Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог одержувачам
Очікувана вартість
592 667,36 UAH
UA-2024-02-06-007661-a c5412b5dd09b42cdab9973a90319fe60
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данько Г.Е.

380932021303 aho_center@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПО НАРАХУВАННЮ ТА ЗДІЙСНЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ
Код ЄДРПОУ: 03195694
Вебсайт: http://center.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, Вулиця Чернишевська, будинок 51
Контактна особа: Данько Г.Е.
380932021303
aho_center@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150042 послуга
Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог одержувачам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Чернишевська, будинок 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 64114000-8 — Послуги поштових відділень

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта"
#21560045
Переможець 592 667,36
UAH
06 лютого 2024 13:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2024 14:31
ДУ 2.pdf зміни до договору
15 квітня 2024 14:21
Електронний підпис укладений
03 квітня 2024 15:38
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2024 15:38
Ду 1.pdf зміни до договору
03 квітня 2024 15:24
Договір 050224-72 від 05.02.2024.pdf укладений
06 лютого 2024 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 050224-72
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог пп.3 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Номер договору про закупівлю: 050224-72
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML