Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
постачання електричної енергії
Очікувана вартість
3 678 400,00 UAH
UA-2024-02-07-009838-a ● be237e5883da4e72a7b9b8269db4deea
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Семенівської селищної ради "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 43713136 |
Місцезнаходження: | 38200, Україна , Полтавська обл., смт. Семенівка, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Кібукевич Інна Сергіївна +380669036456 komunalnyk2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 11:06 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 11:06 |
Очікувана вартість: | 3 678 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 392,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
432750 кіловат-година
постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38200, Україна, Полтавська область, смт. Семенівка, вул. Незалежності, 73 та об’єкти підпорядковані Замовнику (більш детально у додатку 3 до документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк,визначений у рахунку,який не може бути меншим10(десяти)робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 10(десяти)робочих днів віддати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 14:10 |
Тендерна документація зміни 2.docx | |
01 березня 2024 14:10 |
оголошення зміни 2.doc | |
01 березня 2024 14:10 |
рішення 5.pdf | |
01 березня 2024 14:10 |
Перелік змін 2.docx | |
07 лютого 2024 14:48 |
проект договору.doc |
01 березня 2024 14:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 березня 2024 14:10 |
Тендерна документація зміни 2.docx
|
||||||
01 березня 2024 14:10 |
оголошення зміни 2.doc
|
||||||
01 березня 2024 14:10 |
рішення 5.pdf
|
||||||
01 березня 2024 14:10 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
07 лютого 2024 14:48 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність тендерної документації п. 29 Особливостей
Дата подання: 08 лютого 2024 12:11
Дата відповіді: 09 лютого 2024 15:10
Тендерна документація суперечить п. 29 Особливостей, оскільки для закупівлі саме електроенергії заборонено вимагати будь-які документи щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Заборона вимагати ці документи у закупівлях електроенергії відповідно до п.29 Особливостей є імперативною нормою, що має виконувати замовник при складанні тендерної документації, та не вимагати дані документи, незалежно від того чи повинен мати постачальник їх чи ні. Зазначені документи незаконно вимагаються вами у Додатку 3 тендерної документації, що є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, тендерна документація складена не у відповідності до вимог законодавства. На підставі вищезазначеного, вимагаємо ПОВНІСТЮ вилучити РОЗДІЛ ІІ Додатку 3 тендерної документації. Ще раз наголошуємо, що п.29 Особливостей ЧІТКО та ПРЯМО ЗАБОРОНЕНО вимагати будь-які (!) документи щодо матеріально-технічної бази, обладнання, технологій, працівників саме у закупівлях електроенергії! Саме це вимагається вами у кожній вимозі в Розділі ІІ Додатку 3, що є прямим порушенням законодавства. Це не залежить від ваших бажань чи від того, що постачальник повинен мати певні технології, обладнання, праціників тощо, а є прямою забороною законодавства вимагати у закупівлях електроенергії ці документи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги (у формі питань), які Ви називаєте незаконними, передбачені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електроенергії споживачу, і є обовʼязковими для всіх електропостачальників. Підстав для задоволення Вашої вимоги немає.
Незаконні вимоги тендерної документації, які прямо суперечать п. 29 Особливостей
Дата подання: 09 лютого 2024 16:06
Дата відповіді: 12 лютого 2024 14:58
Так, дійсно, ліцензійними умовами передбачена наявність певної бази у постачальників. Але вам ЗАБОРОНЕНО все це вимагати на час дії Особливостей (Постанова КМУ № 1178 від 12.12.2022) у закупівлях саме електроенергії! В пункті.29 Особливостей ЧІТКО та ПРЯМО ЗАБОРОНЕНО вимагати будь-які (!) документи щодо матеріально-технічної бази, обладнання, технологій, працівників саме у закупівлях електроенергії! Саме це вимагається вами у кожній вимозі в Розділі ІІ Додатку 3, що є прямим порушенням законодавства. Це не залежить від ваших бажань, а є прямою забороною законодавства вимагати у закупівлях електроенергії ці документи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Уважно перечитавши розділ ІІ Додатку 3 до тендерної документації ми не знайшли вимог надання документів щодо матеріально-технічної бази, обладнання, технологій та працівників. Документів саме щодо наявності в Учасника саме матеріально-технічної , обладнання, технологій та працівників ми не вимагаємо. Тому нам не зрозуміла Ваша позиція з цього приводу.
Тендерна документація суперечить п. 29 Особливостей (Постанова КМУ № 1178)
Дата подання: 26 лютого 2024 16:03
Дата відповіді: 29 лютого 2024 17:03
Тендерна документація містить вимогу про підтвердження наявності в учасника технологій: «1.6. ДОВІДКА В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ПРО НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ВСІХ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕРЕБІЙНОГО ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ОБ’ЄКТІВ ЗАМОВНИКА ДОГОВОРІВ ІЗ ІНШИМИ УЧАСНИКАМИ РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ СТ. 4 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО РИНОК ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ» №2019-VIII ВІД 13.04.2017 РОКУ. ДОВІДКА МАЄ МІСТИТИ ПОВНИЙ ПЕРЕЛІК ДОГОВОРІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ ТА УКЛАДЕНІ УЧАСНИКОМ ДОГОВОРИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОЖЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ, В ТОМУ ЧИСЛІ, БЕЗПЕРЕБІЙНОГО ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ДО ОБ‘ЄКТІВ ЗАМОВНИКА ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПРЕДМЕТУ ДОГОВОРУ, НОМЕРУ ДОГОВОРУ ТА ДАТИ ЙОГО УКЛАДАННЯ.»
Таким чином, тендерна документація суперечить п. 29 Особливостей, оскільки для закупівлі саме електроенергії заборонено вимагати будь-які документи щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Заборона вимагати ці документи у закупівлях електроенергії відповідно до п.29 Особливостей є імперативною нормою, що має виконувати замовник при складанні тендерної документації, та не вимагати дані документи, незалежно від того чи повинен мати постачальник їх чи ні, без жодних виключень.
На підставі вищезазначеного, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до положень п. 29 Особливостей (Постанова КМУ № 1178) та вилучити вищезазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Невідповідність пункту 1.10 тендерної документації законодавству - п.29 Особливостей
Дата подання: 26 лютого 2024 16:16
Дата відповіді: 29 лютого 2024 17:03
Тендерна документація містить вимогу про підтвердження наявності в учасника матеріально-технічної бази, технологій, обладнання, працівників: «1.10 У РАЗІ, ЯКЩО СТВОРЕННЯ КОЛ-ЦЕНТРУ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ВИМОГ ПОСТАНОВИ НКРЕКП «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ ДО ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ КОЛ-ЦЕНТРАМИ» № 373 ВІД 12.06.2018 Р. НЕ Є ОБОВ‘ЯЗКОВИМ ДЛЯ УЧАСНИКА, ТАКИЙ УЧАСНИК НАДАЄ ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ З ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ ІЗ СПОЖИВАЧАМИ, ПІДРОЗДІЛ НА ЯКИЙ УЧАСНИКОМ ПОКЛАДЕНО ОБОВ‘ЯЗОК ЗДІЙСНЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ ІЗ СПОЖИВАЧАМИ АБО, У РАЗІ ВІДСУТНОСТІ ПІДРОЗДІЛУ, ПРО СЛУЖБОВУ ОСОБУ (ОСІБ) УЧАСНИКА НА ЯКУ(ЯКИХ) ПОКЛАДЕНО ОБОВ‘ЯЗОК ЗДІЙСНЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ ІЗ СПОЖИВАЧАМИ (КОНТАКТНИЙ ТЕЛЕФОН, ПОСАДА ПРІЗВИЩЕ, ІМ‘Я ПО-БАТЬКОВІ ТА ГРАФІК РОБОТИ). ДЛЯ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТОГО, ЩО СТВОРЕННЯ КОЛ-ЦЕНТРУ НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ ДЛЯ УЧАСНИКА, В ЗВ’ЯЗКУ З ТИМ, ЩО НИМ ОБСЛУГОВУЄТЬСЯ МЕНШЕ 100 000 СПОЖИВАЧІВ, ТАКИЙ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ДОВІДКИ ВІД ВСІХ ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ, З ЯКИМИ УЧАСНИКОМ УКЛАДЕНО ДОГОВОРИ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИКА ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ З РОЗПОДІЛУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ, З ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО КІЛЬКІСТЬ СПОЖИВАЧІВ, ЯКИХ ВІН ОБСЛУГОВУЄ НА ТЕРИТОРІЇ ВІДПОВІДНОГО ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ. ДОВІДКИ ПОВИННІ БУТИ ВИДАНА В ПОТОЧНОМУ РОЦІ.»
Таким чином, тендерна документація суперечить п. 29 Особливостей, оскільки для закупівлі саме електроенергії заборонено вимагати будь-які документи щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Заборона вимагати ці документи у закупівлях електроенергії відповідно до п.29 Особливостей є імперативною нормою, що має виконувати замовник при складанні тендерної документації, та не вимагати дані документи, незалежно від того чи повинен мати постачальник їх чи ні, без жодних виключень.
На підставі вищезазначеного, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до положень п. 29 Особливостей (Постанова КМУ № 1178) та вилучити вищезазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Невідповідність п. 1.11 розділу ІІ Додатку 3
Дата подання: 26 лютого 2024 16:20
Дата відповіді: 29 лютого 2024 17:03
Тендерна документація містить вимогу про підтвердження наявності в учасника матеріально-технічної бази, технологій, обладнання: «З МЕТОЮ ОТРИМАННЯ ЗАМОВНИКОМ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ДОТРИМАННЯ УЧАСНИКОМ ЗАГАЛЬНИХ ТА ГАРАНТОВАНИХ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЙ ЗА НЕДОТРИМАННЯ ГАРАНТОВАНИХ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ СПОЖИВАЧАМ, В ПОРЯДКУ ПЕРЕДБАЧЕНОМУ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЙ СПОЖИВАЧАМ ЗА ЇХ НЕДОТРИМАННЯ» № 375 ВІД 12.06.2018 Р. УЧАСНИКИ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ НАДАЮТЬ:
- ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ЗАГАЛЬНИХ ТА ГАРАНТОВАНИХ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ЗА ФОРМОЮ, ЗГІДНО ДОДАТКУ 8 ДО ПОСТАНОВИ НКРЕКП №375 ВІД 12.06.2018 Р., ЯКА БУЛА ПОДАНА НКРЕКП З ДОТРИМАННЯМ ВСТАНОВЛЕНИХ ТЕРМІНІВ (ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНІЙ ПЕРІОД) ТА ОПРИЛЮДНЕНА НА САЙТІ УЧАСНИКА НА ВИКОНАННЯ ВКАЗАНОЇ ПОСТАНОВИ НКРЕКП.
- ЗВІТ ЗА ФОРМОЮ 14-НКРЕКП-ПОСТАЧАНННЯ (КВАРТАЛЬНА) «ЗВІТ ЩОДО ПОКАЗНИКІВ КОМЕРЦІЙНОЇ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ», ЗАТВЕРДЖЕНОЮ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ФОРМ ЗВІТНОСТІ ЩОДО ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА ІНСТРУКЦІЙ ЩОДО ЇХ ЗАПОВНЕННЯ» № 374 ВІД 12.06.2018 РОКУ ЗА ОСТАННІЙ КВАРТАЛ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.»
Таким чином, тендерна документація суперечить п. 29 Особливостей, оскільки для закупівлі саме електроенергії заборонено вимагати будь-які документи щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Заборона вимагати ці документи у закупівлях електроенергії відповідно до п.29 Особливостей є імперативною нормою, що має виконувати замовник при складанні тендерної документації, та не вимагати дані документи, незалежно від того чи повинен мати постачальник їх чи ні, без жодних виключень.
На підставі вищезазначеного, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до положень п. 29 Особливостей (Постанова КМУ № 1178) та вилучити вищезазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
пункт 1.14 розділу ІІ Додатку 3 тендерної документації
Дата подання: 26 лютого 2024 16:25
Дата відповіді: 29 лютого 2024 17:02
Добрий день. Вимагаємо виключити з тендерної документації пункт 1.14 (розділу ІІ Додатку 3), оскільки постачальник не несе відповідальності за дії оператора системи розподілу, інших суб'єктів ринку електричної енергії, а також не зобов'язаний виплачувати якісь кошти, різниці тарифів тощо.
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-07-009838-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:42892355
Дата подання: 08 лютого 2024 16:44
Дата подання: 08 лютого 2024 16:44
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Скарга
на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2024 15:10
рішення від 12.02.2024 № 2556.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2024 15:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2024 № 3062.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 11:48
рішення від 19.02.2024 № 3062.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2024 14:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМкУ виконано повністю
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-02-13-000003 • aec429627dac4392b726abec28265981
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-02-13
•
11:49
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Всупереч положенням пункту 29 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року, Замовник незаконно вимагає документи, які фактично стосуються певного обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, наявності працівників, а також документи, які не передбачені національним стандартом щодо предмету закупівлі. Дані вимоги до учасників незаконно викладені у Розділі II Додатку 3 до кінця цього Додатку 3. Відповідно до пункту 29 Особливостей у закупівлях електричної енергії замовникам не можна вимагати будь-які документи щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документи, які не передбачені відповідним національним стандартом. Враховуючи вищезазначене, тендерна документація складена не у відповідності до вимог чинного законодавства, що є порушенням з боку Замовника.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2024-02-09-000002 • 37dce38452cf44f18816a9c808f8564b
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-02-09
•
16:14
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Тендерна документація суперечить п. 29 Особливостей, оскільки для закупівлі саме електроенергії заборонено вимагати будь-які документи щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Заборона вимагати ці документи у закупівлях електроенергії відповідно до п.29 Особливостей є імперативною нормою, що має виконувати замовник при складанні тендерної документації, та не вимагати дані документи, незалежно від того чи повинен мати постачальник їх чи ні. Зазначені документи незаконно вимагаються у Розділі ІІ Додатку 3 тендерної документації, що є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, тендерна документація складена не у відповідності до вимог законодавства. У пункті 29 Особливостей чітко та прямо заборонено вимагати будь-які документи щодо матеріально-технічної бази, обладнання, технологій, працівників саме у закупівлях електроенергії. Саме це вимагається замовником у кожній вимозі в Розділі ІІ Додатку 3, що є прямим порушенням законодавства.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2024 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" |
2 615 849,12
UAH з ПДВ
|
2 391 376,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
2 622 465,00
UAH з ПДВ
|
2 391 376,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ю-ГАЗ" |
2 921 062,50
UAH з ПДВ
|
2 921 062,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
3 292 362,00
UAH з ПДВ
|
3 019 511,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" |
3 037 905,00
UAH з ПДВ
|
3 019 513,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" #44494907 |
Переможець |
2 391 376,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 13:30
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 08:32
|
Договір ее.pdf | укладений |
19 березня 2024 08:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |