Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 72250000-2 "Послуги пов’язані із системами та підтримкою "
Очікувана вартість
2 275 040,00 UAH
UA-2024-02-05-015669-a ● 9131d06964c943788796193d3e862449
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 00182082 |
Місцезнаходження: | 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
Контактна особа: |
Олександр ГАРБУЗ +380487376932 odrezerv1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20991240 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 20:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2024 13:19 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2024 13:19 |
Очікувана вартість: | 2 275 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 750,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 послуга
Код ДК 021:2015: 72250000-2 "Послуги пов’язані із системами та підтримкою " (Послуги із заміни застарілого GPS/GSM-обладнання, що встановлене на транспортних засобах КНП «ООЦЕМДіМК» ООР» на GPS-трекер (TELTONIKA FMB 150)(або еквівалент) з його подальшим монтажем та налаштуванням (з оснащенням SIM картами) та підключенням до єдиної моніторингової системи)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 13/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
37 послуга
Код ДК 021:2015: 72250000-2 "Послуги пов’язані із системами та підтримкою " (Послуги з технічного обслуговування Teltonika FMB 140 (включаючи заміну Сім карт), під’єднати до єдиної моніторингової системи передачу даних КНП«ООЦЕМДіМК» ООР».)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 13/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
288 послуга
Код ДК 021:2015: 72250000-2 "Послуги пов’язані із системами та підтримкою " (Послуги з абонентського обслуговування моніторингу транспорту в спеціалізованій системі моніторингу Teltonika FMB 150 (або еквівалент, відповідно до умов закупівлі ) до 31.12.2024 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 13/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
37 послуга
Код ДК 021:2015: 72250000-2 "Послуги пов’язані із системами та підтримкою " (Послуги з абонентського обслуговування моніторингу транспорту в спеціалізованій системі моніторингу Teltonika FMB 140 до 31.12.2024 року.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, Водопровідна, 13/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковому порядку, що вказана в рахунку-фактурі протягом 60 банківських днів з моменту встановлення обладнання і підписання сторонами акту наданних послуг (виконаних робіт) та скріплених печатками. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2024 18:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2024 18:23 |
Додаток 2 ТД нова редакція.docx | |
08 лютого 2024 18:23 |
перелік змін.docx | |
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 8 ТД.docx | |
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 1 ТД.docx | |
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 9 ТД.docx | |
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 5 ТД.docx | |
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 6 ТД ..docx | |
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 3 ТД.docx | |
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 4 ТД.docx | |
05 лютого 2024 20:38 |
ТД.docx | |
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 7 ТД.docx |
08 лютого 2024 18:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2024 18:23 |
Додаток 2 ТД нова редакція.docx
|
|||
08 лютого 2024 18:23 |
перелік змін.docx
|
|||
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 8 ТД.docx
|
|||
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 1 ТД.docx
|
|||
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 9 ТД.docx
|
|||
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 5 ТД.docx
|
|||
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 6 ТД ..docx
|
|||
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 3 ТД.docx
|
|||
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 4 ТД.docx
|
|||
05 лютого 2024 20:38 |
ТД.docx
|
|||
05 лютого 2024 20:38 |
Додаток 7 ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тип транспортних засобів та спеціалізованої автотранспортної технікі
Дата подання: 06 лютого 2024 17:10
Дата відповіді: 08 лютого 2024 18:29
Добрий день шановний Замовник. Прошу вказати тип, та марки ранспортних засобів та спеціалізованої автотранспортної технікі, для виконяння вимог п.1.8 Додатку 2 до тендерної документації. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Запитувану Вами інформацію зазначено в новій редакції Додатку 2 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-05-015669-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МОНІТОРІНГ-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38477721
Дата подання: 08 лютого 2024 14:50
Виключення чинного дозвіла ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ з перелику вимог до дозвільної та правовстановлюючої документації в п. 1.7. Додатка №2 до тендерної документації.
В пункті 1.7. Додатку №2 до тендерної документації вказано, що необхідно надати дозвіл ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (обладнання та захисні системи, призначені для експлуатації (застосування в потенційно вибухонебезпечному середовищі) та роботи у вибухонебезпечному середовищі. Перелік робіт та обладнання, зазначені у тендерній документації ДК 021:2015: 72250000-2 "Послуги пов’язані із системами та підтримкою " не містяться у Постанові КМ України №77 від 03.02.2021р. Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України. Створюється враження, що ця вимога додана навмисно за для створення переваги окремому учаснику, який має цій дозвіл.
Прошу виключити вимогу по наданню чинного дозвілу ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищенної небезпеки (обладнання та захисні системи, призначені для експлуатації (застосування в потенційно вибухонебезпечному середовищі) та роботи у вибухонебезпечному середовищі.
Розгорнути
Згорнути
Прошу виключити вимогу по наданню чинного дозвілу ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищенної небезпеки (обладнання та захисні системи, призначені для експлуатації (застосування в потенційно вибухонебезпечному середовищі) та роботи у вибухонебезпечному середовищі.
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
08 лютого 2024 18:32
Доброго дня. Пункт 1.7 Додатку 2 тендерної документації виключено.
Номер вимоги: UA-2024-02-05-015669-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ГАРАНТ-ДЖІПІЕС, Код ЄДРПОУ:43151977
Дата подання: 21 лютого 2024 08:38
Скарга
Просимо розглянути скаргу, текст документу додаємо у вкладеному файлі.
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
21 лютого 2024 09:06
Доброго дня. Відсутній текст скарги та документ з відповідною інформацією.
Номер вимоги: UA-2024-02-05-015669-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ГАРАНТ-ДЖІПІЕС, Код ЄДРПОУ:43151977
Дата подання: 21 лютого 2024 09:21
Скарга
Просимо розглянути скаргу, текст документу в закріпленому файлі
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
21 лютого 2024 11:18
Пунктом 55 Постанови КМУ №1178 встановлено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Номер вимоги: UA-2024-02-05-015669-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ГАРАНТ-ДЖІПІЕС, Код ЄДРПОУ:43151977
Дата подання: 22 лютого 2024 10:15
Пояснення до скарги
Пункт 55 Постанови КМУ №1178 визначає Статтю 18,як таку яка регулює норму Закону з приводу оскарження Рішення про Закупівлю, а саме п.2 Статті 18 говорить наступне:"скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель". Саме цю норму ми маємо на увазі та просимо повторно розглянути нашу скаргу у відповідності з п.56 цієї ж постанови (який фактично дублює норму Закону описану вище), та визнаючи і розуміючи наші дії в рамках п.58, п.59 постанови КМУ №1178.
Також керуючись п.64 постанови КМУ 1178, яка визначає умови про припинення розгляду скарги, зазначаємо що скаргу відхилену всупереч Закону України про тендерні закупівлі, а саме у всупереч до Статт 31 цього Закону частина 1.1 Абзац №5. Просимо повторно розглянути скаргу, у відповідності з усіма нормами Закону, а також зважаючи на частину 3 Статті 29 Закону України Про тендерні закупівлі, який визначає критерії оцінку переможця тендерної закупівлі і враховуючи, що Замовником не витримані положення зазначені в Статті 26 «Закону України Про тендерні закупівлі», а саме не надо право про яке йдеться в Статті: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Спираючись на все вищевикладене просимо розглянути нашу скаргу, яка додана в прикріпленому файлі.
Розгорнути
Згорнути
Також керуючись п.64 постанови КМУ 1178, яка визначає умови про припинення розгляду скарги, зазначаємо що скаргу відхилену всупереч Закону України про тендерні закупівлі, а саме у всупереч до Статт 31 цього Закону частина 1.1 Абзац №5. Просимо повторно розглянути скаргу, у відповідності з усіма нормами Закону, а також зважаючи на частину 3 Статті 29 Закону України Про тендерні закупівлі, який визначає критерії оцінку переможця тендерної закупівлі і враховуючи, що Замовником не витримані положення зазначені в Статті 26 «Закону України Про тендерні закупівлі», а саме не надо право про яке йдеться в Статті: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Спираючись на все вищевикладене просимо розглянути нашу скаргу, яка додана в прикріпленому файлі.
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
22 лютого 2024 11:01
Доброго дня. Вказана Вами інформація вірна: "скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель". Замовник, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", не є органом оскарження тому не може розглядати скарги щодо оскарження відкритих торгів.
Номер вимоги: UA-2024-02-05-015669-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 20 лютого 2024 13:47
Порушення умов тендерної документації та особливостей закупівлі
Відповідно до тендерної документації Замовник зазначає:Учасник повинен накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти УЕП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" подав документи пропозиції через електронну систему закупівель відповідно до вимог Замовника, а саме: наклав кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо!! Перевірити накладення підптсу та самого документу можна за допомогою центрального засвідчувального органу - https://czo.gov.ua/.
Прошу надати обгрутоване пояснення, яку саме вимогу Замовника не виконав Учасник, і обгрунтовані причини дискваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" подав документи пропозиції через електронну систему закупівель відповідно до вимог Замовника, а саме: наклав кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо!! Перевірити накладення підптсу та самого документу можна за допомогою центрального засвідчувального органу - https://czo.gov.ua/.
Прошу надати обгрутоване пояснення, яку саме вимогу Замовника не виконав Учасник, і обгрунтовані причини дискваліфікації.
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
20 лютого 2024 16:44
Тендерною документацією встановлено, що документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для читання (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Подані Вами файли документів тендерної пропозиції не перебувають у вільному доступі з необхідним розширенням, а отримання змісту поданих файлів можливе тільки через програму.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КТС-МОНІТОРИНГ2.0" |
1 612 442,40
UAH з ПДВ
|
1 612 442,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ГАРАНТ-ДЖІПІЕС |
1 730 400,00
UAH з ПДВ
|
1 730 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" |
1 921 350,00
UAH з ПДВ
|
1 921 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КТС-МОНІТОРИНГ2.0" #44506812 |
Відхилено |
1 612 442,40
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 13:15
|
ТОВ ГАРАНТ-ДЖІПІЕС #43151977 |
Відхилено |
1 730 400,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 09:10
|
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" #38143880 |
Відхилено |
1 921 350,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 13:35
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій