Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники
Очікувана вартість
211 284,00 UAH
UA-2024-02-06-000998-a ● 0bd82cc898bb45299ad3edf6f6947565
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Козак Ирина 380443096103 kozak.ursc@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 09:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 11:02 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 11:02 |
Очікувана вартість: | 211 284,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 112,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Загальна кількість – 105 штук, місце поставки товарів: Україна, 02099, м. Київ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
1. Світильник світлодіодний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31521000-4 — Світильники
55 штуки
2. Світильник світлодіодний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, за умови реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог законодавства України, та при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. (для платників ПДВ). або Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору (для резидентів України не платників ПДВ). або Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки партії Товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойсу) на поставлену партію Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору (для нерезидентів України). | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 11:05 |
ТД_Світильники_Зміни_2.doc | |
12 лютого 2024 11:05 |
Перелік змін_2_Світильники.doc | |
12 лютого 2024 11:05 |
Оголошення_Світильники.DOCX | |
06 лютого 2024 13:36 |
ТД_Світильники_Зміни_1.doc | |
06 лютого 2024 13:36 |
Перелік змін_1_Світильники.doc | |
06 лютого 2024 09:18 |
Оголошення_Світильники.DOCX | |
06 лютого 2024 09:18 |
Обгрунтування світильники.docx | |
06 лютого 2024 09:18 |
ТД_Світильники.doc |
12 лютого 2024 11:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 лютого 2024 11:05 |
ТД_Світильники_Зміни_2.doc
|
||||||
12 лютого 2024 11:05 |
Перелік змін_2_Світильники.doc
|
||||||
12 лютого 2024 11:05 |
Оголошення_Світильники.DOCX
|
||||||
06 лютого 2024 13:36 |
ТД_Світильники_Зміни_1.doc
|
||||||
06 лютого 2024 13:36 |
Перелік змін_1_Світильники.doc
|
||||||
06 лютого 2024 09:18 |
Оголошення_Світильники.DOCX
|
||||||
06 лютого 2024 09:18 |
Обгрунтування світильники.docx
|
||||||
06 лютого 2024 09:18 |
ТД_Світильники.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не діючий ГОСТ
Дата подання: 06 лютого 2024 12:03
Дата відповіді: 06 лютого 2024 13:36
Доброго дня. Шановний Замовник, у Додатку 2 ТД міститься посилання на нормативно - технічний документ, а саме: ГОСТ 17677-82, який втратив свою чинніть 01.01.2018року. На заміну розроблений і прийнятий ДСТУ EN 60598-1:2017. Просимо внести зміни в ТД та виправити на діючий стандарт України. Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Дякуємо за звернення. За результатом розгляду будуть внесені відповідні зміни.
Тех вимоги
Дата подання: 09 лютого 2024 12:37
Дата відповіді: 12 лютого 2024 11:03
Добрий день, Шановний Замовнику, просимо повідомити чи мають значення габаритні розміри світильників, спосіб кріплення та наявність лінзи? Якщо так, зазначити дані параметри та внести відповідні зміни в ТД. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Дякуємо за завернення. За результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-06-000998-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «НВП «ВІАН», Код ЄДРПОУ:31166456
Дата подання: 04 березня 2024 14:07
Дата подання: 04 березня 2024 14:07
Неправомірне ріення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ "АМВІ груп"
Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково виробниче підприємство «ВІАН» було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2024-02-06-000998-a, предмет закупівлі: Світильники, Код ДК 021-2015:31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, яка була оголошена Замовником ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
За результатами проведення вищевказаної закупівлі, переможцем закупівлі було визначено ТОВ "АМВІ груп".
Вважаємо рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "АМВІ груп" незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Фактичні обставини
Протоколом № 28/24 від 28.02.2024 року було прийняте рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "АМВІ груп" на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ "АМВІ груп" через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов Тендерної документації.
Скаржник бажає скасування рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ "АМВІ груп" через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ.
Підстава для оскарження
1. Пунктом 1.1 Додатку 2 Тендерної документації передбачено: «На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Пунктом 2.2 Додатку 2 Тендерної документації передбачено: «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу».
Пунктом 2.3 Додатку 2 Тендерної документації передбачено: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)». Всупереч вказаним в Тендерній документації вимогам, в паспорті на світильник світлодіодний для високих стель (по поз. 1) Учасником ТОВ «АМВІ груп» вказаний ДСТУ EN 13032-2:2019, який не підтверджений Декларацією на цей же світильник світлодіодний (декларація від 02.12.2023 року (по поз. 1) (виробник Нінбо Еверайзінг Імпорт)), та зазначений ДСТУ EN 13032-2:2019 не завантажений в складі тендерної пропозиції Учасника.
2. Додатком 2 до Тендерної документації, а саме: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» була встановлена вимога: Гарантійний строк зберігання: не менше 12 місяців; Гарантійний строк експлуатації: не менше 12 місяців. Додатком А («ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (технічна частина), в інструкції до заповнення таблиці передбачено: Колонка 7 – зазначається гарантійний строк експлуатації продукції, який обчислюється від дня введення продукції в експлуатацію, але не менше строку зазначеного в Додатку №2 до цієї тендерної документації. Колонка 8 – зазначається гарантійний строк зберігання продукції, але не менше 1 року з дня отримання продукції кінцевим споживачем до моменту її введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України). Всуперпеч даній вимозі, в паспорті на світильник промисловий EVRO-LED-SH (по поз. 2), який надає Учасник ТОВ «АМВІ груп», зазначений гарантійний строк 12 місяців з дати продажу (тобто якщо товар буде введено в експлуатацію через 6 місяців з дати продажу, то строк експлуатації буде становити лише 6 місяців, а не рік, як вимагається ТД – приклад). В паспорті на світильник світлодіодний для високих стель який надано Учасником ТОВ «АМВІ груп» (по поз. 1), зазначено: «гарантійний строк 24 місяця з дати продажу при наявності штампу продавця і дати продажу у гарантійному талоні. При відсутності штампу продавця початком гарантійного строку вважається дата випуску, зазначена на виробі», що також є порушенням вимог Тендерної документації, адже не зрозуміло який фактично надається гарантійний строк саме експлуатації товару з моменту експлуатації, як того вимагав Замовник у Тендерній документації.
3. В усіх паспортах та деклараціях, які надає у складі тендерної пропозиції ТОВ «АМВІ груп», вказаний ДСТУ 55015:2017, який не є чиним на момент подачі тендерної пропозиції, а саме ще з 01.09.2022 року, таким чином документи, в т. ч. паспорти та декларації, які містять посилання на нечинне ДСТУ, не відповідають технічним стандартам, які діють на момент подачі пропозиції.
4. Пунктом 2.2 Додатку 2 Тендерної документації передбачено: «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу». Надані копії ДСТУ, завантажені у складі тендерної пропозиції ТОВ «АМВІ груп» не завірені учасником, всупереч вимогам ТД.
5. Додатком 1 Тендерної документації вимагалось надати копію аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного) (Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір аналогічний за предметом закупівлі). Предметом даної закупівлі є 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура. Учасник ТОВ «АМВІ груп» всупереч вимогам ТД надав копію договору, предметом закупівлі якого є будівельні матеріали різні, код ДК взагалі не зазначений в договорі, що є порушенням вимог Тендерної документації.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Учасник ТОВ"АМВІ груп" в порушення вимог Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» та Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» не надав документи, на підтвердження вимог Замовника.
У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України».
Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей.
Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, неправомірно обравши переможцем тендеру Учасника ТОВ "АМВІ груп", який не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критерія.
Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ТОВ «НВП «ВІАН» просить:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі UA-2024-02-06-000998-a, предмет закупівлі: Світильники, Код ДК 021-2015:31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "АМВІ груп".
Додатки:
1. Протокол визначення переможцем закупівлі ТОВ "АМВІ груп".
2. Документ «Копії декларацій про відповідність ТР».
3. Документ «Зразки паспортів якості».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 березня 2024 17:38
рішення від 06.03.2024 № 4169.pdf
Дата публікації: 06 березня 2024 17:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2024 № 4705.pdf
Дата публікації: 15 березня 2024 12:37
рішення від 14.03.2024 № 4705.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 28.02.2023 № 28/24 (далі – Рішення), згідно з яким було визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ "АМВІ груп" переможцем Закупівлі № UA-2024-02-06-000998-a.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) № 4705-р/пк-пз від 14.03.2024 зобов’язано АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" скасувати рішення про визначення ТОВ "АМВІ груп" переможцем процедури закупівлі — "Світильники", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-06-000998-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) № 4705-р/пк-пз від 14.03.2024, рішення від 28.02.2023 № 28/24 про визначення ТОВ "АМВІ груп" переможцем процедури закупівлі — "Світильники", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-06-000998-a, скасовано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 11:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМВІ груп" |
162 768,30
UAH з ПДВ
|
162 768,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «НВП «ВІАН» |
211 284,00
UAH з ПДВ
|
211 284,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМВІ груп" #45187172 |
Рішення скасоване |
162 768,30
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 12:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 11:20
|
ТОВ "АМВІ груп" #45187172 |
Очікує рішення |
162 768,30
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 12:07
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 13:49 |
Кінець періоду оскарження: | 31 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 31 березня 2024 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури щодо Закупівлі на підставі службової записки від ініціатора закупівлі було встановлено, що під час здійснення виробничої діяльності підприємства виробнича необхідність у закупівлі відсутня. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
20 березня 2024 13:49
|
Електронний підпис |
20 березня 2024 13:49
|
38 Протокол відміни відкритих торгів через відсутність подальшої потреби Світильник.docx |