Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЛІЦЕЮ №122 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)
Очікувана вартість
274 015,00 UAH
UA-2024-02-07-009488-a ● 34abe5a68f724f14a82a0c7e058386fb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Контактна особа: |
Колца Ірина Русланівна +380487069772 buh_prim134@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 274 015,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 370,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЛІЦЕЮ №122 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)
39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЛІЦЕЮ №122 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
122 штука
39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЛІЦЕЮ №122 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 березня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) протягом 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника торгів-Платника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 14:43 |
ТД Ліцей 122.docx | |
07 лютого 2024 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Завищені вимоги до документів!!!
Дата подання: 11 лютого 2024 21:07
Дата відповіді: 12 лютого 2024 19:43
Замовнику! Вже не перша Ваша закупівля, в якій Ви прописуєте "кошерний" перелік документів, додавши новий екзотичний протокол - "стійкість покриттів робочих поверхонь до плямоутворення, ударну міцність декоративних покриттів". Нам, як потенційному учаснику в цій закупівлі, цікаво, Ви самі настільки досліджуєте "новинки" в документації по шкільних меблях чи Вам хтось "допомагає" з виробників. Звісно, Ви напишете, що "Відповідно до п.4 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). І зовсім не напишете, що у цій та у всіх інших Ваших закупівлях є корупційна складова. Прикро, що Ви не підтримуєте добросовісну конкуренцію та безсоромно ділите бюджетні кошти з ТОВ Геометрія-Арт / ТОВ Меблі Техностиль
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.4 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Вимога зумовлена необхідністю підтвердити стійкість та міцність покриттів робочих поверхонь. Наголошуємо, що кожен учасник може на власний розсуд обрати будь-яку акредитовану лабораторію або випробувальний центр та звернутися для здійснення випробувань. Тендерна документація не встановлює жодних обмежень для отримання протоколів випробувань та участі в процедурі закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНСО ГРУП" |
269 015,00
UAH з ПДВ
|
269 015,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНСО ГРУП" #45369026 |
Переможець |
269 015,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 15:39
|
1223915.pdf | укладений |
27 лютого 2024 15:39
|