необхідності, оскільки їх планується встановлювати в електротехнічних установках, де обмаль місця для встановлення обладнання.».

Тобто і ще раз, Ви суттєво збільшили можливі габаритні розміри трансформаторів струму 600/5, а єдиним аргументом ЗА наявність дискримінаційної вимоги є обмаль місця в електротехнічних установках???

Обмаль місця??? Ви же самі збільшили можливий розмір трансформатора де обмаль місця!!!

Вимогаємо, прибрати дискримінаційну вимогу щодо наявності технічно не Обгрунтованого пункту "поворотна шина".

У ДСТУ EN61869-2:2017 відсутній регламент розташування шини відносно кріплення трансформаторів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2024 23:12
З приводу звернення щодо закупівлі: Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор струму), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-07-013452-a надати наступну відповідь:
«Шановані представники ТОВ "СТАЛЕВ-ЕНЕРГО",
У відповідь на вашу вимогу щодо прибирання дискримінаційної вимоги щодо наявності технічно не обґрунтованого пункту "поворотна шина" у тендерних умовах, ми хочемо надати наступні обґрунтування стосовно необхідності саме таких трансформаторів:
Технічна необхідність поворотної шини:
Пункт 10 тендерних умов, що визначає габаритні розміри трансформатора струму, був змінений відповідно до технічних вимог та потреб електротехнічних установок, де планується встановлення обладнання. Враховуючи обмаль місце для розміщення обладнання в таких установках, важливо мати трансформатори з поворотною шиною для забезпечення ефективної установки та забезпечення просторових обмежень.
Технічні вимоги стандартів:
Використання трансформаторів з поворотною шиною відповідає стандартам та технічним специфікаціям, які передбачаються для електротехнічних установок з обмеженим простором.
Можливість оптимізації простору:
Застосування трансформаторів із зазначеною характеристикою дозволить оптимізувати використання простору в електротехнічних установках, що є критичним для ефективної роботи та забезпечення безпеки.
Підвищення функціональності та ефективності:
Трансформатори з поворотною шиною можуть забезпечити зручний доступ для монтажу та обслуговування, що в свою чергу сприятиме підвищенню функціональності та ефективності електротехнічних установок.
На підставі вищезазначеного, ми залишаємо наявність вимоги щодо наявності трансформаторів з поворотною шиною у тендерних умовах, оскільки вони відповідають технічним та функціональним потребам проекту.
Стандартизація відповідно до ДСТУ EN61869-2:2017:
Наголошуємо, що розташування шини відносно кріплення трансформаторів відсутнє у ДСТУ EN61869-2:2017, тому зміни у вимогах не порушують жодного стандарту чи регламенту.».
Номер вимоги: UA-2024-02-07-013452-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УМАНСЬКИЙ ЗАВОД „МЕГОММЕТР“», Код ЄДРПОУ:00226106
Дата подання: 13 лютого 2024 16:56
Габаритні розміри.
Вітаємо шановне ПАТ "Запоріжжяобленерго", дякуємо за Ваші зміни ТД від 12.02.2024р а саме: Пункт 10. «Габаритні розміри, не більше: 75х100х170", в стовпці 5 «Вичерпні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» позиції 1 – «Трансформатор струму Т 0,66 600/5», викласти у наступній редакції: «Габаритні розміри, не більше, мм: 95х175х180».
Ви внесли зміни в габаритні розміри позиції 1 – «Трансформатор струму Т 0,66 600/5, але при цьому не змінили габаритні розміри позиції 2 – «Трансформатор струму шинний 1000/5» та позиції 3 – «Трансформатор струму шинний 1200/5», а саме не більше, мм: 66х170х55.
Хоча, у своїх відповідях по попередніх вимогах, Ви перераховуєте вітчизняних виробників, але ці габаритні розміри у них дещо інші, та більші на декілька міліметрів. Змінивши габаритні розміри в позиції 1, а не змінивши їх в позиції 2 і 3, або не розділивши їх на окремі лоти – нічого практично не змінюється, адже це не дає змоги залучити до даних торгів всіх виробників які вказані в ваших попередніх відповідях, чи їх представників з метою збереження конкуренції та уникнення дискримінаційних вимог.
Тому, просимо і надалі бути послідовними у Ваших діях та внести аналогічні зміни в:
- Пункт 10. «Габаритні розміри, не більше: 66х170х55", в стовпці 5 «Вичерпні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» позиції 2 – «Трансформатор струму шинний 1000/5», та позиції 3 – «Трансформатор струму шинний 1200/5», викласти у наступній редакції: «Габаритні розміри, не більше, мм: 95х175х55 без врахування розміру шини, або 95х175х180 з врахуванням розміру шини», оскільки п.11 та п.12, не дає однозначної відповіді чи повинен комплектуватись трансформатор струму шиною, а від цього залежать його габаритні розміри.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2024 23:14
З приводу звернення щодо закупівлі: Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор струму), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-07-013452-a надати наступну відповідь:
«Дякуємо за ваші зауваження та вимоги щодо змін у тендерних умовах. Ми ретельно розглянули вашу заяву та хочемо надати наступні пояснення стосовно внесених змін у габаритні розміри трансформаторів.

Принципи та мета змін:
Зміни, внесені у габаритні розміри позиції 1 тендеру, були зумовлені технічними вимогами та стандартами, а також метою оптимізації простору в електротехнічних установках. Ці зміни спрямовані на поліпшення функціональних характеристик обладнання та забезпечення його ефективної установки.

Збереження конкурентної середи:
Наша мета полягає в забезпеченні конкурентоспроможного та справедливого тендерного процесу. Ми цінуємо ваші зауваження та зобов'язуємося діяти послідовно з метою збереження конкуренції та уникнення будь-яких форм дискримінації.

Технічні вимоги та стандарти:
Габаритні розміри трансформаторів в позиціях 2 та 3 визначені на основі конкретних технічних вимог та стандартів, які враховують функціональні характеристики обладнання та його можливі варіації. Внесення змін у ці розміри може суперечити технічним вимогам або стандартам, що загрожує безпеці та ефективності використання трансформаторів.

Співвідношення між габаритами та функціональністю:
Габарити трансформаторів у позиціях 2 та 3 можуть бути встановлені з урахуванням особливостей монтажу чи технічних характеристик інших компонентів системи. Зміни в цих розмірах можуть призвести до несумісності з іншими елементами електричної мережі або збільшення труднощів у монтажі та експлуатації.
Наявність змінної шини у комплекті трансформатору струму не впливає на габарити самого трансформатора так як є такою що знімається та може бути різних розмірів.

Збереження конкурентного середовища:
Внесення змін у габаритні розміри трансформаторів у позиціях 2 та 3 може створити нерівні умови для учасників торгів, які вже виробляють обладнання з певними габаритами. Це може обмежити доступ до участі в торгах та зменшити конкурентну боротьбу, що не відповідає принципам справедливості та рівності в тендерних процедурах.

Прозорість та стабільність умов торгів:
Зміни в габаритах трансформаторів можуть призвести до збоїв у визначенні та інтерпретації умов торгів, а також порушити стабільність процесу закупівель. Для забезпечення прозорості та стабільності у тендерному процесі необхідно дотримуватися умов, визначених на етапі планування та оголошення торгів.
Отже, з урахуванням вищезазначених обґрунтувань, ми не можемо внести зміни до габаритних розмірів трансформаторів у позиціях 2 та 3 тендеру.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АЛБАТ" 1 852 360,80
UAH з ПДВ
1 852 360,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 лютого 2024 11:09
Електронний підпис
28 лютого 2024 11:09
Довідка право підпису.pdf
26 лютого 2024 16:23
Електронний підпис
26 лютого 2024 16:22
Довідка (8).zip
26 лютого 2024 16:22
10 Наказ.pdf
26 лютого 2024 16:22
9 Протокол.pdf
26 лютого 2024 16:22
4 ОПИС.pdf
26 лютого 2024 16:22
3 Статут .pdf
22 лютого 2024 16:25
Електронний підпис
19 лютого 2024 10:17
Електронний підпис
19 лютого 2024 10:17
Електронний підпис
19 лютого 2024 10:16
3 Протокол.pdf
19 лютого 2024 10:16
4 Наказ.pdf
19 лютого 2024 10:16
2 Відгук.pdf
19 лютого 2024 10:16
1 Аналогічний договір.pdf
19 лютого 2024 10:16
Технічна частина.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛБАТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛБАТ"
#31111009
Переможець 1 852 360,80
UAH з ПДВ
23 лютого 2024 18:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 15:47

Вимога про усунення невідповідностей

І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На підтвердження відсутності підстав, вказаних у абз. 14 п. 47 Особливостей згідно вимог Додатку №2 тендерної пропозиції Учасником зазначається відповідна інформація стосовно наступного (зазначається лише один варіант з нижчезазначених, що стосується Учасника) шляхом надання Довідки в довільній формі із змісту якої вбачається наступне: або між Учасником (зазначити найменування) та ПАТ «Запоріжжяобленерго» раніше не було укладено договорів про закупівлю. або Учасник (зазначити найменування) раніше укладав договір про закупівлю з ПАТ «Запоріжжяобленерго» та виконання Учасником зобов’язань за раніше укладеним договором не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. або Учасник (зазначити найменування) раніше укладав договір про закупівлю з ПАТ «Запоріжжяобленерго» та не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (тобто перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей). ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: У наданій Учасником ТОВ "АЛБАТ" довідці вих. №2140/8 від 16.02.2024 про вiдсутнiсть пiдстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей інформацію викладено не за одним із зразків (варіантів), наведених у Додатку №2 тендерної документації, довідка не містить інформацію укладався з ПАТ «Запоріжжяобленерго» раніше договір чи не укладався. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Довідку складену згідно вимог вказаних у Додатку №2 тендерної документації (на підтвердження відсутності підстав, визначених в абз. 14 п. 47 Особливостей) в довільній формі із змісту якої вбачається наступне: або між Учасником (зазначити найменування) та ПАТ «Запоріжжяобленерго» раніше не було укладено договорів про закупівлю. або Учасник (зазначити найменування) раніше укладав договір про закупівлю з ПАТ «Запоріжжяобленерго» та виконання Учасником зобов’язань за раніше укладеним договором не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. або Учасник (зазначити найменування) раніше укладав договір про закупівлю з ПАТ «Запоріжжяобленерго» та не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (тобто перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2024 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛБАТ"
#31111009
1 852 360,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 березня 2024 10:08
Договір №500324 від 07.03.2024.pdf укладений
07 березня 2024 10:07