Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стелаж складський
Очікувана вартість
6 149 408,99 UAH
UA-2024-02-05-010060-a ● 80060fbd37664d5db6b55b2371a550d4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Моргун Олександра Леонідівна 380503217169 morgun-ol@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2024 20:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 14:30 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 14:30 |
Очікувана вартість: | 6 149 408,99 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 747,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом ХІІІ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
927 штуки
Стелаж складський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39131100-0 — Архівні стелажі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. Оплата Товару здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поставки відповідно до умов Договору кожної окремої партії Товару. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2024 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2024 17:00 |
Перелік змін до ТД - Стелаж складський (від 08.02.2024).docx | |
08 лютого 2024 17:00 |
ТД ВТ з Особливостями - Стелаж складський (Нова редакція від 08.02.2024).docx | |
08 лютого 2024 17:00 |
Перелік змін до ТД - Стелаж складський (від 08.02.2024).docx.p7s | |
08 лютого 2024 17:00 |
ТД ВТ з Особливостями - Стелаж складський (Нова редакція від 08.02.2024).docx.p7s | |
05 лютого 2024 14:45 |
ТД ВТ з Особливостями - Стелаж складський.docx.p7s | |
05 лютого 2024 14:45 |
ТД ВТ з Особливостями - Стелаж складський.docx | |
05 лютого 2024 14:45 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору.Стелаж складський.docx.p7s | |
05 лютого 2024 14:45 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору.Стелаж складський.docx |
08 лютого 2024 17:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2024 17:00 |
Перелік змін до ТД - Стелаж складський (від 08.02.2024).docx
|
|||
08 лютого 2024 17:00 |
ТД ВТ з Особливостями - Стелаж складський (Нова редакція від 08.02.2024).docx
|
|||
08 лютого 2024 17:00 |
Перелік змін до ТД - Стелаж складський (від 08.02.2024).docx.p7s
|
|||
08 лютого 2024 17:00 |
ТД ВТ з Особливостями - Стелаж складський (Нова редакція від 08.02.2024).docx.p7s
|
|||
05 лютого 2024 14:45 |
ТД ВТ з Особливостями - Стелаж складський.docx.p7s
|
|||
05 лютого 2024 14:45 |
ТД ВТ з Особливостями - Стелаж складський.docx
|
|||
05 лютого 2024 14:45 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору.Стелаж складський.docx.p7s
|
|||
05 лютого 2024 14:45 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору.Стелаж складський.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Висота верхньої полиці
Дата подання: 05 лютого 2024 16:18
Дата відповіді: 08 лютого 2024 09:05
В який спосіб планується завантаження верхнього рівня стелажного зберігання (шоста полиця від підлоги) на висоті 2.3 м?
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що завантаження верхнього рівня стелажу буде здійснюватися гідравлічним штабелером, який здійснює підйом на 2,7 метра. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Специфікація стелажів
Дата подання: 06 лютого 2024 11:11
Дата відповіді: 08 лютого 2024 14:47
Загальна кількість стійок для 927 стелажів – 3357 шт. Яким чином розуміти цю вимогу? Це в середньому 1,81 стійки на кожну секцію.
Прохання також надати читабельну схему №3
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що до розділу IX. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни в частині зазначення коректної кількості Стійок для стелажів. Щодо надання схеми №3. Нажаль відсутня технічна можливість прикріпити фото або будь-який інший файл до відповіді. Тому додатково Схема №3 - розташування стелажів розміщена за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1AT3_cut8YKpR3UFpKNJJK0g9OFnMStjl/view?usp=sharing. Запрошуємо до участі в закупівлі.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Дата подання: 06 лютого 2024 13:22
Дата відповіді: 08 лютого 2024 14:47
Доброго дня!
Якщо 1 стелаж має 4 стійки, то як може бути загальна кількість стійок 3357 шт. при 1854 секціях ?
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що до розділу IX. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни в частині зазначення коректної кількості Стійок для стелажів. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Висота верхньої полиці
Дата подання: 08 лютого 2024 13:05
Дата відповіді: 10 лютого 2024 14:10
Дякую за попередню відповідь. Прошу додаткове роз'яснення, яким чином штабелер планує працювати в міжстелажному коридорі близько 1.0 метра і як відбуватиметься встановлення вантажу на стелаж: за допомогою вил чи в інший спосіб
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що ширина штаблера, яким планується використовувати складає 710 мм, що достатньо для переміщення між стелажами. Щодо завантаження коробок на стелажі - штаблер підвозить коробки до стелажу, підіймає на рівень полки, а робітник з платформи пересувної дробини, вручну переміщає коробку на полку. Вага коробки складає до 10 кг. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Кількість стійок
Дата подання: 09 лютого 2024 10:28
Дата відповіді: 10 лютого 2024 14:19
Кожна секція стелажу має 4 стійки, якщо загальна кількість секцій 1854 шт, то загальна кількість стійок 7416 шт. Такий варіант підходе під цю закупівлю?
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що згідно вимог розділу IX. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Тендерної документації до закупівлі передбачено закупівля Стелажу складського у кількості 927 штук. При цьому загальна кількість секцій має складати 1854 шт. А Загальна кількість стійок для 927 стелажів – 3345 шт. Запрошуємо до участі в закупівлі.
кількість стійок
Дата подання: 09 лютого 2024 13:53
Дата відповіді: 10 лютого 2024 14:22
як попереднього разу нарахували 3357 стійок - можна здогадатись. як отримати 3345 стійок - дійсно загадка
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що згідно вимог розділу IX. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Тендерної документації до закупівлі передбачено закупівля Стелажу складського у кількості 927 штук. Загальна кількість стійок для 927 стелажів – 3345 шт. Кількість стійок була розрахована згідно Схеми №3 - розташування стелажів розділу IX. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Тендерної документації та додатково яка розміщена на посиланням - https://drive.google.com/file/d/1AT3_cut8YKpR3UFpKNJJK0g9OFnMStjl/view?usp=sharing. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМЕКС-ІНЖИНІРИНГ" |
5 399 867,70
UAH з ПДВ
|
4 902 254,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ" |
5 647 500,00
UAH з ПДВ
|
4 902 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "IP COM" |
5 806 728,00
UAH з ПДВ
|
5 806 728,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМЕКС-ІНЖИНІРИНГ" #40461773 |
Відхилено |
4 902 254,10
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 12:13
|
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ" #41922252 |
Переможець |
4 902 740,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 19:01
|
Stelazh skladskyi.zip | укладений |
05 березня 2024 18:58
|