Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ КОРОСТЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03192690 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Франка, буд. 5 |
Контактна особа: |
Леся Фещенко +380671944965 usptender@krstrda.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 67 457 710,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Тендерна документація
05 лютого 2024 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 16:17 |
ТД послуги з харчування.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-11-000023 ● 74529bc21ff94a8b965ea9f6691c53a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.11.2024
№ 77-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.11.2024 № 77-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-02-05-013208-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-13 17:11:39
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-013208-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 та тендерної пропозиції учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3 на відповідність тендерній документації Управління соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-18 16:50:02
Пояснення на запит
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Стосовно обґрунтування розміру витрат: визначено розрахунковим методом на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Необхідний розмір витрат визначено шляхом множення необхідного обсягу послуг (що виражено у діто-днях) на розрахункову вартість одного дня харчування (обіду, 30% норми). Середня розрахункова вартість харчування однієї дитини визначена на підставі законодавства, яке регулює порядок організації харчування дітей, а також норми їх харчування, зокрема таких як: Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 та постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (Додаток 3), а також затверджених МОЗ України сезонних меню для закладів загальної середньої освіти.
Стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: визначені на підставі вимог, визначених у нормативно-правових актах: у відповідності із Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти, що затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205, постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також затвердженим меню харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої освіти.
Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість повністю дорівнює розміру виділених та доведених замовнику коштів із Державного бюджету України на фінансування витрат на харчування дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи (довідка про зміни до кошторису на 2024 рік та довідка про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2024 рік – додаються).
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Посилання на сторінку веб-сайту: https://korostenska-rda.gov.ua/news/1707144708/
3. Надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 та тендерної пропозиції учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3 на відповідність тендерній документації Управління соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Законом, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
При цьому права та обов’язки уповноважених осіб під час здійснення публічних закупівель чітко визначені у вказаних Законі та Особливостях.
Так, згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Так, зокрема пунктом 19 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення закупівлі, яка піддається моніторингу, містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Отож замовник повністю виконав вимоги Закону в цій частині.
Згідно із частиною дев’ятою статті 29 Закону (точно таку ж норму містить і пункт 36 Особливостей) замовник після розкриття тендерних пропозицій розглядає найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Ні Закон, ні Особливості не містять жодних норм стосовно обов’язків уповноважених осіб здійснювати оцінку/розгляд допущених учасниками формальних помилок, встановлювати будь-які факти стосовно допущених учасниками формальних помилок, зокрема і приймати якість рішення та складати якісь протоколи щодо допущених учасниками формальних помилок. Закон лише визначає, що формальні помилки не можуть слугувати підставою для відхилення тендерних пропозицій. Уповноважені особи своїми рішеннями (протоколами) жодним чином не впливають на допущені учасниками формальні помилки і не зобов’язані приймати жодних рішень щодо «встановлення фактів формальних (несуттєвих) помилок».
Після розкриття тендерних пропозицій замовник лише розглядає найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації і за результатами такого розгляду приймає вже відповідне рішення за наявності відповідних підстав, передбачених Законом, а зараз і Особливостями. Саме рішення про відхилення розглянутої тендерної пропозиції чи визначення учасника переможцем є рішенням уповноваженої особи, яке має бути відповідно письмово оформлене, а не «встановлення фактів формальних (несуттєвих) помилок».
Згідно із статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже, замовник повністю виконав існуючі, чітко визначені вимоги Закону в цій частині. Приймати рішення чи складати протоколи, які не віднесені до компетенції уповноважених осіб Законом, вони не зобов’язані.
Стосовно допущених учасниками ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 та КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3 формальних помилок повідомляємо, що їх виявлення проводилося під час розгляду їх тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації у порядку статті 29 Закону і жодних окремих протоколів з цього приводу Закон не зобов’язує складати.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 15:32:59
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-013208-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Аналізом встановлено, що відповідно до розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації Управлінням соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області (далі – Замовник) встановлено наступні вимоги, а саме:
1) В пункті 4 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник-переможець повинен мати документи, які підтверджують якість та походження продуктів харчування (декларація виробника, сертифікат якості товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
Поясніть, яким чином Замовником перевірено відповідність учасника ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 вказаній вимозі з наданням документального підтвердження.
2) В пункті 7 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник-переможець закупівлі протягом місяця з моменту укладення договору про закупівлю зобов’язаний зареєструвати у встановленому законодавством порядку потужності харчоблоків шкіл, що вказані у розділі ІІІ цієї технічної специфікації, що використовуватимуться ним як оператором ринку харчових продуктів.
Надайте документальне підтвердження реєстрації потужності учасником ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 харчоблоків шкіл, що вказані у розділі ІІІ технічної специфікації.
3) В пункті 10 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що персонал учасника, який допускається до надання послуг повинен пройти обов’язковий профілактичний медичний огляд відповідно до Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом МОЗ України від 23.07.2002 №280, зареєстрованого в Мін’юсті України 08.08.2002 за №639/6927.
До надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, може допускатися лише персонал учасника, який не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами та пройшов навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів.
Надайте документальне підтвердження проходження обов’язкового профілактичного медичного огляду персоналом учасника ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2, який допущено до надання послуг, а також проходження навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-27 19:21:45
Пояснення на запит
1. Питання:
В пункті 4 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник-переможець повинен мати документи, які підтверджують якість та походження продуктів харчування (декларація виробника, сертифікат якості товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
Поясніть, яким чином Замовником перевірено відповідність учасника ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 вказаній вимозі з наданням документального підтвердження.
Відповідь:
Законом, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Так, згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Пункт 3 частини другої статті 22 Закону передбачає, що у тендерній документації повинна міститися інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Вказана у запиті інформація належить саме до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, (яка згідно із статтею 22 Закону обов’язково зазначається у тендерній документації) про що прямо вказано у Додатку №2 до тендерної документації, і замовник не зобов’язаний і у жодний спосіб не може перевірити на стадії проведення торгів виконання переможцем (а не учасником) цієї вимоги.
Інформація про те, які саме документи повинні міститися у складі тендерних пропозицій учасників прямо і чітко визначена у тендерній документації та додатках до неї.
2. Питання:
В пункті 7 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник-переможець закупівлі протягом місяця з моменту укладення договору про закупівлю зобов’язаний зареєструвати у встановленому законодавством порядку потужності харчоблоків шкіл, що вказані у розділі ІІІ цієї технічної специфікації, що використовуватимуться ним як оператором ринку харчових продуктів.
Надайте документальне підтвердження реєстрації потужності учасником ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 харчоблоків шкіл, що вказані у розділі ІІІ технічної специфікації.
Відповідь:
Вважаємо за необхідне повідомити, що згідно із статтею 8 Закону, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг саме процедури закупівлі. Вказане питання не відноситься до проведення процедури закупівлі, а стосується стадії виконання договору про закупівлю. Перевірка виконання укладених договорів здійснюється в іншому порядку, що так само визначений законодавством.
Водночас повідомляємо, що ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» зареєструвало у встановленому законом порядку потужності харчоблоків закладів освіти, у яких надаються послуги з харчування у поточному році. Відповідні документи, отримані від ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ, додаються.
3. Питання:
В пункті 10 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що персонал учасника, який допускається до надання послуг повинен пройти обов’язковий профілактичний медичний огляд відповідно до Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом МОЗ України від 23.07.2002 №280, зареєстрованого в Мін’юсті України 08.08.2002 за №639/6927.
До надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, може допускатися лише персонал учасника, який не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами та пройшов навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів.
Надайте документальне підтвердження проходження обов’язкового профілактичного медичного огляду персоналом учасника ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2, який допущено до надання послуг, а також проходження навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів.
Відповідь:
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Пункт 3 частини другої статті 22 Закону передбачає, що у тендерній документації повинна міститися інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Вказана у запиті інформація належить саме до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, (яка згідно із статтею 22 Закону обов’язково зазначається у тендерній документації) про що, прямо вказано у Додатку №2 до тендерної документації, і замовник не зобов’язаний і у жодний спосіб не може перевірити на стадії проведення торгів виконання переможцем (а не учасником) цієї вимоги. Саме проведення процедури закупівлі є предметом моніторингу, що проводиться органами державного фінансового контролю.
Тендерна документація не містила жодних вимог до учасників щодо подання у складі тендерних пропозицій документів, що стосуються проходження обов’язкового профілактичного медичного огляду персоналом учасника, який планується допускати до надання послуг, а також проходження навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів, а отже і у складі тендерних пропозицій учасників вони не подавалися. Інформація з даних документів не є інформативною для замовника під час проведення торгів, при цьому згідно із законом має обов’язково перевірятися уповноваженими особами закладів освіти під час безпосереднього допуску персоналу до роботи з харчовими продуктами. Дані документи щодо кожного працівника зберігаються у надавачів послуг за місцем роботи персоналу у закладі освіти.
Водночас повідомляємо, що згідно із пунктом 25 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305, керівники закладів освіти та закладів оздоровлення та відпочинку, а також постачальники харчових продуктів та/або послуг з харчування несуть відповідальність за допуск до роботи працівників виключно за умови наявності у них особистої медичної книжки встановленого МОЗ зразка; засновник (засновники) таких закладів, постачальники харчових продуктів та/або послуг з харчування несуть відповідальність за організацію проходження працівниками, до посадових обов’язків яких належить організація харчування, обов’язкових профілактичних медичних оглядів та гігієнічної підготовки (навчання) відповідно до законодавства.
Запитувані документи у замовника відсутні і не можуть бути надані на запит. Замовник не вправі збирати та ще й передавати стороннім особам інформацію, що містить персональні дані працівників надавачів послуг.
Наявність необхідних документів та законність допуску персоналу до роботи може бути перевірена органами Держпродспоживслужби у встановленому законом порядку.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-25 11:21:31
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-013208-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Абзацом 8 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця.
При цьому, відповідно до абзаців 16 та 17 пункту 28 Особливостей визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Проте, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Управлінням соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області (далі – Замовник) в тендерній документації не зазначено інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав, встановлених абзацом 14 пункту 47 Особливостей, для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Поясніть, чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації не дотримано норми абзацу 8 пункту 28 Особливостей?
2. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІ Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Довідка обов’язково повинна містити інформацію, зокрема, про постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках – сертифіковані системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів під час надання послуг з харчування.
На виконання вказаних вимог учасником КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» у складі тендерної пропозиції по лоту № 3 надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11.02.2024 № 17, в якій міститься інформація щодо наявності у вказаного учасника сертифікованої системи управління/менеджменту безпечністю харчових продуктів (відповідність ISO 22000:2018).
Однак, аналізом встановлено, що надана вказаним учасником КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» у складі тендерної пропозиції по лоту № 3 довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11.02.2024 № 17 не містить інформацію щодо наявності сертифікованої системи управління якістю під час надання послуг з харчування (відповідність ISO 9001:2015).
Також, слід відмітити, що відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції по лоту № 3 учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» сертифікату системи менеджменту безпеки харчової продукції від 09.01.2024 № ECS.UA.02.4111 сферою сертифікації є: постачання інших готових страв, діяльність з доставки продуктів харчування спортивним та іншим установам, діяльність їдалень або кафетеріїв (код ДКПП 56.29) та неспеціалізована оптова торгівля (код ДКПП 46.90), а не надання послуг з харчування, як це вимагалося Замовником.
Водночас, слід зазначити, що учасником ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 вказано вищезазначену інформацію щодо наявності сертифікованої системи управління якістю під час надання послуг з харчування (відповідність ISO 9001:2015), а також надано документальне підтвердження (надано копію сертифікату).
Враховуючи викладене вище, поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника по лоту № 3 учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» вимогам пункту 1 розділу ІІ Додатку № 1 до тендерної документації?
3. Аналізом встановлено, що відповідно до розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації Замовника встановлено наступні вимоги, а саме:
1) В пункті 4 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник-переможець повинен мати документи, які підтверджують якість та походження продуктів харчування (декларація виробника, сертифікат якості товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
Поясніть, яким чином Замовником перевірено відповідність учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3 вказаній вимозі з наданням документального підтвердження.
2) В пункті 7 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник-переможець закупівлі протягом місяця з моменту укладення договору про закупівлю зобов’язаний зареєструвати у встановленому законодавством порядку потужності харчоблоків шкіл, що вказані у розділі ІІІ цієї технічної специфікації, що використовуватимуться ним як оператором ринку харчових продуктів.
Надайте документальне підтвердження реєстрації потужності учасником КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3 харчоблоків шкіл, що вказані у розділі ІІІ технічної специфікації.
3) В пункті 10 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що персонал учасника, який допускається до надання послуг повинен пройти обов’язковий профілактичний медичний огляд відповідно до Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом МОЗ України від 23.07.2002 №280, зареєстрованого в Мін’юсті України 08.08.2002 за №639/6927.
До надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, може допускатися лише персонал учасника, який не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами та пройшов навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів.
Надайте документальне підтвердження проходження обов’язкового профілактичного медичного огляду персоналом учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3, який допущено до надання послуг, а також проходження навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-28 22:52:42
Пояснення на запит
1.Питання:
Абзацом 8 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця.
При цьому, відповідно до абзаців 16 та 17 пункту 28 Особливостей визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Проте, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Управлінням соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області (далі – Замовник) в тендерній документації не зазначено інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав, встановлених абзацом 14 пункту 47 Особливостей, для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Поясніть, чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації не дотримано норми абзацу 8 пункту 28 Особливостей?
Відповідь:
Законом, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Так, згідно із абзацом 8 пункту 28 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі, яка піддається моніторингу) у тендерній документації зазначаються зокрема і підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Перше речення підпункту 6.3 розділу ІІІ тендерної документації містить пряму вимогу, що повністю відповідає нормам Особливостей в цій частині. Друге речення цього ж пункту тендерної документації містить пряму вимогу до учасників «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту». Тобто тендерна документація містить пряму вимогу до учасників надати будь-який документ (на розсуд учасника) щодо абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей.
Тобто, тендерна документація повністю відповідає вимогам Закону та Особливостей в цій частині.
Усі учасники однаково вірно зрозуміли викладені замовником вимоги, оскільки у поданих тендерних пропозиціях містяться документи щодо абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей.
Про які саме абзаци 16 та 17 пункту 28 Особливостей йдеться у запиті взагалі не зрозуміло, оскільки ні у редакції, що діяла на момент проведення торгів, ні у редакції, що діє на тепер, пункт 28 Особливостей не має ні 16 ні 17 абзацу.
2.Питання:
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІ Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка обов’язково повинна містити інформацію, зокрема, про постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках – сертифіковані системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів під час надання послуг з харчування.
На виконання вказаних вимог учасником КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» у складі тендерної пропозиції по лоту № 3 надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11.02.2024 № 17, в якій міститься інформація щодо наявності у вказаного учасника сертифікованої системи управління/менеджменту безпечністю харчових продуктів (відповідність ISO 22000:2018).
Однак, аналізом встановлено, що надана вказаним учасником КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» у складі тендерної пропозиції по лоту № 3 довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11.02.2024 № 17 не містить інформацію щодо наявності сертифікованої системи управління якістю під час надання послуг з харчування (відповідність ISO 9001:2015).
Також, слід відмітити, що відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції по лоту № 3 учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» сертифікату системи менеджменту безпеки харчової продукції від 09.01.2024 № ECS.UA.02.4111 сферою сертифікації є: постачання інших готових страв, діяльність з доставки продуктів харчування спортивним та іншим установам, діяльність їдалень або кафетеріїв (код ДКПП 56.29) та неспеціалізована оптова торгівля (код ДКПП 46.90), а не надання послуг з харчування, як це вимагалося Замовником.
Водночас, слід зазначити, що учасником ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 вказано вищезазначену інформацію щодо наявності сертифікованої системи управління якістю під час надання послуг з харчування (відповідність ISO 9001:2015), а також надано документальне підтвердження (надано копію сертифікату).
Враховуючи викладене вище, поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника по лоту № 3 учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» вимогам пункту 1 розділу ІІ Додатку № 1 до тендерної документації?
Відповідь:
У Додатку №1 до тендерної документації встановлено наступну кваліфікаційну вимогу до наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: «у фактичному володінні учасника повинні перебувати (у власності або на підставі договору оренди) потужності, призначені для зберігання (складське приміщення), площею не менше ста квадратних метрів; потужності для транспортування харчових продуктів (автотранспортні засоби за типом ізотермічний фургон або рефрижератор), технологічне обладнання та інвентар для приготування готових страв – холодильне, морозильне обладнання, обладнання для термічної обробки харчових продуктів, столовий посуд (чашки, тарілки, ложки), кухонний посуд та інвентар (каструлі, сковороди, черпаки), а також учасник під час надання послуг з харчування повинен застосовувати технології сертифікованих систем управління/менеджменту безпечністю харчових продуктів».
Тобто, виставляється лише кваліфікаційна вимога застосовувати технології сертифікованих систем управління/менеджменту безпечністю харчових продуктів. Невідповідність саме цій вимозі є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників на підставі невідповідності їх встановленим кваліфікаційним критеріям.
У пункті 1 розділу ІІ Додатку №1 встановлено вимоги до змісту довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (не кваліфікаційні критерії) і якщо учасник не використовує сертифіковані системи управління якістю, то він не зазначає відповідну інформацію, оскільки такий критерій не є кваліфікаційним.
Що стосується змісту сертифікату КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» - то у ньому прямо вказано, що сфера сертифікації відповідає діяльності їдалень шкіл на договірній основі, а також постачанню готових страв, що повністю відповідає предмету закупівлі, яка проводилася замовником. Пряма вимога тендерної документація полягала у тому, що «учасник під час надання послуг з харчування повинен застосовувати технології сертифікованих систем», при цьому тендерна документація не передбачала, що надання послуг харчування повинне бути сертифіковане (як то зазначено у запиті).
Тому, тендерна пропозиція КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
3.Питання:
Аналізом встановлено, що відповідно до розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації Замовника встановлено наступні вимоги, а саме:
1) В пункті 4 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник-переможець повинен мати документи, які підтверджують якість та походження продуктів харчування (декларація виробника, сертифікат якості товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
Поясніть, яким чином Замовником перевірено відповідність учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3 вказаній вимозі з наданням документального підтвердження.
2) В пункті 7 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник-переможець закупівлі протягом місяця з моменту укладення договору про закупівлю зобов’язаний зареєструвати у встановленому законодавством порядку потужності харчоблоків шкіл, що вказані у розділі ІІІ цієї технічної специфікації, що використовуватимуться ним як оператором ринку харчових продуктів.
Надайте документальне підтвердження реєстрації потужності учасником КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3 харчоблоків шкіл, що вказані у розділі ІІІ технічної специфікації.
3) В пункті 10 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що персонал учасника, який допускається до надання послуг повинен пройти обов’язковий профілактичний медичний огляд відповідно до Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом МОЗ України від 23.07.2002 №280, зареєстрованого в Мін’юсті України 08.08.2002 за №639/6927. До надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, може допускатися лише персонал учасника, який не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами та пройшов навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів. Надайте документальне підтвердження проходження обов’язкового профілактичного медичного огляду персоналом учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3, який допущено до надання послуг, а також проходження навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів.
Відповідь:
1) Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Пункт 3 частини другої статті 22 Закону передбачає, що у тендерній документації повинна міститися інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Вказана у запиті інформація належить саме до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, (яка згідно із статтею 22 Закону обов’язково зазначається у тендерній документації) про що, прямо вказано у Додатку №2 до тендерної документації, і замовник не зобов’язаний і у жодний спосіб не може перевірити на стадії проведення торгів виконання переможцем (а не учасником) цієї вимоги. Саме проведення процедури закупівлі є предметом моніторингу, що проводиться органами державного фінансового контролю.
Тендерна документація не містила жодних вимог до учасників щодо подання у складі тендерних пропозицій документів, які підтверджують якість та походження продуктів харчування (декларація виробника, сертифікат якості товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
Дані документи зберігаються у надавачів послуг у закладі освіти, тому в замовника відсутні вказані документи.
Наявність необхідних документів може бути перевірена Замовником та органами Держпродспоживслужби у встановленому законом порядку.
2) Вважаємо за необхідне повідомити, що згідно із статтею 8 Закону, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг саме процедури закупівлі. Вказане питання не відноситься до проведення процедури закупівлі, а стосується стадії виконання договору про закупівлю. Перевірка виконання укладених договорів здійснюється в іншому порядку, що так само визначений законодавством. Водночас повідомляємо, що КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» зареєструвало у встановленому законом порядку потужності харчоблоків закладів освіти, у яких надаються послуги з харчування у поточному році. Відповідні документи, отримані від КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування», додаються.
3) Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Пункт 3 частини другої статті 22 Закону передбачає, що у тендерній документації повинна міститися інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Вказана у запиті інформація належить саме до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, (яка згідно із статтею 22 Закону обов’язково зазначається у тендерній документації) про що, прямо вказано у Додатку №2 до тендерної документації, і замовник не зобов’язаний і у жодний спосіб не може перевірити на стадії проведення торгів виконання переможцем (а не учасником) цієї вимоги. Саме проведення процедури закупівлі є предметом моніторингу, що проводиться органами державного фінансового контролю.
Тендерна документація не містила жодних вимог до учасників щодо подання у складі тендерних пропозицій документів, що стосуються проходження обов’язкового профілактичного медичного огляду персоналом учасника, який планується допускати до надання послуг, а також проходження навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів, а отже і у складі тендерних пропозицій учасників вони не подавалися.
Інформація з даних документів не є інформативною для замовника під час проведення торгів, при цьому згідно із законом має обов’язково перевірятися уповноваженими особами закладів освіти під час безпосереднього допуску персоналу до роботи з харчовими продуктами. Дані документи щодо кожного працівника зберігаються у надавачів послуг за місцем роботи персоналу у закладі освіти.
Водночас повідомляємо, що згідно із пунктом 25 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305, керівники закладів освіти та закладів оздоровлення та відпочинку, а також постачальники харчових продуктів та/або послуг з харчування несуть відповідальність за допуск до роботи працівників виключно за умови наявності у них особистої медичної книжки встановленого МОЗ зразка; засновник (засновники) таких закладів, постачальники харчових продуктів та/або послуг з харчування несуть відповідальність за організацію проходження працівниками, до посадових обов’язків яких належить організація харчування, обов’язкових профілактичних медичних оглядів та гігієнічної підготовки (навчання) відповідно до законодавства. Запитувані документи у замовника відсутні і не можуть бути надані на запит. Замовник не вправі збирати та ще й передавати стороннім особам інформацію, що містить персональні дані працівників надавачів послуг. Наявність необхідних документів та законність допуску персоналу до роботи може бути перевірена органами Держпродспоживслужби та Замовником у встановленому законом порядку.
- 0e049a9c-022c-47f8-a5e1-d2c9d8ad1a01.pdf
- 3f2857df-93d0-41b1-902b-f414e29641ce.pdf
- 4b04b098-99af-45ff-bead-846cfc76d586.pdf
- 5e54ea4d-5ef2-41d9-87e8-4f7f1586b216.pdf
- 5fa35077-dae4-4677-8e5b-dcf3ff4b1263.pdf
- 6a0a6df4-e55f-4ea2-8072-6fb80daec602.pdf
- 27b52709-037e-470b-8c53-a408c36aea79.pdf
- 37dc0964-4cb1-44d0-9ac2-15b8cd74581a.pdf
- 70cb49df-93ef-4a75-ba82-750142d29ecb.pdf
- 80e23701-fe2b-40d5-92f1-a1a0de07e278.pdf
- 85c4fe25-c5dd-450a-8b3f-51fb9ebe6d57.pdf
- 649f3be9-146c-4799-b32c-055d9495d46e.pdf
- 4983b8e0-221a-481f-8ca6-fd859823bdf0.pdf
- 8402cc2f-3ba2-49bf-ab6a-02bac9a0042b.pdf
- 61512b29-d3c6-4ee4-84ac-a53541ba03e3.pdf
- aff8fb46-d758-40ff-b9a3-67b9d6e8b17d.pdf
- b4b54d61-39fa-40bb-a039-12bb68c4a3a3.pdf
- b504bc0d-791d-4dbe-97b1-33441be1bace.pdf
- d4d8bc57-9892-4cfa-b35b-c0875c6c9043.pdf
- e3b70b16-5cc9-45f8-8b86-31e887b7ff61.pdf
- edc09db9-6e47-42a1-92ee-a1cc93a1143d.pdf
- f578f3cc-dcde-4a46-9094-dec86af60ead.pdf
- f851a582-2028-49e9-be1c-2de0ab82f01e.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушень за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-05-013208-a
2024-12-10 20:25:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.) • усунуто
Замовником порушення шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності.
2025-01-21 17:36:06
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 1 навчальному закладі розташованому на території радіоактивного забруднення Горщиківської сільської ради Коростенського району Житомирської області |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 233 030,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 330,30 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти Державного бюджету України | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" |
229 340,00
UAH
|
229 340,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
232 780,80
UAH
|
232 780,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" #35252260 |
Відхилено |
229 340,00
UAH
|
19 лютого 2024 18:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2024 12:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Відхилено |
232 780,80
UAH
|
23 лютого 2024 22:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 21:11
|