Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Очікувана вартість
935 000,00 UAH
UA-2024-02-06-008297-a ● 5769856f6c944218810dd9c39b3cff6a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 26368915 |
Місцезнаходження: | 51700, Україна , Дніпропетровська обл., м. Вільногірськ, вул. ім.Ю.М.Устенка, буд. 14 |
Контактна особа: |
Антоніна Гудим +380996228307 yakb2011@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 935 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), та Закону України «Про страхування», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до тендерної документації є обов’язковими для складання гарантії у відповідності до вимог тендерної документації та наказу Мінекономіки.Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику відповідно до частини четвертої статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі». Детальна інформація щодо подання гарантії (електронна) наведена у тендерній документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії. Розмір – 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Вид – банківська гарантія (у вигляді електронного документа або у паперовому вигляді) Строк та умови надання - строк дії банківської гарантії забезпечення виконання зобов’язань (договору) за договором закупівлі повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю. Банківська гарантія виконання зобов’язань (договору) за договором закупівлі повинна бути надана через електронну систему закупівель та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Датою отримання гарантії Замовником є дата її завантаження до електронної системи закупівель. Детальна інформація щодо подання банківської гарантії наведена у тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51700, Україна, Дніпропетровська область, м. Вільногірськ, вул. ім. Ю.М. Устенка, буд. 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами видаткової накладної, виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів. Форма оплати безготівкова. | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2024 16:51 |
зміни до ТД.docx | |
27 лютого 2024 16:51 |
ТД Контейнери НОВА РЕДАКЦІЯ 2024_ від 27.02.2024.doc | |
27 лютого 2024 13:46 |
ПЕРЕЛІК змін до ТД _на виконання рішення АМКУ (1).doc | |
27 лютого 2024 13:46 |
ТД Контейнери НОВА РЕДАКЦІЯ 2024_ на виконання рішення АМКУ (2).doc | |
09 лютого 2024 20:49 |
зміни до ТД .docx | |
09 лютого 2024 20:49 |
протокол зміни .docx | |
09 лютого 2024 20:49 |
ТД Контейнери НОВА РЕДАКЦІЯ 2024 .doc | |
09 лютого 2024 20:49 |
проект договору (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
06 лютого 2024 13:58 |
ТД Контейнери для сміття.doc | |
06 лютого 2024 13:58 |
проект договору контейнери.docx |
27 лютого 2024 16:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 лютого 2024 16:51 |
зміни до ТД.docx
|
|||||||||
27 лютого 2024 16:51 |
ТД Контейнери НОВА РЕДАКЦІЯ 2024_ від 27.02.2024.doc
|
|||||||||
27 лютого 2024 13:46 |
ПЕРЕЛІК змін до ТД _на виконання рішення АМКУ (1).doc
|
|||||||||
27 лютого 2024 13:46 |
ТД Контейнери НОВА РЕДАКЦІЯ 2024_ на виконання рішення АМКУ (2).doc
|
|||||||||
09 лютого 2024 20:49 |
зміни до ТД .docx
|
|||||||||
09 лютого 2024 20:49 |
протокол зміни .docx
|
|||||||||
09 лютого 2024 20:49 |
ТД Контейнери НОВА РЕДАКЦІЯ 2024 .doc
|
|||||||||
09 лютого 2024 20:49 |
проект договору (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||||||||
06 лютого 2024 13:58 |
ТД Контейнери для сміття.doc
|
|||||||||
06 лютого 2024 13:58 |
проект договору контейнери.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запит розясненя вимог п. 3.1. Проекту Договору
Дата подання: 08 лютого 2024 15:51
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:04
Шановний замовнику, відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації
Проєкт договору тендерної документації встановлено вимогу щодо того, що
3.1. Постачальник гарантує, що поставлений товар є якісним та відповідає всім технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для відповідного виду товару (у разі встановлення даних норм).
Дана вимога для нас як потенційного учасника є незрозумілою та є підозра ще й дискримінаційною й порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, шо передбачені частиною 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас як учасника та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі.
Просимо надати роз’яснення стосовно того, яким всім технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для відповідного виду товару – предмету закупівлі мають відповідати документи , що гарантуватимуть якість. Прохання навести виключний перелік цих документів, оскільки написано всім . Тобто нас цікавить яким
всім технічним нормам відповідають за якість предмета закупівлі встановлені діючим законодавством України,
іншим нормам відповідають за якість предмета закупівлі встановлені діючим законодавством України,
та яким стандартам відповідають за якість предмета закупівлі встановлені діючим законодавством України,
та яким правилам відповідають за якість предмета закупівлі встановлені діючим законодавством України.
Просимо пояснити чи встановлені дані норми до предмету закупівлі ?
Оскільки ми як потенційний учасник , в разі перемоги, надалі по Договору, Постачальник, не зможе гарантувати , що товар є якісним та відповідає всім технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для відповідного виду товару, по причині, що нам невідомі які саме документи будуть відповідати всім технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для відповідного виду товару.
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в пункт 3.1. Додатку № 5 до тендерної документації Проєкт договору даної закупівлі, а саме шляхом видалення пункту 3.1 або викласти в наступній редакції :
3.1. Постачальник гарантує, що поставлений товар є якісним та відповідає стандарту EN 840-2 .
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Пункт 3.1 Додатку 5 до тендерної документації передбачає «товар є якісним та відповідає всім технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для відповідного виду товару (у разі встановлення даних норм)», що є цілком зрозумілим. А встановлення в даному пункті виключно вимоги, що товар є якісним та відповідає стандарту EN 840-2, є не доцільним, оскільки даний товар повинен відповідати не тільки стандарту EN 840-2, а й санітарним нормам, наприклад ДСанПіН 8.2.1-181-2012/або еквівалент.
щодо строку поставки
Дата подання: 08 лютого 2024 17:37
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:05
Шановний замовнику, відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації Проєкт договору тендерної документації встановлено вимогу щодо того, що
4.2. Строк поставки товару: з «_____»_____.2024 року до «01»04.2024 року.
Просимо пояснити чим зумовлене обмеження строку поставки до «01»04.2024 року ? Чи можна внести зміни в проект Договору строк поставки починається з моменту підписання Договору ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Замовник не планує збільшувати термін поставки товару, оскільки вважаємо, що навіть 30 днів буде достатньо для поставки товару в кількості 85 одиниць
запит розяснення п. 4.3. проекту Договору
Дата подання: 08 лютого 2024 17:50
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:06
Шановний замовнику, відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації
Проєкт договору тендерної документації встановлено вимогу щодо того, що
4.3. Моментом здійснення поставки товарів Постачальником є їх отримання Покупцем з відповідною відміткою в видатковій накладній. Разом з товаром Покупцю повинні передаватись належні товару документи, що підтверджують його якість, характеристику, безпеку, тощо (оригінал або копії, завірені Постачальником).
Дана вимога для нас як потенційного учасника є незрозумілою та є підозра ще й дискримінаційною й порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, шо передбачені частиною 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас як учасника та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі.
Просимо надати роз’яснення стосовно того, чому Постачальник разом з товаром Покупцю повинні передаватись належні товару документи, що підтверджують його якість, характеристику, безпеку, тощо (оригінал або копії, завірені Постачальником). Оскільки в тендерній пропозиції Учасник має надати всі документи стосовно предмета закупівлі, які підтверджують його якість, характеристику, безпеку.
Для чого повторювати ці документи в паперовому вигляді разом з поставкою товару ?
Що буде вважати Замовник під формулюванням : тощо ? Надайте роз’яснення.
Просимо надати роз’яснення стосовно формулювання : оригінал або копії, завірені Постачальником. Як виглядає оригінал завірений Постачальником ?
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в пункт 4.3. Додатку № 5 до тендерної документації Проєкт договору даної закупівлі, а саме шляхом видалення в пункті 4.3. та викласти в наступній редакції :
4.3. Моментом здійснення поставки товарів Постачальником є їх отримання Покупцем з відповідною відміткою в видатковій накладній.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. На ваш запит будуть внесені зміни до Додатку 5 тендерної документації і п. 4.3. викладено в наступній редакції «4.3. Моментом здійснення поставки товарів Постачальником є їх отримання Покупцем з відповідною відміткою в акті прийому - передачі поставки товару. Разом з товаром Покупцю повинні передаватись належні товару документи, що підтверджують його якість, характеристику, безпеку, тощо (оригінал або копії завірені Постачальником).
щодо початку строку поставки
Дата подання: 08 лютого 2024 17:59
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:07
Прошу надати роз’яснення, чи можна вважати строк поставки з моменту підписання договору?
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. На ваш запит пояснюємо, що так - в п. 4.2 Договору строк з….. буде відповідати даті укладання договору.
запит розяснення неповного (часткового) прийняття товару
Дата подання: 08 лютого 2024 18:05
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:08
Просимо надати розяснення підстав для неповного (часткового) прийняття товару, відповідно до проекту Договору .
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Пояснюємо, що товар може поставлятися частково (партіями).
запит розяснення розірвання договору зі сторони Покупця
Дата подання: 08 лютого 2024 18:18
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:08
Шановний замовнику, відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації Проєкт договору тендерної документації встановлено вимогу щодо того, що
6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Постачальником по гарантуванню поставки, більше 10 календарних днів, повідомивши про це його в строк 5 днів;
Просимо надати роз’яснення стосовно невиконання зобов'язань Постачальником по гарантуванню поставки . Можливо мали на увазі невиконання зобов'язань Постачальником по поставці.
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в пункт 6.2.1. Додатку № 5 до тендерної документації Проєкт договору даної закупівлі, та викласти в наступній редакції :
6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Постачальником по поставці, більше 30 календарних днів, повідомивши про це його в строк 5 днів;
оскільки п. 7.3.За порушення строків виконання договору, з Постачальника стягується пеня в розмірі 0,1 % вартості товару, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості.
Що суперечить пункту 6.2.1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Вираз в проєкті договору «гарантування поставки» та запропонований Вам «поставки» не змінює суть даного пункту. Щодо збільшення строку з 10 днів на 30 днів, то це не є доцільним.
невідповідності та суперечності пунктів проекту Договору щодо документів приймання товару
Дата подання: 08 лютого 2024 18:23
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:09
Шановний замовнику, відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації Проєкт договору тендерної документації встановлено вимогу щодо того, що
4.3. Моментом здійснення поставки товарів Постачальником є їх отримання Покупцем з відповідною відміткою в видатковій накладній. Проте це суперечить пункту 6.1.2. Приймати поставлений товар згідно з наданим актом прийому - передачі поставки товару;
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в пункт 6.1.2. Додатку № 5 до тендерної документації Проєкт договору даної закупівлі, шляхом видалення п. 6.1.2. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. На ваш запит будуть внесені зміни до Додатку 5 тендерної документації і п. 4.3. викладено в наступній редакції «4.3. Моментом здійснення поставки товарів Постачальником є їх отримання Покупцем з відповідною відміткою в акті прийому - передачі поставки товару. Разом з товаром Покупцю повинні передаватись належні товару документи, що підтверджують його якість, характеристику, безпеку, тощо (оригінал або копії завірені Постачальником).
щодо пункту 6.2. Покупець має право - дискримінація
Дата подання: 08 лютого 2024 18:41
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:13
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації Проєкт договору тендерної документації містить пункт 6.2. Покупець має право:
та підпункти
6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Постачальником по гарантуванню поставки, більше 10 календарних днів, повідомивши про це його в строк 5 днів;
6.2.2. Контролювати придбання та поставку товару, встановлені цим Договором;
6.2.3. Зменшувати загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору;
6.2.4. Повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у цьому Договорі (відсутність печатки (у разі її використання), підписів тощо).
6.2.5. Ініціювати внесення змін до цього Договору.
6.2.6. В односторонньому порядку відмовитися від поставки всього або частини товару шляхом направлення Постачальнику повідомлення з переліком товару, від якого він відмовляється, не пізніше 3 днів до дати поставки товару, зазначеного у повідомленні. Повідомлення направляється поштовим або електронним зв’язком на адресу зазначену у цьому Договорі.
Ми як потенційний учасник вважаємо, що цим правом Покупець може скористатися або не скористатися і в цьому вбачаємо дискримінацію, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, шо передбачені частиною 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас як учасника та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі.
Для одного учасника цим правом Покупець скористається, а для іншого учасника може цим правом не скористатися.
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в Додаток № 5 до тендерної документації Проєкт договору даної закупівлі, шляхом видалення п. 6.2. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Наявність у договорі прав та обов`язків сторін передбачені ЦКУ, тому дані умови не підлягають виключенню
Щодо поставки товару
Дата подання: 08 лютого 2024 19:03
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:19
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації Проєкт договору тендерної документації містить такі пункти
6.4.3. На дострокову поставку товару за письмовим погодженням із Покупцем;
Просимо надати роз’яснення хто конкретно (Прізвище ім’я по-батькові з контактним діючим телефоном або електронною поштою), буде надавати погодження на дострокову поставку товару ?
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в пункт 6.4.3. Додатку № 5 до тендерної документації Проєкт договору даної закупівлі, та викласти в наступній редакції :
6.4.3. На дострокову поставку товару за письмовим погодженням із Покупцем, шляхом направлення електронного листа на пошту e-mail : yakb2011@gmail.com ПІБ
Антоніна Гудим , Телефон +380996228307 , в разі відсутності відповіді Покупця протягом 2-х днів, строки поставки вважаються погодженими.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Всі погодження та будь яке листування між Покупцем та Постачальником будуть здійснюються за даними, які будуть зазначені в реквізитах договору.
Строк поставки товару: з «_____»_____.2024 року до «01»04.2024 року
Дата подання: 08 лютого 2024 19:05
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:20
Ми потенційний учасник вважаємо , що вимога викладена в п.4.2. Строк поставки товару: з «_____»_____.2024 року до «01»04.2024 року. є дискримінаційним, оскільки термін підписання договору невідомий.
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в пункт 4.2. Додатку № 5 до тендерної документації Проєкт договору даної закупівлі, та викласти в наступній редакції :
п.4.2. Строк поставки товару: з моменту підписання договору , протягом 30 ( тридцяти ) календарних днів .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки термін підписання договору невідомий, то і в проєкті договору початкова дата поставки зазначена з прочерком, а що стосується кінцевої дати поставки, то вважаємо, що навіть 30 днів буде достатньо для поставки товару в кількості 85 одиниць.
7.2. За порушення умов зобов’язань Постачальником, стягується штраф у розмірі 20 % вартості неякісного товару
Дата подання: 08 лютого 2024 19:07
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:20
Просимо надати розяснення стосовно пункта 7.2. За порушення умов зобов’язань Постачальником, стягується штраф у розмірі 20 % вартості неякісного товару. За що Покупець буде Постачаьника штрафувати ?, просимо навести виключний перелік підстав для цього або видалити даний пункт 7.2 , як нікчемний. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Замовником визначено зобов’язання Постачальника в п.6.3. Додатку 5 до тендерної документації.
7.7. Відмова від встановлення на майбутнє будь-яких господарських відносин із Стороною, яка порушує зобов’язання, може застосовуватися Покупцем до Постачальника за невиконання Постачальником будь-якого одного чи одночасно кількох зобов’язань, передбачених умовами цього Договору.
Дата подання: 08 лютого 2024 19:10
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:20
Просимо надати розяснення на підставі якого чинного законодавства України встановлений даний пункт ? Ми вважаємо даний пукт дистримінаційним, просимо видалити даний пункт 7.7. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Замовником установлено в Додатку 5 пункт 7.7. керуючись статтею 236 ГКУ та п. 45 та абзац 14 п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178
суперечність пункта 7.7 та пункта 7.9 проета Договору
Дата подання: 08 лютого 2024 19:13
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:22
Просимо надати розясненян щодо суперечності пункта 7.7 та пункта 7.9 проета Договору та видалити пункт 7.7.
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Замовником установлено в Додатку 5 пункт 7.7 та п 7.9., який не суперечить один одному, тому і видалення не потребує.
7.8. У разі порушення (невиконання, неналежного виконання) другою Стороною будь-якого одного чи будь-яких декількох зобов’язань, передбачених цим Договором, управнена Сторона має право застосувати до другої Сторони будь-яка одну або декілька одночасно, або одночасно всі оперативно-господарські санкції, передбачені п.7.6. цього Договору.
Дата подання: 08 лютого 2024 19:15
Дата відповіді: 09 лютого 2024 20:21
Просимо надати розяснення щодо п. 7.8. У разі порушення (невиконання, неналежного виконання) другою Стороною будь-якого одного чи будь-яких декількох зобов’язань, передбачених цим Договором, управнена Сторона має право застосувати до другої Сторони будь-яка одну або декілька одночасно, або одночасно всі оперативно-господарські санкції, передбачені п.7.6. цього Договору. Оскільки не зрозуміло яким чином Постачальник може порушити декількох зобов’язань, передбачених цим Договором, просимо навести виключний перелік. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Замовником установлено в п. 6.3 Додатку 5 перелік Зобов’язань Постачальника
щодо відповідальності Покупця
Дата подання: 09 лютого 2024 12:09
Дата відповіді: 12 лютого 2024 21:54
Шановний замовнику, відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації
Проєкт договору тендерної документації встановлено вимогу щодо того, що
4.4. При неповному (частковому) прийнятті товару Постачальник зобов'язується передати Покупцю відповідно виправлені накладні протягом двох днів з моменту поставки.
5.2. У випадку відмови Покупця прийняти товар, Сторонами складається акт із переліком претензій Покупця.
Дана вимога для нас як потенційного учасника є незрозумілою та є підозра ще й дискримінаційною й порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, шо передбачені частиною 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас як учасника та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним просимо додати пункти 7.10. та 7.11. до тендерної документації, Додатку № 5 до тендерної документації Проєкт договору даної закупівлі, та викласти в наступній редакції :
7.10. За безпідставне неповне ( часткове ) прийняття товару Покупцем згідно п.4.4 даного Договору, з Продавця на користь Постачальника, стягується штраф у розмірі 20 % вартості безпідставного неповного ( часткового) не прийнятого товару .
7.11. За безпідставну відмову Покупця неповне ( часткове ) прийняти товару від Постачальника згідно п.5.2. даного Договору, з Постачальника на користь Продавця, стягується штраф у розмірі 20 % вартості безпідставного не прийнятого товару .
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Замовником установлено пункти 5.2. та 4.4. Додатку 5 до тендерної документації є цілком зрозумілими і даний додаток не потребує доповнення пунктом 7.10 та 7.11 запропонованого Вами змісту.
щодо відповідальності Продавя та Постачальника
Дата подання: 09 лютого 2024 12:15
Дата відповіді: 12 лютого 2024 21:54
Просимо Замовника пояснити чому в проекті Договору наявна відповідальність Постачальника, а Покупця відповідальністі нема ?
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Пункти 7.1 та 7.4 Проєкту договору містить відповідальність двох сторін.
дострокова поставка товару
Дата подання: 09 лютого 2024 12:50
Дата відповіді: 12 лютого 2024 21:55
Просимо Замовника пояснити, що буде вважатися достроковою поставкою товару в розумінні Замовника ? Питання до п. 6.4.3. На дострокову поставку товару за письмовим погодженням із Покупцем ( проекту Договору )
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Достроковою поставкою буде вважатися поставка в повному обсязі до 01.04.2024
Проєкт договору
Дата подання: 09 лютого 2024 13:20
Дата відповіді: 12 лютого 2024 21:55
В ТД встановлено вимогу про надання заповненого договору. Просимо повідомити яким чином заповнити п. 4.2 проєкту договору (4.2. Строк поставки товару: з «_____»_____.2024 року до «01»04.2024 року.)?
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. В пункті 4.2. Додатку 5 до тендерної документації Строк поставки товару: з «_____»_____.2024 року зазначається орієнтовна дата (і про це бажано написати примітку, що дата є орієнтовна та корегується під час укладання договору)
Встановлення у проекті договору додаткових, не передбачених законодавством умов, встановлення додаткової відповідальності
Дата подання: 09 лютого 2024 13:24
Дата відповіді: 12 лютого 2024 21:56
Шановний Замовник, просимо видалити з Проекту Договору додаткові умови, не передбачених чинним законодавством України, в разі ігнорування змушені звернутися за захистом прав та законих інтересів в АМКУ.
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Замовнику є незрозумілим, які Договору додаткові умови, не передбачені чинним законодавством України Ви маєте на увазі.
щодо того, що Дія договору може бути припинена відповідно до положень чинного законодавства
Дата подання: 09 лютого 2024 18:15
Дата відповіді: 12 лютого 2024 21:56
Просимо надати розяснення, що таке управненою Стороною ?
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Управнена сторона — суб’єкт господарювання і наділені господарською компетенцією органи державної влади та місцевого самоврядування.
порушення принципів законності та правової визначеності наслідок встановлення у проекті договору додаткових, не передбачених законодавством умов
Дата подання: 09 лютого 2024 18:33
Дата відповіді: 12 лютого 2024 21:56
Шановний Замовник , потенційний Учасник вважає , що в проекті Договору наявні умови, які не відповідають вимогам законодавства України, а саме 1) Додаткова відповідальність за порушення договору: п. 7.2. За порушення умов зобов’язань Постачальником, стягується штраф у розмірі 20 % вартості неякісного товару.
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Встановлені розміри штрафу за порушення умов зобов’язань Постачальником не суперечать нормам чинного законодавства України.
порушення принципів законності та правової визначеності наслідок встановлення у проекті договору додаткових, не передбачених законодавством умов
Дата подання: 09 лютого 2024 18:40
Дата відповіді: 12 лютого 2024 21:57
Шановний Замовник , потенційний Учасник вважає , що в проекті Договору наявні умови, які не відповідають вимогам законодавства України, а саме 1) Додаткова відповідальність за порушення договору: 3.1. Постачальник гарантує, що поставлений товар є якісним та відповідає всім технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для відповідного виду товару (у разі встановлення даних норм). Дані норми встановлені ? Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Відповідно до статті 673-677 ЦКУ.
порушення принципів законності та правової визначеності наслідок встановлення у проекті договору додаткових, не передбачених законодавством умов ( Додаткові вимоги щодо якості або стандартів )
Дата подання: 09 лютого 2024 18:45
Дата відповіді: 12 лютого 2024 21:57
Шановний Замовник , потенційний Учасник вважає , що в проекті Договору наявні умови, які не відповідають вимогам законодавства України, а саме Додаткові вимоги щодо якості або стандартів: 3.1. Постачальник гарантує, що поставлений товар є якісним та відповідає всім технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для відповідного виду товару . Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Дані вимоги не суперечать статті 673-677 ЦКУ.
порушення принципів законності та правової визначеності наслідок встановлення у проекті договору додаткових, не передбачених законодавством умов ( Додаткові обов'язки сторін)
Дата подання: 09 лютого 2024 18:52
Дата відповіді: 12 лютого 2024 21:59
Шановний Замовник , потенційний Учасник вважає , що в проекті Договору наявні умови, які не відповідають вимогам законодавства України, а саме Додаткові обов'язки сторін, як то
Пункт 4.3.Разом з товаром Покупцю повинні передаватись належні товару документи, що підтверджують його якість, характеристику, безпеку, тощо (оригінал або копії, завірені Постачальником). Пункт 6.1.2. Приймати поставлений товар згідно з наданим актом прийому - передачі поставки товару;
Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Пунктом 4.3. Додатку 5 до тендерної документації передбачено «4.3. Моментом здійснення поставки товарів Постачальником є їх отримання Покупцем з відповідною відміткою в акті прийому - передачі поставки товару. Разом з товаром Покупцю повинні передаватись належні товару документи, що підтверджують його якість, характеристику, безпеку, тощо (оригінал або копії завірені Постачальником). А пунктом 6.1.2. Додатку 5 до тендерної документації передбачено «Приймати поставлений товар згідно з наданим актом прийому - передачі поставки товару» Цілком зрозуміло, що товар приймається по акту прийому - передачі поставки товару і з товаром Постачальник передає на товар документи, які підтверджують його якість, характеристику, безпеку, тощо (оригінал або копії завірені Постачальником)
порушення принципів законності та правової визначеності наслідок встановлення у проекті договору додаткових, не передбачених законодавством умов (Додаткова відповідальність за порушення договору)
Дата подання: 09 лютого 2024 19:04
Дата відповіді: 12 лютого 2024 22:04
Шановний Замовник , потенційний Учасник вважає , що в проекті Договору наявні умови, які не відповідають вимогам законодавства України, а саме Додаткова відповідальність за порушення договору пункт 7.7. Відмова від встановлення на майбутнє будь-яких господарських відносин із Стороною, яка порушує зобов’язання, може застосовуватися Покупцем до Постачальника за невиконання Постачальником будь-якого одного чи одночасно кількох зобов’язань, передбачених умовами цього Договору. Просимо надати пояснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Замовником установлено в Додатку 5 пункт 7.7. керуючись статтею 236 ГКУ та п. 45 та абзац 14 п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178
законодачі підстави штрафу у 20%
Дата подання: 09 лютого 2024 19:39
Дата відповіді: 12 лютого 2024 22:01
Просимо Замовника пояснити які законодавчі підстави штрафу в 20% від вартості товару , щодо пукта 7.2. За порушення умов зобов’язань Постачальником, стягується штраф у розмірі 20 % вартості неякісного товару. Де логіка ? Товар потрібно неякісний замінити чи заплатити штраф 20% ? ))
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Встановлені розміри штрафу за порушення умов зобов’язань Постачальником не суперечать нормам чинного законодавства України. Зобов’язання Постачальника полягають не тільки в якості товару, а й в іншому ( п.6.3 Додатку 5)
ФОРМА забезпечення виконання догвору нема
Дата подання: 28 лютого 2024 15:17
Дата відповіді: 28 лютого 2024 16:27
Просимо Замовника опублікувати ФОРМА забезпечення виконання догвору, дякуємо.
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Форма надання банківської гарантії є електронна або паперова. Будь які інші форми для забезпечення виконання договору Замовником не встановлювалися. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-06-008297-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 10 лютого 2024 22:05
Дата подання: 10 лютого 2024 22:05
СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановленням дискримінаційних вимог у тендерній документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов тендерної документації на закупівлю товару: Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) з метою виключення дискримінаційних вимог викладених в скарзі та приведення її у відповідність до діючого законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2024 16:44
рішення від 13.02.2024 № 2659.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2024 16:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2024 № 3201.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2024 10:57
рішення від 20.02.2024 № 3201.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2024 18:55
Коментар замовника щодо усунення порушення:
Доброго дня!!! На виконання рішення АМКУ від 20.02.2024 року №3201-р/пк-пз, внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску )"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮА ПРО" |
848 997,00
UAH з ПДВ
|
848 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮА ПРО" #44679400 |
Переможець |
848 997,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 13:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2025 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2024 11:50
|
Договір №31_контейнери.pdf | укладений |
15 березня 2024 11:49
|