Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03366374 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
Контактна особа: |
Вікторія Ковтонюк +380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 21 433 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 169,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 12:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 12:28 |
Тендерна документація.doc | |
06 лютого 2024 12:28 |
Додаток №2 (Технічна специфікація).docx | |
06 лютого 2024 12:28 |
Додаток № 3 (Проект договору).doc | |
06 лютого 2024 12:28 |
Додаток № 5.docx | |
06 лютого 2024 12:28 |
Додаток № 1.docx | |
06 лютого 2024 12:28 |
Оголошення.docx | |
06 лютого 2024 12:28 |
Додаток № 4.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-22-000005 ● b544693ff8b24d42952b182bc765ba6f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 лютого 2024 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.02.2024 № 13-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-02-06-006296-a 06.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 17:32:38
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста)», очікуваною вартістю 21 433 850,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-013708-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо надати пояснення, у звя'зку з чим у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи б/н та б/д, не зазначено чітке місце надання послуг, зокрема перелік лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, який підлягає ремонту?
3. У зв’язку з чим строк розгляду та оцiнки тендерної пропозицiї Комунального підприємства «Міськсвітло» Чернігівської міської ради перевищує строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 17:00:42
Відповідь на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розпорядження начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області від 29 грудня 2023 року № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», що оприлюднено на сайті Чернігівської міської військової адміністрації за посиланням: https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2023/12/docs/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%E2%84%96407%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%2029.12.2023%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B1%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82%D1%83%20%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B3%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D0%B8.pdf та https://mva.cg.gov.ua/page?id=487182&tp=0.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що послуги повинні надаватися Виконавцем з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля, а саме: вимогам Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 6 вересня 2005 року № 2807- IV (зі змінами), «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» затверджених наказом Держкомітету України з питань житловокомунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (зі змінами), Методичних рекомендацій з утримання об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів затверджених Наказом Держкомітету України з питань житловокомунального господарства від 21.08.2008р. № 253 та «Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м. Чернігова в новій редакції», затверджених рішенням Чернігівської міської ради від 24 грудня 2019 року № 49/VII2 (зі змінами).
Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі проведених закупівель у минулих роках із застосуванням встановлення поточних цін з урахуванням індексу інфляції та збільшення мінімальної заробітної плати тощо.
Інформація відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 07 лютого 2024 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/12/20/08/22/26b50eb0f174da7bdf7c40441d7b63f4.pdf.
2. Відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, в тому числі, місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Місце надання послуг та їх обсяг вказані у п. 4.3. розділу 1 тендерної документації, а саме: - Місце надання послуг: Україна, 14000, Чернігівська обл., м. Чернігів, Чернігівська міська територіальна громада (відповідно до Додатку № 2 Тендерної документації). Ремонт та технічне обслуговування мереж здійснювати з урахуванням вимог Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою, затвердженого Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003р. № 154 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства №94 від 24.07.2007р.) та Методичних рекомендацій з утримання об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів затверджених Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 21.08.2008р. № 253. Проте, конкретне визначення місць надання відповідних послуг є неможливим, оскільки, в процесі експлуатації мереж зовнішнього освітлення постійно відбуваються пошкодження внаслідок коритких замикань та обривів, які потребують негайного ремонту. Також, до балансоутримувача об’єктів зовнішнього освітлення міста постійно надходять скарги через аварійні служби щодо ліквідування відповідних пошкоджень тощо. Крім того зазначаємо, що чинним законодавством, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі», не зазначена вимога щодо конкретного визначення місць надання послуг чи то за адресами, чи то за переліком лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
3. Розкриття тендерної пропозиції Комунального підприємства «Міськсвітло» Чернігівської міської ради (далі - Учасник) відбулося 14 лютого 2024 01:00, розгляд та оцінка тендерної пропозиції здійснювалась в період з 15.02.2024 по 21.02.2024, за результатами яких 21 лютого 2024 року визначено Учасника переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю і відповідно до ч. 1 ст. 33 Закону протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення 22.02.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, строк розгляду та оцінки тендерної пропозиції відповідає вимогам, визначеним ч. 10 ст. 29 Закону, а саме: строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не перевищує п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, що підтверджується наступними документами:
- ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-02-06-006296-a (додається);
- Протокольне piшення (протокол) № 27 уповноваженоi особи управлiння житлово-комунального господарства Чернiгiвськоi міської ради від 21 лютого 2024 року (додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 17:39:48
Уточнення до запиту щодо надання пояснень, опублікованому 2024-02-27 17:32:38
У абзаці першому запиту щодо надання пояснень читати "(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-006296-a)"
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 17:01:44
Відповідь на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розпорядження начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області від 29 грудня 2023 року № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», що оприлюднено на сайті Чернігівської міської військової адміністрації за посиланням: https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2023/12/docs/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%E2%84%96407%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%2029.12.2023%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B1%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82%D1%83%20%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B3%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D0%B8.pdf та https://mva.cg.gov.ua/page?id=487182&tp=0.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що послуги повинні надаватися Виконавцем з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля, а саме: вимогам Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 6 вересня 2005 року № 2807- IV (зі змінами), «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» затверджених наказом Держкомітету України з питань житловокомунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (зі змінами), Методичних рекомендацій з утримання об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів затверджених Наказом Держкомітету України з питань житловокомунального господарства від 21.08.2008р. № 253 та «Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м. Чернігова в новій редакції», затверджених рішенням Чернігівської міської ради від 24 грудня 2019 року № 49/VII2 (зі змінами).
Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі проведених закупівель у минулих роках із застосуванням встановлення поточних цін з урахуванням індексу інфляції та збільшення мінімальної заробітної плати тощо.
Інформація відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 07 лютого 2024 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/12/20/08/22/26b50eb0f174da7bdf7c40441d7b63f4.pdf.
2. Відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, в тому числі, місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Місце надання послуг та їх обсяг вказані у п. 4.3. розділу 1 тендерної документації, а саме: - Місце надання послуг: Україна, 14000, Чернігівська обл., м. Чернігів, Чернігівська міська територіальна громада (відповідно до Додатку № 2 Тендерної документації). Ремонт та технічне обслуговування мереж здійснювати з урахуванням вимог Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою, затвердженого Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003р. № 154 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства №94 від 24.07.2007р.) та Методичних рекомендацій з утримання об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів затверджених Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 21.08.2008р. № 253. Проте, конкретне визначення місць надання відповідних послуг є неможливим, оскільки, в процесі експлуатації мереж зовнішнього освітлення постійно відбуваються пошкодження внаслідок коритких замикань та обривів, які потребують негайного ремонту. Також, до балансоутримувача об’єктів зовнішнього освітлення міста постійно надходять скарги через аварійні служби щодо ліквідування відповідних пошкоджень тощо. Крім того зазначаємо, що чинним законодавством, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі», не зазначена вимога щодо конкретного визначення місць надання послуг чи то за адресами, чи то за переліком лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
3. Розкриття тендерної пропозиції Комунального підприємства «Міськсвітло» Чернігівської міської ради (далі - Учасник) відбулося 14 лютого 2024 01:00, розгляд та оцінка тендерної пропозиції здійснювалась в період з 15.02.2024 по 21.02.2024, за результатами яких 21 лютого 2024 року визначено Учасника переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю і відповідно до ч. 1 ст. 33 Закону протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення 22.02.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, строк розгляду та оцінки тендерної пропозиції відповідає вимогам, визначеним ч. 10 ст. 29 Закону, а саме: строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не перевищує п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, що підтверджується наступними документами:
- ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-02-06-006296-a (додається);
- Протокольне piшення (протокол) № 27 уповноваженоi особи управлiння житлово-комунального господарства Чернiгiвськоi міської ради від 21 лютого 2024 року (додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 12:22:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста)», очікуваною вартістю 21 433 850,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-006296-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати пояснення на підставі яких документів учасником процедури закупівлі КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради підтверджено виконання вомоги абзацу першого додатку 4 до тендерної документації Замовника, а саме: «Повноваження особи щодо підпису документів пропозиції та договору на закупівлю Учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником); довіреністю або дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів та копією документу, що посвідчує його особу»?
Зважаючи на конкретність вимоги абзацу першого додатку 4 до тендерної документації Замовника, просимо надати пояснення з яких причин Замовником не включено у вимогу про виправлення невідповідностей до КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради інформацію щодо надання документів, які підтверджують повноваження посадової особи учасника про право підпису документів пропозиції та договору (наприклад контракт з керівником КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради та/або витяг із розпорядження міської ради про укладення контракту з керівником учасника)?
2. На виконання вимоги додатку 5 до тендерної документації Замовника учасником КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради надано копію статуту в редакції від 20.02.2020 та копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – витяг з ЄДР). У витягу з ЄДР зазначено інформацію про проведення державної реєстрації змін від 31.12.2020 в частині установчих документів.
У звязку з чим Замовником не включено у вимогу про виправлення невідповідностей до КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради інформацію про надання учасником процедури закупівлі діючого статуту?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 16:47:15
Відповідь на запит
1. Відповідно до вимог, що визначені в абзаці першому додатку 4 до тендерної документації Замовника, учасник процедури закупівлі КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради надав скан-копію Наказу № 53 від 09 червня 2023 року з інформацією про надання Хажевскасу Дмитру Олександровичу, права першого підпису у зв'язку із його призначенням на посаду директора даного комунального підприємства.
Враховуючи вищенаведене у Замовника були відсутні підстави для включення у вимогу про виправлення невідповідностей до КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради інформації щодо надання документів, які підтверджують повноваження посадової особи учасника про право підпису документів пропозиції та договору.
2. Відповідно до вимог, що визначені в додатку 5 до тендерної документації Замовника, учасник процедури закупівлі КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради у складі своєї тендерної пропозиції надало копію діючого Статуту у новій редакції, що був затверджений, рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20.02.2020 №72, та був чинним на дату подання тендерної пропозиції, що підтверджується записом з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 31.12.2020, внесеним державним реєстратором Вербовим О.П. Управлінням адміністративних послуг Чернігівської міської ради, про що свідчить сам факт вчинення державним реєстратором дій відповідно до вимог ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу, зокрема у частині зміни установчих документів.
Враховуючи вищенаведене у Замовника були відсутні підстави для включення у вимогу про виправлення невідповідностей до КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради інформації про надання учасником процедури закупівлі діючого статуту.
Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу на те, що згідно зі статтею 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зокрема, і уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення закупівель замовника, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Також, зазначаємо, що готові сприяти правоохоронним органом у здійсненні своїх функціональних обов’язків, однак виключно за умови, якщо останні будуть діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Протоколу № 69
2024-03-22 16:33:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі.)
Оскарження в суді
Опис: | Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради 29 березня 2024 року було подано позовну заяву до Чернігівського окружного адміністративного суду з вимогою визнати протиправним та скасувати висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про результати моніторингу процедури закупівлі "50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста)", (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-06-006296-a) |
Дата публікації: | 29 березня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 620/4607/24 |
Дата відкриття провадження: | 04 квітня 2024 |
Документи:
05 квітня 2024 10:02
|
Електронний підпис |
29 березня 2024 16:15
|
Електронний підпис |
29 березня 2024 16:13
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради |
21 423 325,92
UAH з ПДВ
|
21 423 325,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради #03333699 |
Переможець |
21 423 325,92
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 14:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2024 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 09:35
|
Додаткова угода №1 до договору № 6030-4.pdf | укладений |
04 липня 2024 08:45
|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 15:22
|
Договір № 6030-4.pdf | укладений |
29 лютого 2024 15:21
|