Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
ДОРОШЕНКО Алла Петрівна 380674493064 sprosh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 451 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 510 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (зазначається тендерна документація та протокол уповноваженої особи, яким вона затверджена); - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; - назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; - назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; - дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2025 включно». - гарантія не може бути відкликана гарантом; - умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання договору»; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною»; - розмір забезпечення виконання договору: 5 % від вартості договору. Банківська гарантія надається Замовнику або в паперовому вигляді або у електронному (у вигляді електронного документу). У разі надання банківської гарантії в паперовому вигляді, то вона надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, то вона надсилається на електронну адресу замовника: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник сектору діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (або у вигляді електронного документу) відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюються Покупцем протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 11:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 11:13 |
5.1_31210000-1_ТД_Додаток 3_Обладнання СВЕТ_ЩКВО.doc | |
07 лютого 2024 11:13 |
5.1_31210000-1_ТД_Додаток 2_Обладнання СВЕТ_ЩКВО.doc | |
07 лютого 2024 11:13 |
5.1_31210000-1_ТД_Обладнання СВЕТ_ЩКВО.doc | |
07 лютого 2024 11:13 |
5.1_31210000-1_ТД_Додаток 1_Обладнання СВЕТ_ЩКВО.doc | |
07 лютого 2024 11:13 |
5.1_31210000-1_ТД_Додаток 4_Обладнання СВЕТ_ЩКВО.doc | |
07 лютого 2024 11:13 |
5.1_31210000-1_ТД_Додаток 6_Обладнання СВЕТ_ЩКВО.doc | |
07 лютого 2024 11:13 |
5.1_31210000-1_ТД_Додаток 5_Обладнання СВЕТ_ЩКВО.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000046 ● cd76fc8aa15f49f1ac07dab802d231fe
- Статус: вирішено ● Дата: 09 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
60 UA-2024-02-07-003686-a 07.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 12:23:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Обладнання для керування зовнішнім освітленням» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-07-003686-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 12:00:21
Відповідь на запит Держаудитслужби
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу - UA-M-2024-03-22-000046), який надійшов в електронній системі закупівель 2024-03-26 12:23:31 до процедури закупівлі за предметом Обладнання для керування зовнішнім освітленням (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) повідомляє наступне.
КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024 – 2025 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 № 7516/7557 (додається), реалізує захід, визначений п. 5.1 «Створення, розвиток та супровід програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва» шляхом здійснення закупівлі за предметом Обладнання для керування зовнішнім освітленням (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом Обладнання для керування зовнішнім освітленням (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) були визначені фахівцями КП «Інформатика», відповідно до необхідності забезпечення подальшого розвитку системи управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва шляхом розширення мереж вуличного освітлення обладнанням, яке забезпечить безпеку на вулицях міста, економію споживання вуличного освітлення у м. Києва, керуванням потужністю світильників, контроль параметрів електромережі, швидке реагування на аварійні ситуації з вуличним освітленням, зазначені в Технічних вимогах до закупівлі (додається), що погоджені робочою групою з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024 – 2025 роки Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно Протоколу № 5 від 23.01.2024 року (додається.)
Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2024 рік на закупівлю за предметом Обладнання для керування зовнішнім освітленням (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) (додається).
Очікувану вартість було визначено КП «Інформатика», відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (із змінами), з урахуванням Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2022 № 275 шляхом вивчення ринку, надсилання запитів та отриманих комерційних пропозицій (додаються).
Після опрацювання отриманих комерційних пропозицій (вартістю 2 314 218,00 грн., 2 303 168,40 грн., 2 300 198,40 грн. за одиницю) та з урахуванням граничних видатків, затверджених паспортом бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (додається), КП «Інформатика» визначило на підставі середньої вартості одинці обладнання, що становить 2 305 862,00 грн., очікувану вартість закупівлі, яка становить 451 000 000,00 грн (чотириста п’ятдесят один мільйон гривень 00 копійок) з ПДВ.
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
З метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1036 від 11.09.2009 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті КП "Інформатика" (https://i.kyivcity.gov.ua/information/)
за посиланням:
https://i.kyivcity.gov.ua/wp-content/uploads/2024/02/%D0%9E%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%BA%D0%B5%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%88%D0%BD%D1%96%D0%BC_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC_%D0%B7%D0%B0_%D0%94%D0%9A_021_2015.pdf .
Стосовно виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляємо наступне.
За результатами проведення процедури закупівлі за предметом Обладнання для керування зовнішнім освітленням (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) обрано переможця ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі".
На виконання пункту 6 розділу VI тендерної документації переможцем процедури закупівлі ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" надіслано 23.02.2024 на електронну адресу (informatika@kmda.gov.ua) банківську гарантію в електронному вигляді (у формі електронного документу) (скріншот наведено нижче)
У надісланому файлі знаходяться наступні документи в форматі WinRAR-архіву: банківська гарантія та документи банку (скріншоти наведено нижче).
Враховуючи надання переможцем процедури закупівлі ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії та інших документів у форматі електронного документу, то відповідно до вимог тендерної документації в цей же день було перевірено кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта за допомогою порталу Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (https://czo.gov.ua/verify).
Додатки:
1. Копія Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки на 44 арк.;
2. Копія інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 7 арк.;
3. Копія протоколу № 5 від 23.01.2024 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки - на 11 арк.;
4. Копія обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2024 рік – на 1 арк.;
5. Копії комерційних пропозицій – на 3 арк.;
6. Копія паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік на 10 арк.
7. Банківська гарантія та документи банку в форматі WinRAR-архіву.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Інформатика» опрацювало результати проведеного Держаудитслужбою моніторингу процедури закупівлі, викладені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 15 квітня 2024 року № UA-2024-02-07-003686-a та відповідно до абзацу другого статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє. Інформацію, викладену у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі взято до відома та використання у подальшій роботі. З Уповноваженою особою проведена роз’яснювальна робота та відповідно до наказу від 22.04.2024 № 27 притягнуто її до дисциплінарної відповідальності (відповідний наказ додається).
2024-04-22 16:27:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Інформацію, викладену у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі взято до відома та використання у подальшій роботі. З Уповноваженою особою проведена роз’яснювальна робота та відповідно до наказу від 22.04.2024 № 27 притягнуто її до дисциплінарної відповідальності (відповідний наказ додається).
2024-05-09 11:03:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" |
448 431 614,40
UAH з ПДВ
|
448 431 614,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" #43201634 |
Переможець |
448 431 614,40
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 13:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2024 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 14:48
|
Договір на товар №26022024.pdf | укладений |
26 лютого 2024 14:45
|