Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 13:13 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 13:13 |
Очікувана вартість: | 2 313 891,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 138,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2024 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2024 17:11 |
Перелік змін 14.02.24.docx | |
14 лютого 2024 17:11 |
Тендерна документація 3511 НОВА РЕДАКЦІЯ 14.02.24.docx | |
14 лютого 2024 17:11 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ 14.02.24.docx | |
14 лютого 2024 17:11 |
Додаток 3 до ТД. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 14.02.24.docx | |
14 лютого 2024 17:11 |
Додаток 2 до ТД. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx | |
14 лютого 2024 17:11 |
Додаток 1 до ТД. НОВА РЕДАКЦІЯ 14.02.24.docx |
14 лютого 2024 17:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2024 17:11 |
Перелік змін 14.02.24.docx
|
|||
14 лютого 2024 17:11 |
Тендерна документація 3511 НОВА РЕДАКЦІЯ 14.02.24.docx
|
|||
14 лютого 2024 17:11 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ 14.02.24.docx
|
|||
14 лютого 2024 17:11 |
Додаток 3 до ТД. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 14.02.24.docx
|
|||
14 лютого 2024 17:11 |
Додаток 2 до ТД. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx
|
|||
14 лютого 2024 17:11 |
Додаток 1 до ТД. НОВА РЕДАКЦІЯ 14.02.24.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 01 березня 2024 16:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-09-000019 ● 74292d9f56c540aba9c87acf13b198c3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2024 № 27-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 09.04.2024 № 27-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2024-02-07-007567-a 07.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 11:15:37
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-07-007567-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-15 13:25:45
Пояснення та документи у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Вогнегасники, рукава пожежні та ін" (UA-2024-02-07-007567-a)
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2024-04-09-000019 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Вогнегасники, рукава пожежні та ін), оголошення № UA-2024-02-07-007567-a повідомляємо наступне:
1. Розрахунок очікуваної вартості за відповідним предметом закупівлі Замовником здійснено на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій з дотриманням рекомендацій, наведених у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.02.2020 №275. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі була визначена виходячи з мінімальної отриманої цінової пропозиції на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з урахуванням вимог законодавства, та керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері, зокрема:
• Наказ МВС України від 15.01.2018 №25 «Про затвердження Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників»;
• Правила пожежної безпеки України НАПБ А.01.001-2014.
2. Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами.
Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 11.09.2021 № 1036 зі змінами Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/23D34E07C3210DEBC2258ABB0034D7E7).
Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 3).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА "САКУРА ГРУПП" |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЄРЧАНТС" |
1 972 963,68
UAH з ПДВ
|
1 876 636,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
1 999 000,02
UAH з ПДВ
|
1 876 636,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НКП Дніпро" |
2 126 164,62
UAH з ПДВ
|
1 876 636,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "Пожтехніка" ДПТ України |
2 302 494,00
UAH з ПДВ
|
1 886 861,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
2 199 927,60
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІЧНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ІНЖЕНЕРІНГ" |
2 136 631,20
UAH з ПДВ
|
1 943 763,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАВЕЛ ЛТД" |
2 283 774,00
UAH з ПДВ
|
1 949 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА "САКУРА ГРУПП" #44301501 |
Рішення скасоване |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 16:38
|
ТОВ "МЄРЧАНТС" #43603634 |
Рішення скасоване |
1 876 636,80
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 16:38
|
ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА "САКУРА ГРУПП" #44301501 |
Відхилено |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 16:44
|
ТОВ "МЄРЧАНТС" #43603634 |
Відхилено |
1 876 636,80
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 16:45
|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Переможець |
1 876 636,92
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 14:47
|
Договір № 4431_ДЗЗ-24 від 10.04.2024.pdf | укладений |
10 квітня 2024 14:47
|