Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги охорони приміщень та територій
Очікувана вартість
1 339 876,72 UAH
UA-2024-02-06-005205-a ● f8d0129770b84d22917abe9a0bccb87c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний заповідник "Давній Галич" |
Код ЄДРПОУ: | 20552227 |
Вебсайт: | http://davniyhalych.com.ua |
Місцезнаходження: | 77101, Україна , Івано-Франківська обл., Галич, Франка, 3 |
Контактна особа: |
Дідух Володимир Михайлович +380343121803 davniyhalych@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 14:38 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 14:38 |
Очікувана вартість: | 1 339 876,72 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 699,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Під однією послугою варто розуміти обсяг надання послуг згідно з Додатком 2 (Технічна специфікація). Місце надання послуг: відповідно до Додатку 2 (Технічна специфікація), а саме: - Галицький замок, м. Галич, вул. Коновальця, 46 (щоденно з 18.00 до 09.00 год.); - Музей етнографії, с. Крилос, вул. Галицька3 (з 18.00 до 09.00 – у робочі дні; у вихідні та святкові – цілодобово); - Музей історії Галича, с. Крилос, вул. Я. Осмомисла, 3 (з 18.00 до 09.00 – у робочі дні; у вихідні та святкові – цілодобово); - Музей караїмської історії та культури, м. Галич, Майдан Різдва, 35 (з 18.00 до 09.00 – у робочі дні; у вихідні та святкові – цілодобово); - Приміщення фондосховища, м. Галич, вул. Св. Миколая, 12 (з 18.00 до 09.00 – у робочі дні; у вихідні та святкові – цілодобово).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охорони приміщень та територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77100, Україна, Івано-Франківська область, м. Галич, вул. Коновальця, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2024 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2024 14:38 |
Технічна специфікація_нова редакція від 08.02.2024.docx | |
08 лютого 2024 14:38 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 08.02.2024.doc | |
08 лютого 2024 14:38 |
Перелік змін_від 08.02.2024_р.doc | |
06 лютого 2024 11:43 |
Технічна специфікація.docx | |
06 лютого 2024 11:43 |
Тендерна документацiя.doc | |
06 лютого 2024 11:43 |
Проект договору.docx |
08 лютого 2024 14:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2024 14:38 |
Технічна специфікація_нова редакція від 08.02.2024.docx
|
|||
08 лютого 2024 14:38 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 08.02.2024.doc
|
|||
08 лютого 2024 14:38 |
Перелік змін_від 08.02.2024_р.doc
|
|||
06 лютого 2024 11:43 |
Технічна специфікація.docx
|
|||
06 лютого 2024 11:43 |
Тендерна документацiя.doc
|
|||
06 лютого 2024 11:43 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
перевірка документів
Дата подання: 06 лютого 2024 13:14
Дата відповіді: 08 лютого 2024 14:39
Шановний замовнику! Ваша ТД передбачає, що охоронник має здійснювати перевірку документів сторонніх осіб, що прибули до Замовника. Повідомте будь-ласка на підставі якого нормативно-правового акту охоронник має здійснювати такі дії? Дякую
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Замовником враховано та внесено зміни до тендерної документації
святкові дні
Дата подання: 06 лютого 2024 13:53
Дата відповіді: 08 лютого 2024 14:39
Доброго дня. Надайте загальну кількість людино-годин для підрахунку. про які святкові дні йде мова у додатку 2 до тендерної документації, якщо на сьогоднішній день під час війни святкових днів нема? дякую
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Замовником враховано та внесено зміни до тендерної документації
КЕП
Дата подання: 06 лютого 2024 14:04
Дата відповіді: 08 лютого 2024 14:39
Тендерною документацією, встановлена наступна вимога Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify.
Абзацом 2 частини 2 статті 17 ЗУ "Про електронні довірчі послуги" визначено, Органи державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, інші юридичні особи публічного права та їх посадові особи використовують кваліфіковані електронні підписи та печатки, а також електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Президент України, народні депутати України, члени Кабінету Міністрів України, керівники, заступники керівників, посадові особи державних органів, інших юридичних осіб публічного права, а також державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для вчинення реєстраційних та інших дій, якщо зазначені особи використовують електронний підпис для реалізації повноважень, пов’язаних із набуттям, зміною чи припиненням прав та/або обов’язків фізичних і юридичних осіб відповідно до закону, використовують виключно кваліфіковані електронні підписи. Обов'язкове використання електронного підпису на захищеному носії в Україні відтермінували на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців із дня його припинення. Зазначені зміни було внесено до постанови Кабінету Міністрів від 17 березня 2022 року № 300 "Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг". Відповідна урядова постанова від 24 травня 2022 року № 617 набрала чинності 27 травня. Документом установлено, що: 1) на період воєнного стану на території України та протягом місяця з дня його припинення чи скасування формування нових сертифікатів раніше засвідчених відкритих ключів для користувачів електронних довірчих послуг може здійснюватися кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг автоматично, без особистої присутності таких користувачів. При цьому раніше сформований сертифікат скасовується, сукупний строк дії раніше сформованого сертифіката та нового сертифіката не повинен перевищувати три роки, а строк дії нового сертифіката користувача електронних довірчих послуг не повинен перевищувати строку дії власного кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надавача електронних довірчих послуг; 2) на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов'язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону "Про електронні довірчі послуги". Постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2023 р. № 1298 „Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів“ спрощено отримання та використання удосконалених електронних підписів. Замість кваліфікованого електронного підпису можна використовувати удосконалений підпис, якщо законом не вимагається інше. Відповідно до частини 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації, через її невідповідність чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Замовником враховано та внесено зміни до тендерної документації
Копія довідки (або витягу) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини - чинна на момент подання тендерної пропозиції
Дата подання: 06 лютого 2024 14:38
Дата відповіді: 08 лютого 2024 14:39
Тендерною документацією, Додатком 2 встановлені вимоги на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати копію довідки (або витягу) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини - чинна на момент подання тендерної пропозиції (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єкті не менше 25 осіб).
Нормативно-правовими актами України не встановлено строк дії витягу. У Витязі відображається результат перевірки за персонально-довідковим обліком на дату здійснення перевірки. Просимо надати уточнення, за який період потрібно надати дані документи для прийняття участі у тендері.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Замовником враховано та внесено зміни до тендерної документації
відеозапис
Дата подання: 06 лютого 2024 17:12
Дата відповіді: 08 лютого 2024 14:39
згідно з додатком 2 до ТД учасник має здійснювати постійне відео спостереження та вести відеозапис і збереження інформації на носії. просимо уточнити часовий проміжок, протягом якого замовник бажає щоб зберігалася записана відеоінформація
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Замовником враховано та внесено зміни до тендерної документації
Консультаційні послуги-інший код ДК
Дата подання: 08 лютого 2024 14:09
Дата відповіді: 08 лютого 2024 14:39
Шановний Замовнику!
Вимагаємо прибрати вимогу щодо:
Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 копійок). Оскільки юридично-консультаційні послуги мають інший код ДК та не відносяться до предмету закупівлі, й не не мають бути сплачені учасником-переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Замовником враховано та внесено зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-06-005205-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРШІП", Код ЄДРПОУ:40305502
Дата подання: 21 лютого 2024 15:23
Не усунення невідповідностей
Шановний Замовник!
Ви обрали переможцем ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", незважаючі на те, що переможець не усунув невідповідності в документах його тендерної пропозиції, а саме:
1. Посвідчення охоронників не заповнені повністю, та не підтверджують кваліфікаційний рівень.
2. В Посвідченні МАРЕНЯКА квазано, що він має кваліфікацію 3 -го розряду, що є недостовірною інформацією, оскільки цей охоронник має кваліфікацію 4-го розряду.
Таким чином, ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" не усунув невідповідності в поданих ним документах його тендерної пропозиції, та така пропзиція повинна бути відхилена Замовником на підставі абз 6 П.44 Особливостей.
З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Ви обрали переможцем ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", незважаючі на те, що переможець не усунув невідповідності в документах його тендерної пропозиції, а саме:
1. Посвідчення охоронників не заповнені повністю, та не підтверджують кваліфікаційний рівень.
2. В Посвідченні МАРЕНЯКА квазано, що він має кваліфікацію 3 -го розряду, що є недостовірною інформацією, оскільки цей охоронник має кваліфікацію 4-го розряду.
Таким чином, ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" не усунув невідповідності в поданих ним документах його тендерної пропозиції, та така пропзиція повинна бути відхилена Замовником на підставі абз 6 П.44 Особливостей.
З повагою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2024 10:33
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу UA-2024-02-06-005205-a.c1 повідомляємо наступне:
Відповідно до підпункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», У тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Так, відповідно до пункту 2 опису формальних помилок, формальними помилками вважається:
Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником.
Учасником ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", на виконання вимоги передбаченої пунктом 2.2 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, надано копію посвідчення Мареняка В’ячеслава Олексійовича (посада-охоронник) із зазначенням робітничої кваліфікації охоронника 3-го розряду, проте в Свідоцтві про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації зазначено охоронник 4-го розряду.
Варто зазначити, що Учасник допустив формальну помилку, зазначивши в посвідчення кваліфікацію охоронник 3-го розряду замість 4-го розряду, а саме: помилка допущена в заміні цифри, пропуску літер (цифр). Дана помилка ніяким чином не стосується характеристики предмета закупівлі та не впливає на кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
В свою чергу, відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України №621 від 25.09.2013 року «Про внесення змін до кваліфікаційної характеристики професії "Охоронник"», 3 й розряд - професійно-технічна освіта без вимог до стажу роботи або повна чи базова загальна середня освіта та професійна підготовка за програмою згідно з вимогами до охорони об’єктів середньої категорії. Стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. 4 й розряд - професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року.
Таким чином, Учасником ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" виконано вимогу тендерної документації та допущено формальну помилку, яка не стосується характеристики предмета закупівлі та не впливає на кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, а 4-й розряд є вищим ніж 3-й розряд.
Відповідно до підпункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», У тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Так, відповідно до пункту 2 опису формальних помилок, формальними помилками вважається:
Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником.
Учасником ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", на виконання вимоги передбаченої пунктом 2.2 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, надано копію посвідчення Мареняка В’ячеслава Олексійовича (посада-охоронник) із зазначенням робітничої кваліфікації охоронника 3-го розряду, проте в Свідоцтві про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації зазначено охоронник 4-го розряду.
Варто зазначити, що Учасник допустив формальну помилку, зазначивши в посвідчення кваліфікацію охоронник 3-го розряду замість 4-го розряду, а саме: помилка допущена в заміні цифри, пропуску літер (цифр). Дана помилка ніяким чином не стосується характеристики предмета закупівлі та не впливає на кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
В свою чергу, відповідно до Наказу Міністерства соціальної політики України №621 від 25.09.2013 року «Про внесення змін до кваліфікаційної характеристики професії "Охоронник"», 3 й розряд - професійно-технічна освіта без вимог до стажу роботи або повна чи базова загальна середня освіта та професійна підготовка за програмою згідно з вимогами до охорони об’єктів середньої категорії. Стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. 4 й розряд - професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року.
Таким чином, Учасником ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" виконано вимогу тендерної документації та допущено формальну помилку, яка не стосується характеристики предмета закупівлі та не впливає на кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, а 4-й розряд є вищим ніж 3-й розряд.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-06-005205-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:37757055
Дата подання: 25 лютого 2024 16:06
Дата подання: 25 лютого 2024 16:06
Скарга на неправомірне відхилення Учасника
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2024 16:45
Рішення від 27.02.2024 № 3581.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2024 16:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2024 № 4199.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 12:27
Рішення від 06.03.2024 № 4199.pdf
Дата публікації: 11 березня 2024 11:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ від 06.03.2024 № 4199
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" |
985 000,00
UAH з ПДВ
|
918 999,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
1 040 000,00
UAH з ПДВ
|
919 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРШІП" |
1 023 042,06
UAH з ПДВ
|
978 119,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНТСТВО "ГРІЗЛІ" |
1 216 350,00
UAH з ПДВ
|
1 216 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" #37757055 |
Рішення скасоване |
918 999,97
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 09:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2024 14:59
|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" #35900097 |
Рішення скасоване |
919 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 09:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 14:56
|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" #37757055 |
Переможець |
918 999,97
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 10:28
|
д.у1 А1.pdf | зміни до договору |
25 березня 2024 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 10:18
|
договір А1.pdf | укладений |
25 березня 2024 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |