Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні товари (стрічка Alenor внутрішня пароізоляційна віконна Аленор 100мм 12,5 м – 25шт, стрічка Alenor зовнішня паропропускаюча віконна Аленор 100мм 5 м – 53шт, змивка для піни Bau Gut 440 мл – 10шт, стрічка малярна Tempo 48мм х 40м Е0300-454048- 50шт; склострічка самоклейка ORIGINALTAPE 100мм х 20м 30шт)
Очікувана вартість
22 897,00 UAH
UA-2024-02-06-012906-a 7f802bc7a0274753a150ac9f55f9a48a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кириєнко

+380957738472 o.ponomarenko1002@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж цивільного будівництва"
Код ЄДРПОУ: 37308938
Місцезнаходження: 03040, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. МАРИЧАНСЬКА, буд. 4
Контактна особа: Ольга Кириєнко
+380957738472
o.ponomarenko1002@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2024 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2024 09:00
Очікувана вартість: 22 897,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
стрічка Alenor внутрішня пароізоляційна віконна Аленор 100мм 12,5 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, м. Київ, м. Київ, Маричанська 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2024  —  25 березня 2024
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
53 штуки
стрічка Alenor зовнішня паропропускаюча віконна Аленор 100мм 5 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, м. Київ, м. Київ, Маричанська 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2024  —  25 березня 2024
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
10 штуки
змивка для піни Bau Gut 440 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, м. Київ, м. Київ, Маричанська 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2024  —  25 березня 2024
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
50 штуки
стрічка малярна Tempo 48мм х 40м Е0300-454048
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, м. Київ, м. Київ, Маричанська 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2024  —  25 березня 2024
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
30 штуки
склострічка самоклейка ORIGINALTAPE 100мм х 20м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, м. Київ, м. Київ, Маричанська 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2024  —  25 березня 2024
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2024 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2024 16:20
оголошення стрічки.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 19 595,88
UAH з ПДВ
19 595,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2024 08:57
Електронний підпис
15 лютого 2024 08:57
Електронний підпис
15 лютого 2024 08:55
цінова.pdf
15 лютого 2024 08:55
лист-згода з ттх.pdf
15 лютого 2024 08:55
довідка (несерт).pdf
15 лютого 2024 08:55
аналогічний договір 3.pdf
15 лютого 2024 08:50
довідка п. 47 Особл.pdf
15 лютого 2024 08:50
довідка (п.47 Особл).pdf
15 лютого 2024 08:50
4. Витяг ЄДРПОУ (08.02.2024).pdf
15 лютого 2024 08:50
5. Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 19 595,88
UAH з ПДВ
15 лютого 2024 15:37

Документи

15 лютого 2024 15:37
Електронний підпис
15 лютого 2024 15:33
Протокол 103.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2024 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
19 595,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2024 15:37
Електронний підпис
15 лютого 2024 15:33
Протокол 103.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2024 14:51
ДУ №1 до дог № 55 від 26.02.2024.pdf зміни до договору
20 березня 2024 14:49
Електронний підпис укладений
26 лютого 2024 14:56
Договір 55.pdf укладений
26 лютого 2024 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою фінансування Покупця, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк виконання зобов’язань шодо постачання товару.шляхом внесення змін до пункту 5.2 розділу 5 «Умови постачання» та викладення його в новій редакції: Поставка здійснюється у кількості заявленого з 27.02.2024р. по 26.03.2024р
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML