Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із охорони приміщень та прилеглої території (охорона приміщень та
прилеглої території, відео спостереження, тривожна сигналізація) на об’єкті:
Комунальний заклад "Центр соціально – психологічної реабілітації дітей №1"
Криворізької міської ради за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги
(79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони, 79714000-2 Послуги зі
спостереження, 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з
пристроїв охоронної сигналізації)
Очікувана вартість
297 202,50 UAH
UA-2024-02-05-008176-a ● 9a87c80ad03e4670a4d85283be6cfe28
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ №1 КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25843219 |
Місцезнаходження: | 50096, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вулиця Караманиць Федора, будинок 51А |
Контактна особа: |
Олена Романько Миколаївна 0564947475 csprd1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 14:34 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 14:34 |
Очікувана вартість: | 297 202,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 486,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із охорони приміщень та прилеглої території (охорона приміщень та
прилеглої території, відео спостереження, тривожна сигналізація) на об’єкті:
Комунальний заклад "Центр соціально – психологічної реабілітації дітей №1"
Криворізької міської ради за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги
(79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони, 79714000-2 Послуги зі
спостереження, 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з
пристроїв охоронної сигналізації)
Розгорнути
Згорнути
прилеглої території, відео спостереження, тривожна сигналізація) на об’єкті:
Комунальний заклад "Центр соціально – психологічної реабілітації дітей №1"
Криворізької міської ради за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги
(79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони, 79714000-2 Послуги зі
спостереження, 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з
пристроїв охоронної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50096, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вулиця Федора Караманиць , будинок 51А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 11:20 |
протокол змін.docx | |
09 лютого 2024 11:20 |
перелік змін.docx | |
09 лютого 2024 11:20 |
ТД.doc | |
05 лютого 2024 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 13:47 |
договір проект.doc |
09 лютого 2024 11:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
09 лютого 2024 11:20 |
протокол змін.docx
|
||
09 лютого 2024 11:20 |
перелік змін.docx
|
||
09 лютого 2024 11:20 |
ТД.doc
|
||
05 лютого 2024 13:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
05 лютого 2024 13:47 |
договір проект.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 08 лютого 2024 20:24
Дата відповіді: 09 лютого 2024 11:25
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ.
А також «- організувати взаємодію з державними правоохоронними органами з метою належного виконання зобов’язань за Договором, негайно оповістити правоохоронні органи та відповідальних працівників Замовника у випадку виявлення порушення цілісності об’єкту охорони, крадіжки, грабежу, розбою, підпалу, тощо. До прибуття представників вищезазначених органів Учасник забезпечує недоторканість місця події (надати копію меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС). Вимога щодо наявності Меморандум про співпрацю з органами поліції МВС України встановлена Замовником з метою забезпечення належної якості послуги, яка закуповується за державні кошти, та дотримання принципу максимальної ефективності. Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність»), всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.»
Органи національної поліції діють відповідно до ЗУ «Про національну поліцію», Вказаний документ, що свідчить про співпрацю (взаємодію) з органами поліції МВС в регіоні (договір, угода, меморандум тощо) та лист про співпрацю з територіальним органом патрульної поліції ніяким чином не розширює та не звужує повноваження Національної поліції України та жодним чином не допомагає здійснювати діяльність учаснику торгів на додачу до вже існуючих повноважень та процедур, відповідно до яких здійснює діяльність Національної поліції України.
Вимога про надання документ, що свідчить про співпрацю (взаємодію) з органами поліції МВС в регіоні (договір, угода, меморандум тощо) та лист про співпрацю з територіальним органом патрульної поліції розрахована на учасників, які вже мають такі документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі, в яких вони відсутні.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ в рішеннях №11366-р/пк-пз від 25.07.2023 та №14721-р/пк-пз від 14.09.2023.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш лист відповідаємо, що були внесені зміни до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-05-008176-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:42829922
Дата подання: 27 лютого 2024 11:17
Дата подання: 27 лютого 2024 11:17
Скарга на рішення щодо визнання переможцем ТОВ «ГРУПА-ГЕПАРД»
Рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ГРУПА-ГЕПАРД» прийнято уповноваженою особою Замовника передчасно, без належної перевірки тендерної документації на відповідність кваліфікаційним вимогам, умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації закупівлі, тому є необ’єктивним, незаконним, дискримінаційним, таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), положення «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (далі – Особливості), права та охоронювані законом інтереси учасників, і тому підлягає скасуванню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 лютого 2024 17:22
рішенн від 29.02.2024 № 3785.pdf
Дата публікації: 29 лютого 2024 17:21
інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4408.pdf
Дата публікації: 11 березня 2024 18:25
рішення від 11.03.2024 № 4408.pdf
Дата публікації: 13 березня 2024 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: порушення усунено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2024 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА-ГЕПАРД" |
253 000,00
UAH з ПДВ
|
253 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА" |
295 596,00
UAH з ПДВ
|
295 596,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА-ГЕПАРД" #44599116 |
Рішення скасоване |
253 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 14:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 15:48
|
ТОВ "ГРУПА-ГЕПАРД" #44599116 |
Переможець |
253 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 09:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2024 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 12:26
|
дод1.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 12:23
|
дог34.pdf | укладений |
01 квітня 2024 12:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |