Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Коростенського району Житомирської області) - 3 лоти
Очікувана вартість
67 457 710,00 UAH
UA-2024-02-05-013208-a c421ad851a41488584bc2701ac408788
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Фещенко

+380671944965 usptender@krstrda.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ КОРОСТЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03192690
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Франка, буд. 5
Контактна особа: Леся Фещенко
+380671944965
usptender@krstrda.zht.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2024 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 67 457 710,00 UAH без ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 16:17

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 лютого 2024 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2024 16:17
ТД послуги з харчування.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 1 навчальному закладі розташованому на території радіоактивного забруднення Горщиківської сільської ради Коростенського району Житомирської області
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 233 030,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 330,30 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 13 лютого 2024 12:58
Закінчення: 13 лютого 2024 13:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3469 посл
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 1 навчальному закладі розташованому на території радіоактивного забруднення Горщиківської сільської ради Коростенського району Житомирської області
ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11501, Україна, Житомирська область, м.Коростень, Франка,5
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти Державного бюджету України Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" 229 340,00
UAH
229 340,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" 232 780,80
UAH
232 780,80
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 лютого 2024 11:40
Електронний підпис
12 лютого 2024 23:35
Електронний підпис
12 лютого 2024 23:35
Електронний підпис
12 лютого 2024 23:34
Електронний підпис
12 лютого 2024 23:34
Електронний підпис
12 лютого 2024 23:34
Електронний підпис
12 лютого 2024 23:34
Електронний підпис
12 лютого 2024 23:33
6.3.2.Проект договору.pdf
12 лютого 2024 23:33
6.3.2.Проект договору.pdf.p7s
12 лютого 2024 23:33
3.1.4-3.1.5.Статут ДК + Опис.pdf

Публічні документи

22 лютого 2024 20:50
Електронний підпис
22 лютого 2024 20:49
СВ 45001 (упр.ох.пр.).pdf
22 лютого 2024 20:49
СВ 14001 (екол.упр.).pdf
22 лютого 2024 20:49
ДСТУ ISO 280002008.pdf
22 лютого 2024 20:49
СВ 9001.pdf
22 лютого 2024 20:48
Електронний підпис
22 лютого 2024 20:47
договір постачання 01.08.pdf
22 лютого 2024 20:47
СВ 45001 (упр.ох.пр.).pdf.p7s
22 лютого 2024 20:47
СВ 45001 (упр.ох.пр.).pdf
22 лютого 2024 20:47
СВ 9001.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:47
СВ 9001.pdf
22 лютого 2024 20:47
СВ 14001 (екол.упр.).pdf.p7s
22 лютого 2024 20:47
СВ 14001 (екол.упр.).pdf
22 лютого 2024 20:47
ДСТУ ISO 280002008.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:47
ДСТУ ISO 280002008.pdf
22 лютого 2024 20:47
7.4. лист від дпсс.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:47
7.4. лист від дпсс.pdf
22 лютого 2024 20:47
0. СУПРОВІДНИЙ ЛИСТ.pdf
22 лютого 2024 20:47
0. СУПРОВІДНИЙ ЛИСТ.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:47
1. довідка мтб (3).pdf
22 лютого 2024 20:47
1. довідка мтб (3).pdf.p7s
22 лютого 2024 20:47
2. план складу.pdf
22 лютого 2024 20:46
2. план складу.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:46
3. проект договору лот 3.pdf
22 лютого 2024 20:46
4. Дозвіл.pdf
22 лютого 2024 20:46
4. Дозвіл.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:46
6. 139-1 реєстр.pdf
22 лютого 2024 20:46
6. 139-1 реєстр.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:46
7. цінова лот 3.pdf
22 лютого 2024 20:46
7. цінова лот 3.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:46
7.1. Декларація.pdf
22 лютого 2024 20:46
7.1. Декларація.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:41
Електронний підпис
22 лютого 2024 20:40
4. Дозвіл.pdf
22 лютого 2024 20:40
7.1. Декларація.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:40
7.4. лист від дпсс.pdf
22 лютого 2024 20:40
7.4. лист від дпсс.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:39
договір постачання 01.08.pdf
22 лютого 2024 20:39
2. план складу.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:39
2. план складу.pdf
22 лютого 2024 20:39
1. довідка мтб.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:39
1. довідка мтб.pdf
22 лютого 2024 20:39
0. СУПРОВІДНИЙ ЛИСТ.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:39
0. СУПРОВІДНИЙ ЛИСТ.pdf
22 лютого 2024 20:38
7.1. Декларація.pdf
22 лютого 2024 20:38
6. 139-1 реєстр.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:38
6. 139-1 реєстр.pdf
22 лютого 2024 20:38
7. цінова лот 1.pdf.p7s
22 лютого 2024 20:38
7. цінова лот 1.pdf
22 лютого 2024 20:38
3. проект договору лот 1.pdf
22 лютого 2024 20:38
4. Дозвіл.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:11
Електронний підпис
12 лютого 2024 22:11
2.17. техпаспорт авто 2.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:11
2.17. техпаспорт авто 2.pdf
12 лютого 2024 22:11
2.17. тех паспорт.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:11
2.17. тех паспорт.pdf
12 лютого 2024 22:11
2. договір постачання.pdf
12 лютого 2024 22:11
1. довідка мтб.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:11
1. довідка мтб.pdf
12 лютого 2024 22:11
цінова лот № 1.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:11
цінова лот № 1.pdf
12 лютого 2024 22:11
14. акт аудит.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:11
14. акт аудит.pdf
12 лютого 2024 22:11
14. акт інспектування.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:11
14. акт інспектування.pdf
12 лютого 2024 22:11
22. проект договору.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:11
22. проект договору.pdf
12 лютого 2024 22:11
20. СВ 22000.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:10
20. СВ 22000.pdf
12 лютого 2024 22:10
20. СВ 22000.2 зі звітом.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:10
20. СВ 22000.2 зі звітом.pdf
12 лютого 2024 22:10
11. Згода тех.вимоги..pdf.p7s
12 лютого 2024 22:10
11. Згода тех.вимоги..pdf
12 лютого 2024 22:10
10.Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:10
10.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
12 лютого 2024 22:10
10. паспорт директора.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:10
10. паспорт директора.pdf
12 лютого 2024 22:10
10. РНОКПП.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:10
10. РНОКПП.pdf
12 лютого 2024 22:10
5. Аналогічний договір.pdf
12 лютого 2024 22:10
4.1. акти до договору.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:10
4.1. акти до договору.pdf
12 лютого 2024 22:10
4. довідка про досвід.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:10
4. довідка про досвід.pdf
12 лютого 2024 22:09
Електронний підпис
12 лютого 2024 22:08
10. паспорт директора.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
1. довідка мтб.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
2.17. тех паспорт.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
2.17. техпаспорт авто 2.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
4. довідка про досвід.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
4.1. акти до договору.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
10. РНОКПП.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
10.Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
11. Згода тех.вимоги..pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
14. акт інспектування.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
20. СВ 22000.2 зі звітом.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
20. СВ 22000.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
22. проект договору.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
цінова лот № 3.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:08
14. акт аудит.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:02
Електронний підпис
12 лютого 2024 22:01
10.Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
2.17. техпаспорт авто 2.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
цінова лот № 2.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
1. довідка мтб.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
20. СВ 22000.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
2.17. тех паспорт.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
11. Згода тех.вимоги..pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
4. довідка про досвід.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
14. акт інспектування.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
20. СВ 22000.2 зі звітом.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
10. РНОКПП.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
14. акт аудит.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
10. паспорт директора.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
22. проект договору.pdf.p7s
12 лютого 2024 22:01
4.1. акти до договору.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
#35252260
Відхилено 229 340,00
UAH
19 лютого 2024 18:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2024 12:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
#39796819
Відхилено 232 780,80
UAH
23 лютого 2024 22:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 21:11

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно із пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Домашня» кухня» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник розміщує це повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій транспортного засобу та складського приміщення, а саме документи, які підтверджують право власності учасника на транспортний засіб Автомобіль ЗАЗ LANOS д.н.з. – АА0784КТ, документи щодо оренди складського приміщення площею 137,9 м2 за адресою Київська обл., м.Обухів, вул. Трипільська 33/1; 2) у довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів міститься недостовірна інформація стосовно договору №257 від 28.08.2023р., при цьому договір №1-Х/23 від 28.02.2023р. не може вважатися аналогічним в розумінні цієї закупівлі; 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні акти приймання-передачі наданих послуг до аналогічного договору, який вказаний учасником у довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів – договір №257 від 28.08.2023р., укладений з Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради; 4) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні акти, складені за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за формою, встановленою наказом Мінагрополітики та продовольства України від 08.08.2019 №447 (для актів, складених до 21.01.2022) або акти, складені за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, за формою, встановленою наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22 (для актів, складених після 21.01.2022), якій виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику як операторові ринку на потужність для зберігання харчових продуктів за адресами складських приміщень, які учасник вказав у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та формі «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником» (Додаток №3 до тендерної документації); 5) у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація, подання якої вимагалося від учасників під час складання документу за формою «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником», що викладена в Додатку №3 до тендерної документації; 6) у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація, подання якої вимагалося від учасників під час складання проєкту договору про закупівлю за формою, що викладена в Додатку №4 до тендерної документації (наданий учасником проєкт договору про закупівлю не заповнений повністю, в тому числі додатки до нього); 7) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній дозвіл суб’єкта персональних даних (а саме керівника учасника) на обробку його персональних даних відповідно до потреб Закону України «Про публічні закупівлі» для здійснення замовником своїх повноважень у сфері публічних закупівель; 8) у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація про залучення чи незалучення субпідрядників/ співвиконавців до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі; 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) пункт 2 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 2) пункт 3 розділу І «Кваліфікаційні критерії до учасників» та пункт 4 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 3) пункт 5 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 4) пункт 6 «Вимоги до стаціонарних потужностей учасника» розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Додатку №2 до тендерної документації; 5) підпункт 4.5 пункту 4 розділу V, підпункт 7.2 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації та Додаток №3 до тендерної документації; 6) підпункт 4.5 пункту 4 розділу V, підпункт 3.2 пункту 3 розділу ІV тендерної документації та Додаток №4 до тендерної документації; 7) підпункт 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 8) підпункти 8.2. та 8.3. пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ЗАЗ LANOS д.н.з. – АА0784КТ (новий документ); 2) договір оренди складського приміщення площею 137,9 м2 за адресою Київська обл., м. Обухів, вул. Трипільська 33/1 (новий документ); 3) уточнену довідку про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, якою підтверджується відповідність учасника встановленому однойменному кваліфікаційному критерію, з інформацією про дату та номер аналогічного договору, назву замовника, номер оголошення про проведення публічної закупівлі, за результатами якої укладено аналогічний договір; 4) всі акти приймання-передачі наданих послуг до аналогічного договору №257 від 28.08.2023р., укладений з Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради (новий документ); 5) акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за формою, встановленою наказом Мінагрополітики та продовольства України від 08.08.2019 №447 (для актів, складених до 21.01.2022) та/або акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, за формою, встановленою наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22 (для актів, складених після 21.01.2022), який виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику як операторові ринку на потужність для зберігання харчових продуктів за адресою складу, яку вказав учасник у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та формі «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником» (Додаток №3 до тендерної документації) - Київська обл., м. Обухів, вул. Трипільська 33/1; акт повинен підтверджувати відсутність фактів порушення законодавства; плановий чи позаплановий захід державного контролю (інспектування) повинен бути проведений під час 2021-2024 навчальних років (новий документ); 6) акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за формою, встановленою наказом Мінагрополітики та продовольства України від 08.08.2019 №447 (для актів, складених до 21.01.2022) та/або акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, за формою, встановленою наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22 (для актів, складених після 21.01.2022), який виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику як операторові ринку на потужність для зберігання харчових продуктів за адресою складського приміщення, яку вказав учасник у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та формі «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником» (Додаток №3 до тендерної документації) - м. Київ, вул.Волинська,21; акт повинен підтверджувати відсутність фактів порушення законодавства; плановий чи позаплановий захід державного контролю (інспектування) повинен бути проведений під час 2021-2024 навчальних років (новий документ); 7) уточнений документ «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником» за формою, що викладена у Додатку №3 до тендерної документації, із зазначенням інформації по пункту 2.3, а саме із вказанням номерів та дат видачі експлуатаційних дозволів учасника на потужності складських приміщень, які вказав учасник у цій же формі та у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за обома адресами - Київська обл., м. Обухів, вул. Трипільська 33/1 та м. Київ, вул. Волинська,21; 8) уточнений документ «Проєкт договору про закупівлю» за формою, викладеною в Додатку №4 до тендерної документації, із зазначенням усієї інформації, яка підлягає заповненню – по пункту 1.1. та 3.1., Додатками №1 та №2 до проєкту договору; 9) дозвіл суб’єкта персональних даних - керівника учасника на обробку його персональних даних відповідно до потреб Закону України «Про публічні закупівлі» для здійснення замовником своїх повноважень у сфері публічних закупівель (новий документ); 10) інформацію про залучення чи незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі (новий документ). Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

19 лютого 2024 18:04
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно із пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Київпромсервіс 1» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник розміщує це повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника відсутня інформація про адресу та площу складського приміщення, яке використовується учасником для зберігання харчових продуктів, вантажопідйомність автотранспортних засобів, які використовуються для транспортування харчових продуктів, а також постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках; 2) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного учасником у довідці про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасника - документи, які підтверджують право власності учасника на вказане обладнання, складське приміщення та інші об’єкти матеріально-технічної бази, або документи, що підтверджують право їх використання учасником, якщо вони не належать учаснику на праві власності (напр.: договір оренди та ін.); 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація, подання якої вимагалося від учасників під час складання проєкту договору про закупівлю за формою, що викладена в Додатку №4 до тендерної документації (наданий учасником проєкт договору про закупівлю не заповнений повністю, в тому числі додатки до нього); 4) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній дозвіл суб’єкта персональних даних (а саме керівника учасника) на обробку його персональних даних відповідно до потреб Закону України «Про публічні закупівлі» для здійснення замовником своїх повноважень у сфері публічних закупівель; 5) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, що посвідчує особу посадової особи учасника; 6) у складі тендерної пропозиції відсутній документ, виданий компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, який підтверджує державну реєстрацію використовуваних учасником потужностей зі зберігання на складське приміщення (склад, потужність); 7) у складі тендерної пропозиції учасника міститься інформація, яка має ознаки недостовірної, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, подання якої вимагалося від учасників під час складання документу за формою «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником», що викладена в Додатку №3 до тендерної документації; 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) пункт 1 розділу І «Кваліфікаційні критерії до учасників» та пункт 1 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 2) пункт 2 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 3) підпункт 4.5 пункту 4 розділу V, підпункт 3.2 пункту 3 розділу VІ тендерної документації та Додаток №4 до тендерної документації; 4) підпункт 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 5) підпункт 4.6. пункту 4 розділу V та підпункт 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 6) пункт 6 «Вимоги до стаціонарних потужностей учасника» розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Додатку №2 до тендерної документації; 7) підпункт 1.12. пункту 1 розділу ІІІ та 7.2 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації та Додаток №3 до тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) уточнену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, якою підтверджується відповідність учасника встановленому однойменному кваліфікаційному критерію, з інформацією про адресу та площу складського приміщення, яке використовується учасником для зберігання харчових продуктів, вантажопідйомність автотранспортних засобів, які використовуються для транспортування харчових продуктів, а також постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках; 2) документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного учасником у довідці обладнання та матеріально-технічної бази - документи, які підтверджують право власності учасника на обладнання, складське приміщення та інші об’єкти матеріально-технічної бази, вказані у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, або документи, що підтверджують право їх використання учасником, якщо вони не належать учаснику на праві власності (напр.: договір оренди та ін.) (нові документи); 3) уточнений документ «Проєкт договору про закупівлю» за формою, викладеною в Додатку №4 до тендерної документації, із зазначенням усієї інформації, яка підлягає заповненню – по пункту 1.1. та 3.1., Додатками №1 та №2 до проєкту договору; 4) дозвіл суб’єкта персональних даних - керівника учасника на обробку його персональних даних відповідно до потреб Закону України «Про публічні закупівлі» для здійснення замовником своїх повноважень у сфері публічних закупівель (новий документ); 5) уточнений документ, що посвідчує особу посадової особи учасника; 6) документ, виданий компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, який підтверджує державну реєстрацію використовуваних учасником потужностей зі зберігання на складське приміщення (склад, потужність) (новий документ); 7) уточнений документ «Інформація про відповідність товарів/робіт/послуг, які пропонуються [назва учасника], технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником» за формою, що викладена у Додатку №3 до тендерної документації, із зазначенням уточненої інформації по пункту 2.3, а саме із вказанням номеру та дати видачі учаснику експлуатаційного дозволу на потужність зі зберігання за адресою, яку вказав учасник у п. 2.1. цієї ж форми - м. Київ, вул. Братиславська, 3. Інформація про наявність в учасника експлуатаційного дозволу на вказану потужність зі зберігання перевіряється у Реєстрі операторів ринку та потужностей харчових продуктів, на які видано експлуатаційний дозвіл, що перебуває у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій