Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "ЕКО-САН" |
Код ЄДРПОУ: | 38429746 |
Місцезнаходження: | 64603, Україна , Харківська обл., м. Лозова, вул. Правди, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олена Пирогова +380952382018 tender_san@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 13:37 |
ТД -ос ОЛИВИ КП Еко-Сан2024.docx | |
07 лютого 2024 13:37 |
ПД -ос ОЛИВИ КП Еко-Сан 2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000091 ● 8c49545a57c64f79bc83fc6a2cdb8426
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 22:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2024 № 36
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 04.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.03.2024 № 36
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2024-02-07-007700-a 07.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-05 17:14:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ( ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-07-007700-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому в тендерній документації всупереч Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082, визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015 – 09210000-4 Мастильні засоби, тоді як в Додатку № 2 до тендерної документації « ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» серед найменувань товарів, що закуповуються міститься Олива трансмісійна ТАД-17і , ДК 021:2015:09211400-5-Трансмісійні оливи , Гальмівна рідина ДОТ-4 ДК 021:2015:09211650-2-Гальмівні рідини для яких Єдиним закупівельним словником передбачно інші коди ДК?
4. Чому в тендерній документації всупереч Наказу від 15.04.2020 № 708 Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015 – 09210000-4 Мастильні засоби, тоді як в Додатку № 2 до тендерної документації « ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» серед найменувань товарів, що закуповуються міститься Антифриз G12 та Антифриз G11 для яких згідно Єдиного закупівельного словника є окремий ДК 021:2015:24951311-8- Антифризні речовини ?
5. Чому вимоги згідно підпункту 8 пункту 1 Додатку № 2, до тендерної документації « ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ », відрізняються від вимог укладеного Договору № 10-0 від 26.02.2024 підпункт 5.6 пункту 5?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 13:14:05
Запит про надання пояснень, інформації, документів
1. Відповідно до наказу управління Північного-Східного офісу Держаудитслужби у Харківській області оприлюднено в електронній системі закупівель Наказ про початок моніторингу процедури закупівлі від 04.03.2024 р. №23 «Про початок моніторингу закупівель» 04 березня 2024 року в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) оприлюднено інформацію щодо початку моніторингу процедури закупівлі за предметом Оливи та мастила « 09210000-4 — Мастильні засоби» за ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника 05 березня 2024 року в ЕСЗ було оприлюднено запит замовнику на пояснення наступного змісту:
«Про надання пояснення:
У межах проведення моніторингу закупівлі ( ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-07-007700-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому в тендерній документації всупереч Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082, визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015 – 09210000-4 Мастильні засоби, тоді як в Додатку № 2 до тендерної документації « ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» серед найменувань товарів, що закуповуються міститься Олива трансмісійна ТАД-17і , ДК 021:2015:09211400-5-Трансмісійні оливи , Гальмівна рідина ДОТ-4 ДК 021:2015:09211650-2-Гальмівні рідини для яких Єдиним закупівельним словником передбачно інші коди ДК?
4. Чому в тендерній документації всупереч Наказу від 15.04.2020 № 708 Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015 – 09210000-4 Мастильні засоби, тоді як в Додатку № 2 до тендерної документації « ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» серед найменувань товарів, що закуповуються міститься Антифриз G12 та Антифриз G11 для яких згідно Єдиного закупівельного словника є окремий ДК 021:2015:24951311-8- Антифризні речовини ?
5. Чому вимоги згідно підпункту 8 пункту 1 Додатку № 2, до тендерної документації « ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ », відрізняються від вимог укладеного Договору № 10-0 від 26.02.2024 підпункт 5.6 пункту 5?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність».
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень необхідно надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Прийнято рішення надати наступну відповідь на запит замовнику на пояснення:
Питання № 1 Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість предмета закупівлі зазначається в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі. Підприємство закуповує товари за власні кошти комунального підприємства, які отримує в результаті своєї господарської діяльності.
Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі - Оливи та мастила код 09210000-4 — Мастильні засоби за ДК 021:2015 ЄЗС 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаної методики, а саме отриманням комерційних (цінових) пропозицій від постачальників та шляхом аналізу аналогічних закупівель попередніх років та періодів. Також для визначення очікуваної вартості Замовником було здійснено моніторинг цін на аналогічний товар в електронній системі закупівель ProZorro.
Замовником було отримано такі цінові пропозиції:
1.Лист цінова пропозиція ТОВ «СП ЮКОЙЛ» від 31.01.2024р №40-4/01-04/3101-1
2.лист цінова пропозиція ТОВ НОВА ФОРМУЛА від 05.02.2024 №201/24.
3 Службова записка від 06.02.2024
Для визначення очікуваної вартості було обрано найнижчу запропоновану ціну –
Копії комерційних пропозицій та службова записка додаються.
Щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі повідомляємо наступне:
Для виконання зазначених завдань функцій Замовник повинен,зокрема, забезпечити себе необхідними паливно-мастильними матеріалами з метою забезпечення підтримання порядку у місті з вивезення твердих побутових відходів населення, благоустрою міста та ОТГ, здійснення транспортування персоналу для виконання працівниками їхніх трудових функцій, а саме: ремонту доріг, прибирання міста, вирубці дерев та покосу трави, інших послуг та робіт в місті та ОТГ, а також відповідних
матеріалів та обладнання, що можуть знадобитися у процесі виконання таких функцій.
Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання паливно-мастильних матеріалів у попередньому році та обсягу фінансування.
Технічні та якісні характеристики визначені технічним завданням та оприлюднені Замовником у тендерній документації відповідно до вимог статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі». А також технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
По другому питанню:
Питання 2 .Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Стосовно того, щоб надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016р.№ 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 заходи з щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, стосуються органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Так, відповідно положень до ст. 2 Бюджетного кодексу України, головні розпорядники бюджетних коштів – це бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Комунальне підприємство «Еко-Сан» Лозівської міської ради Харківської області в процесі здійснення своєї господарської діяльності використовує вже розподілені грошові кошти, тобто є одержувачем, що підтверджується інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search).
Відповідно до ч. 2 ст.22 Господарського кодексу України, суб`єктами господарювання державного сектора економіки є суб`єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб`єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п`ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб`єктів.
Комунальне підприємство "Еко-Сан» Лозівської міської ради Харківської області відсутнє у реєстрі (переліку) суб`єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об`єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/search?s=05498694).
Отже, Комунальне підприємство «Еко-Сан» Лозівської міської ради Харківської області не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
По третьому питанню:
Питання 3.Чому в тендерній документації всупереч Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082, визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015 – 09210000-4 Мастильні засоби, тоді як в Додатку № 2 до тендерної документації « ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» серед найменувань товарів, що закуповуються міститься Олива трансмісійна ТАД-17і , ДК 021:2015:09211400-5-Трансмісійні оливи , Гальмівна рідина ДОТ-4 ДК 021:2015:09211650-2-Гальмівні рідини для яких Єдиним закупівельним словником передбачно інші коди ДК?
Відповідно до пункту 3 розділу «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за №500/34783, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (далі - Порядок № 708).
Згідно із пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 р. (зі змінами), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим – четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до листа від 03.09.2020 №3304-04/5372-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», Єдиний зaкyпiвeльний cлoвник бaзyєтьcя нa cиcтeмi кoдiв, щo мaють iєpapxiчнy cтpyктypy i cклaдaютьcя з дeв’яти цифp. Кoд cклaдaєтьcя з 8 цифp.
Пpeдмeт зaкyпiвлi тoвapiв i пocлyг згiднo з Пopядкoм мaє визнaчaтиcя зa пoкaзникoм чeтвepтoï цифpи, тобто за класом. Клac вкaзyють пepшi чoтиpи цифpи (XXXX0000-Y).
Таким чином, уповноваженою особою замовника, у відповідності до Закону та Порядку № 708, визначено предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника та оприлюднено в електронній системі код єдиного закупівельного словника - Оливи та мастила код 09210000-4 — Мастильні засоби за ДК 021:2015 ЄЗС021:2015 09210000-4 Мастильні засоби.
Замовником при зазначенні кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме щодо товару - Олива трансмісійна та гальмівної рідини ДОТ-4 було обрано наступні позиції: олива трансмісійна ТАД-17і ДК 021:2015:09211400-5-Трансмісійні оливи; Гальмівна рідина ДОТ-4ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали.
Коди номенклатурних позицій, які були обрані уповноваженою особою, відповідають номенклатурним позиціям, що закуповуються, бо вони найбільше відображають специфіку товару.
Єдиний закупівельний словник не містить чітких правил класифікації кожної номенклатурної позиції товару за ДК 021:2015, наслідками чого є різне розуміння, трактування та практичне застосування цього порядку усіма учасниками публічних закупівель.
Також важливо зазначити, що всі номенклатурні позиції предмета закупівлі, а саме код ДК 09211650-8 – Гальмівні рідини, код ДК 09211400-5-Трансмісійні оливи 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали входять в ієрархію КОДУ ДК 021:2015 0921000-4 «Мастильні засоби», тобто це товар, який закупляється в межах однієї процедури закупівлі. Також Замовником не було допущено ділення предмету закупівлі на частини з метою проведення закупівлі.
Отже, під час визначення предмета закупівлі, у тому числі назви та коду кожної номенклатурної позиції товару, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі уповноваженою особою дотримано усіх вимог Закону з урахуванням Особливостей, Порядку визначення предмету закупівлі, у тому числі назви та коду кожної номенклатурної позиції товару, та Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі.
Крім того, вибір Замовником номенклатурних позицій предмета закупівлі не вплинуло на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежило права учасників процедури закупівлі, призвело до максимальної економії, та не порушили принципи здійснення публічних закупівель.
По четвертому питанню:
Питання 4.Чому в тендерній документації всупереч Наказу від 15.04.2020 № 708 Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015 – 09210000-4 Мастильні засоби, тоді як в Додатку № 2 до тендерної документації « ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» серед найменувань товарів, що закуповуються міститься Антифриз G12 та Антифриз G11 для яких згідно Єдиного закупівельного словника є окремий ДК 021:2015:24951311-8- Антифризні речовини ?
При визначенні предмета закупівлі Замовник керувався Наказом Мінекономіки № 708 від 15.04.2020 "Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі" (далі - Наказ №708) та Наказом Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Наказ №1082).
Щодо віднесення товару Антифриз G12 та Антифриз G11 до коду єдиного закупівельного словника 021:2015 :24951311-8- Антифризні речовини вважаємо наступне.
Антифриз — водні розчини деяких речовин, що не замерзають при температурах нижчих 0 °C; застосовують в системах охолодження автомобілів при температурах навколишнього повітря від -75° до 0 °C. Застосовується як добавка до палив машин і механізмів в кліматичних зонах з низькими температурами.
Міністерством економіки України як Уповноваженим органом, що здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель, на власному сайті (https://me.gov.ua) розміщено «Інформаційні джерела та аналітичні інструменти у сфері публічних закупівель», серед яких МЕУ вказує на онлайн-сервіс CPV-tool (https://cpvtool.kse.ua), який дозволяє швидко визначати cpv-код закупівлі. Даний ресурс створений в рамках проекту "Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах" за фінансування USAID та UKAID. Якщо здійснити пошук номенклатурної позиції «АНТИФРИЗ»в цьому онлайн-сервісі, можна побачити, поширені для цієї позиції cpv-коди, зокрема серед яких є (додається скріншот з онлайн-сервісу):
Переглянувши закупівлі інших Замовників в системі «Прозоро» щодо закупівлі мастильних засобів та антифризу, можна дійти висновку, що більшість Замовників для закупівлі такого товару обирає код ДК 021:2015 «Мастильні засоби», наприклад закупівлі: UA-2023-12-08-008204-a, UA-2023-11-24-011367-a, UA-2023-06-13-008331-a, UA-2023-04-14-006190-a, UA-2023-02-20-014693-a, UA-2024-01-24-017268-a, UA-2023-11-13-002764-a, UA-2023-06-13-008331-a та багато інших.
Код номенклатурної позиції 09211650-2 гідравлічні рідини та 24951300-8 також гідравлічні рідини, що ніяк не може бути помилкою.
Річна потреба у товарі саме антифризу не перевищує 50000,00 грн., що зводиться до того, якби замовник виокремив цей товар по іншому коду єдиного закупівельного словника, то здійснив би закупівлю шляхом укладення прямого договору. А провівши прозору і конкурентну процедуру закупівель відкриті торги з особливостями, Замовник ще раз підтвердив, ще не мав на меті поділити предмет закупівлі на частини і дотримався усіх принципів закупівельного процесу.
Наголошуємо, що відповідно до статті 1 Закону, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Враховуючи викладене, Замовником було визначено предмет закупівлі з дотримання норм законодавства у сфері закупівель.
Також зазначимо, що Єдиний закупівельний словник не містить чітких правил класифікації товару за ДК 021:2015, наслідками чого є різне розуміння та практичне застосування цього порядку усіма учасниками публічних закупівель.
По п’ятому питанню:
Питання 5. Чому вимоги згідно підпункту 8 пункту 1 Додатку № 2, до тендерної документації « ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ », відрізняються від вимог укладеного Договору № 10-0 від 26.02.2024 підпункт 5.6 пункту 5?
За результатами проведення процедури закупівлі - Оливи та мастила код 09210000-4 — Мастильні засоби за ДК 021:2015 ЄЗС 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби було укладено Договір № 10-0 від 26 лютого 2024 року з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО».
При укладенні Договору було випадково допущено технічну (механічну) помилку, а саме в. пп.5.6. пункту 5 Договору вказано,що Поставка партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 3х (трьох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника, проте в підпункті 8 пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації « ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» вказано,що безкоштовна доставка предмету закупівлі здійснюється протягом 2024 року, згідно заявок замовника,(усно) засобом телефонного зв’язку або електронною поштоюпротягом 2(двох) робочих днів після отримання Заявки. Для виправлення цієї технічної помилки Замовником укладено Додаткову угоду №1 від 05.03.2024 р. в якій вказано,що Поставка партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 2х (двох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника.
Варто зазначити, що вищевказана технічна помилка ніяким чином не призвела до зміни предмета закупівлі, зміни технічних характеристик предмету закупівлі чи зміни істотних умов Договору.
У зв’язку з великою навантаженістю на Уповноважену особу з приводу великих об’ємів роботи, та враховуючи важку ситуацію в країні, воєнний стан , постійні оголошення повітряної тривоги,які несуть загрозу життю і здоров’ю працівників Замовника, а також те,що Замовник знаходиться в зоні можливих бойових дій, що теж несе велику загрозу для життя людей, було допущено технічну (механічну) помилку. Однак ця помилка ніяким чином не вплинула на порушення принципів здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник ще раз наголошує, що це була технічна (механічна) помилка, яка не призводить ні до яких негативних наслідків і була усунута шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 05.03.2024 р.
Додаткова угода №1 від 05.03.2024 року додається.
Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що вказана вище процедура закупівлі проведена з дотриманням норм законодавства у сфері публічних закупівель та не створює наслідків для припинення зобов’язання за укладеним договором про закупівлю товару.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку з уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну (виховну) роботу щодо недопущення в подальшому порушень законодавства України у сфері публічних закупівель. Крім того, уповноважену особу зобов’язано підвищити кваліфікацію шляхом проходження навчання. Також повідомляю, що визнаю встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Зобов’язуюсь в подальшому сумлінно виконувати свої посадові обов’язки та не допускати порушень законодавства у сфері публічних закупівель, брати участь у відповідних економічних навчаннях, підвищувати кваліфікацію. З метою недопущення порушень закупівельного законодавства, уповноважена особа зареєструвалася на два курси онлайн навчання на платформі Prometheus, де буде проходити навчання та підвищувати кваліфікацію, а саме: «Публічні закупівлі: від теорії до практики», «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності». Також уповноваженій особі здійснено підписку на електронний журнал публічних закупівель «Портал РАДНИК» для всебічного вивчення усіх змін до законодавства з публічних закупівель.
2024-03-28 15:29:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 22 частини першої статті 1 Закону, частини першої статті 5 Закону, частини третьої розділу І Порядку №708.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НФ АГРО" |
1 113 804,72
UAH з ПДВ
|
1 113 804,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НФ АГРО" #42369657 |
Переможець |
1 113 804,72
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2024 14:33
|
дод уг 1 оливи.PDF | зміни до договору |
06 березня 2024 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 14:18
|
дог 10-О оливи.PDF | укладений |
26 лютого 2024 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, внесення змін до пп 5.6 п 5 договору: поставка товару здійснюється протягом 2х робочих днів з дати отримання заявки від Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 10-О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |