Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Антоняк Уляна Віталіївна +380322630021 tender.lv@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 14:04 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 14:04 |
Очікувана вартість: | 196 978 142,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 984 890,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 984 890,71 грн. (дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі вісімсот дев’яносто гривень 71 копійка). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897).* Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. *пункт 47 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 984890.71 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів, з моменту надходження бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 11:23 |
ТД _ ОСОБЛИВОСТІ.doc | |
07 лютого 2024 11:23 |
Додаток №3 Перелік основних матеріальних ресурсів.pdf | |
07 лютого 2024 11:23 |
Додаток №3 Відомість обсягів робіт BoQ.pdf | |
07 лютого 2024 11:23 |
Додаток №3 Дефектний акт.pdf | |
07 лютого 2024 11:23 |
Проект договору ЕУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За інформацією поданою службовим листом №238 від 14.02.2024 року відділом ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг та безпеки автомобільних доріг, повідомляємо, що тендерною документацією, серед іншого, встановлено вимогу щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступною інформацією та документами: довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми. Також зазначено, що аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись укладений протягом останніх 5 (п’яти) років договір про надання послуг з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та/або договір в складі якого надавались послуги з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні, що становить лише 15% від об’ємів Дефектного акту та Відомості обсягів робіт (BoQ) (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме: ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття – 953 м2; ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом – 645 м2; очищення доріг від снігу – 2226 км; розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною з обладнанням на базі автомобіля – 7123000 м2; улаштування шару дорожнього одягу із асфальтобетонну асфальтоукладачем – 900 м2; улаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальною машиною – 26 км.
Зазначені вимоги не вважаємо дискримінаційними, оскільки Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження об’ємів основних видів робіт в обсязі лише 15 % від об’ємів зазначених у Дефектному акті та Відомості обсягів робіт (BoQ), для підтвердження спроможності, наявності сил та засобів для вчасного та належного надання послуг/виконання робіт з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування державного значення відповідно до державних будівельних норм.
Щодо аналогічного за предметом закупівлі договору укладеного протягом останніх 5 (п’яти) років про надання послуг з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та/або договору в складі якого надавались послуги з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, повідомляємо наступне.
Враховуючи вимоги ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху
Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» рівень вимог до експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення є вищими, ніж до автомобільних доріг місцевого значення. Вимоги до якості утримання міжнародних, національних, регіональних та територіальних автомобільних доріг 1-3 рівня вимог до експлуатаційного стану і терміни усунення недоліків є складнішими, а усунення недоліків має більш стислі періоди їх ліквідації, особливо в зимовий період. Враховуючи наведене, наявність досвіду по експлуатаційному утриманні автомобільних доріг місцевого значення (3-4 рівень вимог до експлуатаційного стану) є недостатніми для підтвердження можливостей по належному експлуатаційному утриманню територіальних автомобільних доріг державного значення.
Водночас зазначаємо, що Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням усіх вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 21.10.2022р №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Договір укладений у 2019 році про надання послуг з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та/або договір в складі якого надавались послуги з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення буде вважатися аналогічним.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000042 ● c8c63e2d2847432ca3ce47fca9421ac2
- Статус: завершено ● Дата: 13 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2024-02-07-004226-a 07.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 13:57:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-07-004226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 14:22:23
Пояснення №01н-1341/11-05 від 17.04.2024
ПОЯСНЕННЯ
Замовника – Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області
щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за
UA-2024-02-07-004226-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
138 750 951,00
UAH з ПДВ
|
137 766 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
142 808 759,80
UAH з ПДВ
|
138 750 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
183 189 672,00
UAH з ПДВ
|
183 189 672,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
137 766 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2024 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2024 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 11:15
|
Договір 09-03-24 від 27.03.2024.pdf | укладений |
28 березня 2024 11:14
|