Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо (Євро 5), талон, 1л; Бензин А-95 (Євро 5), картка, 1л
Очікувана вартість
2 448 570,00 UAH
UA-2024-02-06-000302-a 74e8abb3330b4a36a8efa0a3de3fa2bb
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Зобків

+380950612795 ninalawyer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76025, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
Контактна особа: Ніна Зобків
+380950612795
ninalawyer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Бензин А-95 (Євро 5), картка;
наявність не менше п'яти АЗС по Івано-Франківську, строк дії талону один рік.
Дизельне паливо (Євро 5), талон; наявність не менше п'яти АЗС по Івано-Франківську; строк дії талону один рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28000 літр
Дизельне паливо (Євро 5), талон, 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
15000 літр
Бензин А-95 (Євро 5), картка, 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

06 лютого 2024 08:35
проект пальне.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Відповідність ДСТУ 7688:2015:1 Можливі значення:
  • Так
  • Спосіб реалізації Можливі значення:
  • талон
  • Цетанове число Можливі значення:
  • 51
  • Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7687:2015:1 Можливі значення:
  • Так
  • Спосіб реалізації Можливі значення:
  • картка
  • Октанове число (за дослідним методом) Можливі значення:
  • 95
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 09 лютого 2024 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ПП "ОККО-СЕРВІС" 2 131 300,00
    UAH з ПДВ
    2 131 300,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    06 лютого 2024 09:46
    Електронний підпис
    06 лютого 2024 09:46
    Електронний підпис
    06 лютого 2024 09:46
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Цетанове число 51
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Спосіб реалізації талон
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7688:2015:1 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Октанове число (за дослідним методом) 95
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Спосіб реалізації картка
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7687:2015:1 Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ПП "ОККО-СЕРВІС"
    #44838860
    Переможець 2 131 300,00
    UAH з ПДВ
    09 лютого 2024 15:02

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 09 лютого 2024 15:02

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ПП "ОККО-СЕРВІС"
    #44838860
    2 131 300,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    19 січня 2025 09:50
    Електронний підпис зміни до договору
    29 березня 2024 12:01
    Додаткова угода No 1 (1).pdf зміни до договору
    29 березня 2024 12:00
    Електронний підпис укладений
    13 лютого 2024 13:03
    бензин.pdf укладений
    13 лютого 2024 13:02

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    26 березня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    29 березня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
    Номер договору про закупівлю: 30ТЛБЗ-1969/24
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 13 лютого 2024 — 31 грудня 2024
    Сума оплати за договором: 571 670,00
    UAH (в тому числі ПДВ 95 278,00 UAH)