Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
27. Послуги Інтернет-провайдерів - забезпечення захищеного доступу до глобальної мережі Інтернет (Основний канал)
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2024-02-06-014910-a ● ebebb3c4a628404fb2370c2717078303
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Вебсайт: | http://www.kmu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Геннадій ЛЕВАДНИЙ +380442567057 levadnyi@kmu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 14:52 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 14:52 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог пункту 2 "Забезпечення тендерної пропозиції", розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог пункту 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю", розділу VI "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги Інтернет-провайдерів - забезпечення захищеного доступу до глобальної мережі Інтернет (Основний канал) (відповідний код 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Грушевського 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Всі взаєморозрахунки згідно з цим Договором здійснюються щомісячно шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця протягом п'яти банківських днів на підставі акта наданих послуг (далі - Акт) та рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 20:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 20:43 |
Зміни до Додатку 5 до ТД - технiчнi якiснi та iншi характеристики.docx | |
12 лютого 2024 20:43 |
Оголошення-72410000-7.doc | |
12 лютого 2024 20:43 |
ТД-72410000-7 (зі змінами).docx | |
12 лютого 2024 20:43 |
Протокол від 12.02.2024 №80.pdf | |
12 лютого 2024 20:43 |
Перелік змін до Протокольного рішення від 12.02.2024 №80.pdf | |
06 лютого 2024 18:22 |
Додаток 4 до ТД - проект договору про закупівлю.rtf | |
06 лютого 2024 18:22 |
Додаток 7 до ТД - згода на обробку персоналних даних.docx | |
06 лютого 2024 18:22 |
Додаток 1 до ТД - вимоги згiдно статтi 16 Закону.docx | |
06 лютого 2024 18:22 |
Додаток 6 до ТД - вимоги до електронноi банкiвскої гарантii.docx | |
06 лютого 2024 18:22 |
Додаток 3 до ТД - тендерна пропозицiя.docx | |
06 лютого 2024 18:22 |
Додаток 2 до ТД - вимоги згiдно пункту 47 Особливостей.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-06-014910-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39961313
Дата подання: 07 лютого 2024 14:45
Наявність у Виконавця власного оптоволоконного каналу зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Замовника
Шановний Замовнику!
Згідно з Додатком 5 до тендерної документації (далі – ТД) учасник повинен гарантувати наявність у Виконавця власного оптоволоконного каналу зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Замовника зі швидкістю передачі даних не гірше 10 Gigabit Ethernet, а також надати гарантійний лист з підтвердженням наявності у Виконавця такого каналу зв’язку. Гарантійний лист обов’язково повинен містити схему прокладання зазначеного оптоволоконного каналу зв’язку до головного комутаційного центру Замовника.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана вимога є такою що обмежує конкуренцію серед учасників і звужує їх коло лише, до тих хто вже має побудований канал зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Замовника. Вважаємо, що у цій частині порушені права потенційних учасників закупівлі.
Крім цього, варто зазначити, що відповідно до пункта 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2013 № 212, якою затверджено Порядок відвідування Будинку Уряду посадовими і службовими особами, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства здійснюється з дотриманням пропускного та внутрішньооб’єктового режиму, встановленого цим Порядком, іншими актами законодавства, виданими на їх виконання наказами Державного секретаря Кабінету Міністрів України, Мінекономіки і Мінфіну. Згідно з пунктом 4 відвідування Будинку Уряду здійснюється з використанням службових посвідчень, беджів та перепусток установленого зразка у формі пластикової картки формату ID-1, що містить безконтактний електронний носій.
Враховуючи вищевказане та з метою обстеження технічних умов для прокладання оптоволоконної лінії зв’язку та побудови оптоволоконної лінії зв’язку для забезпечення надання послуг доступу до мережі Інтернет для потреб Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів, необхідно отримати документи установленого зразка, які дозволяють представникам учасників відвідувати Будинок Уряду за адресою: місто Київ, вулиця Грушевського, будинок 12/2.
Відповідно процедура отримання таких документів, які надають доступ до будівлі Замовника, не має встановлених чітких часових меж і займає багато часу, а потенційні учасники не мають змоги для підготовки до участі у даній публічній закупівлі.
Таким чином у потенційних учасників відсутня можливість надання гарантійного листа та схеми прокладання зазначеного оптоволоконного каналу зв’язку до головного комутаційного центру Замовника, що відповідно унеможливлює реалізацію права участі у публічних закупівлях.
У зв’язку з вищенаведеним, відповідно до частини 1 статті 24 Закону вимагаємо внести зміни до Тендерної документації закупівлі, видаливши зазначені пункти.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Додатком 5 до тендерної документації (далі – ТД) учасник повинен гарантувати наявність у Виконавця власного оптоволоконного каналу зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Замовника зі швидкістю передачі даних не гірше 10 Gigabit Ethernet, а також надати гарантійний лист з підтвердженням наявності у Виконавця такого каналу зв’язку. Гарантійний лист обов’язково повинен містити схему прокладання зазначеного оптоволоконного каналу зв’язку до головного комутаційного центру Замовника.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана вимога є такою що обмежує конкуренцію серед учасників і звужує їх коло лише, до тих хто вже має побудований канал зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Замовника. Вважаємо, що у цій частині порушені права потенційних учасників закупівлі.
Крім цього, варто зазначити, що відповідно до пункта 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2013 № 212, якою затверджено Порядок відвідування Будинку Уряду посадовими і службовими особами, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства здійснюється з дотриманням пропускного та внутрішньооб’єктового режиму, встановленого цим Порядком, іншими актами законодавства, виданими на їх виконання наказами Державного секретаря Кабінету Міністрів України, Мінекономіки і Мінфіну. Згідно з пунктом 4 відвідування Будинку Уряду здійснюється з використанням службових посвідчень, беджів та перепусток установленого зразка у формі пластикової картки формату ID-1, що містить безконтактний електронний носій.
Враховуючи вищевказане та з метою обстеження технічних умов для прокладання оптоволоконної лінії зв’язку та побудови оптоволоконної лінії зв’язку для забезпечення надання послуг доступу до мережі Інтернет для потреб Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів, необхідно отримати документи установленого зразка, які дозволяють представникам учасників відвідувати Будинок Уряду за адресою: місто Київ, вулиця Грушевського, будинок 12/2.
Відповідно процедура отримання таких документів, які надають доступ до будівлі Замовника, не має встановлених чітких часових меж і займає багато часу, а потенційні учасники не мають змоги для підготовки до участі у даній публічній закупівлі.
Таким чином у потенційних учасників відсутня можливість надання гарантійного листа та схеми прокладання зазначеного оптоволоконного каналу зв’язку до головного комутаційного центру Замовника, що відповідно унеможливлює реалізацію права участі у публічних закупівлях.
У зв’язку з вищенаведеним, відповідно до частини 1 статті 24 Закону вимагаємо внести зміни до Тендерної документації закупівлі, видаливши зазначені пункти.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2024 17:10
Добрий день! Вимога щодо наявності у Виконавця власного оптоволоконного каналу зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Замовника є абсолютно необхідною, вилучити яку неможливо. Без такого каналу зв’язку Учасник не може гарантувати надання послуг доступу до глобальної мережі Інтернет в повному обсязі з технічними параметрами, що вимагаються, з моменту підписання договору.
Замовник не погоджується, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. На даний час три Інтернет-провайдера мають власні оптоволоконні канали зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Секретаріату Кабінету Міністрів України і можуть невідкладно надавати необхідні послуги.
Будь яка визначена в тендерній документації вимога звужує коло потенційних учасників. Але якщо компанія має намір приймати участь в закупівлі, вимогам якої вона зараз не відповідає, компаніє має готуватися до цього заздалегідь. Чи є обмеженням конкуренції вимога щодо наявності атестату відповідності комплексної системи захисту інформації захищеного вузла Інтернет-доступу? Чи встигне потенційний учасник отримати такий атестат після оголошення закупівлі? Звичайно, ні. Але якщо провайдер має намір надавати послуги Інтернет доступу для державних органів, він має зробити це заздалегідь (як це зробило ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА").
Чи встигне потенційний учасник прокласти оптоволоконний канал зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Замовника, якщо його немає, після оголошення закупівлі і до моменту розкриття пропозицій? Мабуть, ні. Але така вимога встановлюється щороку. Чи мало на це час конкретно ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА"? Так. 8.02.2023 Міністерством економіки України було оголошено тендер UA-2023-02-08-015286-a на закупівлю послуг провайдерів, в якому була встановлена аналогічна вимога. Пропозиція ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" була відхилена в зв’язку з відсутністю власного оптоволоконного каналу зв’язку. Орган оскарження відмовив в задоволенні поданих ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" скарг з цього приводу. Тобто, щонайменше рік ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" знало про таку вимогу і мало всі можливості звернутися до Секретаріату Кабінету Міністрів України з пропозицією прокласти за власний рахунок оптоволоконний канал зв’язку до головного комутаційного центру Секретаріату Кабінету Міністрів України з метою надання послуг Інтернет-провайдера. Цього зроблено не було, на наш погляд внаслідок небажання вкладати власні кошти в ризикований проект.
Питання разового допуску технічних фахівців до будинку Уряду з метою проведення узгоджених робіт вирішується в робочому порядку.
Замовник не погоджується, що ця вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. На даний час три Інтернет-провайдера мають власні оптоволоконні канали зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Секретаріату Кабінету Міністрів України і можуть невідкладно надавати необхідні послуги.
Будь яка визначена в тендерній документації вимога звужує коло потенційних учасників. Але якщо компанія має намір приймати участь в закупівлі, вимогам якої вона зараз не відповідає, компаніє має готуватися до цього заздалегідь. Чи є обмеженням конкуренції вимога щодо наявності атестату відповідності комплексної системи захисту інформації захищеного вузла Інтернет-доступу? Чи встигне потенційний учасник отримати такий атестат після оголошення закупівлі? Звичайно, ні. Але якщо провайдер має намір надавати послуги Інтернет доступу для державних органів, він має зробити це заздалегідь (як це зробило ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА").
Чи встигне потенційний учасник прокласти оптоволоконний канал зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Замовника, якщо його немає, після оголошення закупівлі і до моменту розкриття пропозицій? Мабуть, ні. Але така вимога встановлюється щороку. Чи мало на це час конкретно ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА"? Так. 8.02.2023 Міністерством економіки України було оголошено тендер UA-2023-02-08-015286-a на закупівлю послуг провайдерів, в якому була встановлена аналогічна вимога. Пропозиція ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" була відхилена в зв’язку з відсутністю власного оптоволоконного каналу зв’язку. Орган оскарження відмовив в задоволенні поданих ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" скарг з цього приводу. Тобто, щонайменше рік ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" знало про таку вимогу і мало всі можливості звернутися до Секретаріату Кабінету Міністрів України з пропозицією прокласти за власний рахунок оптоволоконний канал зв’язку до головного комутаційного центру Секретаріату Кабінету Міністрів України з метою надання послуг Інтернет-провайдера. Цього зроблено не було, на наш погляд внаслідок небажання вкладати власні кошти в ризикований проект.
Питання разового допуску технічних фахівців до будинку Уряду з метою проведення узгоджених робіт вирішується в робочому порядку.
Номер вимоги: UA-2024-02-06-014910-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39961313
Дата подання: 07 лютого 2024 14:47
Документ про внесення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій
Добрий день!
Згідно з Додатком 5 до ТД учасник повинен надати копію довідки Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації України про внесення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, засвідчена підписом уповноваженої посадової особи на підтвердження.
Згідно з Порядком ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг № 30 від 20.04.2022 року за зверненням постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг уповноважені посадові особи НКЕК протягом п’яти робочих днів надають (надсилають) таким особам в електронній або паперовій формі (за вибором автора звернення) на безоплатній основі витяги з Реєстру на бланку НКЕК.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, є правонаступником Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.
Крім цього, у Порядку ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій № 610 від 17.12.2019 року, який втратив чинність, також передбачалася видача витягу.
У зв’язку з вищенаведеним, відповідно до частини 1 статті 24 Закону вимагаємо внести зміни до Тендерної документації закупівлі, прописавши, що учасник повинен надати не копію довідки Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації України про внесення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, засвідчена підписом уповноваженої посадової особи, а копію витягу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації України про внесення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, засвідчена підписом уповноваженої посадової особи.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Додатком 5 до ТД учасник повинен надати копію довідки Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації України про внесення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, засвідчена підписом уповноваженої посадової особи на підтвердження.
Згідно з Порядком ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг № 30 від 20.04.2022 року за зверненням постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг уповноважені посадові особи НКЕК протягом п’яти робочих днів надають (надсилають) таким особам в електронній або паперовій формі (за вибором автора звернення) на безоплатній основі витяги з Реєстру на бланку НКЕК.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, є правонаступником Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.
Крім цього, у Порядку ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій № 610 від 17.12.2019 року, який втратив чинність, також передбачалася видача витягу.
У зв’язку з вищенаведеним, відповідно до частини 1 статті 24 Закону вимагаємо внести зміни до Тендерної документації закупівлі, прописавши, що учасник повинен надати не копію довідки Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації України про внесення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, засвідчена підписом уповноваженої посадової особи, а копію витягу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації України про внесення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, засвідчена підписом уповноваженої посадової особи.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 лютого 2024 17:13
Добрий день! До тендерної документації будуть внесені необхідні зміни.
Номер вимоги: UA-2024-02-06-014910-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39961313
Дата подання: 10 лютого 2024 09:15
Процедура отримання доступу до Будинку Уряду
Шановний Замовнику!
У відповідь на вашу відповідь на вимогу щодо наявності у Виконавця власного оптоволоконного каналу зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Замовника повідомляємо наступне.
Як стверджує Замовник учасник ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» мало достатньо часу для прокладення оптоволоконного каналу зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Замовника, оскільки 08.02.2023 Міністерством економіки України було оголошено тендер UA-2023-02-08-015286-a на закупівлю послуг провайдерів, в якому була встановлена аналогічна вимога. Пропозиція ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" була відхилена в зв’язку з відсутністю власного оптоволоконного каналу зв’язку. Орган оскарження відмовив в задоволенні поданих ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" скарг з цього приводу. Тобто, щонайменше рік ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" знало про таку вимогу і мало всі можливості звернутися до Секретаріату Кабінету Міністрів України з пропозицією прокласти за власний рахунок оптоволоконний канал зв’язку до головного комутаційного центру Секретаріату Кабінету Міністрів України з метою надання послуг Інтернет-провайдера.
Повідомляємо, що учасник звертався до Міністерства економіки України з відповідним листом (№ 26/10-23 від 26.10.2023 року) щодо надання доступу до режимного приміщення Секретаріату Кабінету Міністрів України.
У відповідь на вищевказаний лист Міністерство економіки України надіслало відповідь (№ 5102-17/61153-07 від 10.11.2023), що пропуск до адмінбудівлі за адресою: м. Київ, вул. Грушевського, 12/2, може бути надано керівниками відповідного підрозділу Міністерства економіки України, як ініціаторам закупівлі. Разом з тим, Міністерство зауважило, що доступ до режимного приміщення може бути надано виключно керівником Секретаріату Кабінету Міністрів України, його заступником, начальником режимно-секретного органу чи його заступником.
Для підготовки в участі у закупівлі ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» звернулося до Секретаріату Кабінету Міністрів України повторно, надіславши запит щодо надання документів допуску до Будинку Уряду (№ АБ 02/02/24 від 02.02.2024 року) через електронну адресу Замовника, вказану на платформі, та поштою цінним листом з описом вкладення. Однак на даний момент не отримало жодної відповіді на ці запити.
У відповідь на вимогу, що була опублікована у закупівлі UA-2024-02-06-014910-a, Замвоник вказує, що питання разового допуску технічних фахівців до будинку Уряду з метою проведення узгоджених робіт вирішується в робочому порядку.
Таким чином ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» просить Замовника роз’яснити алгоритм дій щодо отримання документів для допуску до Будинку Уряду за адресою: м. Київ, вул. Грушевського, 12/2, та посприяти у вирішенні даного питання.
Розгорнути
Згорнути
У відповідь на вашу відповідь на вимогу щодо наявності у Виконавця власного оптоволоконного каналу зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Замовника повідомляємо наступне.
Як стверджує Замовник учасник ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» мало достатньо часу для прокладення оптоволоконного каналу зв’язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Виконавця та головним комутаційним центром Замовника, оскільки 08.02.2023 Міністерством економіки України було оголошено тендер UA-2023-02-08-015286-a на закупівлю послуг провайдерів, в якому була встановлена аналогічна вимога. Пропозиція ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" була відхилена в зв’язку з відсутністю власного оптоволоконного каналу зв’язку. Орган оскарження відмовив в задоволенні поданих ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" скарг з цього приводу. Тобто, щонайменше рік ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА" знало про таку вимогу і мало всі можливості звернутися до Секретаріату Кабінету Міністрів України з пропозицією прокласти за власний рахунок оптоволоконний канал зв’язку до головного комутаційного центру Секретаріату Кабінету Міністрів України з метою надання послуг Інтернет-провайдера.
Повідомляємо, що учасник звертався до Міністерства економіки України з відповідним листом (№ 26/10-23 від 26.10.2023 року) щодо надання доступу до режимного приміщення Секретаріату Кабінету Міністрів України.
У відповідь на вищевказаний лист Міністерство економіки України надіслало відповідь (№ 5102-17/61153-07 від 10.11.2023), що пропуск до адмінбудівлі за адресою: м. Київ, вул. Грушевського, 12/2, може бути надано керівниками відповідного підрозділу Міністерства економіки України, як ініціаторам закупівлі. Разом з тим, Міністерство зауважило, що доступ до режимного приміщення може бути надано виключно керівником Секретаріату Кабінету Міністрів України, його заступником, начальником режимно-секретного органу чи його заступником.
Для підготовки в участі у закупівлі ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» звернулося до Секретаріату Кабінету Міністрів України повторно, надіславши запит щодо надання документів допуску до Будинку Уряду (№ АБ 02/02/24 від 02.02.2024 року) через електронну адресу Замовника, вказану на платформі, та поштою цінним листом з описом вкладення. Однак на даний момент не отримало жодної відповіді на ці запити.
У відповідь на вимогу, що була опублікована у закупівлі UA-2024-02-06-014910-a, Замвоник вказує, що питання разового допуску технічних фахівців до будинку Уряду з метою проведення узгоджених робіт вирішується в робочому порядку.
Таким чином ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» просить Замовника роз’яснити алгоритм дій щодо отримання документів для допуску до Будинку Уряду за адресою: м. Київ, вул. Грушевського, 12/2, та посприяти у вирішенні даного питання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2024 18:47
Добрий день!
1. Розміщена ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» в розділі Вимоги про усунення порушення вимога фактично ні про які порушення не згадує і жодної вимоги не містить. Є прохання дещо роз’яснити. Але для цього є окремий розділ Роз’яснення до процедури.
2. В тендерній документації до закупівлі ніде немає вимоги доступу до Будинку Уряду, тобто питання не стосується закупівлі, а є суто технічним. Рекомендуємо Учаснику уважно подивитися оголошення про закупівлю. Там наведені реквізити (прізвище, посада, телефон, e-mail) фахівців з технічних питань.
3. Публічний сайт Прозорро явно не місце для обговорення порядку доступу до будинку Уряду, що є режимним приміщенням зі спеціальним режимом охорони.
4. Вирішення питання разового допуску в робочому порядку з метою проведення узгоджених робіт саме те і означає, що це вирішується поза процедурою закупівлі через вказаних фахівців з технічних питань.
1. Розміщена ТОВ «ГІГАТРАНС Україна» в розділі Вимоги про усунення порушення вимога фактично ні про які порушення не згадує і жодної вимоги не містить. Є прохання дещо роз’яснити. Але для цього є окремий розділ Роз’яснення до процедури.
2. В тендерній документації до закупівлі ніде немає вимоги доступу до Будинку Уряду, тобто питання не стосується закупівлі, а є суто технічним. Рекомендуємо Учаснику уважно подивитися оголошення про закупівлю. Там наведені реквізити (прізвище, посада, телефон, e-mail) фахівців з технічних питань.
3. Публічний сайт Прозорро явно не місце для обговорення порядку доступу до будинку Уряду, що є режимним приміщенням зі спеціальним режимом охорони.
4. Вирішення питання разового допуску в робочому порядку з метою проведення узгоджених робіт саме те і означає, що це вирішується поза процедурою закупівлі через вказаних фахівців з технічних питань.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» |
131 940,00
UAH з ПДВ
|
131 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРКОМ" |
191 700,00
UAH з ПДВ
|
191 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» #31720260 |
Переможець |
131 940,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 18:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 16:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 лютого 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 18:51
|
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № LGI-97_2024.pdf | укладений |
05 березня 2024 18:49
|
Договір від 05.03.2024 №24-30.pdf | укладений |
05 березня 2024 18:49
|