Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04325621 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Гайсинський район місто Ладижин, вулиця Петра Кравчика, будинок 4 |
Контактна особа: |
Гулько Марина Андріївна 380434367470 mail@ladrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна пропозиція, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не приймається до розгляду та відхиляється замовником.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. У разі надання документів іноземною мовою вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється протягом 90 календарних днів з дня підписання актів наданих послуг/виконаних робіт за наявності бюджетного фінансування та своєчасним перерахуванням коштів державним казначейством. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 15:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 15:12 |
Тендерна документація (титульна сторінка).pdf | |
05 лютого 2024 15:12 |
Протокол № 26 від 05.02.2024 р..pdf | |
05 лютого 2024 15:12 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
05 лютого 2024 15:12 |
Додаток 2 Вимоги згідноп. 47 Особливостей.docx | |
05 лютого 2024 15:12 |
Додаток 6 Відомості про учасника.docx | |
05 лютого 2024 15:12 |
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx | |
05 лютого 2024 15:12 |
Тендерна документація.docx | |
05 лютого 2024 15:12 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
05 лютого 2024 15:12 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000026 ● 7b97c17baa8441a69d1526cc3b8100c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 11-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/3653-2024 від 18.03.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 19.03.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
19.03.2024 №11-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-02-05-010881-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 14:38:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з садіння та догляду за озеленювальними та декоративними насадженнями, пов'язані з озелененням міста і сіл за кодом ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-05-010881-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо надати пояснення та копії підтверджуючих документів щодо відповідності пропозиції КП «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області вимогам пункту 9 розділу 1 тендерної документації, щодо надання перекладу на українську мову документів пропозиції складених іноземною мовою, зокрема копій трудових книжок працівників Сушій Г.Г., Гончарук Б.В., Кондратюк О.В., Бондар В.П., Олєйнік А.О., Сивак М.М., Юрченко В.А., Юрченко С.А. (файл пропозиції - Копії трудових книжок працівників робітничих професій.pdf) та Кошловська І.О., Ільніцька Н.А. (файл пропозиції - Копії трудових книжок працівників адміністрація.pdf), поданих на вимогу пункту 2.1 Додатку №1 до тендерної документації, без відповідного перекладу.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 10:58:16
Пояснення на питання в межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з садіння та догляду за озеленювальними та декоративними насадженнями, пов'язані з озелененням міста і сіл» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-05-010881-a).
1. Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з садіння та догляду за озеленювальними та декоративними насадженнями, пов'язані з озелененням міста і сіл» за кодом ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-05-010881-a) здійснювалося на підставі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке розроблене при плануванні закупівлі. Оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до п. 4 Постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» носить рекомендаційний характер.
2. В п. 9 розділу I Тендерної документації зазначено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, а саме: «Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. У разі надання документів іноземною мовою вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.»
В п. 2 додатку 1 Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зокрема мітиться вимога щодо підтвердження відомостей зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати наступні документи: копії документів, що підтверджують працевлаштування усіх працівників, вказаних у довідці в учасника (копії наказів про прийом на роботу або призначення на посаду, або копії сторінок трудових книжок із записом про прийом на роботу, тощо), або копії документів, що підтверджують наявність цивільно-правових відносин між учасником та будь-яким спеціалістом (згідно довідки в довільній формі), тощо).
Учасником КП «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області в складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок Сушій Г.Г., Гончарук Б.В., Кондратюк О.В., Бондар В.П., Олєйнік А.О., Сивак М.М., Юрченко В.А., Юрченко С.А. (файл пропозиції - Копії трудових книжок працівників робітничих професій.pdf) та Кошловська І.О., Ільніцька Н.А. (файл пропозиції - Копії трудових книжок працівників адміністрація.pdf), в яких на російськомовних титульних сторінках внесені записи російською мовою.
Положенням статті 48 Кодексу Законів про працю України встановлено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів.
До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації.
Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України.
До 1993 року чинним був бланк трудової книжки, затверджений постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 р. «Про трудові книжки робітників і службовців». На виконання вимог статті 48 КЗпП України, 27.04.193 р. Кабінетом Міністрів України прийнята постанова № 301 «Про трудові книжки працівників», якою затверджено зразки бланків трудової книжки і вкладиша до неї, а також скасовано дію постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 р.
Абзацом 2 пункту 1 Постанови № 301 визначено, що трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають. Наведене узгоджується з положенням пункту 1.2. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 № 58, прийнятого на виконання пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України № 301.
Пунктом 2.1. вказаної інструкції передбачено, що трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською та російськими мовами.
Підприємства здійснюють діловодство державною мовою. Документи оформлюють державною мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні (п. 14 гл. І розд. ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5). Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 № 2704-VIII не передбачає можливості вести діловодство російською мовою. Однак Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи (ст. 58 Конституції України).
Записи на російськомовних титульних сторінках внесені російською мовою є доступними для розуміння та ідентифікації власника трудової книжки, а записи викладені на інших сторінках трудових книжок, зроблені українською мовою та є достатніми для підтвердження наявності трудових відносин між учасником та працівниками. Крім того дані трудові книжки в силу норм чинного законодавства України на даний час зберігають свою дію на території України та не потребують перекладу українською мовою.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Після детального опрацювання висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2024-02-05-010881-a, наданого Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області, яка є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надала власний юридичний висновок цьому нормативу. Так як Держаудитслужба вимагає від замовників чіткого дотримання законодавства у сфері закупівель, так і з боку контрольного органу має бути аналогічний підхід щодо дотримання ним вимог законодавства при проведенні моніторингу закупівель. Зауваження щодо недотримання законодавства замовником в частині розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі з порушенням вимог абзацу п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) неаргументовані та безпідставні. Відповідно до абзацу п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 2) тендерна пропозиція: … не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Як зазначено в абзаці першому частини третьої статті 22 Закону «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Замовником в п. 9 розділу I Тендерної документації зазначено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, а саме: «Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. У разі надання документів іноземною мовою вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.» В п. 2 додатку 1 Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зокрема мітиться вимога щодо підтвердження відомостей зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати наступні документи: копії документів, що підтверджують працевлаштування усіх працівників, вказаних у довідці в учасника (копії наказів про прийом на роботу або призначення на посаду, або копії сторінок трудових книжок із записом про прийом на роботу, тощо), або копії документів, що підтверджують наявність цивільно-правових відносин між учасником та будь-яким спеціалістом (згідно довідки в довільній формі), тощо). Учасником КП «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області в складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок Сушій Г.Г., Гончарук Б.В., Кондратюк О.В., Бондар В.П., Олєйнік А.О., Сивак М.М., Юрченко В.А., Юрченко С.А. (файл пропозиції - Копії трудових книжок працівників робітничих професій.pdf) та Кошловська І.О., Ільніцька Н.А. (файл пропозиції - Копії трудових книжок працівників адміністрація.pdf), в яких на російськомовних титульних сторінках внесені записи російською мовою. Положенням статті 48 Кодексу Законів про працю України встановлено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації. Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України. До 1993 року чинним був бланк трудової книжки, затверджений постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 р. «Про трудові книжки робітників і службовців». На виконання вимог статті 48 КЗпП України, 27.04.193 р. Кабінетом Міністрів України прийнята постанова № 301 «Про трудові книжки працівників», якою затверджено зразки бланків трудової книжки і вкладиша до неї, а також скасовано дію постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 р. Абзацом 2 пункту 1 Постанови № 301 визначено, що трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають. Наведене узгоджується з положенням пункту 1.2. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 № 58, прийнятого на виконання пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України № 301. Пунктом 2.1. вказаної інструкції передбачено, що трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською та російськими мовами. Підприємства здійснюють діловодство державною мовою. Документи оформлюють державною мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні (п. 14 гл. І розд. ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5). Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 № 2704-VIII не передбачає можливості вести діловодство російською мовою. Однак Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи (ст. 58 Конституції України). Записи на російськомовних титульних сторінках внесені російською мовою є доступними для розуміння та ідентифікації власника трудової книжки, а записи викладені на інших сторінках трудових книжок, зроблені українською мовою та є достатніми для підтвердження наявності трудових відносин між учасником та працівниками. Крім того дані трудові книжки в силу норм чинного законодавства України на даний час зберігають свою дію на території України та не потребують перекладу українською мовою. Отже, тендерна пропозиція відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Беручи до уваги те, що учасник закупівлі КП «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» підтвердив кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону, відсутні підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, відсутні невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тендерна пропозиція відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, враховуючи, що замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» несе відповідальність не тільки за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, а й за безпідставне відхилення тендерних пропозицій, висновок результатів моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-05-010881-a за предметом закупівлі «Послуги з садіння та догляду за озеленювальними та декоративними насадженнями, пов'язані з озелененням міста і сіл» є протиправним та виконання якого призведе до порушення принципів закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу, господарського кодексу. Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з пп. 3 п. 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Варто зазначити, що ані вказаним Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ані іншими нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Більше того, відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Також звертаємо увагу на те, що Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею.
2024-04-08 16:27:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 03.04.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-05-010881-а оскаржено в суді. |
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 120/4945/24 |
Дата відкриття провадження: | 17 травня 2024 |
Документи:
20 травня 2024 15:36
|
Електронний підпис |
20 травня 2024 15:31
|
Ухвала про відкриття провадження.pdf |
15 квітня 2024 16:53
|
Фіскальний чек.pdf |
20 травня 2024 15:36
|
Електронний підпис |
15 квітня 2024 16:54
|
Електронний підпис |
20 травня 2024 15:31
|
Ухвала про відкриття провадження.pdf |
15 квітня 2024 16:53
|
Фіскальний чек.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛАДИЖИНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
3 190 152,65
UAH з ПДВ
|
3 190 152,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛАДИЖИНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ #34261117 |
Переможець |
3 190 152,65
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 14:58
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 23 лютого 2024 14:58
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛАДИЖИНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ #34261117 |
3 190 152,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 16:21
|
Договір № 91 від 04.03.2024 р. з додатками.pdf | укладений |
06 березня 2024 16:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з садіння та догляду за озеленювальними та декоративними насадженнями, пов'язані з озелененням міста і сіл | 1 | послуга |
3 190 152,65
UAH з ПДВ
|