Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 03092209 |
Місцезнаходження: | 76011, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Медична, буд. 15 |
Контактна особа: |
Олег Ганчак +380962506992 tendertorg2102@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 19:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 15:47 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 15:47 |
Очікувана вартість: | 802 365,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 023,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2024 21:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2024 21:32 |
Оновлена Тендерна документація за Особливостями підгузки закреслена.docx | |
08 лютого 2024 21:32 |
Оновлена Тендерна документація за Особливостями підгузки закреслена.docx | |
08 лютого 2024 21:32 |
Оновлена Тендерна документація 08022024.docx | |
08 лютого 2024 21:32 |
Оновлена Тендерна документація 08022024.docx | |
08 лютого 2024 21:32 |
Протокол вн зм в тд 080224 підгузки.pdf | |
08 лютого 2024 21:32 |
Протокол вн зм в тд 080224 підгузки.pdf | |
05 лютого 2024 19:54 |
Тендерна документація за Особливостями підгузки.docx | |
05 лютого 2024 19:54 |
Тендерна документація за Особливостями підгузки.docx |
08 лютого 2024 21:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2024 21:32 |
Оновлена Тендерна документація за Особливостями підгузки закреслена.docx
|
|||
08 лютого 2024 21:32 |
Оновлена Тендерна документація за Особливостями підгузки закреслена.docx
|
|||
08 лютого 2024 21:32 |
Оновлена Тендерна документація 08022024.docx
|
|||
08 лютого 2024 21:32 |
Оновлена Тендерна документація 08022024.docx
|
|||
08 лютого 2024 21:32 |
Протокол вн зм в тд 080224 підгузки.pdf
|
|||
08 лютого 2024 21:32 |
Протокол вн зм в тд 080224 підгузки.pdf
|
|||
05 лютого 2024 19:54 |
Тендерна документація за Особливостями підгузки.docx
|
|||
05 лютого 2024 19:54 |
Тендерна документація за Особливостями підгузки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
На Вашу вимогу повідомляємо:
По п.1 Скарги:
п. 3. Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від. 01.06.2020 № 1082, передбачає наступне:
«3.Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.»
При оголошенні даної закупівлі на майданчику міститься інформація про предмет закупівлі, зокрема, в частині розміру ХЛ міститься інформація саме про підгузники, а не підгузники-труси. Ця ж інформація міститься у п.1 Додатку 3 «Кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
№п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість
1. Підгузники для дорослих
Розмір M шт 27000
2. Підгузники для дорослих
Розмір L шт 2250
3 Підгузники Exstra Large шт 50
4 Підгузники для дорослих розмір Exstra Smal шт 40
А також у Додатку 2 Форма «Цінова пропозиція»
№
з/п Найменування товару Одиниці виміру Кількість Ціна за одиницю товару в грн.*
(з\без ПДВ) Загальна вартість товару в грн.
(з\без ПДВ)
1. Підгузники для дорослих Розмір M шт 27000
2. Підгузники для дорослих Розмір L шт 2250
3. Підгузники Exstra Large шт 50
4. Підгузники для дорослих розмір Exstra Smal шт 40
Загальна вартість тендерної пропозиції з ПДВ
ПДВ
Враховуючи викладене, Учасник, якого визнано переможцем, подав пропозицію відповідно до інформації, що викладена на майданчику та вважається автентичною «Підгузники Exstra Large», а тому повністю виконав вимоги замовника в частині відповідності запропонованого товару вимогам замовника.
По п.2 Скарги:
П.п. 1-4 п.2 Розділу 5 Тендерної документації передбачено:
1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З 1 жовтня 2023 року втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», на підставі якого видавалися висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та набрали чинності окремі положення Закону України «Про систему громадського здоров’я», в зв’язку із чим з 1 жовтня 2023 року державна санітарно-епідеміологічна експертиза для нехарчової продукції не проводиться, а висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на нехарчову продукцію не видаються, відповідно Учасник не мав можливості надати вказаний документ, однак
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі» , «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.»
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на визначений Скаржником товар вже втратив чинність, а станом на сьогодні введення в обіг в Україні нехарчової продукції і забезпечення її безпечності здійснюється виключно шляхом застосування технічних регламентів (у разі їх наявності) і передбачених ними процедур оцінки відповідності, наслідком якого є видача Декларації про відповідність технічному регламенту, яку Учасник надав у складі пропозиції, чим виконав вимогу замовника, надавши інший рівнозначний документ.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 лютого 2024 16:49
Дата подання: 28 лютого 2024 21:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000059 ● b87074af08114ff096b865de7c0cc12a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 11:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2024 №27-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.04.2024 №27-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-02-05-015498-a 05.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 10:58:35
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Підгузки ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками (Підгузки)»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-05-015498-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-15 21:41:23
ПОЯСНЕННЯ на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-10-000059 закупівлі UA-2024-02-05-015498-a , Підгузки ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками (Підгузки)».
ПОЯСНЕННЯ на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-10-000059 закупівлі UA-2024-02-05-015498-a , Підгузки ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками (Підгузки)».
На адресу замовника 10 квітня 2024 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету Підгузки ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками (Підгузки)» надійшов запит від Західного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Підгузки ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками (Підгузки)»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-05-015498-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
На Ваш запит повідомляємо, що під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг замовник дотримається вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель та прозорого використання бюджетних коштів, в тому числі і ПКМУ № 710 від 11.10.2016р.
Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Виходячи зі змісту цієї норми, визначається обов’язковість наявності такого обґрунтування щодо публічних закупівель у розпорядників бюджетних коштів, а також оприлюднення такого обґрунтування при проведенні процедур закупівель.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16 грудня 2020 року №1266) замовник оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені під час розробки та затвердження тендерної документації у відповідності до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інших вимог законодавства про безпечнiсть та окремi показники якостi харчових продуктiв.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін.
Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Для розрахунку очікуваної вартості брались для порівняння ціни на аналогічний товар інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Ргоzогго» (проводили моніторинг цін на «Ргоzогго»), а також ціну формували на підставі попередніх закупівель з урахуванням індексу інфляції.
Примірне обгрунтування використано за зразком https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs, https://dnp.dasu.gov.ua/ua/plugins/userPages/284 , https://infobox.prozorro.org/articles/yak-sklasti-ta-oprilyudniti-obgruntuvannya-zakupivli-poradi-zamovnikam
Очікувана вартість предмета закупівлі обумовлена аналізом фактичної потреби Замовника (в т.ч. територіально відокремлених підрозділів у складі) за календарний рік, даними сайту Prozorro Market, відкритою інформацією з мережі та аналізом наявної інформації на ринку товарів з урахуванням вимог максимальної ефективності та економії.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовник використав методики:
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін:
• здійснив пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації;
• провів статистичні розрахунки виведення зваженого значення очікуваної вартості.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів:
• скоригувати ціну договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції.
З метою встановлення поточних цін, до цін попередніх закупівель застосовується коефіцієнт індексації, розрахований за допомогою калькулятора індексації на офіційному вебсайті Державної служби статистики України. Базисним місяцем, який застосовується для розрахунку коефіцієнта індексації, є місяць, наступний за місяцем укладання угоди у минулому періоді; коефіцієнт індексації розраховується відносно місяця, що передує місяцю, у якому здійснюється розрахунок очікуваної вартості.
Нацбанк України у січні покращив прогноз інфляції на 2024 рік з 9,5% до 8,6%. За його оцінками, на кінець першого кварталу вона становитиме 5%, проте потім почне зростати: до 6,6% у другому кварталі та до 8,8% – у третьому. Уряд на початку листопада покращив прогноз інфляції на 2024 рік із 10,8% до 9,7%.
Розрахунок очікуваної вартості ціни за одиницю, розраховано як середньоарифметичне значення отриманих даних.
Порівняльна таблиця.
№
з/п Найменування товару Очікувана вартість на 2024 рік грн Очікувана вартість на січень 2023 рік грн Переможець січень 2023 рік грн Середня очікувана вартість (орієнтовна) закупівлі на prozzoro** Ціна пропозиції переможця торгів 2024 Ціна в торговій мережі на час оголошення*
1. Підгузники для дорослих
Розмір M\
27000 шт 27,30 24,00 22,30 23,00-38,00 20,60 27,50-24,00
2. Підгузники для дорослих
Розмір L
2250 шт 28,90 26,85 25,10 24,00-32,00 21,40 31,10-25,35
3. Підгузники Exstra Large
50 шт 24,00 - - 19.30-24.50 23,00 24,00-32,00
4. Підгузники для дорослих розмір Exstra Smal
40 шт 19,00 - - 17.50-22.10 15,50 16,00-22,00
• * - посилання на торгову мережу
• ** - посилання на веб-сторінки prozzoro
*https://metro.zakaz.ua/uk/categories/adult-diapers-metro/
*https://epicentrk.ua/ua/shop/podguzniki-detskie/
*https://eva.ua/ua/promotion/huggies-6pp-dop/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw_e2wBhAEEiwAyFFFowIB-lRdC8tg2trF8cEqAmRs11lPkulMVw4s5iD4p2krUAxnd8FPchoCc-8QAvD_BwE
* https://kupava.shop/category/pidgyzniki
** https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-14-016878-a
**https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-014487-a
**https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-011296-a
**https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-015677-a
** https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-04-004995-a
** https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-16-006218-a
** https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-09-011349-a
Обгрунтування закупівлі оприлюднено на веб-сторінці замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2024 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" |
444 574,30
UAH з ПДВ
|
444 574,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВМ ГРУП" |
481 634,00
UAH з ПДВ
|
481 634,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" |
606 120,00
UAH з ПДВ
|
606 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ГАВРИЛЬЧУК МАРІАННА ІВАНІВНА |
759 500,00
UAH з ПДВ
|
759 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" #41893248 |
Рішення скасоване |
444 574,30
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 08:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 21:37
|
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" #41893248 |
Відхилено |
444 574,30
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 07:35
|
|
ТОВ "АВМ ГРУП" #39270938 |
Відхилено |
481 634,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 23:18
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" #42648365 |
Переможець |
606 120,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 20:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 22:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 19:37
|
Договір 148 підгзки.pdf | укладений |
15 квітня 2024 19:36
|