Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для проведення земельних торгів
Очікувана вартість
10 200,00 UAH
UA-2024-02-07-008008-a ● e06facc6f9e5482696e41a25032dbf43
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37454258 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Рева Тетяна 380672746374 reva.tanya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2024 13:56 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2024 13:56 |
Очікувана вартість: | 10 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для проведення земельних торгів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані Послуги здійснюється на підставі підписаного уповноваженими представниками обох Сторін акта приймання – передачі послуги (далі – Акт) протягом 10 робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника, при цьому Виконавець погоджується на можливий термін відстрочки платежу до 30 календарних днів у випадках відсутності фінансування, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 13:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 13:54 |
Договір Проєкт _Робоча-Патона.doc | |
07 лютого 2024 13:54 |
Обгрунтування.doc | |
07 лютого 2024 13:53 |
Тендерна документація _Робоча-Патона.doc |
07 лютого 2024 13:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
07 лютого 2024 13:54 |
Договір Проєкт _Робоча-Патона.doc
|
||
07 лютого 2024 13:54 |
Обгрунтування.doc
|
||
07 лютого 2024 13:53 |
Тендерна документація _Робоча-Патона.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-07-008008-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:41551176
Дата подання: 07 лютого 2024 20:06
Вимоги про усунення невідповідностей
Вами було оголошено процедуру закупівлі про надання послуг з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для проведення земельних торгів.
1. У частині 3 Додатку 1 до Тендерної документації, зазначено, що для участі у тендерній закупівлі учаснику потрібно:« Надати аналогічні договори за останні два роки (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника у формі, наведеній нижче. Аналогічний договір – договір на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності на послуги, що є предметом закупівлі.
Вищезгадані послуги виконуються у відповідності до Закону України "Про землеустрій" та інших нормативно правових актів. Чинне законодавство не встановлює особливостей надання послуг, щодо розробки Проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, для окремих категорій суб'єктів господарювання та проміжок часу.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виклавши свої вимоги щодо надання аналогічного договору наступного змісту:
«Надати аналогічні договори (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника у формі, наведеній нижче».
«Аналогічним вважається договір, що є аналогічним за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою, тобто договір з розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Подібні за змістом висновки містяться у рішенні від 19.03.2021 № 5574 прийнятого ПОСТІЙНО ДІЮЧОЮ АДМІНІСТРАТИВНОЮ КОЛЕГІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
2. У пункті 2 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, зазначено, що для участі у тендерній закупівлі учаснику потрібно:
«1.Наявність у учасника працівників, працюючих за основним місцем роботи, що отримали кваліфікаційні сертифікати інженерів - землевпорядників (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням інформації про чисельність та кваліфікацію персоналу; копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників.
2. Здійснення сертифікованими інженерами-землевпорядниками діяльності у сфері землеустрою, які мають стаж роботи не менше 5 років».
Вищезгадані послуги виконуються у відповідності до Закону України "Про землеустрій" та інших нормативно правових актів. Чинне законодавство не встановлює особливостей надання послуг, щодо розробки Проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, наявністю декількох інженерів – землевпорядників на одному підприємстві з конкретно визначеним стажем роботи.
Відповідно до статті 26 Закону України «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до приписів частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель зазначених вище, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Також необхідно зауважити, що подібна вимога замовників вже була визнана Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дискримінаційною у рішеннях №22619-р/пк-пз від 07.12.2020 року по закупівлі UA-2020-10-30-001464-a, №2157-р/пк-пз від 12.03.2018 по закупівлі UA-2018-02-07-001536-a. Таким чином, згадана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує конкуренцію, звужує коло учасників та була включена до складу тендерної документації з метою надання конкурентної переваги окремому учаснику/учасникам.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виклавши свої вимоги щодо наявності працівників:
«1.Наявність у учасника працівника, працюючого за основним місцем роботи, що отримав кваліфікаційний сертифікат інженера - землевпорядника (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням інформації про чисельність та кваліфікацію персоналу; копії кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника».
Подібні за змістом висновки містяться також у рішенні № 21833-р/пк-пз від 24.09.2021 прийнятого ПОСТІЙНО ДІЮЧОЮ АДМІНІСТРАТИВНОЮ КОЛЕГІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Розгорнути
Згорнути
1. У частині 3 Додатку 1 до Тендерної документації, зазначено, що для участі у тендерній закупівлі учаснику потрібно:« Надати аналогічні договори за останні два роки (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника у формі, наведеній нижче. Аналогічний договір – договір на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності на послуги, що є предметом закупівлі.
Вищезгадані послуги виконуються у відповідності до Закону України "Про землеустрій" та інших нормативно правових актів. Чинне законодавство не встановлює особливостей надання послуг, щодо розробки Проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, для окремих категорій суб'єктів господарювання та проміжок часу.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виклавши свої вимоги щодо надання аналогічного договору наступного змісту:
«Надати аналогічні договори (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника у формі, наведеній нижче».
«Аналогічним вважається договір, що є аналогічним за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою, тобто договір з розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Подібні за змістом висновки містяться у рішенні від 19.03.2021 № 5574 прийнятого ПОСТІЙНО ДІЮЧОЮ АДМІНІСТРАТИВНОЮ КОЛЕГІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
2. У пункті 2 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, зазначено, що для участі у тендерній закупівлі учаснику потрібно:
«1.Наявність у учасника працівників, працюючих за основним місцем роботи, що отримали кваліфікаційні сертифікати інженерів - землевпорядників (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням інформації про чисельність та кваліфікацію персоналу; копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників.
2. Здійснення сертифікованими інженерами-землевпорядниками діяльності у сфері землеустрою, які мають стаж роботи не менше 5 років».
Вищезгадані послуги виконуються у відповідності до Закону України "Про землеустрій" та інших нормативно правових актів. Чинне законодавство не встановлює особливостей надання послуг, щодо розробки Проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, наявністю декількох інженерів – землевпорядників на одному підприємстві з конкретно визначеним стажем роботи.
Відповідно до статті 26 Закону України «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до приписів частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель зазначених вище, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Також необхідно зауважити, що подібна вимога замовників вже була визнана Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дискримінаційною у рішеннях №22619-р/пк-пз від 07.12.2020 року по закупівлі UA-2020-10-30-001464-a, №2157-р/пк-пз від 12.03.2018 по закупівлі UA-2018-02-07-001536-a. Таким чином, згадана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує конкуренцію, звужує коло учасників та була включена до складу тендерної документації з метою надання конкурентної переваги окремому учаснику/учасникам.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виклавши свої вимоги щодо наявності працівників:
«1.Наявність у учасника працівника, працюючого за основним місцем роботи, що отримав кваліфікаційний сертифікат інженера - землевпорядника (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням інформації про чисельність та кваліфікацію персоналу; копії кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника».
Подібні за змістом висновки містяться також у рішенні № 21833-р/пк-пз від 24.09.2021 прийнятого ПОСТІЙНО ДІЮЧОЮ АДМІНІСТРАТИВНОЮ КОЛЕГІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2024 12:06
Шановний учасник! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Тендерна документація розроблялася нами, як Замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та керуючись Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Відповідно до п. 2 статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 підрядники в Україні, що неодноразово підтверджувалось наявністю учасників на кожну нашу оголошену закупівлю з такими ж тендерними вимогами.
Звертаємо увагу, що відповідно до п.2.2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості щодо кваліфікаційних критеріїв передбачених ст. 16 цього Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовником визначається, що виконання всього комплексу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у сфері саме землевпорядних робіт. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. Необхідність врахування переліку документів, з метою надання аналогічних договорів на підтвердження наявності відповідного досвіду, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно п 3. ст 22. Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити інформацію та вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вважає вимогу зазначену в п.3 додатку 1 доречною, оскільки вона підтверджує, що учасник закупівлі має досвід у виконанні великого об’єму робіт, працюючи саме з органами, організаціями, підприємствами або установами державної та/або комунальної форми власності.
Стосовно періоду виконання аналогічних договорів: Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям зазначеним у п.3 додатку 1 тендерної документації не є дискримінаційними для стабільно працюючих на ринку учасників, які мають необхідний досвід та можуть виконати усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які здатні створити умови для якісного та професійного виконання робіт. Надання документального підтвердження виконання аналогічних договорів у сфері землевпорядних послуг за останні 2 роки свідчить про надійність та зменшує ризик невиконання учасниками своїх зобов’зань в процесі надання послуг у встановлений період відповідно до технічних, якісних та кількісних вимог до закупівлі.
Стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повідомляємо наступне. У п.1 додатку 1 зазначено: «Наявність у учасника працівників, працюючих за основним місцем роботи, що отримали кваліфікаційні сертифікати інженерів-землевпорядників (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням інформації про чисельність та кваліфікацію персоналу; копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників». Вказаним підпунктом за змістом не визначено якоюсь конкретною кількістю таких працівників, а отже, один інженер-землевпорядник не протирічить п.1 додатку 1, як того вимагає ст.26 Закону України "Про Землеустрій"
Замовник, департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради є розпорядником бюджетних коштів, тому для виконання послуг з розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для проведення земельних торгів, виникає необхідність саме в якості послуг, що будуть надаватися. Замовнику потрібен виконавець, який має високу кваліфікацію та значний досвід виконання такої роботи. Цим обумовлений крітерий «Здійснення сертифікованими інженерами-землевпорядниками діяльності у сфері землеустрою, які мають стаж роботи не менше 5 років».
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій для надання послуг з предмету закупівлі, а отже встановлені кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, що порушують ваше право прийняти участь у закупівлі тим самим суттєво заощадити бюджетні кошти.
Тендерна документація розроблялася нами, як Замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та керуючись Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Відповідно до п. 2 статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 підрядники в Україні, що неодноразово підтверджувалось наявністю учасників на кожну нашу оголошену закупівлю з такими ж тендерними вимогами.
Звертаємо увагу, що відповідно до п.2.2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості щодо кваліфікаційних критеріїв передбачених ст. 16 цього Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовником визначається, що виконання всього комплексу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у сфері саме землевпорядних робіт. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. Необхідність врахування переліку документів, з метою надання аналогічних договорів на підтвердження наявності відповідного досвіду, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно п 3. ст 22. Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити інформацію та вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вважає вимогу зазначену в п.3 додатку 1 доречною, оскільки вона підтверджує, що учасник закупівлі має досвід у виконанні великого об’єму робіт, працюючи саме з органами, організаціями, підприємствами або установами державної та/або комунальної форми власності.
Стосовно періоду виконання аналогічних договорів: Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям зазначеним у п.3 додатку 1 тендерної документації не є дискримінаційними для стабільно працюючих на ринку учасників, які мають необхідний досвід та можуть виконати усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які здатні створити умови для якісного та професійного виконання робіт. Надання документального підтвердження виконання аналогічних договорів у сфері землевпорядних послуг за останні 2 роки свідчить про надійність та зменшує ризик невиконання учасниками своїх зобов’зань в процесі надання послуг у встановлений період відповідно до технічних, якісних та кількісних вимог до закупівлі.
Стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повідомляємо наступне. У п.1 додатку 1 зазначено: «Наявність у учасника працівників, працюючих за основним місцем роботи, що отримали кваліфікаційні сертифікати інженерів-землевпорядників (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням інформації про чисельність та кваліфікацію персоналу; копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників». Вказаним підпунктом за змістом не визначено якоюсь конкретною кількістю таких працівників, а отже, один інженер-землевпорядник не протирічить п.1 додатку 1, як того вимагає ст.26 Закону України "Про Землеустрій"
Замовник, департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради є розпорядником бюджетних коштів, тому для виконання послуг з розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для проведення земельних торгів, виникає необхідність саме в якості послуг, що будуть надаватися. Замовнику потрібен виконавець, який має високу кваліфікацію та значний досвід виконання такої роботи. Цим обумовлений крітерий «Здійснення сертифікованими інженерами-землевпорядниками діяльності у сфері землеустрою, які мають стаж роботи не менше 5 років».
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій для надання послуг з предмету закупівлі, а отже встановлені кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, що порушують ваше право прийняти участь у закупівлі тим самим суттєво заощадити бюджетні кошти.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ОФІС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
9 500,00
UAH з ПДВ
|
5 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АЙЛАНТ" |
10 000,00
UAH з ПДВ
|
5 851,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ОФІС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #33769177 |
Відхилено |
5 800,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 09:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 лютого 2024 00:00
|
ПП "АЙЛАНТ" #32679643 |
Переможець |
5 851,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 10:47
|
дог 2_7 Айлант.pdf | укладений |
28 лютого 2024 10:46
|