Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
3 425 380,00 UAH
UA-2024-02-05-007714-a ● 7ded8289f014436fa71abfdacfed3551
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середня загальноосвітня школа № 30 |
Код ЄДРПОУ: | 23888560 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА МАЗЕПИ, будинок 31 |
Контактна особа: |
Марчишин-Бандур Олена Володимирівна 380974722911 marole6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 425 380,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 126,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Для розуміння вимог даного оголошення та тендерної документації, що стосується обсягу надання послуг, під поняттям "569 людей" , мається на увазі надання послуг з організації харчування 569 учням закладу освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
569 Людей
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА МАЗЕПИ, будинок 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55511000-5 — Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються Замовником протягом 15 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, при умові наявності відповідного бюджетного фінансування на вказані цілі. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 13:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 13:34 |
Обгрунтування Постанова №710.docx | |
05 лютого 2024 13:34 |
1 - ТД - Харчування.doc |
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-03-21-000005 • 35a1959e81164a369e2a3f8e13f444a5
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-21
•
15:51
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Повідомляємо Вас, що, всупереч пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України №710 від 11 жовтня 2016 року, де зазначено, що обов’язку головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Станом на дату подання звернення на офіційному веб-сайті СЗШ №30 м. Львова не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Натомість на офіційному сайті ( посилання: http://school30.lviv.sch.in.ua/informacijna_vidkritistj/prozoristj_ta_informacijna_vidkritistj/prozorobuhgaltersjka_zvitnistj/), при відкритті файлу під назвою: «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» з’являється лише інший файл за змістом: а саме тендерна документація тощо.
Крім того, у п. 4 Тендерної документації «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» зазначено, що зміна істотних умов договору можлива за умови 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; Натомість предметом закупівлі є послуги, а вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей №1178. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства
Також звертаємо увагу, що Учасником ФОП Плекан Андрій Ігорович у складі тендерної пропозиції не було подано довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про повністю виконаний або в процесі виконання договір (-ори), згідно поданої форми, що вимагав Замовник у п.3 Додатку 2 до Тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Плекан Андрій Ігорович, а визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЛЕКАН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" |
3 425 380,00
UAH
|
3 425 380,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЛЕКАН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" #3686403118 |
Переможець |
3 425 380,00
UAH
|
19 лютого 2024 23:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 23:15
|
Дод угода дог харчув 2024.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 23:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 23:04
|
Дог харчув 2024.pdf | укладений |
27 лютого 2024 23:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пп.1 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та п. 1.4., п. 12.1. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків, та загальну вартість послуг. У зв’язку з цим вирішили внести зміни до № 24 від 26 лютого 2024 року (далі - Договір) та уклали дану Додаткову угоду про таке: 1. Зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору на 803 248.00 грн. та викласти п. 3.1. Договору у такій редакції: «п. 3.1. Ціна Договору становить: 2 622 132.00 грн. без ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |