Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування,а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій
Очікувана вартість
1 020 000,00 UAH
UA-2024-02-05-015802-a 842983ee328d4083ac023614b848bf8d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюк Олександр Ярославович

+380373821265 putschool@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Опорний заклад "Путильський ліцей імені Юрія Федьковича" Путильської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 25811484
Місцезнаходження: 59101, Україна , Чернівецька обл., селище міського типу Путила, вул. Українська, 114
Контактна особа: Михайлюк Олександр Ярославович
+380373821265
putschool@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з організації шкільного харчування,а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій.Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59101, Україна, Чернівецька область, смт.Путила, Чернівецька область,Вижницький район,смт.Путила,вул.Українська,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

05 лютого 2024 21:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-11-000054 ● c6da0b5200d245a3a7d8d214fe49542f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.03.2024 № 21-З

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 березня 2024 року № 21-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-02-05-015802-a від 05.02.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-13 15:59:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-015802-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Дроняк М. В. (#2159905258), з яким укладений договір від 05.02.2024 № 2 без використання електронної системи закупівель?
4. Надайте укладений із ФОП Дроняк М. В. договір від 05.02.2024 № 2 з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.
5. Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-03-22 18:59:01

Пояснення з власної ініціативи

Грунтовні пояснення на запит
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2024-03-11-000054 ● c6da0b5200d245a3a7d8d214fe49542f

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Інформація про усунення порушення згідно висновку Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 25 березня 2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі: UA-M-2024-03-11-000054 закупівлі ID: UA-2024-02-28-012082-a Відповідно до висновку моніторингу : UA-M-2024-03-11-000054 закупівлі ID: UA-2024-02-28-012082-a процедури закупівлі «Послуга з організації шкільного харчування,а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій. Кейтерингові послуги», (ДК:021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги)інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-05-015802-a Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язав здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону, пункту 3-8 розділу X Закону, пункту 13 Особливостей № 1178, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені зазначені порушення, та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Щодо вказаного висновку надаємо інформацію про усунення порушення: На виконання висновку Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 25 березня 2024 року, для усунення допущених порушень. В Опорному закладі «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» штатним розписом не передбачено посади уповноваженої особи з питань публічних закупівель,але наказом №16-ка від 18.01.2024 року покладено додаткові обов’язки без надбавки та доплат за виконання обов’язків уповноваженої особи на в.о.директора даного закладу.Свій рівень володіння необхідними (базовими) знаннями підтвердив пройшовши тестування на Веб-Порталі. Усвідомлюю допущення мною уповноваженою особою помилки та гарантую надалі якісніше готувати тендерну документацію враховуючи всі норми Закону та Постанови, щодо недопущення у подальшому помилок щодо дотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,пункту 3-8 розділу Х Закону,пункту 13 Особливостей №1178,а також пройти навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися. Мною,уповноваженою особою буде посилено увагу,щодо в подальшому недопущення порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі. Уповноважена особа Олександр МИХАЙЛЮК

2024-03-29 10:08:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: № 13-17-0042/2024 ПР
Дата публікації: 10 травня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП

Документи:

10 травня 2024 12:21
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дроняк Микола Васильович
#2159905258
Переможець 1 020 000,00
UAH
05 лютого 2024 21:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
харчування.pdf зміни до договору
22 березня 2024 12:53
харчування.pdf зміни до договору
22 березня 2024 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дозавантаження сканованого договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дозавантаження відсканованого договора
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML