Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання і сухого чищення
Очікувана вартість
254 600,00 UAH
UA-2024-02-07-004676-a 6caf5c1cd7ae4aff9e023250c0fbfb5d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Комісар

+380472370422 buh_pansionat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний Заклад "Черкаський геріатричний пансіонат Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02770202
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, Вулиця Луки святителя-хірурга, будинок 11
Контактна особа: Владислав Комісар
+380472370422
buh_pansionat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прання і сухого чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Тендерна документація

07 лютого 2024 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-26-000015 ● d2548894f0884ef8bc90f2e89a5d6bfd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2024 12:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

26.02.2024 № 21-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 26.02.2024 № 21-З


Витяг із переліку процедур закупівель/ закупівель


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-02-07-004676-a,
07.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-27 11:01:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прання і сухого чищення, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-07-004676-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
2) яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»;
3) чи укладено за цією закупівлею договір з товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»?
4) якщо договір укладено, то чому він не оприлюднений в електронній системі закупівель?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-01 12:49:52

Відповідь на звернення

Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 29.02.2024 р щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 «ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання і сухого чищення)» (UA-2024-02-07-004676-a)
Питання: 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
Відповідь: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Питання: яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»;
Відповідь: Було опрацьовано постачальників аналогічних послуг, і вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл» на підставі найнижчої ціни на дану послугу.
Питання: чи укладено за цією закупівлею договір з товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»?
Відповідь: Договір було укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл» від 05.02.2024 № 25
Питання: якщо договір укладено, то чому він не оприлюднений в електронній системі закупівель?
Відповідь: У зв’язку з допущенням технічної (механічної) помилки договір не було оприлюднено в електронній системі закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-01 15:41:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прання і сухого чищення, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-07-004676-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) які відмінені відкриті торги стали підставою для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель;
2) чи відповідають вимоги до товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл» тим вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації до відкритих торгів?
3) якими є умови договору від 05.02.2024 № 25, що укладений між Комунальним закладом «Черкаський геріатричний пансіонат Черкаської обласної ради» та товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-08 09:12:00

Розірвання договору

Замовником було прийнто рішення розірвати договір

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-03-04 09:20:33

Пояснення на звернення

Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 29.02.2024 р щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 «ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання і сухого чищення)» (UA-2024-02-07-004676-a)
Питання: 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
Відповідь: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Питання: яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»;
Відповідь: Було опрацьовано постачальників аналогічних послуг, і вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл» на підставі найнижчої ціни на дану послугу.
Питання: чи укладено за цією закупівлею договір з товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»?
Відповідь: Договір було укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл» від 05.02.2024 № 25
Питання: якщо договір укладено, то чому він не оприлюднений в електронній системі закупівель?
Відповідь: У зв’язку з допущенням технічної (механічної) помилки договір не було оприлюднено в електронній системі закупівель

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Було розірвано договір

2024-03-12 15:48:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто

Договір розірвано

2024-03-12 15:51:36

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ"
#39515563
Переможець 254 600,00
UAH
07 лютого 2024 11:38