Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ КОРОСТЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03192690 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Франка, буд. 5 |
Контактна особа: |
Леся Фещенко +380671944965 usptender@krstrda.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 67 457 710,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Тендерна документація
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 лютого 2024 16:17 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
05 лютого 2024 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 16:17 |
ТД послуги з харчування.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 1 навчальному закладі розташованому на території радіоактивного забруднення Горщиківської сільської ради Коростенського району Житомирської області |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 233 030,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 330,30 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти Державного бюджету України | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" |
229 340,00
UAH
|
229 340,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
232 780,80
UAH
|
232 780,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Вчинення корупційних правопорушень
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" #35252260 |
Відхилено |
229 340,00
UAH
|
19 лютого 2024 18:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2024 12:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Відхилено |
232 780,80
UAH
|
23 лютого 2024 22:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 21:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно із пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Домашня» кухня» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник розміщує це повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій транспортного засобу та складського приміщення, а саме документи, які підтверджують право власності учасника на транспортний засіб Автомобіль ЗАЗ LANOS д.н.з. – АА0784КТ, документи щодо оренди складського приміщення площею 137,9 м2 за адресою Київська обл., м.Обухів, вул. Трипільська 33/1; 2) у довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів міститься недостовірна інформація стосовно договору №257 від 28.08.2023р., при цьому договір №1-Х/23 від 28.02.2023р. не може вважатися аналогічним в розумінні цієї закупівлі; 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні акти приймання-передачі наданих послуг до аналогічного договору, який вказаний учасником у довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів – договір №257 від 28.08.2023р., укладений з Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради; 4) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні акти, складені за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за формою, встановленою наказом Мінагрополітики та продовольства України від 08.08.2019 №447 (для актів, складених до 21.01.2022) або акти, складені за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, за формою, встановленою наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22 (для актів, складених після 21.01.2022), якій виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику як операторові ринку на потужність для зберігання харчових продуктів за адресами складських приміщень, які учасник вказав у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та формі «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником» (Додаток №3 до тендерної документації); 5) у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація, подання якої вимагалося від учасників під час складання документу за формою «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником», що викладена в Додатку №3 до тендерної документації; 6) у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація, подання якої вимагалося від учасників під час складання проєкту договору про закупівлю за формою, що викладена в Додатку №4 до тендерної документації (наданий учасником проєкт договору про закупівлю не заповнений повністю, в тому числі додатки до нього); 7) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній дозвіл суб’єкта персональних даних (а саме керівника учасника) на обробку його персональних даних відповідно до потреб Закону України «Про публічні закупівлі» для здійснення замовником своїх повноважень у сфері публічних закупівель; 8) у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація про залучення чи незалучення субпідрядників/ співвиконавців до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі; 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) пункт 2 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 2) пункт 3 розділу І «Кваліфікаційні критерії до учасників» та пункт 4 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 3) пункт 5 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 4) пункт 6 «Вимоги до стаціонарних потужностей учасника» розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Додатку №2 до тендерної документації; 5) підпункт 4.5 пункту 4 розділу V, підпункт 7.2 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації та Додаток №3 до тендерної документації; 6) підпункт 4.5 пункту 4 розділу V, підпункт 3.2 пункту 3 розділу ІV тендерної документації та Додаток №4 до тендерної документації; 7) підпункт 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 8) підпункти 8.2. та 8.3. пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ЗАЗ LANOS д.н.з. – АА0784КТ (новий документ); 2) договір оренди складського приміщення площею 137,9 м2 за адресою Київська обл., м. Обухів, вул. Трипільська 33/1 (новий документ); 3) уточнену довідку про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, якою підтверджується відповідність учасника встановленому однойменному кваліфікаційному критерію, з інформацією про дату та номер аналогічного договору, назву замовника, номер оголошення про проведення публічної закупівлі, за результатами якої укладено аналогічний договір; 4) всі акти приймання-передачі наданих послуг до аналогічного договору №257 від 28.08.2023р., укладений з Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради (новий документ); 5) акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за формою, встановленою наказом Мінагрополітики та продовольства України від 08.08.2019 №447 (для актів, складених до 21.01.2022) та/або акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, за формою, встановленою наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22 (для актів, складених після 21.01.2022), який виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику як операторові ринку на потужність для зберігання харчових продуктів за адресою складу, яку вказав учасник у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та формі «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником» (Додаток №3 до тендерної документації) - Київська обл., м. Обухів, вул. Трипільська 33/1; акт повинен підтверджувати відсутність фактів порушення законодавства; плановий чи позаплановий захід державного контролю (інспектування) повинен бути проведений під час 2021-2024 навчальних років (новий документ); 6) акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за формою, встановленою наказом Мінагрополітики та продовольства України від 08.08.2019 №447 (для актів, складених до 21.01.2022) та/або акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, за формою, встановленою наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22 (для актів, складених після 21.01.2022), який виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику як операторові ринку на потужність для зберігання харчових продуктів за адресою складського приміщення, яку вказав учасник у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та формі «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником» (Додаток №3 до тендерної документації) - м. Київ, вул.Волинська,21; акт повинен підтверджувати відсутність фактів порушення законодавства; плановий чи позаплановий захід державного контролю (інспектування) повинен бути проведений під час 2021-2024 навчальних років (новий документ); 7) уточнений документ «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником» за формою, що викладена у Додатку №3 до тендерної документації, із зазначенням інформації по пункту 2.3, а саме із вказанням номерів та дат видачі експлуатаційних дозволів учасника на потужності складських приміщень, які вказав учасник у цій же формі та у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за обома адресами - Київська обл., м. Обухів, вул. Трипільська 33/1 та м. Київ, вул. Волинська,21; 8) уточнений документ «Проєкт договору про закупівлю» за формою, викладеною в Додатку №4 до тендерної документації, із зазначенням усієї інформації, яка підлягає заповненню – по пункту 1.1. та 3.1., Додатками №1 та №2 до проєкту договору; 9) дозвіл суб’єкта персональних даних - керівника учасника на обробку його персональних даних відповідно до потреб Закону України «Про публічні закупівлі» для здійснення замовником своїх повноважень у сфері публічних закупівель (новий документ); 10) інформацію про залучення чи незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі (новий документ). Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно із пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Київпромсервіс 1» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник розміщує це повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника відсутня інформація про адресу та площу складського приміщення, яке використовується учасником для зберігання харчових продуктів, вантажопідйомність автотранспортних засобів, які використовуються для транспортування харчових продуктів, а також постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках; 2) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного учасником у довідці про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасника - документи, які підтверджують право власності учасника на вказане обладнання, складське приміщення та інші об’єкти матеріально-технічної бази, або документи, що підтверджують право їх використання учасником, якщо вони не належать учаснику на праві власності (напр.: договір оренди та ін.); 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація, подання якої вимагалося від учасників під час складання проєкту договору про закупівлю за формою, що викладена в Додатку №4 до тендерної документації (наданий учасником проєкт договору про закупівлю не заповнений повністю, в тому числі додатки до нього); 4) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній дозвіл суб’єкта персональних даних (а саме керівника учасника) на обробку його персональних даних відповідно до потреб Закону України «Про публічні закупівлі» для здійснення замовником своїх повноважень у сфері публічних закупівель; 5) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, що посвідчує особу посадової особи учасника; 6) у складі тендерної пропозиції відсутній документ, виданий компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, який підтверджує державну реєстрацію використовуваних учасником потужностей зі зберігання на складське приміщення (склад, потужність); 7) у складі тендерної пропозиції учасника міститься інформація, яка має ознаки недостовірної, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, подання якої вимагалося від учасників під час складання документу за формою «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником», що викладена в Додатку №3 до тендерної документації; 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) пункт 1 розділу І «Кваліфікаційні критерії до учасників» та пункт 1 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 2) пункт 2 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 3) підпункт 4.5 пункту 4 розділу V, підпункт 3.2 пункту 3 розділу VІ тендерної документації та Додаток №4 до тендерної документації; 4) підпункт 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 5) підпункт 4.6. пункту 4 розділу V та підпункт 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 6) пункт 6 «Вимоги до стаціонарних потужностей учасника» розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Додатку №2 до тендерної документації; 7) підпункт 1.12. пункту 1 розділу ІІІ та 7.2 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації та Додаток №3 до тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) уточнену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, якою підтверджується відповідність учасника встановленому однойменному кваліфікаційному критерію, з інформацією про адресу та площу складського приміщення, яке використовується учасником для зберігання харчових продуктів, вантажопідйомність автотранспортних засобів, які використовуються для транспортування харчових продуктів, а також постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках; 2) документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного учасником у довідці обладнання та матеріально-технічної бази - документи, які підтверджують право власності учасника на обладнання, складське приміщення та інші об’єкти матеріально-технічної бази, вказані у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, або документи, що підтверджують право їх використання учасником, якщо вони не належать учаснику на праві власності (напр.: договір оренди та ін.) (нові документи); 3) уточнений документ «Проєкт договору про закупівлю» за формою, викладеною в Додатку №4 до тендерної документації, із зазначенням усієї інформації, яка підлягає заповненню – по пункту 1.1. та 3.1., Додатками №1 та №2 до проєкту договору; 4) дозвіл суб’єкта персональних даних - керівника учасника на обробку його персональних даних відповідно до потреб Закону України «Про публічні закупівлі» для здійснення замовником своїх повноважень у сфері публічних закупівель (новий документ); 5) уточнений документ, що посвідчує особу посадової особи учасника; 6) документ, виданий компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, який підтверджує державну реєстрацію використовуваних учасником потужностей зі зберігання на складське приміщення (склад, потужність) (новий документ); 7) уточнений документ «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником» за формою, що викладена у Додатку №3 до тендерної документації, із зазначенням уточненої інформації по пункту 2.3, а саме із вказанням номеру та дати видачі учаснику експлуатаційного дозволу на потужність зі зберігання за адресою, яку вказав учасник у п. 2.1. цієї ж форми - м. Київ, вул. Братиславська, 3. Інформація про наявність в учасника експлуатаційного дозволу на вказану потужність зі зберігання перевіряється у Реєстрі операторів ринку та потужностей харчових продуктів, на які видано експлуатаційний дозвіл, що перебуває у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.