Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
9 705 930,00 UAH
UA-2024-02-07-005982-a ● 67dce5cb84c24e69a8cf1faa440fd379
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ "ІПАГ ім. акад. О.М. Лук`янової НАМН України" |
Код ЄДРПОУ: | 02012022 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ПЛАТОНА МАЙБОРОДИ будинок 8 |
Контактна особа: |
Дмитрій Телелеков +380984835223 ipagtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 14:01 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 14:01 |
Очікувана вартість: | 9 705 930,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 059,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 2% від очікуваної вартості закупівлі: 194 118,60 грн. ( сто девʼяносто чотири тисячі сто вісімнадцять грн. 60 коп.). - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням Особливостей та вимог тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 194118.6 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1578200 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, Київ, вул. П. Майбороди, буд. 8.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 12:31 |
ТД ЕЕ_Лукянової зі змінами.docx | |
09 лютого 2024 12:31 |
Перелік змін_UA-2024-02-07-005982-a.docx | |
07 лютого 2024 12:20 |
Протокол електрична енергія 07.02.docx |
09 лютого 2024 12:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2024 12:31 |
ТД ЕЕ_Лукянової зі змінами.docx
|
|||
09 лютого 2024 12:31 |
Перелік змін_UA-2024-02-07-005982-a.docx
|
|||
07 лютого 2024 12:20 |
Протокол електрична енергія 07.02.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-07-005982-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ, Код ЄДРПОУ:42129888
Дата подання: 08 лютого 2024 14:21
щодо надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту
Шановний замовник!
Відповідно до вимог Вашої тендерної документації пп2.3 п.2 Розділу V Учасник у складі пропозиції надає висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в учасника, що свідчить, зокрема, про наявність та дотримання антикорупційної політики в учасника та дотримання ним антикорупційного законодавства та міжнародних стандартів у сфері запобігання корупції, зокрема, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (ETS 173) та Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції, Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією, що ратифіковані Україною, статей 61, 62, 64 Закону України «Про запобігання корупції», у тому числі: відсутність фактів вчинення (участі у вчиненні) посадовими та службовими особами учасника, іншими особами, які виконують роботу та перебувають з учасником у трудових відносинах, корупційних правопорушень, пов’язаних з діяльністю юридичної особи (учасника), відсутність фактів поведінки, яка може бути розціненою як готовність вчинити корупційне правопорушення, пов’язане з діяльністю юридичної особи (учасника); підтвердження наявності в антикорупційних документах учасника вичерпного переліку та опису антикорупційних заходів, стандартів, процедур та порядку їх виконання (застосування), зокрема, порядку проведення періодичної оцінки корупційних ризиків у діяльності юридичної особи (учасника), а також порядку регулярного звітування уповноваженої особа, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми учасника перед засновниками (учасниками) юридичної особи (учасника).
Висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту має бути виданий учаснику не раніше 2022 року в результаті реалізації діяльності з надання правової допомоги адвокатським об'єднанням або адвокатом України або адвокатським бюро учаснику, у розумінні Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», на підтвердження чого у складі пропозиції учасника повинен бути наданий відповідний документ, передбачений пунктом 4 частини першої статті 1 вказаного закону, оформлений належним чином і у відповідності до вимог законодавства України.
У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатським бюро (надалі – АБ) у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо АБ, а саме: відповідний документ про створення АБ, письмове повідомлення відповідної ради адвокатів регіону про створення (або реорганізацію) АБ від адвокату, який створив АБ, подане згідно з вимогами законодавства України.
У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатським об'єднанням (надалі – АО) у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо АО, а саме: відповідний документ про створення АО, статут (в чинній редакції) АО з наданням пошукового коду доступу (результатів надання адміністративної послуги), за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту, письмове повідомлення відповідної ради адвокатів регіону про створення (або реорганізацію) АО від такого АО, подане згідно з вимогами законодавства України.
У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатом у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо такого адвоката, а саме: свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю, витяг з Єдиного реєстру адвокатів України, датований не раніше дати видачі висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту.
Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними. Відповідно до абзацу 2 п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», який не передбачає обов’язковість наявності в Постачальника електричної енергії вищезазначених сертифікатів. Практикою органу оскарження підтверджується неправомірність вимоги щодо надання зазначених сертифікатів (закупівлі UA-2023-06-13-010888-a, UA-2023-05-02-014006-a UA-2023-04-26-009178-a, UA-2023-03-01-012510-a). У зв’язку з цим вимога Замовника щодо надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту є незаконною, дискримінаційною, а тому має бути вилучена Замовником з тексту тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог Вашої тендерної документації пп2.3 п.2 Розділу V Учасник у складі пропозиції надає висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в учасника, що свідчить, зокрема, про наявність та дотримання антикорупційної політики в учасника та дотримання ним антикорупційного законодавства та міжнародних стандартів у сфері запобігання корупції, зокрема, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (ETS 173) та Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції, Цивільної конвенції про боротьбу з корупцією, що ратифіковані Україною, статей 61, 62, 64 Закону України «Про запобігання корупції», у тому числі: відсутність фактів вчинення (участі у вчиненні) посадовими та службовими особами учасника, іншими особами, які виконують роботу та перебувають з учасником у трудових відносинах, корупційних правопорушень, пов’язаних з діяльністю юридичної особи (учасника), відсутність фактів поведінки, яка може бути розціненою як готовність вчинити корупційне правопорушення, пов’язане з діяльністю юридичної особи (учасника); підтвердження наявності в антикорупційних документах учасника вичерпного переліку та опису антикорупційних заходів, стандартів, процедур та порядку їх виконання (застосування), зокрема, порядку проведення періодичної оцінки корупційних ризиків у діяльності юридичної особи (учасника), а також порядку регулярного звітування уповноваженої особа, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми учасника перед засновниками (учасниками) юридичної особи (учасника).
Висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту має бути виданий учаснику не раніше 2022 року в результаті реалізації діяльності з надання правової допомоги адвокатським об'єднанням або адвокатом України або адвокатським бюро учаснику, у розумінні Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», на підтвердження чого у складі пропозиції учасника повинен бути наданий відповідний документ, передбачений пунктом 4 частини першої статті 1 вказаного закону, оформлений належним чином і у відповідності до вимог законодавства України.
У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатським бюро (надалі – АБ) у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо АБ, а саме: відповідний документ про створення АБ, письмове повідомлення відповідної ради адвокатів регіону про створення (або реорганізацію) АБ від адвокату, який створив АБ, подане згідно з вимогами законодавства України.
У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатським об'єднанням (надалі – АО) у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо АО, а саме: відповідний документ про створення АО, статут (в чинній редакції) АО з наданням пошукового коду доступу (результатів надання адміністративної послуги), за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту, письмове повідомлення відповідної ради адвокатів регіону про створення (або реорганізацію) АО від такого АО, подане згідно з вимогами законодавства України.
У разі надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту адвокатом у складі пропозиції учасника надаються відповідні підтверджуючі документи щодо такого адвоката, а саме: свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю, витяг з Єдиного реєстру адвокатів України, датований не раніше дати видачі висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту.
Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними. Відповідно до абзацу 2 п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», який не передбачає обов’язковість наявності в Постачальника електричної енергії вищезазначених сертифікатів. Практикою органу оскарження підтверджується неправомірність вимоги щодо надання зазначених сертифікатів (закупівлі UA-2023-06-13-010888-a, UA-2023-05-02-014006-a UA-2023-04-26-009178-a, UA-2023-03-01-012510-a). У зв’язку з цим вимога Замовника щодо надання висновку (звіту) про проведення антикорупційного аудиту є незаконною, дискримінаційною, а тому має бути вилучена Замовником з тексту тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 лютого 2024 12:32
Добрий день, Замовником було внесено відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2024-02-07-005982-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ, Код ЄДРПОУ:42129888
Дата подання: 08 лютого 2024 16:44
щодо відсутність факту накладення штрафів НКРЕКП
Шановний замовник!
Відповідно до вимог Вашої тендерної документації (додаток 4 п.2), а саме "Учасник у складі тендерної пропозиції надає- довідка про про відсутність факту накладення штрафів Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у 2023 році за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензій-них умов з постачання електричної енергії споживачу".
Вказана вимога є дискримінаційною, та такою, що не може вплинути на результати проведеної закупівлі. Законом України «Про публічні закупівлі», та Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2023 року встановлений вичерпаний перелік підстав для відмови учаснику в участі у тендері, а також дискваліфікації переможця закупівлі.
Наявність скарг на постачальника до НКРЕКП або інших контролюючих органів про порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії не є підставою для дискваліфікації переможця закупівлі. Окрім того, наявність скарг жодним чином не означає, що Постачальник порушував Правила роздрібного ринку електричної енергії, оскільки Регулятор (або інший контролюючий орган) за результатами розгляду цих скарг міг не знайти порушень з боку постачальника електроенергії. Саме тому вищезазначена вимога має бути вилучена Замовником з тексту тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог Вашої тендерної документації (додаток 4 п.2), а саме "Учасник у складі тендерної пропозиції надає- довідка про про відсутність факту накладення штрафів Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у 2023 році за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензій-них умов з постачання електричної енергії споживачу".
Вказана вимога є дискримінаційною, та такою, що не може вплинути на результати проведеної закупівлі. Законом України «Про публічні закупівлі», та Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2023 року встановлений вичерпаний перелік підстав для відмови учаснику в участі у тендері, а також дискваліфікації переможця закупівлі.
Наявність скарг на постачальника до НКРЕКП або інших контролюючих органів про порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії не є підставою для дискваліфікації переможця закупівлі. Окрім того, наявність скарг жодним чином не означає, що Постачальник порушував Правила роздрібного ринку електричної енергії, оскільки Регулятор (або інший контролюючий орган) за результатами розгляду цих скарг міг не знайти порушень з боку постачальника електроенергії. Саме тому вищезазначена вимога має бути вилучена Замовником з тексту тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2024 16:32
Шановний учаснику!
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації передбачено необхідність надання довідки про відсутність факту накладення штрафів Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у 2023 році за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу.
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до наведеної вище вимоги вимагається надання інформації не про наявність скарг на постачальника до НКРЕКП, а саме наявність накладених штрафів НКРЕКП на постачальника.
Відповідно до частини першої статті 19 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Регулятор здійснює державний контроль за дотриманням суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та суб’єктами, що належать до особливої групи споживачів у розумінні Закону України "Про ринок електричної енергії", законодавства у відповідних сферах та ліцензійних умов шляхом проведення планових та позапланових виїзних, а також невиїзних перевірок відповідно до затверджених ним порядків контролю.
Відповідно до пункту 6 частини четвертої статті 19 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» під час здійснення державного контролю Регулятор має право накладати штрафні санкції та вживати заходів, передбачених законом.
Відповідно до пункту 2 частини другою статті 22 «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» за порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг до суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у відповідній сфері, та суб’єктів, що належать до особливої групи споживачів, Регулятор може застосовувати санкції у вигляді накладення штрафу.
Таким чином відповідно чинного законодавства регулятор має право накладати штраф на учасника ринку у випадку порушення ним законодавства у сфері енергетики.
Ми, як споживач хочемо укласти договір із добросовісним споживачем, який не порушує законодавство, що регулює діяльність на ринку постачання електричної енергії, саме тому і було встановлено вимогу додатку 4 щодо надання довідки про відсутність накладених штрафів від НКРЕКП. Окремо звертаємо вашу увагу на те, що така довідка вимагається у довільній формі, тобто може бути надана як НКРЕКП так і самим учасником.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, враховуючи зазначене, вимога додатку 4 жодним чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною.
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації передбачено необхідність надання довідки про відсутність факту накладення штрафів Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у 2023 році за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу.
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до наведеної вище вимоги вимагається надання інформації не про наявність скарг на постачальника до НКРЕКП, а саме наявність накладених штрафів НКРЕКП на постачальника.
Відповідно до частини першої статті 19 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Регулятор здійснює державний контроль за дотриманням суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та суб’єктами, що належать до особливої групи споживачів у розумінні Закону України "Про ринок електричної енергії", законодавства у відповідних сферах та ліцензійних умов шляхом проведення планових та позапланових виїзних, а також невиїзних перевірок відповідно до затверджених ним порядків контролю.
Відповідно до пункту 6 частини четвертої статті 19 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» під час здійснення державного контролю Регулятор має право накладати штрафні санкції та вживати заходів, передбачених законом.
Відповідно до пункту 2 частини другою статті 22 «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» за порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг до суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у відповідній сфері, та суб’єктів, що належать до особливої групи споживачів, Регулятор може застосовувати санкції у вигляді накладення штрафу.
Таким чином відповідно чинного законодавства регулятор має право накладати штраф на учасника ринку у випадку порушення ним законодавства у сфері енергетики.
Ми, як споживач хочемо укласти договір із добросовісним споживачем, який не порушує законодавство, що регулює діяльність на ринку постачання електричної енергії, саме тому і було встановлено вимогу додатку 4 щодо надання довідки про відсутність накладених штрафів від НКРЕКП. Окремо звертаємо вашу увагу на те, що така довідка вимагається у довільній формі, тобто може бути надана як НКРЕКП так і самим учасником.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, враховуючи зазначене, вимога додатку 4 жодним чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-07-005982-a.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:42892355
Дата подання: 08 лютого 2024 17:15
Дата подання: 08 лютого 2024 17:15
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2024 15:43
Рішення від 12.02.2024 №2569.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2024 15:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2024 №3052.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 09:54
Рішення від 19.02.2024 №3052.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2024 14:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
9 627 020,00
UAH з ПДВ
|
8 396 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
8 396 024,00
UAH з ПДВ
|
8 396 024,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
8 979 958,00
UAH з ПДВ
|
8 882 898,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГУЛЕЦЬКИЙ ПАЛИВНО-ПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС" |
9 563 892,00
UAH з ПДВ
|
8 978 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" #42819343 |
Переможець |
8 396 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 19:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2024 11:14
|
ДУ №2 ЕЕ.pdf | зміни до договору |
12 травня 2024 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 12:40
|
ЕЕ1.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2024 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 11:38
|
Дог. №150 від 06.03.20224р. - ЄвроТрейдЕнерджі.pdf | укладений |
08 березня 2024 11:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з пунктом 5.4 Договору, ціна цього Договору та ціна за одиницю Товару може змінюватись у випадках передбачених цим Договором, зокрема, у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Якщо після перерахунку за формулою, зазначеною у Додатку 3 до Договору, ціна за одиницю товару зміниться від попередньої ціни (або від ціни електричної енергії за перший місяць постачання) більше ніж на 1 (один) %, Сторони можуть вжити заходи щодо укладення додаткової угоди про зміну ціни за одиницю товару на відповідний розрахунковий період, розрахованої за відповідною формулою, та зміну ціни (сума) Договору. Враховуючи наведене, після перерахунку ціни за одиницю товару за формулою, що передбачена Додатком No 3 до Договору, ціна за 1 кВт*год за Договором у березні 2024 року склала - 4,386 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за 1кВт*год відповідно до п.5.3. Договору та п.п. 7 п.19 Особливостей. |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |