Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 582 894,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 914,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3,5 % (три цілі п'ять десятих відсотка) від вартості договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору викладені в пункті 6 розділу VI Тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт та витрати за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, Акту відшкодування витрат по первинному технічному огляду ліфта, не пізніше 30-ти (тридцяти) робочих днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 14:37 |
Тендерна документація з проектом договору на Реконструкція ліфтів за адресою просп. Правди,17, п.1,2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000058 ● fe709118d4c04483b71ebb58b46ef99c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 21-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.04.2024 № 21-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2024-02-06-009488-a від 06.02.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 14:44:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-06-009488-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 13:39:22
Пояснення (інформація та документи) на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва», очікуваною вартістю 9 582 894,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-06-009488-a), щодо надання пояснень з документальним підтвердженням яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами укладеного договору № 11-ПР від 20.03.2023 року на виконання проєктних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва, відповідно до якого ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ» виготовлено проєктну документацію (стадія «Робочий проєкт»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт № 01-0050-23/ЦБ від 13.04.2023 р., виданий філією «Київоблбудекспертиза» ДП «Київоблбудінвест». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2024-02-06-009488-a) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проєктної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва» склала 9 582 894,00 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» окрім коштів на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію та суми глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави. Розмір бюджетного призначення та кошторисну вартість розраховано на підставі вищезазначеного експертного звіту та враховано у рішенні Київської міської ради від 14.12.2023 № 7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки».
Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що КП «Київбудреконструкція» власного веб-сайту не має та розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на веб-сайт додається https://dzki-2023.kyivcity.gov.ua/content/obgruntuvannya-kbr227.html
Експертний звіт № 01-0050-23/ЦБ від 13.04.2023 р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, витяг з рішення Київської міської ради від 14.12.2023 № 7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 16:30:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-06-009488-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що переможець закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника.
У зв’язку з вище викладеним, прошу надати інформацію та скан-копію документа, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору переможцем закупівлі ТзОВ «МАЙСТЕРЛІФТ» ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 10:31:49
Відповідь на запит про надання пояснень
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-06-009488-a), щодо надання інформації та скан-копії документа, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору переможцем закупівлі ТзОВ «МАЙСТЕРЛІФТ», КП «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. На виконання пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації, Переможцем процедури закупівлі ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ» було надано забезпечення виконання договору, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника, що підтверджується сканкопією платіжної інструкції № 7018 від «04» березня 2024 року, яка опублікована Переможцем процедури закупівлі в електронній системі закупівель 04-03-2024, 13:28:52.
Сканкопію платіжної інструкції про внесення забезпечення виконання договору додаємо.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» |
9 582 176,40
UAH з ПДВ
|
9 582 176,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» #33308688 |
Переможець |
9 582 176,40
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 14:13
|
ДУ № 1 від 05.03.2024 р. до дог. № 1-24-КТ від 05.03.2024 р. просп. Правди, 17, п.1,2.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 14:03
|
Договір підряду № 1-24-КТ від 05.03.2024 р. просп. Правди, 17, п.1,2.pdf | укладений |
05 березня 2024 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 11.3. Договору, Сторони, на підставі взаємної згоди, вирішили внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 6 «Права та обов’язки Сторін» Договору; в Розділ 12 «Форс-мажор (дія обставин непереборної сили)» Договору; в розділ 13 «Проектна документація» Договору; в розділ 14 «Інші умови Договору» Договору. Зміни до умов договору викладені у Додатковій угоді № 1 від 05.03.2024 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 1/24-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |