Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення техніко-економічного обґрунтування по об`єкту: «Каналізування сіл Лисиничі, Підбірці та мікрорайону Тракт Глинянський»
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2024-02-05-004334-a ● 0f2d1b0b4ef946aaa437e2dae8e2ca89
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Вольська Христина Ігорівна 380936468772 khrystyna.volska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення техніко-економічного обґрунтування по об`єкту: «Каналізування сіл Лисиничі, Підбірці та мікрорайону Тракт Глинянський»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79017, Україна, Львівська область, Львів, .Зелена,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 71241000-9 — Техніко-економічне обґрунтування, консультаційні послуги, аналіз
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує виконані Виконавцем роботи впродовж 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту підписання обома Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 15:01 |
Протокол №23-11В-3.pdf | |
13 лютого 2024 15:01 |
Протокол №23-11В-3 (Зміни).docx | |
13 лютого 2024 15:01 |
тендерна документація.docx | |
13 лютого 2024 15:01 |
Додаток 1.docx | |
05 лютого 2024 11:22 |
Додаток 2.docx | |
05 лютого 2024 11:22 |
Додаток 3.docx |
13 лютого 2024 15:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2024 15:01 |
Протокол №23-11В-3.pdf
|
|||
13 лютого 2024 15:01 |
Протокол №23-11В-3 (Зміни).docx
|
|||
13 лютого 2024 15:01 |
тендерна документація.docx
|
|||
13 лютого 2024 15:01 |
Додаток 1.docx
|
|||
05 лютого 2024 11:22 |
Додаток 2.docx
|
|||
05 лютого 2024 11:22 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-05-004334-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР "РЕМБУД", Код ЄДРПОУ:44939177
Дата подання: 07 лютого 2024 13:37
Щодо аналогічного досвіду
Замовник у Додатку 1 до ТД встановив вимогу, щодо надання учасником закупівлі довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічних за предметом закупівлі договорів) - не менше одного договору.
Аналогічним договором є договір, подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт з наступним характером – виготовлення проектно-кошторисної документації та/або техніко-економічного обґрунтування на реконструкцію та/або будівництво каналізаційного колектора та/або мереж каналізації, та/або очисних споруд дощового стоку, та/або каналізаційної насосної станції з наступними параметрами:
- Дощова каналізація діаметром не менше 1500 мм. та довжиною не менше 500 метрів;
- Побутова і виробнича каналізація діаметром не менше 1000 мм, або аналогічної пропускної здатності, довжиною не менше 500 метрів.
-Очисні споруди дощового стоку продуктивністю не менше 20000 м3/добу;
-Каналізаційна насосна станція продуктивністю не менше 300 м3/год.
Вважаємо, таку вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права Учасника на участь у закупівлі.
Визначення, що сформулював Замовник щодо аналогічного досвіду, а саме, що аналогічний договір повинен підтверджувати досвід Учасника щодо виконання робіт з наступним характером – виготовлення проектно-кошторисної документації та/або техніко-економічного обґрунтування на реконструкцію та/або будівництво каналізаційного колектора та/або мереж каналізації, та/або очисних споруд дощового стоку, та/або каналізаційної насосної станції з наступними параметрами:
- Дощова каналізація діаметром не менше 1500 мм. та довжиною не менше 500 метрів;
- Побутова і виробнича каналізація діаметром не менше 1000 мм, або аналогічної пропускної здатності, довжиною не менше 500 метрів.
-Очисні споруди дощового стоку продуктивністю не менше 20000 м3/добу;
-Каналізаційна насосна станція продуктивністю не менше 300 м3/год.
Встановивши таку вимогу Замовник поставив в нерівне становище потенційних учасників процедури закупівлі, що ставить у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання, надаючи перевагу тим, які з певних причин мають аналогічний договір з виготовлення ПКД/ТЕО з параметрами : -дощова каналізація діаметром не менше 1500 мм. та довжиною не менше 500 метрів; - побутова і виробнича каналізація діаметром не менше 1000 мм, або аналогічної пропускної здатності, довжиною не менше 500 метрів; -очисні споруди дощового стоку продуктивністю не менше 20000 м3/добу; -каналізаційна насосна станція продуктивністю не менше 300 м3/год, та унеможливлює участь у торгах для інших учасників.
Тобто, учасник маючи значний досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання робіт з наступним характером – виготовлення проектно-кошторисної документації та/або техніко-економічного обґрунтування на реконструкцію та/або будівництво каналізаційного колектора та/або мереж каналізації, та/або очисних споруд дощового стоку, та/або каналізаційної насосної станції, договорів з виготовлення ПКД по об’єктах класу наслідків СС3 не має можливості взяти участь у закупівлі. Таким чином, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають договори лише з наведеними Замовником параметрами. Тобто якщо учасник має досвід виконання робіт з виготовлення ПКД/ТЕО каналізаційного колектора та/або мереж каналізації, та/або очисних споруд дощового стоку, та/або каналізаційної насосної станції з іншими параметрам, що вказав Замовник то учасник не має можливості взяти участь у торгах.
Однак, учасник має у своєму штаті працівників, а саме ГІП/ГАП з відповідним досвідом роботи, що виконував роботи зазначені Замовником. Враховуючи також те, що роботи визначені ТД будуть виконуватись працівниками наявними в Учасника, доцільно Замовнику було би визначити у ТД вимогу, що аналогічний досвід може підтверджуватись відповідним досвідом ГІПА/ГАПА Учасника.
2. Також Замовник звужує коло потенційних учасників встановлюючи вимогу щодо повністю виконаного договору, адже вимагає у складі пропозиції: копію аналогічного договору, зазначеного у довідці (копії аналогічних договорів, зазначених у довідці) з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів; - копію(-ї) акту(-ів) виконаних робіт (не менше одного) на підтвердження досвіду виконання за наданим аналогічним договором (наданими аналогічними договорами), зазначеним (зазначених) Учасником в довідці; - копію позитивного висновку експертизи на розроблену проектно-кошторисну документацію та/або техніко-економічне обґрунтування відповідно до наданого аналогічного договору (наданих аналогічних договорів); позитивний лист-відгук від Замовника згідно такого наданого аналогічного договору (аналогічних договорів).
Повідомляємо, що учасник може мати укладений договір робіт з виготовлення ПКД/ТЕО каналізаційного колектора та/або мереж каналізації, та/або очисних споруд дощового стоку, та/або каналізаційної насосної станції, але він ще виконується у частині зобов’язані Замовника (відсутність фінансування), однак враховуючи вимоги ТД такий учасник немає змоги взяти участь у торгах.
3. Замовник вимагає від Учасника надання копію позитивного висновку експертизи на розроблену проектно-кошторисну документацію та/або техніко-економічне обґрунтування відповідно до наданого аналогічного договору (наданих аналогічних договорів), однак повідомляємо, що не у кожному випадку Виконавець виступає замовником експертизи та не у кожному випадку вона є необхідною. Також повідомляємо, що у випадку коли Замовником експертизи об’єкт будівництва виступає Замовник (по аналогічному договору) Виконавець немає права вимагати у нього Експертний звіт. Замовник не вправі вимагати в учасника документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник зазначає, що має намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись із тендерною документацією Учасник, позбавлений можливості подати свою тендерну пропозицію, адже критерій аналогічності договору, зазначені у ТД не відповідає чинному законодавству, обмежує конкуренцію тому.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до ТД, у зворотному випадку ми змушені звернутись за захистом свої прав в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Аналогічним договором є договір, подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт з наступним характером – виготовлення проектно-кошторисної документації та/або техніко-економічного обґрунтування на реконструкцію та/або будівництво каналізаційного колектора та/або мереж каналізації, та/або очисних споруд дощового стоку, та/або каналізаційної насосної станції з наступними параметрами:
- Дощова каналізація діаметром не менше 1500 мм. та довжиною не менше 500 метрів;
- Побутова і виробнича каналізація діаметром не менше 1000 мм, або аналогічної пропускної здатності, довжиною не менше 500 метрів.
-Очисні споруди дощового стоку продуктивністю не менше 20000 м3/добу;
-Каналізаційна насосна станція продуктивністю не менше 300 м3/год.
Вважаємо, таку вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права Учасника на участь у закупівлі.
Визначення, що сформулював Замовник щодо аналогічного досвіду, а саме, що аналогічний договір повинен підтверджувати досвід Учасника щодо виконання робіт з наступним характером – виготовлення проектно-кошторисної документації та/або техніко-економічного обґрунтування на реконструкцію та/або будівництво каналізаційного колектора та/або мереж каналізації, та/або очисних споруд дощового стоку, та/або каналізаційної насосної станції з наступними параметрами:
- Дощова каналізація діаметром не менше 1500 мм. та довжиною не менше 500 метрів;
- Побутова і виробнича каналізація діаметром не менше 1000 мм, або аналогічної пропускної здатності, довжиною не менше 500 метрів.
-Очисні споруди дощового стоку продуктивністю не менше 20000 м3/добу;
-Каналізаційна насосна станція продуктивністю не менше 300 м3/год.
Встановивши таку вимогу Замовник поставив в нерівне становище потенційних учасників процедури закупівлі, що ставить у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання, надаючи перевагу тим, які з певних причин мають аналогічний договір з виготовлення ПКД/ТЕО з параметрами : -дощова каналізація діаметром не менше 1500 мм. та довжиною не менше 500 метрів; - побутова і виробнича каналізація діаметром не менше 1000 мм, або аналогічної пропускної здатності, довжиною не менше 500 метрів; -очисні споруди дощового стоку продуктивністю не менше 20000 м3/добу; -каналізаційна насосна станція продуктивністю не менше 300 м3/год, та унеможливлює участь у торгах для інших учасників.
Тобто, учасник маючи значний досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання робіт з наступним характером – виготовлення проектно-кошторисної документації та/або техніко-економічного обґрунтування на реконструкцію та/або будівництво каналізаційного колектора та/або мереж каналізації, та/або очисних споруд дощового стоку, та/або каналізаційної насосної станції, договорів з виготовлення ПКД по об’єктах класу наслідків СС3 не має можливості взяти участь у закупівлі. Таким чином, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають договори лише з наведеними Замовником параметрами. Тобто якщо учасник має досвід виконання робіт з виготовлення ПКД/ТЕО каналізаційного колектора та/або мереж каналізації, та/або очисних споруд дощового стоку, та/або каналізаційної насосної станції з іншими параметрам, що вказав Замовник то учасник не має можливості взяти участь у торгах.
Однак, учасник має у своєму штаті працівників, а саме ГІП/ГАП з відповідним досвідом роботи, що виконував роботи зазначені Замовником. Враховуючи також те, що роботи визначені ТД будуть виконуватись працівниками наявними в Учасника, доцільно Замовнику було би визначити у ТД вимогу, що аналогічний досвід може підтверджуватись відповідним досвідом ГІПА/ГАПА Учасника.
2. Також Замовник звужує коло потенційних учасників встановлюючи вимогу щодо повністю виконаного договору, адже вимагає у складі пропозиції: копію аналогічного договору, зазначеного у довідці (копії аналогічних договорів, зазначених у довідці) з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів; - копію(-ї) акту(-ів) виконаних робіт (не менше одного) на підтвердження досвіду виконання за наданим аналогічним договором (наданими аналогічними договорами), зазначеним (зазначених) Учасником в довідці; - копію позитивного висновку експертизи на розроблену проектно-кошторисну документацію та/або техніко-економічне обґрунтування відповідно до наданого аналогічного договору (наданих аналогічних договорів); позитивний лист-відгук від Замовника згідно такого наданого аналогічного договору (аналогічних договорів).
Повідомляємо, що учасник може мати укладений договір робіт з виготовлення ПКД/ТЕО каналізаційного колектора та/або мереж каналізації, та/або очисних споруд дощового стоку, та/або каналізаційної насосної станції, але він ще виконується у частині зобов’язані Замовника (відсутність фінансування), однак враховуючи вимоги ТД такий учасник немає змоги взяти участь у торгах.
3. Замовник вимагає від Учасника надання копію позитивного висновку експертизи на розроблену проектно-кошторисну документацію та/або техніко-економічне обґрунтування відповідно до наданого аналогічного договору (наданих аналогічних договорів), однак повідомляємо, що не у кожному випадку Виконавець виступає замовником експертизи та не у кожному випадку вона є необхідною. Також повідомляємо, що у випадку коли Замовником експертизи об’єкт будівництва виступає Замовник (по аналогічному договору) Виконавець немає права вимагати у нього Експертний звіт. Замовник не вправі вимагати в учасника документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник зазначає, що має намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись із тендерною документацією Учасник, позбавлений можливості подати свою тендерну пропозицію, адже критерій аналогічності договору, зазначені у ТД не відповідає чинному законодавству, обмежує конкуренцію тому.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до ТД, у зворотному випадку ми змушені звернутись за захистом свої прав в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 лютого 2024 15:45
Вимога відхилена (детальніше в протоколі)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Львівбудпроект |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Львівбудпроект #35444777 |
Відхилено |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 14:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2024 16:00
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій