Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Ірина Ключка +380577588535 kliuchka.i.a@hts.kh.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 08:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 18 492 294,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 184 922,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи протягом 20 банківських днів після отримання коштів фінансування даних робіт з місцевого бюджету | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 08:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 16:50 |
Додаток № 4.docx | |
06 лютого 2024 16:50 |
Тендерна документація.docx | |
06 лютого 2024 16:50 |
Додаток №3 Проєкт договору (бюджет).doc | |
06 лютого 2024 16:50 |
Додаток № 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
06 лютого 2024 16:50 |
Додаток № 2 технічна специфікація.xlsx | |
06 лютого 2024 16:50 |
Додаток № 2.1. перелік матеріалів.XLS |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000021 ● af21464b8bc047da8182832c18117211
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2024-02-06-013893-a 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 15:20:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції теплових мереж на ділянці від МК 2256 до МК2256/6 по вул. Мироносицькій в м. Харкові (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-013893-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 14:38:52
відповідь на запит
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, експертного звіту за вказаним об’єктом та технічного завдання підрозділу-ініціатора закупівлі, яке було оприлюднене під час оголошення закупівлі як Додаток № 2 до тендерної документації .
Всі вищезазначені документи будуть завантажені в електронну систему закупівель
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості необхідно зазначити, що пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова) чітко визначає вичерпний перелік суб’єктів, на якого він розповсюджується, а саме це: 1) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня); 2) суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) КП «Харківські теплові мережі» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України КП «Харківські теплові мережі» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки. Враховуючи зазначене вище, норми пункту 4-1 Постанови не розповсюджуються на підприємство, а відтак у Замовника відсутній обов’язок здійснювати заходи, визначені цим пунктом Постанови.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 11:57:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції теплових мереж на ділянці від МК 2256 до МК2256/6 по вул. Мироносицькій в м. Харкові (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-013893-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ПП «СТРОЙПРИВАТ» дотримано вимогу пункту 7 Додатоку № 4 до тендерної документації, в частині підтвердження учасником процедури закупівлі в електронній системі закупівель інформації щодо не пов’язаності з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника?
2. Яким чином учасником ПП «СТРОЙПРИВАТ» дотримано вимогу пункту 2 розділу 5 тендерної документації, в частині надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі із зазначенням гарантійного строку експлуатації об’єкта, що є предметом закупівлі від дня його прийняття в експлуатацію (визначається конкретно в роках, але не менше десяти років)?
3. Яким чином учасником ПП «СТРОЙПРИВАТ» дотримано вимогу підпункту 3.2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, в частині надання документів на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та вчинення інших юридично значущих дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів), а саме, оригінал чи копією протоколу установчих/загальних зборів або витягу з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника?
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 4 розділу 6 тендерної документації, в частині надання відповідної інформацію про право підписання договору про закупівлю.
5. Надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, яку учасник ПП «СТРОЙПРИВАТ» гарантував надати відповідно до довідки від 13.02.2024 № 60.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 13:36:54
Інформація стосовно запиту
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, КП «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» надає пояснення (інформацію та документи) з наступних питань:
Пунктом 47 Особливостей визначено вичерпний перелік підстав за яких замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі. При цьому відповідно до абзаців 16 та 17 пункту 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Відповідно до абзацу 18 пункту 47 Особливостей Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту.
Зазначена вимога буда підтверджена в Довідці №54 від 13.02.2024 (файл 3_Опис роботи у відповідності до вимог замовника, встановлених у Додатку №2_.pdf), оскільки замовником встановлена форма надання інформації довідка в довільній формі, тобто форма документу не була визначена, учасник надав зазначену інформації об’єднавши її з іншою, таким чином замовник отримав інформацію щодо гарантійного строку експлуатації об’єкту і не мав підстав щодо застосування пункту 43 Особливостей в цій частині.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю для керівника учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів) підтверджені відповідно до абзацу 2 пункту 3.2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, а саме довіренності .
Для підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 4 розділу 6 тендерної документації під час укладання договору разом з складеними ПП «СТРОЙПРИВАТ» додатками №1 та 2 до договору, а саме «Договірна ціна» та «Календарний графік виконання робіт» було передано документи/інформацію про право підписання договору про закупівлю, які будуть завантажені в електронну систему закупівель разом з наданням цієї відповіді.
Замовником під час оголошення процедури закупівлі не вимагалося надання документів/інформації щодо ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом ані учасником, ані переможцем, окрім безумовної наявності самих документів, відповідно до вимог законодавства України, чим учасник погодив умову, шляхом надання згоди з умовами проєкту договору про закупівлю (Додаток №3), в якій містилася умова мати ліцензії та документи дозвільного характеру, необхідні для виконання робіт, що закуповуються, відповідність яких буде перевірятися фахівцями замовника під час надання допуску до виконання робіт. Проте під час укладання договору ПП «СТРОЙПРИВАТ» разом з іншими документами було передано й ліцензію та дозволи, які будуть завантажені в електронну систему закупівель разом з наданням цієї відповіді ».
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», КП «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» здійснюють заходи щодо усунення виявленого порушення вимог частини першої статті 24 Закону шляхом недопущення його у подальшому.
2024-05-10 08:38:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙПРИВАТ" |
16 643 064,60
UAH з ПДВ
|
16 643 064,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙПРИВАТ" #36121996 |
Переможець |
16 643 064,60
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2024 09:43
|
ДУ№9_від_12.12.2024.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2024 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2024 16:56
|
ДУ№8_від_05.11.2024.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2024 08:29
|
ДУ№7_від26.08.2024.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2024 08:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2024 16:36
|
ДУ№6_від_21.08.2024.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2024 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2024 16:26
|
Додатковва угода 5 до договору 68030706.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2024 17:30
|
Додаткова угода до договору 68030706.pdf | зміни до договору |
29 липня 2024 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2024 10:17
|
Додаткова угода до договору 68030706.pdf | зміни до договору |
11 червня 2024 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 17:10
|
ДУ №2 до договору №68030706.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 09:20
|
Д. У. № 1.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 15:56
|
Розрахунки до договірної ціни.pdf | укладений |
07 березня 2024 15:54
|
Договір №68030706.pdf | укладений |
07 березня 2024 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 68030706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68030706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 68030706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68030706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68030706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68030706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68030706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68030706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68030706 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |