Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний Заклад "Черкаський геріатричний пансіонат Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02770202 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, Вулиця Луки святителя-хірурга, будинок 11 |
Контактна особа: |
Владислав Комісар +380472370422 buh_pansionat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Тендерна документація
07 лютого 2024 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-26-000015 ● d2548894f0884ef8bc90f2e89a5d6bfd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 12:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.02.2024 № 21-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 26.02.2024 № 21-З
Витяг із переліку процедур закупівель/ закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-02-07-004676-a,
07.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 11:01:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прання і сухого чищення, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-07-004676-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
2) яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»;
3) чи укладено за цією закупівлею договір з товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»?
4) якщо договір укладено, то чому він не оприлюднений в електронній системі закупівель?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 12:49:52
Відповідь на звернення
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 29.02.2024 р щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 «ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання і сухого чищення)» (UA-2024-02-07-004676-a)
Питання: 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
Відповідь: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Питання: яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»;
Відповідь: Було опрацьовано постачальників аналогічних послуг, і вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл» на підставі найнижчої ціни на дану послугу.
Питання: чи укладено за цією закупівлею договір з товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»?
Відповідь: Договір було укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл» від 05.02.2024 № 25
Питання: якщо договір укладено, то чому він не оприлюднений в електронній системі закупівель?
Відповідь: У зв’язку з допущенням технічної (механічної) помилки договір не було оприлюднено в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 15:41:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прання і сухого чищення, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-07-004676-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) які відмінені відкриті торги стали підставою для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель;
2) чи відповідають вимоги до товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл» тим вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації до відкритих торгів?
3) якими є умови договору від 05.02.2024 № 25, що укладений між Комунальним закладом «Черкаський геріатричний пансіонат Черкаської обласної ради» та товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-08 09:12:00
Розірвання договору
Замовником було прийнто рішення розірвати договір
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-03-04 09:20:33
Пояснення на звернення
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 29.02.2024 р щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 «ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання і сухого чищення)» (UA-2024-02-07-004676-a)
Питання: 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
Відповідь: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Питання: яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»;
Відповідь: Було опрацьовано постачальників аналогічних послуг, і вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл» на підставі найнижчої ціни на дану послугу.
Питання: чи укладено за цією закупівлею договір з товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл»?
Відповідь: Договір було укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «Сервіс Менеджмент Інтернешнл» від 05.02.2024 № 25
Питання: якщо договір укладено, то чому він не оприлюднений в електронній системі закупівель?
Відповідь: У зв’язку з допущенням технічної (механічної) помилки договір не було оприлюднено в електронній системі закупівель
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Було розірвано договір
2024-03-12 15:48:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Договір розірвано
2024-03-12 15:51:36
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ" #39515563 |
Переможець |
254 600,00
UAH
|
07 лютого 2024 11:38
|