Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки. Послуги з ремонту електродвигунів та трансформаторів.
Очікувана вартість
322 900,00 UAH
UA-2024-02-05-015036-a ad81b984696c4089b970ce4ca14d162a
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плешкунов Олександр Олександрович

380612711207 pleshkunov.a@vodokanal.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая, будинок 61
Контактна особа: Плешкунов Олександр Олександрович
380612711207
pleshkunov.a@vodokanal.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2024 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2024 00:00
Початок аукціону: 13 лютого 2024 12:16
Початок аукціону: 13 лютого 2024 12:16
Очікувана вартість: 322 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 229,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту електродвигунів, ремонт електродвигуна. Ремонт обмотки статора та заміна підшипників ротора електродвигуна 90-30004А Н315М-2У3 , Р=250кВт., п=3000об/хв., 380В зав.№43641/інв.№40602
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Святого Миколая, будинок 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50532100-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електродвигунів
1 послуга
Послуги з ремонту трансформаторів,Ремонт трансформатора ТМ1000/10У1 1000кВА, 10/0,4кВ, зав. № 206132/інв .№ 47360.2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Святого Миколая, будинок 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50532200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування трансформаторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання акта надання послуг. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 17:59

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-05-015036-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 08 лютого 2024 12:00
ВИМОГА №1 У ЗАКУПІВЛІ (ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ) UA-2024-02-05-015036-A - КП «ВОДОКАНАЛ»
Шановний Замовник! У тендерній документації (пп. 3.1.4. п. 3.1., пп. 3.3.3 п. 3.3., пп. 3.4.1. п. 3.4., п. 4.9., п. 6.8. тощо проєкту Договору, що є Додатком №4 до ТД) Вами визначено зобов’язання Виконавця надати Замовнику типові форми Кб-2в, Кб-3 (розрахованих за допомогою програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни), складені відповідним чином, що підтверджують об’єми наданих послуг.

ПО-ПЕРШЕ, звертаємо Вашу увагу на те, що примірні (типові) форми первинних облікових N КБ-2в та N КБ, було затверджено наказом Мінрегіонбуду України від 04.12.2009р. №554, що ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ на підставі Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.01.2014 №16 у зв'язку з введенням у дію з 1 січня 2014 року ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно до п. 1 Наказу від 04.12.2009р. №554, зазначені типові форми відносяться до первинних облікових документів у сфері БУДІВНИЦТВА, та відповідно мають назву «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (типова форма N КБ-2в) та «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати»(типова форма N КБ-3). Вказані типові форми відповідно листа Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 09.03.2010 N12/19-2-9-21-2368 підлягали застосуванню при проведенні взаєморозрахунків за роботи між замовниками та виконавцями робіт з БУДІВНИЦТВА, що здійснювалися за рахунок БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ та коштів підприємств, установ і організацій ДЕРЖАВНОЇ ВЛАСНОСТІ.
Однак, предметом у закупівлі (UA-2024-02-05-015036-a) безпосередньо є послуги за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуга з ремонту двигуна: ремонт електродвигуна 90-30004А Н315М-2У3 , Р=250кВт., п=3000об/хв., 380В з ремонтом обмотки статора та заміною підшипників ротора зав.№43641/інв.№40602; послуга з ремонту трансформатора: ремонт трансформатора ТМ-1000/10У1, 1000кВА, 10/0,4кВ, зав.№206132/ інв.№47360), що ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ Є ПОСЛУГАМИ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА.

Зважаючи на вищевикладене, пропонуємо внести зміни до тендерної документації (у т.ч. проєкту Договору(Додатка №4) шляхом виключення з неї вимог про формування, передачу тощо Виконавцем Замовнику типових форм Кб-2в таКб-3, замінивши їх на Акт приймання-передачі наданих послуг та Довідку про вартість наданих послуг, сформованих Виконавцем у довільній формі.

ПО-ДРУГЕ, У тендерній документації (пп. 3.1.4. п. 3.1., п. 4.9. тощо проекту Договору) Вами (Замовником) встановлено вимогу, згідно з якою визначення вартості ремонту повинно бути здійснено Виконавцем на основі кошторисного розрахунку у програмному комплексі «АВК-5» (надалі іменується - ПК «АВК-5») та/або у програмному комплексі, який взаємодіє із ПК «АВК-5» в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни. Зауважимо, що ПК «АВК-5» призначено для автоматизації ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА (нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення). На сьогодні його орієнтовано на вимоги національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293.
Однак, знову наголошуємо на тому, що предметом у закупівлі (UA-2024-02-05-015036-a) є послуги за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуга з ремонту двигуна: ремонт електродвигуна 90-30004А Н315М-2У3 , Р=250кВт., п=3000об/хв., 380В з ремонтом обмотки статора та заміною підшипників ротора зав.№43641/інв.№40602; послуга з ремонту трансформатора: ремонт трансформатора ТМ-1000/10У1, 1000кВА, 10/0,4кВ, зав.№206132/ інв.№47360), що ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ Є ПОСЛУГАМИ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА.
Разом з тим, чинне законодавство України не містить вимог, які б зобов’язували Учасника закупівлі мати спеціалізовані та особливо ЧІТКО ВИЗНАЧЕНІ ПО БРЕНДУ АБО ТОРГОВІЙ МАРЦІ («АВК-5») програмні комплекси для визначення вартості ремонту за предметом закупівлі та/або програмні комплекси, які можуть взаємодіяти саме із конкретно визначеним Замовником ПК «АВК-5» в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни.
Крім того, вимога щодо визначення Учасником вартості ремонту на основі кошторисного розрахунку у ПК «АВК-5» або у програмному комплексі, який може взаємодіяти із цим комплексом, є дискримінаційною, оскільки цією вимогою унеможливлюється доступ до процедури торгів Учасників, які платно не придбали ПК «АВК-5» в офіційних дилерів ПК «АВК-5» та/або не мають чи не придбали програмні комплекси, що можуть взаємодіяти з ним. При цьому фактично не враховується технічна компетентність таких учасників, про що останні мають відповідні документи, та той факт, що у наданні Послуг, які вказані у предметі закупівлі, такі Учасники мають багаторічний досвід роботи. Внаслідок вказаного відбувається суттєве зменшення потенційних учасників закупівлі, і, як наслідок, зменшення пропозицій на закупівлю, що порушує основний принцип закупівель - принцип максимальної економії та ефективності.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) – закупівлі здійснюються за принципами: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону – запобігання корупційним діям і зловживанням; згідно з ч. 4 ст. 5 Закону – Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.

Зважаючи на все вищевикладене, з метою уникнення дискримінації Учасників, пропонуємо внести зміни в тендерну документацію шляхом:
- Виключення з неї (у т.ч. з пунктів проєкту Договору, що є Додатком №4 до ТД) вимоги, згідно з якими визначення вартості ремонту повинно бути виконане Виконавцем на основі кошторисного розрахунку у програмному комплексі «АВК-5» та/або у програмному комплексі, який може взаємодіяти із ПК «АВК-5» в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни.
- Визначити, що формування кошторисної документації здійснюється Виконавцем у довільній формі.




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 лютого 2024 10:54
Шановний Учасник, у відповідь на Вашу вимогу №1 у закупівлі (відкриті торги з особливостями) – UA – 2024-02-05-015036-А – КП «Водоканал», стосовно порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
За результатами розгляду вимоги вважаємо за необхідне повідомити про наступне:
1. Відповідно листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/15-2747 від 11.03.2014 р. «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об'єктів будівництва» - замовник (розпорядник коштів) розпорядчим документом за відповідним обґрунтуванням може поширити дію окремих положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на поточний ремонт. У разі прийняття рішення щодо поширення дії ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 на поточний ремонт у розпорядчому документі можуть бути зазначені відповідні особливості, зокрема щодо показників кошторисного прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат тощо. В окремих обґрунтованих випадках виходячи зі способу, умов виконання ремонтних робіт та структури організації - виконавця поточного ремонту показники для обчислення загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку можуть розраховуватись відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 як для капітального ремонту.
2. Звертаємо Вашу увагу на ту обставину, що проєкт Договору, наведений у Додатку №4 до тендерної документації є типовою формою витратного договору, затвердженого на підприємстві Замовника Наказом №130/д від 28.02.2023 р. «Про здійснення на підприємстві публічних закупівель, товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні», що унеможливлює внесення змін до істотних умов договору.
Виходячи з викладеного, Підприємством, об’єктивно, відповідно до норм законодавства, послуги з ремонту та технічного обслуговування техніки віднесено до послуг у сфері будівництва, а отже вимога щодо визначення вартості ремонту, а саме повинна бути здійснена на основі кошторисного розрахунку у програмному комплексі «АВК-5» та/або у програмному комплексі, який взаємодіє з ПК «АВК-5» в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни є обґрунтованою. Визначення зазначеної вимоги у проєкті Договору (Додатку №4) не являє собою дискримінацією Учасників.
Номер вимоги: UA-2024-02-05-015036-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 08 лютого 2024 12:03
ВИМОГА №2 У ЗАКУПІВЛІ (ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ) – UA-2024-02-05-015036-A - КП «ВОДОКАНАЛ»
Керуючись частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо внести нижчевикладені зміни:

1) Підпункт 3.4.4. пункту 3.4. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Вимагати від ВИКОНАВЦЯ безоплатного виправлення недоліків, що виникли під час виконання ремонту електроустаткування та під час експлуатації відремонтованого обладнання в період гарантійного терміну, за умови що такі недоліки виникли з вини ВИКОНАВЦЯ та не стали наслідком порушення Замовником правил технічної експлуатації / обслуговування відремонтованого обладнання, визначеного у п.1.1. цього Договору.

2) Підпункт 3.4.5. пункту 3.4. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Розірвати Договір та вимагати відшкодування збитків, якщо з вини ВИКОНАВЦЯ послуги не були своєчасно надані, або він виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим, чи у разі будь-яких порушень зобов’язань по Договору з відшкодуванням ВИКОНАВЦЮ понесених ним витрат (якщо такі виникли у ВИКОНАВЦЯ у зв’язку з виконанням даного Договору).

3) Пункт 6.4. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «В разі порушення терміну надання послуг або ненадання послуг з вини ВИКОНАВЦЯ, ВИКОНАВЕЦЬ сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 % від вартості ненаданих або несвоєчасно наданих послуг за кожний день прострочення.

4) Пункт 6.5. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «В разі порушення строку оплати наданих послуг, ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ пеню в розмірі 0,1 % вартості послуг, за якими допущено прострочення оплати, за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ за кожний день прострочення, що діяла в період, за який стягується пеня.».

5) Пункт 6.7. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «ВИКОНАВЕЦЬ несе майнову відповідальність за збереження електроустаткування ЗАМОВНИКА з моменту отримання зазначеного обладнання до моменту його фактичної передачі ЗАМОВНИКУ на умовах, передбачених цим Договором .

6) Пункт 6.10. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Якщо ЗАМОВНИК протягом гарантійного терміну виявив дефекти чи несправності, викликані недоброякісним наданням послуг, ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний в термін протягом 3-х робочих днів за свій рахунок усунути виявлені дефекти та несправності, якщо не доведе, що такі дефекти чи несправності виникли з вини ЗАМОВНИКА. Термін гарантії продовжується на час усунення несправності, що підтверджується актом, підписаним ЗАМОВНИКОМ та ВИКОНАВЦЕМ.

7) Пункт 7.2. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Цей договір може бути розірваний достроково:
• за згодою Сторін. В такому випадку Сторони укладають відповідну Додаткову угоду;
• однією зі Сторін в односторонньому порядку за умови повідомлення іншої Сторони не менш ніж за 20 календарних днів до дати розірвання Договору та відшкодування ВИКОНАВЦЮ понесених ним витрат(якщо такі виникли у ВИКОНАВЦЯ у зв’язку з виконанням даного Договору).
• В інших випадках, передбачених чинним законодавством».

8) Пункт 9.3. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) викласти в наступній редакції: «Факт визнання тих або інших подій Форс-мажорними в рамках Договору, якщо Сторонам не вдалося досягти повної згоди, підтверджується документом органу Торгово-промислової палати, виданим після укладення цього Договору. Сторона, що має намір послатися на форс-мажорні обставини, зобов'язана невідкладно, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів, письмо повідомити іншу Сторону про наявність або припинення дії форс-мажорних обставин та їх вплив на виконання цього Договору, з подальшим наданням протягом 20 (двадцяти) календарних днів підтверджуючих документів іншій Стороні. Недотримання строків повідомлення про настання обставин непереборної сили та/або строків надання підтверджуючих документів позбавляє Сторону посилатися на такі обставини, як підставу звільнення від відповідальності».

9) Розділ 9. проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації) доповнити пунктом 9.4. наступного змісту: «Сторони засвідчують, що на момент укладення цього Договору відсутні обставини, що перешкоджають виконанню ними зобов'язань за цим Договором»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 лютого 2024 10:56
Шановний Учасник, Замовником уважно були розглянуті Ваші пропозиції, викладені у вимозі №2 у закупівлі (відкриті торги з особливостями) – UA – 2024-02-05-015036-А – КП «Водоканал», стосовно внесення змін до проєкту Договору (Додаток №4 до тендерної документації).
У відповідь вважаємо за необхідне повідомити, що проєкт Договору, наведений у Додатку №4 до тендерної документації є типовою формою витратного договору. Визначена форма Договору затверджена Положенням «Про порядок укладання, реєстрації, виконання та зберігання господарських договорів на КП «Водоканал» №276/д від 31.07.2020 р. з урахуванням змін, внесених Наказом №130/д від 28.02.2023 р. «Про здійснення на підприємстві публічних закупівель, товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні», що унеможливлює відступлення від визначеної форми та внесення змін до неї.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРА УКРАЇНА" 297 070,00
UAH
297 070,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СТАТОР" 300 800,00
UAH
297 500,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 лютого 2024 10:01
Електронний підпис
15 лютого 2024 10:01
СЕРТИФІКАТ ISO 9001-2015.pdf.p7s
15 лютого 2024 10:01
СЕРТИФІКАТ ISO 9001-2015.pdf
12 лютого 2024 15:47
Електронний підпис
12 лютого 2024 15:47
Електронний підпис
12 лютого 2024 15:47
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
12 лютого 2024 15:47
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2024 15:47
Атестат виробництва.pdf.p7s
12 лютого 2024 15:47
Атестат виробництва.pdf
12 лютого 2024 15:47
Договір №23190 ДТРЗ + АВР.pdf

Публічні документи

12 лютого 2024 12:31
Електронний підпис
12 лютого 2024 12:31
Електронний підпис
12 лютого 2024 12:30
ОПИС (ел.СТАТУТ) копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРА УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СТАТОР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРА УКРАЇНА"
#42543695
Очікує рішення 297 070,00
UAH
13 лютого 2024 12:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2024 10:25

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог, наведених у Розділу VІІ тендерної документації учасником не надана довідка, що підтверджує відсутність підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 зі змінами; Також, п.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання до довідки «Свідоцтво про відповідність системи вимірювань» електротехнічної лабораторії, проте учасником надано сертифікат визнання вимірювальних можливостей , що не відповідае вимогам; Згідно вимог п.2 Додатку 2 до тендерної документації учасником у довідці, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного договору не зазначено предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); Крім того , згідно п.2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання договорів , під аналогічним договором мається на увазі договір на ремонт електричного двигуна (ів) та на ремонт трансформатора (ів) або договір на ремонт електричного двигуна (ів) та договір на ремонт трансформатора (ів), учасником надані 2 договора , №23190 від 12.06.2023 р. з ПрАТ «ДТРЗ» про надання послуг з ремонту обладнання, а саме: послуги з капітального ремонту тягових двигунів ТЕ006 тепловозів ЧМЕЗ та їх якорів; № ВС/139/2023-ЦЮ від 18.08.2023 р. з АТ «Укрзалізниця» про надання послуг з лінійного обладнання локомотивів, а саме: послуги з ремонту якорів електричних машин ГП-311. Тобто, не наданий договір на ремонт трансформатора (ів). Просимо Вас усунути дані зауваження.

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 лютого 2024 15:06
Кінець періоду оскарження: 01 березня 2024 00:00
Дата відміни: 01 березня 2024 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг.