Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі різні
Очікувана вартість
465 374,00 UAH
UA-2024-02-07-011216-a ● 395ef65242d9438f8729cd5452962dc8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
Код ЄДРПОУ: | 00493706 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15 |
Контактна особа: |
Іщенко Валерій Васильович 380445278931 zacupivli1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 13:19 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 13:19 |
Очікувана вартість: | 465 374,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 654,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Барна стійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
2 штуки
Шафа вітражна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 штуки
Шафа для інвентарю (тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
2 штуки
Шафа для обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 штуки
Шафа для інвентарю (тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 штуки
Шафа для інвентарю (тип 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
2 штуки
Шафа для інвентарю (тип 4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 штуки
Багатошухлядна шафа під антресоль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39132200-8 — Багатошухлядні шафи-картотеки
1 штуки
Багатошухлядна шафа для обладнання (тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39132200-8 — Багатошухлядні шафи-картотеки
2 штуки
Багатошухлядна шафа для обладнання (тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39132200-8 — Багатошухлядні шафи-картотеки
1 штуки
Полиця вітражна в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39135100-8 — Стелажі-органайзери
1 штуки
Вітражна барна полиця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
6 штуки
Стіл сортувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39135000-7 — Сортувальні столи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 16:48 |
Перелік змін_045.docx | |
13 лютого 2024 16:47 |
ТД_045_нова_редакція.docx | |
07 лютого 2024 15:30 |
Проєкт_договору_045.docx |
13 лютого 2024 16:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2024 16:48 |
Перелік змін_045.docx
|
|||
13 лютого 2024 16:47 |
ТД_045_нова_редакція.docx
|
|||
07 лютого 2024 15:30 |
Проєкт_договору_045.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики.
Дата подання: 08 лютого 2024 17:45
Дата відповіді: 09 лютого 2024 14:32
Доброго дня. Для прорахунку вартості виготовлення комплекту меблів не достатньо інформаціі. Просимо надати приблизну візуалізацію кожної одинці, опис наповнення. В Технічному завданні дані тільки переліки матеріалі , з яких повинні бути зроблені меблі , без зазначення кількості полиць, шухляд і т.д. в кожному елементі.
Дякуємо
ПП "В.А.В,"
Відповідь: Шановний Учасник!
Дякуємо за вашу зацікавленість до нашої процедури.
Щодо вашого запитання, повідомляємо вам, що Замовником у Додатку №2 до тендерної документації, було описано та викладено максимально деталізовано витребувані меблі за параметрами, які необхідні для прорахунку вартості меблів згідно наступних документів:
- ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2014, IDT);
- ГОСТ 22360-95 Шафи демонстраційні й лабораторні витяжні. Типи і функціональні розміри;
- ДСТУ ENV 1729-2:2004 Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування (ENV 1729-2:2001, IDТ).
Також у пункті 4 Додатку №2 до тендерної документації, вимагається від Учасників закупівлі надати деталізоване 3D зображення виконане у відповідній програмі, саме для того, щоб Замовник бачив, як будуть виглядати запропоновані товари Учасника закупівлі. Після визнання учасника переможцем процедури, Замовник надсилає заявку на отримання зразків товару та запрошує учасника до потенційного місця розташування меблів з метою підтвердження відповідності зразків товарів запитуваним вимогам та технічним характеристикам відповідно до тендерної документації.
Дякуємо за вашу зацікавленість до нашої процедури.
Щодо вашого запитання, повідомляємо вам, що Замовником у Додатку №2 до тендерної документації, було описано та викладено максимально деталізовано витребувані меблі за параметрами, які необхідні для прорахунку вартості меблів згідно наступних документів:
- ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2014, IDT);
- ГОСТ 22360-95 Шафи демонстраційні й лабораторні витяжні. Типи і функціональні розміри;
- ДСТУ ENV 1729-2:2004 Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування (ENV 1729-2:2001, IDТ).
Також у пункті 4 Додатку №2 до тендерної документації, вимагається від Учасників закупівлі надати деталізоване 3D зображення виконане у відповідній програмі, саме для того, щоб Замовник бачив, як будуть виглядати запропоновані товари Учасника закупівлі. Після визнання учасника переможцем процедури, Замовник надсилає заявку на отримання зразків товару та запрошує учасника до потенційного місця розташування меблів з метою підтвердження відповідності зразків товарів запитуваним вимогам та технічним характеристикам відповідно до тендерної документації.
Сертифікація
Дата подання: 09 лютого 2024 18:31
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:37
Добрий день, шановний Замовнику! Хочемо зазначити, що З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Також зазначаємо, що відповідно Наказу №93 від 26.01.2018 р. «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» Міністерства економічного розвітку і торгівлі України від 30.01.2013 р. та Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 10.05.1993 р., не передбачено обов"язкової сертифікації на меблі, матеріали та складові. Просимо прибрати такі вимоги із тендерної документаці. Такими вимогами Ви значно скорочуєте можливість участі у закупівлі виробників меблів, які можуть надати Вам конкурентний за ціною та якісний Товар. Тимпаче, що у тендерній документації є вимога про надання 3Д зображень та зразку Товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за оновленнями.
Шафа вітражна
Дата подання: 09 лютого 2024 21:29
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:37
Шафа вітражна 2.якого розміру повиненн бути цоколь 70ммчи 100мм? Підсвітка холодне світло чи тепле?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за оновленнями.
Барна стійка
Дата подання: 09 лютого 2024 21:29
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:38
Барна стійка - 1..Яке саме повинне бути фрезерування.2 Що мається на увазі під декоративними вставками?3.Які вимоги дофарби та фарбників?Що мається на увазі під опущеною робочою поверхнею?Якого розміру мають бути тумбидля зберігання інвентарю,та побажання по розмірам полиць.Кількість тумб? це по ширині розділено на 2 фасади? чи потрібен розподіл на більшу кількість тумб? Кількість фасадів в яких має бути замок? Крім ручок , чи є ще якісь вимоги по фурнітурі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за оновленнями.
Шафа для інвентарю
Дата подання: 09 лютого 2024 21:29
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:38
Шафа для інвентарю ( тип 1 ) -3.розмір цокольної планки?скільки вертикалних полиць має бути?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за оновленнями.
Шафа для інвентарю
Дата подання: 09 лютого 2024 21:30
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:38
Шафа для інвентарю ( тип 2 ) - 5.Ширина відділу під полиці? ширина відділлу під мікроліфт? Колір ручки ? Довжина ручки?.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за оновленнями.
Шафа для інвентарю
Дата подання: 09 лютого 2024 21:31
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:39
Шафа для інвентарю ( тип 3 ) - 6.скліьки фасадів має бути зі скла , скільки з дсп? Всі фасади мають бути однакового розміру?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за оновленнями.
Шафа для обладнання
Дата подання: 09 лютого 2024 21:31
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:38
Шафа для обладнання -4.Ширина відділу під гладильну дошку?Ширина відділу під полиці? ширина відділлу для одягу ,з трубою? Колір ручки ? Довжина ручки?.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за оновленнями.
Шафа для інвентарю
Дата подання: 09 лютого 2024 21:31
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:38
Шафа для інвентарю ( тип 4 ) - 7.Ширина відділу під полиці?Колір ручки ? Довжина ручки?.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за оновленнями.
Багатошухлядна шафа
Дата подання: 09 лютого 2024 21:32
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:39
Багатошухлядна шафа під антресоль -8.телескопічні направляючі в шуглядах з дотягувачем чи без?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за оновленнями.
Багатошухлядна шафа для обладнання
Дата подання: 09 лютого 2024 21:32
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:39
Багатошухлядна шафа для обладнання ( тип 1 ) -9.ти п фрезерквання фасадів?Шухляди повинні висуватися на телескопічних напрямних з дотягувачем чи без?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за оновленнями.
Багатошухлядна шафа
Дата подання: 09 лютого 2024 21:33
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:39
Багатошухлядна шафа для обладнання ( тип 2 ) - 10.Ширина модулю під шухляди? Ширина модулю під фасади що відчиняються? Тип фрезерування?ухляди повинні висуватися на телескопічних напрямних з дотягувачем чи без?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації, слідкуйте за оновленнями.
Технічек
Дата подання: 13 лютого 2024 18:16
Дата відповіді: 16 лютого 2024 13:44
Шановний Замовнику! У складі документації є вимога про надання учасником" копію дійсного сертифіката відповідності вимогам ДСТУ ГОСТ на матеріали з яких будуть виготовлятися товари." Розтлумачте більш розширено на які саме матеріали потрібно надати сертифікати. На листові? Всі матеріали та фурнітура не підлягають обов"язковій сертифікації на території України. Чи достатньо буде надання висновку ДСЄЄ, де визначено ДСТУ, згідно якого виготовлений матеріал, та пройшов випробування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до умов тендерної документації, Учасник повинен надати сертифікати відповідності на матеріали з яких будуть виготовлятись меблі, а саме: ЛДСП, ДСП, метал або металеві труби.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІМКОМ" |
375 400,59
UAH з ПДВ
|
375 400,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна |
430 594,00
UAH з ПДВ
|
425 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Розком |
438 846,00
UAH з ПДВ
|
429 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІМКОМ" #40636138 |
Відхилено |
375 400,59
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 16:16
|
ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна #2486907108 |
Переможець |
425 940,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 13:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 15:31 |
Кінець періоду оскарження: | 09 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 09 квітня 2024 01:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пп. 2 п. 50 Постанови |
Документи:
29 березня 2024 15:31
|
Електронний підпис |
29 березня 2024 15:31
|
Протокол_відміна_045.docx |