Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль спеціалізований катафалк
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2024-02-05-002962-a b1eec8131c8d4a28819f4ff8f64995d5
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ланюк

+380532561938 gorgyts190@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19
Контактна особа: Ігор Ланюк
+380532561938
gorgyts190@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2024 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 2 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Автомобіль спеціалізований катафалк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська,154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 лютого 2024 10:42

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 лютого 2024 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2024 10:42
ТД катафалк.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ваша документація має дискримінаційні ознаки! Внесіть будь ласка зміни!
Дата подання: 06 лютого 2024 17:40
Дата відповіді: 09 лютого 2024 15:40
Шановний замовник Ви мабуть погано розумієте різницю між виробником, дистриб’ютором, імпортером базового автомобіля та виробником спеціалізованого автомобіля "КАТАФАЛК", який ви бажаєте купити, це зовсім різні речі! Так ось - базовий автомобіль, це автомобіль який використовує будь який виробник спеціалізованого автомобіля "КАТАФАЛК" в якості базового, в вашому випадку це FIAT DUCATO так як зазначені вами певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки базового автомобіля, а саме FIAT DUCATO конкретного виробника базового автомобіля і виключають наявність будь якого еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями базових автомобілів, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. А виробник спеціалізованого автомобіля "КАТАФАЛК" це вітчизняне або іноземне підприємство яке використовує будь який базовий автомобіль, не тільки FIAT DUCATO, а будь який інший наприклад RENAULT MASTER, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER, VOLKSWAGEN CRAFTER, MERCEDES-BENZ SPRINTER, можливо дешевший, на базі якого виробляється необхідний вам спеціалізований "КАТАФАЛК". Ваша відповідь надана в попередній скасованій закупівлі не коректна тому що в процедурі учасником може бути виробник від якого ви не законно вимагаєте підтвердження поставки базового автомобіля який в нього вже є в наявності, що є дискримінаційною вимогою, і ваша незрозуміла думка з приводу розрахунку наявності гарантійного сервісного обслуговування автомобіля ні в якому разі не може бути підтверджена даною вимогою або гарантійними листами від офіційного дистриб’ютора, імпортера про можливість постачання базових автомобілів офіційному дилеру, а також гарантійним листом від офіційного дилера щодо можливості поставки базових автомобілів учаснику торгів. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Порушуючи зазначену законодавчу норму, Ви, як Замовник, в Додатку № 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" вказали вимогу надати у складі тендерних пропозицій гарантійний лист від офіційного дистриб’ютора/імпортера про можливість постачання базових автомобілів офіційному дилеру, а також гарантійний лист від офіційного дилера щодо можливості поставки базових автомобілів учаснику торгів. Ця вимога є дискримінаційною з огляду на те що: 1. Учасник або виробник може бути імпортером автомобілів "Спеціалізований катафалк" з використанням будь якого базового автомобіля який відповідає технічним вимогам або мати в наявності даний автомобіль, тому йому не потрібно надавати лист про погодження, повноваження та можливості дистриб’ютора/імпортера або офіційного дилера. 2. Учасник або виробник може мати на складі готові імпортовані або раніше переобладнанні автомобілі "Спеціалізований катафалк", або базові автомобілі які він може виготовити та відвантажити без будь яких погоджень або запиту повноважень і можливостей у дистриб’ютора/імпортера або офіційного дилера. А отже, зазначена вимога виключає участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. Так, згідно з зазначеними вимогами та принципами Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник, з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час, Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником вимоги надати у складі тендерних пропозицій лист від дистриб’ютора/імпортера та офіційного дилера є зловживанням наданими йому правами з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Виключіть будь ласка з документації дискримінаційні вимоги щодо надання у складі тендерних пропозицій лист від дистриб’ютора/імпортера та офіційного дилера та характеристики які обмежують участь інших базових автомобілів. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594 Згідно з статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема передбачено штраф у розмірі сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян накладається на службових (посадових) та уповноважену особу замовника у разі невідповідності тендерної документації до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Вашу пропозицію внести зміни у вимоги до тендерної закупівлі доводимо до Вашого відома, що запропоновані вимоги не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників. Наголошуємо на те, що технічні характеристики в якості базового автомобіля не підсумовують можливість використання однієї марки базового автомобіля Fiat Ducato, яку Ви приводите у запитанні до закупівлі, та хочу звернути Вашу увагу на те що дослідження, які Ви провели стосовно технічних характеристик базового автомобіля не є повними. Запропоновані технічні вимоги базового автомобіля допускають можливість участь будь яких інших учасників, з можливими більш вигідними пропозиціями базових автомобілів, які приведуть до економії та ефективного використанню бюджетних коштів. Ми рекомендуємо Вам більш детально ознайомитись з технічними характеристиками базових автомобілів які підпадають під вимоги закупівлі, можемо додати що як найменше три виробника автомобілів підпадає під технічні вимоги закупівлі.
Стосовно гарантійного листа від офіційного дистриб’ютора, імпортера про можливість постачання базових автомобілів офіційному дилеру, а також гарантійним листом від офіційного дилера щодо можливості поставки базових автомобілів учаснику торгів, то це вимога яка дає можливість убезпечити замовника від поставки неофіційно імпортованих аналогічних базових автомобілів на територію України або автомобілів імпортовані з країн які мають відмінні вимоги стосовно безпеки дорожнього руху та законодавчих норм та стандартів стосовно екології або шкідливості викидів забруднюючих речовин, які не будуть підтримуватись офіційною гарантією від дистриб’ютора та офіційного дилера, та можуть мати складові частини країн агресорів, не сертифіковані або сертифіковані неналежним чином або замінені складові частини які впливають на безпеку дорожнього руху наприклад освітлення, гальмівна система або елементи пасивної безпеки автомобіля. Також пошкодження, які не будуть підтримуватися гарантією від виробника та дилера. Даний лист не несе вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників і не виключає участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, цей лист не передбачає обов’язкову умову бути офіційним представником заводу виробника базового автомобіля, а лише доводить ланку аргументованих процедур при імпортуванні базових автомобілі. Також наголошуємо на тому що будь який потенційний учасник закупівлі, підтверджуючі вказаними листами наміри поставити якісну продукцію може взяти участь в тендерній закупівлі.
Дискримінаційні вимоги в технічних характеристиках товару
Дата подання: 09 лютого 2024 12:52
Дата відповіді: 12 лютого 2024 11:08
Шановний, замовник, відповідно до оголошеної Вами закупівлі ми, як потенційний учасник закупівлі та провідний виробник спеціалізованого/спеціального транспорту в Україні, ознайомившись з вимогами Тендерної документації Замовника маємо наступні питання. Додаток 2 Тендерної документації містить технічні вимоги до предмету закупівлі. Звертаємось до замовника з вимогою розширити відповідні технічні показники саме щодо базового авто, що абсолютно жодним чином не вплине на готовий виріб. А саме: 1) Замовником визначена вимога щодо рульового управління - виключно з гідропідсилювачем, просимо розширити показник та додати альтернативу «або пневматичний підсилювач». 2) Замовником вказана вимога наявність «радіоприймачу AM / FM з BLUETOOTH, USB роз’ємом, з сенсорним керуванням» - звертаємось до замовника з вимогою прибрати саме поняття «сенсорне керування» або додати альтернативу «або управлінням з керма». Дана функція не є ключовою та взагалі не впливає на якість та ключовий функціонал автомобіля. 3) У вимогах «Комплектації» вказана наявність параметру «Задні датчики наявності пішоходів з звуковим сигналом», звертаємось до замовника замінити вимогу або додати альтернативу «або задні датчики паркування». 4) У вимогах «Комплектації» вказана наявність параметру «Підігрів трубки відведення картерних газів BLOW BY» - дана вимога взагалі не є ключовою для виконання основних функцій автомобілю та є виключно обмежуючою для інших учасників ринку, звертаємось прибрати дану функцію з технічних вимог, адже вона є дискримінаційною для інших учасників ринку. 5) У вимогах «Комплектації» вказана наявність параметру «Пристрій обмеження швидкості» - знову ж таки наявність даної функції виключно обмежує інших учасників ринку, відбувається лише дискримінація по технічним характеристикам, які не є ключовими для виконання основних завдань авто. Зазначений вище перелік вимог взагалі не впливає на якість товару в цілому, тому звертаємось до замовника переглянути технічні характеристики товару, за для розширення конкуренції на ринку та відповідності до вимог публічного законодавства України. Також, додаток 3 Тендерної документації містить пункт 2.8, який передбачає оплату товару протягом 180 робочих днів з дати поставки товару Замовнику. Строк «180 робочих днів» в сьогоднішніх умовах, відповідно до яких працює бізнес країни є занадто великим. Фактично Постачальник «заморожує» власні кошти більше ніж на пів року. Просимо розглянути зменшити строк оплати товару «до 10 робочих днів».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Вашу пропозицію внести зміни у вимоги до тендерної закупівлі доводимо до Вашого відома, що запропоновані вимоги не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників. Додаток 2 Тендерної документації містить технічні вимоги до предмету закупівлі які відповідають потребі саме Замовника.
Щодо оплати протягом 180 робочих днів це є безпосереднє право Замовника. В умовах воєнного стану в країні та з врахуванням Постанови КМУ "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" від 09.06.2021 року № 590, Замовником було прийнято рішення встановити строк оплати протягом 180 робочих днів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СОЛЛІ-ПЛЮС ЧЕРНІГІВ" 2 138 000,00
UAH з ПДВ
2 138 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 лютого 2024 16:21
Електронний підпис
13 лютого 2024 16:19
Паспорт Титенко В..pdf
13 лютого 2024 16:19
Довідки переможця.pdf
13 лютого 2024 16:19
Довідка.zip
13 лютого 2024 16:19
Довідка (1).zip
09 лютого 2024 15:01
Електронний підпис
09 лютого 2024 15:01
Електронний підпис
09 лютого 2024 14:59
Завірений витяг ПДВ.pdf
09 лютого 2024 14:59
Статут 28.12.21.pdf
09 лютого 2024 14:59
Паспорт Титенко В..pdf
09 лютого 2024 14:59
Ducato 2.2 n1.pdf
09 лютого 2024 14:59
Фінансова звітність.pdf
09 лютого 2024 14:59
Витяг ПДВ.pdf
09 лютого 2024 14:59
Довідки, листи.pdf
09 лютого 2024 14:59
Тендерна пропозиція.pdf
09 лютого 2024 14:59
Опис до Статуту.pdf
09 лютого 2024 14:59
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛЛІ-ПЛЮС ЧЕРНІГІВ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛЛІ-ПЛЮС ЧЕРНІГІВ"
#44542948
Переможець 2 138 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2024 14:36

Документи

13 лютого 2024 14:37
Довідка НАЗК
13 лютого 2024 14:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2024 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛЛІ-ПЛЮС ЧЕРНІГІВ"
#44542948
2 138 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2024 14:37
Довідка НАЗК
13 лютого 2024 14:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2024 15:03
Договір № 23 від 23.02.2023 укладений
26 лютого 2024 15:03