Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний, куліч пасхальний
Очікувана вартість
652 900,00 UAH
UA-2024-02-07-009276-a e0b0c060d3564e39a7ea7d950e9a1c2c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Ірина Миколаївна

+380576499515 chumak74@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Малиженський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189630
Місцезнаходження: 62232, Україна , Харківська обл., село Малижине, вулиця Підлісна.1, Богодухівський район
Контактна особа: Чумак Ірина Миколаївна
+380576499515
chumak74@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2024 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2024 00:00
Початок аукціону: 15 лютого 2024 13:34
Початок аукціону: 15 лютого 2024 13:34
Очікувана вартість: 652 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 529,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8940 кілограм
Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, 1, Богодухівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
8940 кілограм
хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, 1, Богодухівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
30 кілограм
куліч пасхальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, 1, Богодухівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:31

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 лютого 2024 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2024 14:32
Протокол 11.pdf
07 лютого 2024 14:32
ПРОЕКТ договору - ХЛIБ.doc
07 лютого 2024 14:32
ТД ХЛIБ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 448 218,00
UAH з ПДВ
382 062,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" 487 260,00
UAH з ПДВ
382 125,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Чучкіна Олена Володимирівна 651 966,00
UAH з ПДВ
651 966,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 лютого 2024 14:56
Електронний підпис
21 лютого 2024 14:37
Електронний підпис
21 лютого 2024 14:34
Договір позички 4292.pdf
21 лютого 2024 14:33
Дог дез приміщень3.JPG
21 лютого 2024 14:33
довідка гігієн вимоги.pdf
21 лютого 2024 14:33
Дог дез приміщень1.JPG
21 лютого 2024 14:33
Дог дез приміщень2.JPG
21 лютого 2024 14:33
ВМ 4292.JPG
21 лютого 2024 14:33
ВМ 4292-2.JPG
13 лютого 2024 10:14
Електронний підпис
13 лютого 2024 10:13
Тендерна цінова.pdf
13 лютого 2024 10:12
Дог дезинфекції авто 1.JPG
13 лютого 2024 10:12
Аналогічний договір.pdf
13 лютого 2024 10:12
довідка обладнання (2).pdf
13 лютого 2024 10:12
Накладна закупілі 1.JPG
13 лютого 2024 10:12
довідка спец авто.pdf
13 лютого 2024 10:12
Дог дезинфекції авто 2.JPG
13 лютого 2024 10:12
3027.jpg
13 лютого 2024 10:12
Дог дезинфекції авто 3.JPG
13 лютого 2024 10:12
сан паспорт авто 2.pdf
13 лютого 2024 10:12
сан книжка водія1.pdf
13 лютого 2024 10:12
довідка 14 п 47.pdf
13 лютого 2024 10:12
довідка право підпису.pdf
13 лютого 2024 10:12
сан книжка водія2.pdf
13 лютого 2024 10:12
витяг пдв коп.pdf
13 лютого 2024 10:12
2358.jpg
13 лютого 2024 10:12
витяг нерух майно.pdf
13 лютого 2024 10:12
статут копія.pdf
13 лютого 2024 10:12
сан паспорт авто 1.pdf

Публічні документи

23 лютого 2024 14:32
Електронний підпис
23 лютого 2024 14:28
Лист Малижино.pdf
14 лютого 2024 11:52
Електронний підпис
14 лютого 2024 11:52
Електронний підпис
14 лютого 2024 11:46
57. Протокол 2.PDF
14 лютого 2024 11:46
26. Шатурський П.П..pdf
14 лютого 2024 11:46
10. Витяг.pdf
14 лютого 2024 11:46
11. Статут.pdf
14 лютого 2024 11:46
8. 2024 01 29.pdf
14 лютого 2024 11:46
16. Витяг Хліб 30.11.2021.pdf
14 лютого 2024 11:46
55. Протокол.PDF
14 лютого 2024 11:46
36. Хомутова сан.книжка.pdf
14 лютого 2024 11:46
9. 2024 02 09.pdf
14 лютого 2024 11:46
53. гігієна 2024.pdf
14 лютого 2024 11:46
19. Реєстр потужностей.pdf
14 лютого 2024 11:46
34. Пушкова сан.книжка.pdf
14 лютого 2024 11:46
31. Сертифікат навчання.pdf
14 лютого 2024 11:46
18. Сертифікат.pdf
14 лютого 2024 11:46
23. АХ2951КI.pdf
14 лютого 2024 11:46
45. Четверикова І.В..pdf
14 лютого 2024 11:46
1. КУ Малиженський 1.pdf
14 лютого 2024 11:46
6. дез.приміщень 02.2024.pdf
14 лютого 2024 11:46
30. ДО ЛХП - ЛХ №Ор-10-2021.pdf
14 лютого 2024 11:46
21. договір оренди авто.pdf
14 лютого 2024 11:46
51. Сертифікат.pdf
14 лютого 2024 11:46
47. Шатурський П.П..pdf
14 лютого 2024 11:46
41. Пушкова Ю.Ю..pdf
14 лютого 2024 11:46
54. Копія витягу ПДВ.pdf
14 лютого 2024 11:46
44. Худокормов Р.В.pdf
14 лютого 2024 11:46
42. Татаринова Т.А..pdf
14 лютого 2024 11:46
46. Шаповалова Л.М..pdf
14 лютого 2024 11:46
50. Сертифікат.pdf
14 лютого 2024 11:46
52. гігієна 2023.pdf
14 лютого 2024 11:46
43. Хомутова С.Г..pdf
14 лютого 2024 11:46
56. протоколи люботин.pdf
14 лютого 2024 11:46
5. дез.приміщень 01.2024.pdf
14 лютого 2024 11:46
25. Худокормов Р.В..pdf
14 лютого 2024 11:46
22. АХ0656КО.pdf
14 лютого 2024 11:46
58. Протокол 3.PDF
14 лютого 2024 11:46
2. КУ Малиженський 2.pdf
14 лютого 2024 11:46
3. якісне посвідчення.pdf
14 лютого 2024 11:46
7. 2023 12 18.pdf

Публічні документи

04 березня 2024 23:43
Електронний підпис
04 березня 2024 23:42
Паспорт.pdf
04 березня 2024 23:42
Довідка.pdf.p7s
04 березня 2024 23:42
Витяг-2323029-ЧУЧКІНА-2024-03-04.pdf
04 березня 2024 23:42
Виписка з ЄДРЮОФОПГО.pdf
04 березня 2024 23:42
Довідка.pdf
29 лютого 2024 17:06
Електронний підпис
29 лютого 2024 17:03
Лист-згода.pdf
14 лютого 2024 22:26
Електронний підпис
14 лютого 2024 22:24
Довідка.pdf.p7s
14 лютого 2024 22:22
Технічна специфікація.pdf
14 лютого 2024 22:22
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП Чучкіна Олена Володимирівна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
#00374568
Відхилено 382 062,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2024 13:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 17:19
ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ"
#42786748
Відхилено
382 125,60
UAH з ПДВ
28 лютого 2024 14:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 лютого 2024 12:53
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 лютого 2024 00:00
ФОП Чучкіна Олена Володимирівна
#3323603288
Переможець 651 966,00
UAH з ПДВ
01 березня 2024 15:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2024 14:51

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка:«Кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку, про що учасник складає відповідну довідку». 1.2. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка:«Учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції про те, що технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі Учасником будуть виконані належним чином». 1.3. У складі тендерної пропозиції відсутній лист-згода:«Поставка товарів здійснюється щоденно, дрібними партіями, відповідно до потреб закладу (-ів), без обмежень мінімального обсягу кількості товару в межах однієї поставки товарів згідно заявки, учасник надає лист-згоду на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції». 1.4. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка: «довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон для контактів, код ЄДРПОУ/РНОКПП), повне та скорочене найменування Учасника; вид економічної діяльності щодо постачання харчових продуктів; керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) (для юридичних осіб); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); банківські реквізити». 1.5. У складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист, що підтверджує достовірність інформації, наданої в тендерній пропозиції. 1.6. У складі тендерної пропозиції відсутнє свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль ВМ4292ЕА (спеціалізований вантажний фургон FIAT Nuovo Doblo) та договір позички наземного самохідного транспортного засобу від 09.09.2023, інформація щодо якої було зазначено в інформаційній довідці щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів вих. № 2211-3 від 22.11.2023р. 1.7. В договорі № 14/11 від 04.01.2022р. відсутній перелік транспортних засобів, якими будуть здійснюватися перевезення предмету закупівлі. 1.8. У складі тендерної пропозиції відсутній один акт виконаних робіт (акт здачі-приймання робіт) за один місяць. 1.9. У складі тендерної пропозиції відсутній технічний паспорт на потужність(-ті) (об’єкт), виданий Учаснику, що зазначена в інформаційній довідці про потужності (об’єкти), де буде здійснюватися виробництво. 1.10. У складі тендерної пропозиції відсутній договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, чинний протягом строку поставки предмету закупівлі. 1.11. У складі тендерної пропозиції відсутні акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. 1.12. У складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника і одного комірника в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання вимог замовника. 1.13. У складі тендерної пропозиції відсутні особисті медичні книжки одного водія автотранспортного засобу, двох експедиторів транспортних, двох вантажників і одного комірника. 1.14. У складі тендерної пропозиції відсутні медичні довідки водіїв автотранспортних засобів. 1.15. У складі тендерної пропозиції відсутнє підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 1.16. У складі тендерної пропозиції відсутнє відсутні трудові книжки двох водіїв автотранспортних засобів, одного експедитора, одного вантажника, одного комірника. 1.17. У складі тендерної пропозиції не підтверджено виконання наступної умови «Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. На виконання цієї вимоги учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції письмово гарантувати дотримання вищезазначеного нормативно-правового акту в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час обігу харчових продуктів при постачанні.». 1.18. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка: «Обіг продуктів харчування повинен здійснюватися відповідно до гігієнічних вимог встановлених до харчових продуктів, про що надається довідка в довільній формі у складі тендерної пропозиції.» 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку, про що учасник складає відповідну довідку, відповідно до абзацу 3 частини «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» тендерної документації. 2.2. Учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції про те, що технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі Учасником будуть виконані належним чином, відповідно до абзацу 6 частини «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» тендерної документації. 2.3. Поставка товарів здійснюється щоденно, дрібними партіями, відповідно до потреб закладу (-ів), без обмежень мінімального обсягу кількості товару в межах однієї поставки товарів згідно заявки, учасник надає лист-згоду на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції, відповідно до абзацу 7 частини «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» тендерної документації. 2.4. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон для контактів, код ЄДРПОУ/РНОКПП), повне та скорочене найменування Учасника; вид економічної діяльності щодо постачання харчових продуктів; керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) (для юридичних осіб); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); банківські реквізити», відповідно до абзацу 9 частини « Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 2.5. Учасник гарантійним листом підтверджує достовірність інформації, наданої в тендерній пропозиції, відповідно до абзацу 13 частини «Інформація щодо оформлення документів» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 2.6. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.1. Додатку №1 до Тендерної документації та договір позички транспортного засобу, який оформлений відповідно до ст.ст. 827-836 ЦК України, відповідно п. 1.3. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.7. Договір про послуги з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, чинний протягом строку поставки предмету закупівлі, відповідно, відповідно до пп. 1) п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.8. Акт(-ти) виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій. (Періодичність проведення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць), відповідно до пп. 2) п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.9. Технічний паспорт на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), виданий Учаснику, відповідно до пп. 2) п. 1.6. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.10. Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, чинний протягом строку поставки предмету закупівлі, відповідно до пп. 1) пп. 1.8.1 п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.11. Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць), відповідно до пп. 2) пп. 1.8.1 п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.12. Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за наступною формою, відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.13. Особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р., відповідно до п. 2.2. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.14. Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами), відповідно до п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.15. Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», відповідно до п. 2.4. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.16. Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: 1) документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації): - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*, відповідно до пп. 1) п.2.5. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 2.17. Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. На виконання цієї вимоги учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції письмово гарантувати дотримання вищезазначеного нормативно-правового акту в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час обігу харчових продуктів при постачанні.», відповідно до ч. 2. Додатку № 2 до тендерної документації. 2.18. Обіг продуктів харчування повинен здійснюватися відповідно до гігієнічних вимог встановлених до харчових продуктів, про що надається довідка в довільній формі у складі тендерної пропозиції, відповідно до ч. 4 Додатку № 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен надати довідку:«Кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку, про що учасник складає відповідну довідку», відповідно до абзацу 3 частини «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» тендерної документації. 3.2. Учасник повинен надати довідку:«Учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції про те, що технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі Учасником будуть виконані належним чином», відповідно до абзацу 6 частини «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» тендерної документації. 3.3. Учасник повинен надати довідку:«Поставка товарів здійснюється щоденно, дрібними партіями, відповідно до потреб закладу (-ів), без обмежень мінімального обсягу кількості товару в межах однієї поставки товарів згідно заявки, учасник надає лист-згоду на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції», відповідно до абзацу 7 частини «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» тендерної документації. 3.4. Учасник повинен надати довідку: «довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон для контактів, код ЄДРПОУ/РНОКПП), повне та скорочене найменування Учасника; вид економічної діяльності щодо постачання харчових продуктів; керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) (для юридичних осіб); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); банківські реквізити», відповідно до абзацу 9 частини « Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 3.5. Учасник повинен надати гарантійний лист, що підтверджує достовірність інформації, наданої в тендерній пропозиції, відповідно до абзацу 13 частини «Інформація щодо оформлення документів» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 3.6. Учасник повинен надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль ВМ4292ЕА (спеціалізований вантажний фургон FIAT Nuovo Doblo) та договір позички наземного самохідного транспортного засобу від 09.09.2023, інформація щодо якої було зазначено в інформаційній довідці щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів вих. № 2211-3 від 22.11.2023р, відповідно п. 1.1., п. 1.3. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 3.7. Учасник повинен надати договір № 14/11 від 04.01.2022р. з переліком транспортних засобів, якими будуть здійснюватися перевезення предмету закупівлі, відповідно пп. 1) п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 3.8. Учасник повинен надати один акт виконаних робіт (акт здачі-приймання робіт) за один місяць, відповідно до п. 2) п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 3.9. Учасник повинен надати технічний паспорт на потужність(-ті) (об’єкт), виданий Учаснику, що зазначена в інформаційній довідці про потужності (об’єкти), де буде здійснюватися виробництво, відповідно до пп. 2) п. 1.6. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 3.10. Учасник повинен надати договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, чинний протягом строку поставки предмету закупівлі, відповідно до пп. 1) пп. 1.8.1 п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 3.11. Учасник повинен надати акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції, відповідно до пп. 2) пп. 1.8.1 п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 3.12. Учасник повинен надати інформацію щодо одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника і одного комірника в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання вимог замовника, відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 3.13. Учасник повинен надати особисті медичні книжки одного водія автотранспортного засобу, двох експедиторів транспортних, двох вантажників і одного комірника, відповідно до п. 2.2. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 3.14. Учасник повинен надати медичні довідки водіїв автотранспортних засобів, відповідно до п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 3.15. Учасник повинен надати підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», відповідно до п. 2.4. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 3.16. Учасник повинен надати трудові книжки двох водіїв автотранспортних засобів, одного експедитора, одного вантажника, одного комірника, відповідно до пп. 1) п.2.5. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації. 3.17. Учасник повинен надати довідку: «Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. На виконання цієї вимоги учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції письмово гарантувати дотримання вищезазначеного нормативно-правового акту в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час обігу харчових продуктів при постачанні.», відповідно до відповідно до ч. 2. Додатку № 2 до тендерної документації. 3.18. Учасник повинен надати довідку: «Обіг продуктів харчування повинен здійснюватися відповідно до гігієнічних вимог встановлених до харчових продуктів, про що надається довідка в довільній формі у складі тендерної пропозиції.», відповідно до ч. 4 Додатку № 2 до тендерної документації.

Документи

22 лютого 2024 13:50
Електронний підпис
22 лютого 2024 13:43
Протокол 16.pdf
15 лютого 2024 14:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. В договорі надання/виконання робіт №6000 від 04.01.2024р., відсутня інформація про проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт приміщення. 1.2. В договорі надання/виконання робіт №6000 від 04.01.2024р., відсутня інформація щодо потужності (приміщення) зазначеної у інформаційній довідці про потужності. 1.3. В актах здачі-приймання робіт (надання послуг) №501/15 від 05.01.2024р. та №502/02 від 05.02.2024р., відсутня інформація про проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт приміщення. 1.4. В актах здачі-приймання робіт (надання послуг) № 501/15 від 05.01.2024р. та № 502/02 від 05.02.2024р., відсутня інформація щодо потужності (приміщення) зазначеної у інформаційній довідці про потужності. 1.5. В договорі про надання послуг №18/2,2 від 18.01.2024р., відсутня інформація щодо дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. 1.6. Відсутні акт(-ти) виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій. 1.7.Відсутня довідка в довільній формі про наявність обладнання для зберігання харчових продуктів, що не потребують підтримання особливого температурного режиму. 1.8. Трудові книжки Шатурського П.В., Худокормова Р.В., Татаринової Т.А., Четверикової І.В., Хомутової С.Г., Пушкова Ю.Ю., Шаповалової Л.М. надані не в повному об’ємі та не підтверджують загальний досвід роботи, зазначений у інформаційній довідці про наявність працівників вих. № 190-2024 від 13.02.2024р. 1.9. Водій автотранспортних засобів Худокормов Р.В. прийнятий на роботу ТОВ «Люботинський пекар» від 01.12.2021р. (наказ № 16 від 30.11.2021р.). Відсутнє документальне підтвердження залучення даного працівника учасником. 1.10. В договорі оренди №Ор-10/2021 від 01.12.2021р. не передбачена можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні) харчових продуктів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, чинний протягом строку поставки предмету закупівлі, відповідно до пп. 1) пп. 1.8.1. п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД). 2.2. Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, чинний протягом строку поставки предмету закупівлі, відповідно до пп. 1) пп. 1.8.1. п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 2.3. Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць), відповідно до пп. 2) пп. 1.8.1. п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 2.4. Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць), відповідно до пп. 2) пп. 1.8.1. п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 2.5. Договір про послуги з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, чинний протягом строку поставки предмету закупівлі, відповідно до пп. 1) п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 2.6. Акт(-ти) виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій. (Періодичність проведення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць), відповідно до пп. 2) п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 2.7. Довідка в довільній формі про наявність обладнання для зберігання харчових продуктів, що не потребують підтримання особливого температурного режиму, відповідно до пп. 1) п. 1.7. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 2.8. Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: 1) документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації): - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: 1) документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. * Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати, відповідно до п. 2.5. ч. 2 Додатку № 1 до ТД. 2.9. Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: 1) документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації): - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: 1) документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. * Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати, відповідно до п. 2.5. ч. 2 Додатку № 1 до ТД. 2.10. Договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) харчових продуктів. Якщо між учасником і власником приміщень (іншою особою) укладений договір оренди (повинен бути оформлений відповідно до вимог ст.ст. 792-795 ЦКУ) або суборенди (разом з договором суборенди приміщення, також надається договір оренди на зазначене приміщення) приміщень, умовами договору повинно бути передбачено можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні), харчових продуктів, відповідно до п. 1) п. 1.6. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен надати договір надання/виконання робіт № 6000 від 04.01.2024р., із зазначенням інформації про проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт приміщення, відповідно до пп. 1) пп. 1.8.1. п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 ТД. 3.2. Учасник повинен надати договір надання/виконання робіт № 6000 від 04.01.2024р., із зазначенням інформації щодо потужності (приміщення) зазначеної у інформаційній довідці про потужності, відповідно до пп. 1) пп. 1.8.1. п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 ТД. 3.3. Учасник повинен надати акти здачі-приймання робіт (надання послуг) № 501/15 від 05.01.2024р. та № 502/02 від 05.02.2024р., із зазначенням інформації про проведення дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт приміщення, відповідно до пп. 2) пп. 1.8.1. п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 3.4. Учасник повинен надати акти здачі -приймання робіт (надання послуг) № 501/15 від 05.01.2024р. та № 502/02 від 05.02.2024р., із зазначенням інформації щодо потужності (приміщення) зазначеної у інформаційній довідці про потужності, відповідно до пп. 2) пп. 1.8.1. п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 3.5. Учасник повинен надати договір про надання послуг № 18/2,2 від 18.01.2024р., із зазначенням інформації щодо дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, відповідно до пп. 1) п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 3.6. Учасник повинен надати акт(-ти) виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій, відповідно до пп. 2) п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 3.7. Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання для зберігання харчових продуктів, що не потребують підтримання особливого температурного режиму, відповідно до пп. 1) п. 1.7. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 3.8. Учасник повинен надати трудові книжки Шатурського П.В., Худокормова Р.В., Татаринової Т.А., Четверикової І.В., Хомутової С.Г., Пушкова Ю.Ю., Шаповалової Л.М. в повному об’ємі та не підтвердити загальний досвід роботи, зазначений у інформаційній довідці про наявність працівників вих. № 190-2024 від 13.02.2024р., відповідно до п. 2.5. ч. 2 Додатку № 1 до ТД. 3.9. Учасник повинен надати документальне підтвердження залучення водія автотранспортних засобів Худокормова Р.В., що зазначене у інформаційній довідці про наявність працівників вих. № 190-2024 від 13.02.2024р., відповідно до п. 2.5. ч. 2 Додатку № 1 до ТД. 3.10. Учасник повинен надати договір оренди № Ор-10/2021 від 01.12.2021р. з можливістю виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні) харчових продуктів, відповідно до п. 1) п. 1.6. ч. 1 Додатку № 1 до ТД.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

28 лютого 2024 14:38
Електронний підпис
28 лютого 2024 14:36
Протокол 22.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.3. Відсутній лист-згода «поставка товарів здійснюється щоденно, дрібними партіями, відповідно до потреб закладу (-ів), без обмежень мінімального обсягу кількості товару в межах однієї поставки товарів згідно заявки» 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.3. Поставка товарів здійснюється щоденно, дрібними партіями, відповідно до потреб закладу (-ів), без обмежень мінімального обсягу кількості товару в межах однієї поставки товарів згідно заявки, учасник надає лист-згоду на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції, відповідно до абзацу 7 частини «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.3. Учасник повинен надати лист-згоду: «поставка товарів здійснюється щоденно, дрібними партіями, відповідно до потреб закладу (-ів), без обмежень мінімального обсягу кількості товару в межах однієї поставки товарів згідно заявки», відповідно до абзацу 7 частини «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» тендерної документації.

Документи

01 березня 2024 15:41
Довідка НАЗК
01 березня 2024 15:40
Електронний підпис
01 березня 2024 15:39
Протокол 23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2024 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чучкіна Олена Володимирівна
#3323603288
651 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2024 15:41
Довідка НАЗК
01 березня 2024 15:40
Електронний підпис
01 березня 2024 15:39
Протокол 23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 березня 2024 13:12
30.pdf укладений
08 березня 2024 13:10