Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41765931 |
Вебсайт: | https://pomichna.osv.org.ua/feedback/ |
Місцезнаходження: | 27030, Україна , Кіровоградська обл., м. Помічна, вул. Січових Стрільців, буд. 1-А |
Контактна особа: |
Тетяна Ходакова +380500341331 tasi4ka1204@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3,0 відсотка від очікуваної вартості закупівлі, що у грошовому виразі складає 75000 грн. (сімдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.). Сума гарантії залишається незмінною. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія має бути безвідкличною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 75000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від Учасника-переможця внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом надання банківської гарантії. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Потреба закладів освіти на 2024 рік
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2024 11:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 14:45 |
ТД_Вугілля.docx |
08 лютого 2024 11:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 лютого 2024 14:45 |
ТД_Вугілля.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000037 ● 3c33aa8a629241d78e67168c70ccaf8a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 17:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2024 № 24-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.04.2024 № 24-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-01-26-015170-a 26.01.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 16:45:56
Наказ від 02.04.2024 № 25-з
Про припинення проведення моніторингу процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
- UA-M-2024-04-01-000041 ● 9076b23b8b84479ea2e92affcda4a998
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 17:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2024 № 24-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.04.2024 № 24-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-02-07-009729-a 07.02.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 11:20:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Тверде паливо» (вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100, П6-100 та брикет паливний з соломи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-07-009729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 10:34:53
Відповідь на звернення
На Ваш Запит, повідомляємо наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів та вимог законодавства. Вугілля кам’яне повинне відповідати ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне і антрацит для побутових потреб.
Товар за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника виходячи із характеристик котлів, встановлених у замовника.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно по КЕКВ 2275 з очікуваною вартістю предмета закупівлі 2 500 000,00 (з ПДВ) грн.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін, дані яких містяться на веб-порталі уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) щодо даного предмету закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, опублікована на сторінці власного веб-сайту Замовника, а саме: https://pomichna.osv.org.ua/news/1712050220/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 11:31:33
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Тверде паливо» (вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100, П 6-100 та брикет паливний з соломи) відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради за адресою: Кіровоградська область, м. Помічна, вул. Січових Стрільців, 1-А, код ДК 09110000-3-Тверде паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-07-009729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати інформаційного листа з поясненням яким чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля, що закуповується замовником із зазначенням інформації стосовно виробника товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) та постачальника (продавця) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати вугілля у будь-якого суб’єкта підприємницької діяльності (вказати найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон такого суб’єкта господарювання).
В якому файлі тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «ПРОФІТПОСТАЧ» (далі – ПП «ПРОФІТПОСТАЧ») надано пояснення яким саме чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля, що закуповується замовником відповідно до вищевказаних вимог пункту 3 Додатку 2 тендерної документації?
2. Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до пункту 19 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у цій частині.
В результаті проведення закупівлі укладено договір №61 від 04.03.2024 між відділом освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради та ПП «ПРОФІТПОСТАЧ». В подальшому, між сторонами 11.03.2024 укладено додаткову угоду №1 до договору, якою змінено найменування товару, що є предметом закупівлі.
З якої причини було змінено найменування товару, а саме: вугілля кам’яне марки П (6-100) на вугілля кам’яне марки ДГ (50-100)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 14:44:38
Відповідь на звернення
Інформаційний лист з поясненням яким чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля міститься в тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «ПРОФІТПОСТАЧ» у в архівному файлі: «Загрузка Профітпостач на Помічну.rar» в якому міститься файл з розширення pdf, під назвою: «Лист про постачання.pdf».
Зміни до істотних умов договору внесені відповідно до підпункту 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Документальне підтвердження надаємо.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-05 16:10:21
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Тверде паливо» (вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100, П 6-100 та брикет паливний з соломи) відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради за адресою: Кіровоградська область, м. Помічна, вул. Січових Стрільців, 1-А, код ДК 09110000-3-Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-07-009729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні наступних поясненнь (інформації та документів):
1. Згідно з пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати інформаційного листа з поясненням яким чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля, що закуповується замовником із зазначенням інформації стосовно виробника товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) та постачальника (продавця) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати вугілля у будь-якого суб’єкта підприємницької діяльності (вказати найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон такого суб’єкта господарювання).
В архівному файлі: «Загрузка Профітпостач на Помічну.rar» в якому міститься файл з розширення pdf, під назвою: «Лист про постачання.pdf» надана інформація про виробника та постачальника вугільної продукції, але в даному листі відсутня інформація яким чином буде забезпечена поставка учасником вугілля. Просимо вказати документ, поданий у складі тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПОСТАЧ», в якому надана інформація яким чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля, що закуповується замовником відповідно до вимог пункту 3 Додатку 2 тендерної документації.
2. Просимо надати Протокол уповноваженої особи в якому міститься інформація про рішення щодо визначення предмета закупівлі, а саме марки вугілля та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі (на підставі моніторингу яких саме закупівель в системі Prozorro зроблено розрахунок).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-10 12:26:39
відповідь на запит
На Ваш Запит, повідомляємо наступне:
1. Інформаційний лист з поясненням, яким чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля, міститься в тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «ПРОФІТПОСТАЧ» у в архівному файлі: «Загрузка Профітпостач на Помічну.rar» в якому міститься файл з розширення pdf, під назвою: «Лист про постачання.pdf». (Файл додається)
Вказаний лист відповідає пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, в якому вказано:
«Лист з поясненням яким чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля»
1. Вугілля кам'яне марки П (6-100)
Виробник вугільної продукції та постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВУГЛЕТОРФЗБАГАЧЕННЯ»;
(код ЄДРПОУ: 21748702)
адреса: Україна, 65020, Одеська область, місто Одеса, вулиця Толстого Льва, будинок 7;
Телефон: +380334444667
2. Вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)
Виробник вугільної продукції та постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА
КОМПАНІЯ ЕНЕРГО»;
(код ЄДРПОУ: 43852617)
Адреса: Україна, 85323, м. Мирноград, вул. Коршункова, б.2, офіс 9;
- телефон: +380508470875.»
Таким чином даний лист підтверджує виконання вимоги замовника згідно пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації»
2. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, на виконання вищенаведеної норми Уповноваженим органом Наказом № 708 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок визначення), який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону товари — продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Порядок визначення, у пункті 3 Розділу I якого встановлено, що предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Також відповідно до пункту 5 Розділу I Порядку визначення замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів.
Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів зазначається інформація щодо:
- назви предмета закупівлі;
- коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів;
- назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі (зазначається в оголошенні або повідомленні про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі);
- коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (зазначається в оголошенні або повідомленні про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі).
Беручи до уваги наведене чинне законодавство не передбачає складання такого документу як: «Протокол уповноваженої особи в якому міститься інформація про рішення щодо визначення предмета закупівлі, а саме марки вугілля та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі».
Щодо моніторингу яких саме закупівель в системі Prozorro зроблено розрахунок:
Розрахунок зроблено на підставі таких закупівель в системі Prozorro:
UA-2023-11-09-015623-a
UA-2023-11-10-010605-a
UA-2023-11-09-012918-a
UA-2023-11-09-014852-a
UA-2024-01-25-015396-a
UA-2024-01-25-006138-a
UA-2024-01-25-003479-a
UA-2024-01-23-002885-a
UA-2024-01-12-010067-a
UA-2024-01-12-008408-a
UA-2024-01-05-006198-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 10:13:38
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Тверде паливо» (вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100, П 6-100 та брикет паливний з соломи) відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради за адресою: Кіровоградська область, м. Помічна, вул. Січових Стрільців, 1-А, код ДК 09110000-3-Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-07-009729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. В результаті проведення закупівлі укладено договір №61 від 04.03.2024 між відділом освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради та ПП «ПРОФІТПОСТАЧ». В подальшому, між сторонами 11.03.2024 укладено додаткову угоду №1 до договору, якою змінено найменування товару, що є предметом закупівлі.
Замовником 05.04.2024 надані пояснення щодо марки вугілля яке необхідно було закупити, а саме: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів та вимог законодавства. Вугілля кам’яне повинне відповідати ДСТУ 7146:2010: Вугілля кам’яне і антрацит для побутових потреб.
Товар за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника виходячи із характеристик котлів, встановлених у замовника.
Також замовником надано «ЛИСТ – ЗВЕРНЕННЯ» від ПП «ПРОФІТПОСТАЧ» щодо внесення змін до Договору шляхом укладення додаткової угоди, в частині покращення якості предмета закупівлі: кам’яного вугілля марки (П 6-100) на кам’яне вугілля марки ДГ (50-100).
Технічні характеристики кам’яного вугілля марки П (6-100) наступні:
Розмір кусків (фракція) – 6-100;
зольність на сухий стан палива– не більше ніж 25 %;
загальна волога на робочий стан палива – не більше, ніж 8 %;
нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше, ніж 5633 ккал/кг.
Технічні характеристики марки кам’яного вугілля ДГ (50-100) наступні:
Розмір кусків (фракція) – 50-100;
зольність на сухий стан палива– не більше ніж 10 %;
загальна волога на робочий стан палива – не більше, ніж 10 %;
нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше, ніж 6100 ккал/кг.
Чому було змінено марку вугілля П (6-100) на марку вугілля ДГ (50-100) шляхом укладання додаткової угоди №1 до договору, якщо загальна волога на робочий стан палива у цієї марки вугілля має більший відсоток ніж загальна волога на робочий стан палива у марки вугілля П (6-100)?
2. Проаналізувавши закупівлі відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради за кодом ДК 021:2015: 09110000-3- Тверде паливо, встановлено, що раніше вугілля кам’яне марки П (6-100) відділом освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради не закуповувалось.
Чому було обрано предметом закупівлі та заявлено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (за номером закупівлі UA-2024-02-07-009729-a) вугілля кам’яне марки П (6-100) яке, на теперішній час, не видобувається на підконтрольній Україні території?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 10:14:20
Відповідь на запит
На Ваш Запит, повідомляємо наступне:
Щодо першого питання
Зміни до істотних умов договору внесені відповідно до підпункту 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Документальне підтвердження вже надавалось до першого питання.
З приводу загальної вологи. Дійсно загальна волога на робочий стан палива марки П 6-100 – не більше, ніж 8 %, а марки ДГ 50-100 - не більше, ніж 10 %.
Але ж, згідно наданого до листа №1 від 07.03.2024 сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик такий показник вологи марки вугілля ДГ 50-100 складає 4,8%. Тобто фактично є меншим ніж 10%.
Слід врахувати в сукупності всі технічні показники цих марок вугілля, адже загальна волога на робочий стан палива це не основний елемент, адже головним є зольність на сухий стан палива (це вміст у відсотках незгоряючого залишку (на безводну масу), який утворюється з мінеральних домішок вугілля при його повному згорянні) та нижча теплота згорання на робочий стан палива (це кількість тепла, що виділяється при згорянні). Показник в мінус 2% вологи марки вугілля ДГ 50-100, при зольності мінус 15% та нижчої теплоти згорання в плюс 467 ккал/кг є більш ніж виправданим.
Щодо другого питання
Обрання даної марки вугілля здійснено Замовником з урахуванням моніторингу закупівель в системі Prozorro інших Замовників. Вугілля кам’яне марки П (6-100) передбачене ДСТУ 7146:2010.
Водночас зміст ДСТУ 7146:2010, який є діючим і не має виключень з нього, не передбачає, яка марка вугілля видобувається на підконтрольній Україні території. Виходячи з того, що участь прийняли три учасники то виходить, що дана марка вугілля видобувається на підконтрольній Україні території.
Замовник не має можливості дізнатися яка саме марка вугілля видобувається на підконтрольній території, оскільки відсутній документ, який визначає перелік марок вугілля, які заборонено закуповувати Замовником.
Крім того, вугілля має тривалий термін придатності і може зберігатися на складах впродовж декількох років.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель, а саме сторонами укладено додаткову угоду № 2 (документ додається) та взято до уваги виявлені порушення на майбутнє. Уповноважена особа вже зареєстувалася на онлайн-курс з публічних закупівель. Курси розроблені Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Мінекономіки разом з проектом ЄС «Підтримка реформ публічних закупівель в Україні». Підтвердження реєстрації на вказані курсі додається.
2024-04-29 13:57:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення)
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПАЛ" |
1 330 000,00
UAH з ПДВ
|
1 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "ПРОФІТПОСТАЧ" |
2 498 500,00
UAH з ПДВ
|
2 498 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" #39635487 |
Відхилено |
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 09:02
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 лютого 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПАЛ" #45184685 |
Відхилено |
1 330 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 08:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 лютого 2024 00:00
|
Приватне підприємство "ПРОФІТПОСТАЧ" #45326265 |
Переможець |
2 498 500,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 10:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 09:04
|
ДУ вугілля.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 15:48
|
Договір вугілля.pdf | укладений |
04 березня 2024 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |