Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37641918 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ ФІЗКУЛЬТУРИ, будинок 9 |
Контактна особа: |
Гергелюк Олександр Олегович 380974907087 sasha.gergeliuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 11:48 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 11:48 |
Очікувана вартість: | 6 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 13:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 13:08 |
проект договору.doc | |
07 лютого 2024 13:08 |
ТД аудит остаточна.doc | |
07 лютого 2024 13:08 |
ТЗ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000004 ● 8d527b0a42d9495bbbc6179355d02399
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 10:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 19-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/3653-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.03.2024 №19-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-02-07-007035-a 07.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-19 10:57:17
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Аудиторські послуги з оцінки існуючих основних компонентів систем управління та контролю» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-07-007035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-20 10:27:54
Пояснення Агентства відновлення
1. Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» (Додаток № 3) Агентству відновлення передбачено видатки за КПКВК 3111380 «Забезпечення реалізації проектів щодо відновлення інфраструктури за програмою «Підтримка швидкого відновлення України»», за рахунок яких заплановано здійснювати оплату послуг, що є предметом закупівлі.
Дані послуги Агентством відновлення закуповуються на виконання Угоди про фінансування з розбудови держави та посилення стійкості, укладеною між Європейською комісією та Урядом України, в додатку до якої зазначено, що під час оцінювання відповідності державної політики вимогам для другого фіксованого траншу буде враховано, в тому числі, укладання Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України договору на проведення аналізу прогалин у трьох обов'язкових компонентах (внутрішній контроль, бухгалтерія, зовнішній контроль) та компоненту 5 (державні закупівлі) на основі методології ЄС щодо оцінки організації.
Відповідно до пункту 9 статті 11 Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік» надходження в рамках програм бюджетної підтримки Європейського Союзу на підтримку швидкого відновлення України, подолання наслідків (у тому числі економічних, соціальних, гуманітарних), спричинених повномасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, у тому числі в рамках Угоди про фінансування заходу "Підтримка швидкого відновлення України", укладеної між Урядом України та ЄС є одним з джерел формування спеціального фонду Державного бюджету України на 2024 рік.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі проведених попередніх ринкових консультацій відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом запиту комерційних пропозицій від потенційних учасників.
Відповідно до положень Угоди про фінансування заходу «Підтримка швидкого відновлення України» від 07.11.2023 між Україною та Європейською Комісією, Агентство відновлення забезпечує укладання договору на проведення аналізу прогалин у трьох обов'язкових компонентах (внутрішній контроль, бухгалтерія, зовнішній контроль) та компоненту 5 (державні закупівлі), як це передбачено відповідною угодою.
Технічні і якісні характеристики до предмету закупівлі (Технічне завдання) надано Єврокомісією для врахування при проведенні закупівлі.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://restoration.gov.ua/4489/oholoshennia/59741.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" |
3 780 000,00
UAH з ПДВ
|
3 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" |
4 995 000,00
UAH з ПДВ
|
4 995 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" #36694398 |
Переможець |
3 780 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 10:43
|
Договір Агенство Відновлення №7 від 21.03.24.pdf | укладений |
22 березня 2024 10:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Аудиторські послуги з оцінки існуючих основних компонентів систем управління та контролю | 1 | послуга |
3 780 000,00
UAH з ПДВ
|