Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Смілянська, будинок 131 |
Контактна особа: |
Аладін Євген 380500165682 40422357@proton.me |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 22:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 33 218 002,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 166 090,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 3 % від очікуваної вартості закупівлі. - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування»). Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» та\або додатках до них – страхування фінансових ризиків, пов'язаних з невиконанням або неналежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам цього оголошення); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 996540.06 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | За письмовим зверненням Виконавця останньому може бути здійснена попередня оплата для надання послуг за Договором. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців від дати виставлення рахунку, в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні терміну, на який було видано попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються Замовнику, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати виставлення рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків для цілей, визначених Договором. | Аванс | 5 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги на підставі форм № КБ-2в (УПВ) – акта приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості та № КБ – 3 довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (далі - форм № КБ-2в та № КБ-3) протягом 10 робочих днів з моменту підписання Сторонами форм № КБ-2в № КБ-3 за рахунок джерел фінансування Замовника. Вартість основних матеріальних ресурсів розраховується для кожного звітного періоду (відповідно до фактичного періоду їх виконання) в фактичних поточних цінах з урахуванням даних моніторингу поточних цін на матеріальні ресурси, що склалися в регіоні за даними ДП «Держдор НДІ», але не вище цін тендерної пропозиції, крім випадків, коли корегується вартість матеріальних ресурсів за рахунок коштів покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та економії по інших статтях витрат, але в межах загальної ціни Договору. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 21:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 21:21 |
Перелік змін.pdf | |
09 лютого 2024 21:21 |
ТД Золотоноша зі змінами.pdf |
09 лютого 2024 21:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2024 21:21 |
Перелік змін.pdf
|
|||
09 лютого 2024 21:21 |
ТД Золотоноша зі змінами.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-26-000020 ● a2794d37bd0447e0bfb16849f0700eff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.02.2024 № 21-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 26.02.2024 № 21-З
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-05-015997-a, 05.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 16:22:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-05-015997-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Будівельне управління - 77» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? Зокрема, підпунктом 6.5 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що лабораторія має бути акредитована в установленому законом порядку та компетентна відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005 в сфері випробування матеріалів протиожеледних. На підтвердження у складі пропозиції потрібно надати атестат про акредитацію, виданий уповноваженим органом. Проте, ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-77" в складі тендерної пропозиції не надано атестат про акредитацію ДП «Дорожній науково-технічний центр», яке відповідно до договору від 08.02.2024 №058/24, зобов’язується надавати послуги з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкцій.
- чому Замовник включив до пункту 4 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця, вимоги щодо наявності якої не передбачені підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, а саме: «У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до кінцевого строку для укладення договору про закупівлю, визначеного пунктом 49 Особливостей, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей»?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 21:09:14
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат та очікувану вартість по даній закупівлі визначено відповідно до МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом Міністерства інфраструктури України 07 жовтня 2022 року № 753 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0753733-22#Text )
та Галузевих розрахунків витрат ресурсів на ремонтно-будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування (http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=99285 )
Очікувана вартість об’єкту розрахована на основі затверджених зведених кошторисних розрахунків
2. Відповідно до абзацу 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації: "Лабораторія має бути акредитована в установленому законом поряду та компетентна відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005) в сфері випробування матеріалів протиожиледних (на підтвердження у складі пропозиції надається атестат про акредитацію, виданий уповноваженим орагном та сфера акредитації, яка містить матеріали протиожиледні). ". На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне управління - 77» надано атестат про акредитацію №2Т493 відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (ISO/IEC 17025:2005), виданий щодо Головного випробувального центру Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (код ЄДРПОУ – 03450778) та сферу акредитації, ка містить матеріали протиожиледні. Абзац 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації містить виключний перелік документів, який має надати учасник, ніяких додаткових документів в цій частині тендерна документація не вимагає. Таким чином, учасник ТОВ «Будівельне управління - 77» надав всі документи, які вимагались тендерною документацією для підтвердження лабораторії, акредитованої в установленому законом поряду та компетентної відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005, в сфері випробування матеріалів протиожиледних.
3. Дана вимога включена з метою дотримання виконання вимог частини 1 розділу 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-03-25 20:02:32
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надаємо обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу:
Щодо тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельне управління-77».
Відповідно до абзацу 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації: "Лабораторія має бути акредитована в установленому законом поряду та компетентна відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005) в сфері випробування матеріалів протиожиледних (на підтвердження у складі пропозиції надається атестат про акредитацію, виданий уповноваженим орагном та сфера акредитації, яка містить матеріали протиожиледні). ". На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне управління - 77» надано атестат про акредитацію №2Т493 відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (ISO/IEC 17025:2005), виданий щодо Головного випробувального центру Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (код ЄДРПОУ – 03450778) та сферу акредитації, ка містить матеріали протиожиледні. Абзац 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації містить виключний перелік документів, який має надати учасник, ніяких додаткових документів в цій частині тендерна документація не вимагає. Таким чином, учасник ТОВ «Будівельне управління - 77» надав всі документи, які вимагались тендерною документацією для підтвердження лабораторії, акредитованої в установленому законом поряду та компетентної відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005, в сфері випробування матеріалів протиожиледних.
Щодо тендерної документації.
Замовник включив до пункту 4 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації наступний абзац: «У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до кінцевого строку для укладення договору про закупівлю, визначеного пунктом 49 Особливостей, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей» з метою дотримання виконання вимог частини 1 розділу 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Надаємо обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу: Щодо тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельне управління-77». Відповідно до абзацу 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації: "Лабораторія має бути акредитована в установленому законом поряду та компетентна відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005) в сфері випробування матеріалів протиожиледних (на підтвердження у складі пропозиції надається атестат про акредитацію, виданий уповноваженим орагном та сфера акредитації, яка містить матеріали протиожиледні). ". На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне управління - 77» надано атестат про акредитацію №2Т493 відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (ISO/IEC 17025:2005), виданий щодо Головного випробувального центру Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (код ЄДРПОУ – 03450778) та сферу акредитації, ка містить матеріали протиожиледні. Абзац 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації містить виключний перелік документів, який має надати учасник, ніяких додаткових документів в цій частині тендерна документація не вимагає. Таким чином, учасник ТОВ «Будівельне управління - 77» надав всі документи, які вимагались тендерною документацією для підтвердження лабораторії, акредитованої в установленому законом поряду та компетентної відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005, в сфері випробування матеріалів протиожиледних. Щодо тендерної документації. Замовник включив до пункту 4 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації наступний абзац: «У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до кінцевого строку для укладення договору про закупівлю, визначеного пунктом 49 Особливостей, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей» з метою дотримання виконання вимог частини 1 розділу 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
2024-03-25 20:03:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей) • усунуто
Процедура закупівлі відмінена
2024-04-01 12:09:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-77" |
32 962 149,89
UAH з ПДВ
|
32 962 149,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-77" #42631655 |
Переможець |
32 962 149,89
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 22:01
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 17:55 |
Кінець періоду оскарження: | 09 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 09 квітня 2024 01:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі, на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, описаних у висновку моніторингу Державної аудиторської служби України. |
29 березня 2024 17:55
|
Електронний підпис |
29 березня 2024 17:55
|
Підстава відміна.docx |