Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЛІЦЕЮ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)
Очікувана вартість
179 130,00 UAH
UA-2024-02-06-011650-a ● 581123f3829443a89ad06099b11fcf6d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Контактна особа: |
Колца Ірина Русланівна +380487069772 buh_prim134@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 13:30 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 13:30 |
Очікувана вартість: | 179 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 895,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЛІЦЕЮ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)
39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЛІЦЕЮ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 штука
39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЛІЦЕЮ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65058, Україна, Одеська область, м. Одеса, 65058
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 березня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) протягом 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника торгів-Платника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 15:50 |
ТД Ліцей Європейський.docx | |
06 лютого 2024 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
незрозумілий новий протокол випробувань
Дата подання: 07 лютого 2024 13:07
Дата відповіді: 09 лютого 2024 19:39
протокол випробувань робочих поверхонь меблів з ДСП для навчальних закладів, який підтверджує стійкість покриттів робочих поверхонь до плямоутворення, ударну міцність декоративних покриттів - це щось нове, такого раніше ми, як виробник, не бачили в документальних вимогах до предмету закупівлі. Чи в Україні можна вигадати будь-який протокол, який є лише у одного учасника, тим самим створюючи дискримінаційну умову? поясніть будь-ласка необхідність вимоги такого протоколу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.4 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Вимога зумовлена необхідністю підтвердити стійкість та міцність покриттів робочих поверхонь. Наголошуємо, що кожен учасник може на власний розсуд обрати будь-яку акредитовану лабораторію або випробувальний центр та звернутися для здійснення випробувань. Тендерна документація не встановлює жодних обмежень для отримання протоколів випробувань та участі в процедурі закупівлі.
Дискримінаційні протоколи випробувань
Дата подання: 07 лютого 2024 15:18
Дата відповіді: 09 лютого 2024 19:40
Шановний замовнику! Вимоги до документів по технічних, якісних та кількісних характеристикам предмета закупівлі нам, як можливим учасникам Вашої закупівлі, здаються цілком дискримінаційними і з завчано відомим переможцем (будуть документи від групи компаній з Тернополя-Харкова). До купи протоколів випробувань з попередніх закупівель заздалегідь визначений переможець добавляє новий придуманий протокол "на стійкість покриттів робочих поверхонь до плямоутворення, ударну міцність декоративних покриттів". Чим зумовлена така вимога? згідно якого ДСТУ? Хіба для підтвердження якості продукції не достатньо сертифіката відповідності вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, який Ви теж внесли в перелік документів.
Шановний замовнику, фактично, тендерна документація в поточній редакції є дискримінаційною та суттєво обмежую коло потенційних учасників закупівлі.Тому просимо слідувати частина 4 ст. 5 Закону, де вказано, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, і видалити з документації протоколи випробувань на плямоутворення і т.д.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, вимога зумовлена необхідністю підтвердити стійкість та міцність покриттів робочих поверхонь, методи випробувань передбачені різними стандартами, в тому числі ДСТУ ISO 4211-1-2001. Ви можете обрати інший стандарт, який також регулює здійснення випробувань покриттів робочих поверхонь.
Наголошуємо, що кожен учасник може на власний розсуд обрати будь-яку акредитовану лабораторію або випробувальний центр та звернутися для здійснення випробувань. Тендерна документація не встановлює жодних обмежень для отримання протоколів випробувань та участі в процедурі закупівлі.
Наголошуємо, що кожен учасник може на власний розсуд обрати будь-яку акредитовану лабораторію або випробувальний центр та звернутися для здійснення випробувань. Тендерна документація не встановлює жодних обмежень для отримання протоколів випробувань та участі в процедурі закупівлі.
Сертифікати ISO
Дата подання: 08 лютого 2024 09:45
Дата відповіді: 09 лютого 2024 19:41
Доброго дня! Шановний замовнику, підкажіть, будь ласка, чи приймуться Вами до розгляду сертифікати 9001:2015 (ISO 9001:2015IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 45001:2019 щодо виробництва меблів (шкільших, для офісів, інших меблів і тд.), а не конкретно для виробництва меблів для укриттів, і тим паче оброблення металевих виробів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до п.41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІМКОМ" |
150 986,93
UAH з ПДВ
|
150 986,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНСО ГРУП" |
174 130,00
UAH з ПДВ
|
174 130,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІМКОМ" #40636138 |
Відхилено |
150 986,93
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 16:58
|
ТОВ "ЕНСО ГРУП" #45369026 |
Переможець |
174 130,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 13:36
|
є.3915.pdf | укладений |
29 лютого 2024 13:35
|