Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології" |
Код ЄДРПОУ: | 39183149 |
Вебсайт: | http://vcc.vmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96 |
Контактна особа: |
Ольга Корольчук +380987455601 korol4uk1985@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2024 14:46 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2024 14:46 |
Очікувана вартість: | 358 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 793,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 14:46 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-26-000007 ● 78db3b3781a249ac9eeeda3996b9e338
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2024 №25-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.03.2024 №25-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2024-02-06-009820-a 06.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 16:24:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з прання та прасування білизни (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-06-009820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином переможцем торгів ТОВ "КІМС ЗАХІД" виконано вимоги додатку №2 тендерної документації в частині надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, а саме: довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення шт
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 10:28:24
Відповідь на запит моніторингу закупівлі послуг «98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-06-009820-a.
1. Щодо питання: «Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Наказом № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося на підставі аналізу фактичного використання послуг (Прання та прасування білизни) для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах (за 2023 рік) та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275.
З метою визначення вартості послуг було направлено запити до цінових пропозицій до надавачів аналогічних послуг.
За результатами направлених запитів було отримано наступні комерційні пропозиції:
- № 05/02-1 від 05. 02.2024 року від ТОВ «КІМС ЗАХІД»
- від 06.02.2024 від ФОП Борисюк Є.В.
У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі.
2. Щодо питання: «Яким чином переможцем торгів ТОВ "КІМС ЗАХІД" виконано вимоги додатку №2 тендерної документації в частині надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, а саме: довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі?»
Відповідно до пункту 3. Порядок підтвердження інформації розділу V. Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації, Замовником вказано:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі».
Також, згідно інформації, наведеної в розділі «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності в ПЕРЕМОЖЦЯ підстав для відхилення, встановлених в п. 47 Особливостей» Додатку №2 до тендерної документації Замовником вказано:
«Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів».
У тей же час абзацом 14 пункту 47 Особливостей передбачено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
Якщо учасник виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю, при цьому такий договір не був достроково розірваний, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – замовник не має підстав для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та не може відхилити тендерну пропозицію учасника.
Повідомляємо, що між Учасником та Замовником раніше були укладені договірні відносини, що підтверджується в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номерами:
UA-2022-12-07-006662-a,
UA-2023-11-28-003483-a,
UA-2024-02-06-009820-a.
Цим самим, Замовник підтверджує інформацію, яка міститься в вільному доступі та те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - не було.
Отже, відмова в участі можлива саме у випадку, якщо відносно учасника за раніше укладеним з ним договором наявні факти одночасно невиконання зобов’язання, дострокового розірвання такого договору, накладення санкцій у вигляді штрафу та/або відшкодування збитків, незалежно від способу розірвання такого договору, накладення санкцій у вигляді штрафу та/або відшкодування збитків у судовому або добровільному порядку.
Окрім того слід вказати на те, що учасником надано файл «4. Гарантійний лист. pdf.» Вих. №12/02-4 від «12» лютого 2024 року, де зазначено: «Учасник відкритих торгів з особливостями ТОВ «КІМС ЗАХІД» (надалі по тексту - Учасник) даним листом повідомляє про те, що не має негативного досвіду співпраці із Замовником», чим виконано вимогу Додатку №2 до тендерної документації.
Замовник вважає таке підтвердження достатнім, тому було прийнято рішення тендерну пропозицію учасника-переможця не відхиляти, оскільки Замовником перевірено відсутність підстав для відхилення, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, вжито заходів по усуненню порушення шляхом розірвання договору №96 від 28 лютого 2024 по закупівлі UA-2024-02-06-009820-a
2024-04-09 09:55:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом укладення додаткової угоди від 02 квітня 2024 року №1 щодо розірвання договору про надання послуг від 28 лютого 2024 року №96.
2024-04-09 11:39:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КІМС ЗАХІД" |
355 162,50
UAH з ПДВ
|
343 375,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Іщук Ніна Станіславівна |
344 400,00
UAH з ПДВ
|
344 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КІМС ЗАХІД" #44659164 |
Переможець |
343 375,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 13:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2024 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 13:52
|
Дод угода 1 до дог 96.pdf | укладений |
02 квітня 2024 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 11:11
|
Договір 96.pdf | укладений |
28 лютого 2024 11:07
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 лютого 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
59 274,20
UAH (в тому числі ПДВ 9 879,03 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. У зв’язку з тим , що після укладання договору виявлено порушення, що підпадають під дію визначені в частині 3 п. 44 Особливостей (не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей) дане порушення підпадає під диспозицію ст. 16414 КП п АП. |