Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02146943 |
Місцезнаходження: | 30405, Україна , Хмельницька обл., Шепетівка, вулиця Соборності, будинок 42 |
Контактна особа: |
Мартинюк Наталія Віталіївна 380988887189 prozorro@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 11:22 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 11:22 |
Очікувана вартість: | 633 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 168,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після пред'явлення Продавцем рахунку на оплату товару (далі - рахунок) та накладної, яка виписується на підставі довіреності наданої Продавцю. 4.2. Оплата товару здійснюється Покупцем в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 10:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 10:41 |
Додаток №4.docx | |
06 лютого 2024 10:41 |
ТД дрова.docx | |
06 лютого 2024 10:41 |
Додаток №3 проєкт договору.docx | |
06 лютого 2024 10:41 |
Додаток №1.docx | |
06 лютого 2024 10:41 |
Додаток №2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-27-000002 ● 1fa5bf51268d4e21846fbbb39214babe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2024 12:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2024 № 16-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 27.02.2024 № 16-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
5. UA-2024-02-06-003237-a; 06.02.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-29 15:22:09
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-003237-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Крім того, відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Відповідно до вимог, встановлених Замовником у пункті 2 частина ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47, а саме:
- Довідку (витягу), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особа, яка є учасником процедури закупівлі, було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, яка датована не більше дванадцятимісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Або
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" із інформацією про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особа, яка є учасником процедури закупівлі, було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, який датований не більше дванадцятимісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з фізичною особою-підприємцем Мосійчук Валерій Андрійович (далі – ФОП Мосійчук В. А.) оприлюднене в електронній системі закупівель 15.02.2024.
Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель переможець процедури закупівлі ФОП Мосійчук В. А. не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної у підпунктах 5, 6 Особливостей.
Крім того, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей встановлена імперативна норма на підставі якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання:
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Мосійчук В. А. відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у пункті 2 частина ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 15:27:38
Надання інформації (пояснення) на запит
На ваш запит про надання інформації (пояснень) розміщений в системі від 29.02.2024р. повідомляємо наступне.
1. Стосовно запитання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років. Складання кошторису є обов’язковим для всіх бюджетних установ.
Важливо розуміти, що абсолютно за кожним КЕКВ показники видатків, включені до проєкту кошторису, мають бути обґрунтовані відповідними розрахунками. Крім того, видатки за КЕКВ необхідно деталізувати за видами та кількістю товарів (робіт, послуг) із зазначенням вартості за одиницю. Розрахунки, які обґрунтовують показники видатків бюджету або надання кредитів з бюджету, що включаються до кошторису, є невід'ємною частиною кошторису.
Таким чином в управління освіти економічний відділ на підставі поданих обрахунків керівників закладів здійснює відповідні обрахунки потреби у товарах та послугах на наступний рік, та складає економічні обґрунтування до кошторису та бюджетних запитів.
Відповідно до Економічних обґрунтувань (граничних) до бюджетних запитів на 2024 рік по Плесенському ЗДО «ПРОЛІСОК» на придбання твердого палива, а саме дров було заплановано 90 куб. м. по ціні 1912,50 грн. (з врахуванням збільшення ціни на коефіцієнт 1,125) загальною вартістю 172 125,00 грн.
Відповідно до Економічних обґрунтувань (граничних) до бюджетних запитів на 2024 рік по Плесенській гімназії на придбання дров було заплановано 182 куб. м. по ціні 1795,00 грн. (з врахуванням збільшення ціни на коефіцієнт 1,125) загальною вартістю 326 690,00 грн.
Відповідно до Економічних обґрунтувань (граничних) до бюджетних запитів на 2024 рік по Пліщинській гімназії на придбання дров було заплановано 80 куб. м. по ціні 1912,50 грн. (з врахуванням збільшення ціни на коефіцієнт 1,125) загальною вартістю 153 000,00 грн.
Таким чином відповідно до економічних обґрунтувань потреба у дровах на 2024 рік складає 352 куб. м загальною вартістю 651 815,00 грн.
06 лютого 2024 року було оголошено відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі «Деревина (тверда порода-паливна деревина І групи (дуб, береза, ясен, граб та інші з аналогічною теплотворною здатністю)», код ДК 021:2015: 03410000-7: Деревина, на суму 633 600,00 грн. з ПДВ.
Розрахунок ціни проводився з урахуванням цін за якими були закуплені дані товари у 2023 році та відповідно до моніторингу цін на даний товар на bi.prozorro, а саме:
Ідентифікатор лота Лот Очікувана вартість Процедура закупівлі Ціна за одиницю Одиниця виміру
UA-2024-02-05-015339-a-L1 Дрова паливні (твердих порід) 99 000,00 Закупівля без використання електронної системи (базова) 1 320,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-015050-a-L1 Деревина (дров’яна деревина не промислового використання I групи твердолистяних порід) 59 976,00 Закупівля без використання електронної системи (базова) 2 142,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-013931-a-L1 Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи 298 400,00 Відкриті торги з особливостями 1 340,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-013851-a-L1 Деревина 25 999,92 Закупівля без використання електронної системи (базова) 1 300,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-013782-a-L1 Деревина 3 500,00 Закупівля без використання електронної системи (базова) 7 000,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-013434-a-L1 Дрова твердопаливні 481 371,00 Відкриті торги з особливостями 1 495,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-013246-a-L1 Деревина паливна (20% угода). 211 200,00 Закупівля без використання електронної системи (базова) 2 400,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-011127-a-L1 Лісопродукція 19 600,00 Закупівля без використання електронної системи (базова) 980,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-010617-a-L1 ДК 021:2015-03410000-7 : Деревина (Деревина дров"яна непромислового використання 2 групи) 623 820,00 Відкриті торги з особливостями 1 099,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-010504-a-L1 Дрова хвойних порід (група 2а) 192 776,69 Закупівля без використання електронної системи (базова) 763,20 метр кубічний
UA-2024-02-05-009562-a-L1 Деревина дров’яна, 1 групи, неколоті 124 000,00 Запит ціни пропозиції 1 884,00 метр кубічний
UA-2024-02-05-009410-a-L1 Деревина дров’яна непромислового використання твердої породи (дуб, граб, бук, ясен, берест, в’яз, клен, модрина) 2 192 000,00 Відкриті торги з особливостями 1 345,00 метр кубічний
Виходячи з вищезазначеного, середня ціна на деревину становить 1922,35 грн. Відповідно до економічних обґрунтувань до кошторису на 2024 рік розрахунок проводився за ціною 1851,75 грн за 1 куб. метр.
Очікуваний обсяг постачання становить – 352 куб. м. Очікувана вартість становить 633 600,00 грн.. Тобто, відкриті торги з особливостями було оголошено за ціною 1800,00 грн. за 1 куб.м.
Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати ТУУ 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги, а також всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, які встановлені в Україні для даної групи товару.
2. Стосовно невідхилення пропозиції учасника ФОП Мосійчука В.А.
Відповідно до пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Переможець ФОП Мосійчук В.А. у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надав пакет документів, що підтверджують відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей, крім Довідки (Витягу), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особа, яка є учасником процедури закупівлі, було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, яка датована не більше дванадцятимісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Дану Довідку/Витяг учасник отримує онлайн – на сайті Головного сервісного центру МВС України досить швидко (за пару хвилин). Проте, по об’єктивним причинам, що не залежать ні від учасника, ні від замовника даний витяг не був сформований електронною системою. Натомість строк опрацювання даної довідки, як видно з гарантійного листа завантаженого в систему закупівель Переможцем – 30 днів. В свою чергу Переможець надав гарантійний лист у якому зобов’язується надати даний витяг щойно отримає. Також на підтвердження неможливості отримання документу надав скріншот надісланих запитів до Головного сервісного центру МВС України.
Окрім того, замовником було перевірено інформацію щодо судимості учасника чи відкриття виконавчого провадження щодо нього (згадування у документах)– інформація відсутня у реєстрах.
Враховуючи економію коштів (193 952,00 грн.), відсутность інформації щодо судимості учасника чи відкриття виконавчого провадження у реєстрах, надання гарантійного зобов’язання надати витяг відразу після отримання, було прийнято рішення про підписання договору.
Додатки до листа:
1. Економічні обґрунтування ЗДО «ПРОЛІСОК» на 2 арк. в 1 прим.
2. Економічні обґрунтування Плесенської гімназії на 1 арк. в 1 прим.
3. Економічні обґрунтування Пліщинської гімназії на 1 арк. в 1 прим.
4. Дані про ціни з bi.prozorro на 1 арк. в 1 прим.
5. обґрунтування до закупівлі Деревина 06.02.2024 на 2 арк. в 1 прим.
6. Дані про учасника з Youcontrol на 3 арк. в 1 прим.
7. Лист гарантія щодо витягу МВС на 1 арк. в 1 прим.
8. Скрін 1 щодо витягу МВС на 1 арк. в 1 прим.
9. Скрін 2 щодо витягу МВС на 1 арк. в 1 прим.
10. Тендер UA-2024-02-06-003237-a Деревина (тверда порода-паливна деревина І групи (дуб, береза, ясен, граб та інші з аналогічною теплотворною здатністю) від 06.02.2024 на суму до 633 600,00 UAH E-Tender щодо підтвердження учасником відсутності підстав для відмови на 2 арк. в 1 прим.
- 1 Відповідь на рішення ДАСУ.docx
- 8 лист гарантія щодо витягуМВС.PDF
- 6 обґрунтування до закупівлі Деревина 06.02.2024.docx
- 5 Дані про ціни з bi.prozorro.xlsx
- 3 Економічні обґрунтування Плесенська гімназія.pdf
- 11 Тендер UA-2024-02-06-003237-a Деревина (тверда порода-паливна деревина І групи (дуб, береза, ясен, граб та інші з аналогічною теплотворною здатністю) від 06.02.2024 на суму до 633 600,00 UAH E-Tender.pdf
- 4 Економічні обґрунтування Пліщинська гімназія.pdf
- 2 Економічні обґрунтування ЗДО ПРОЛІСОК.pdf
- 7 Youcontrol.pdf
- 10 скрін 2.jpg
- 9 скрін 1.jpg
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти Шепетівської міської ради повідомляє, що на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-06-003237-a від 06.03.2024р. договір №80 від 21.02.2024р. розірвано 08.03.2024р.
2024-03-08 10:26:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору на підставі додаткової угоди від 08.03.2024 № 1 до договору від 21.02.2024 № 80. Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю від 08.03.2024.
2024-03-12 16:37:56
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МОСІЙЧУК ВАЛЕРІЙ АНДРІЙОВИЧ" |
561 440,00
UAH з ПДВ
|
439 648,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КХМ-РЕСУРС" |
594 880,00
UAH з ПДВ
|
440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАЛЬЦЕВ ГЛІБ ГЕННАДІЙОВИЧ" |
522 720,00
UAH з ПДВ
|
519 552,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЬМАС ТЕТЯНА ВЯЧЕСЛАВІВНА |
543 488,00
UAH з ПДВ
|
522 368,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МОСІЙЧУК ВАЛЕРІЙ АНДРІЙОВИЧ" #3308709056 |
Переможець |
439 648,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 16:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2024 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 10:09
|
ду 1 дрова.pdf | укладений |
08 березня 2024 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 15:54
|
договір 80.pdf | укладений |
21 лютого 2024 15:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Деревина (тверда порода-паливна деревина І групи (дуб, береза, ясен, граб та інші з аналогічною теплотворною здатністю) | 182 | метри кубічні |
1 249,00
UAH
|
Деревина (тверда порода-паливна деревина І групи (дуб, береза, ясен, граб та інші з аналогічною теплотворною здатністю) | 90 | метри кубічні |
1 249,00
UAH
|
Деревина (тверда порода-паливна деревина І групи (дуб, береза, ясен, граб та інші з аналогічною теплотворною здатністю) | 80 | метри кубічні |
1 249,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 лютого 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-06-003237-a від 06.03.2024р., на підставі пункту 10.3 договору №80 від 21.02.2024р. |