Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Монастирищенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43983521 |
Місцезнаходження: | 19100, Україна , Черкаська обл., Монастирище, вул.Соборна,121 |
Контактна особа: |
Завертана Ніна Борисівна +380464721432 monvo21@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 257 132,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 285,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару (далі - накладна) вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) банківських днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладнихУ разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 16:39 |
додаток 6 Проект договору.doc | |
06 лютого 2024 16:39 |
Додаток 5технічна та якісні характ.doc | |
06 лютого 2024 16:39 |
Додаток 4 ст16..doc | |
06 лютого 2024 16:39 |
Додаток 3 пункт 47.docx | |
06 лютого 2024 16:39 |
додаток 2ТП.doc | |
06 лютого 2024 16:39 |
Тендерна документаці.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-26-000021 ● 2b10290a4141478d9c4692bce395c9d0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 12:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.02.2024 № 21-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 26.02.2024 № 21-З
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-02-06-013579-a, 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 10:28:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Фрукти» ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-06-013579-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
- з яких підстав тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону, зокрема, у додатку 5 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації міститься вимога: «…переможець повинен надати зразки товару у строк не пізніше 48 годин з моменту закінчення торгів, з метою визначення Замовником якості товару та надати разом з договором погодження Уманського районного управління Головного управління Держспродспоживслужби в Черкаській області на постачання товару згідно цієї закупівлі. У разі надання неякісного товару, ненадання погодження або ненадання товару, Замовник має право відмовитись від укладання договору»?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-28 15:29:43
Пояснення з власної ініціативи
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Фрукти (ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-06-013579-a), Управління освіти молоді та спорту Монастирищенської міської ради, повідомляє:
- обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі було складено відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та опубліковано на офіційному сайті установи
- в тендерній документації даної закупівлі у додатку 5 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону.
По закупівлі за предметом Фрукти (ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-06-013579-a) планується розірвати договір за згодою сторін.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено, договір на постачання Фруктів згідно закупівлі UA-2024-02-06-013579-a розірвано
2024-03-12 16:38:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2024-03-13 09:17:32
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "САЛІЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" |
257 000,00
UAH з ПДВ
|
257 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САЛІЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" #2343812174 |
Переможець |
257 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2024 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 15:32
|
Додаткова угода 2.pdf | укладений |
01 березня 2024 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 12:21
|
Додаткова угода _1.docx | зміни до договору |
27 лютого 2024 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 12:16
|
Додаткова угода _1.docx | зміни до договору |
27 лютого 2024 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 08:14
|
Договір 125.pdf | укладений |
23 лютого 2024 08:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни, долучення коректної сканкопії |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
68 848,75
UAH
|
Причини розірвання договору: | за згодою сторін |