Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2024-02-02-014485-a 389ebd6b137240dca9bbacf7c1964668
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антонюк Ірина

380445631724 tender-uo1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Антонюк Ірина
380445631724
tender-uo1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2024 20:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, вул Дениса Антіпова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 лютого 2024 20:16

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 лютого 2024 20:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2024 20:16
Додаток № 6.doc
02 лютого 2024 20:16
Додаток № 4.doc
02 лютого 2024 20:16
ТД кап ремонт укриттів ЗДО 805.doc
02 лютого 2024 20:16
Додаток № 5.doc
02 лютого 2024 20:16
Додаток № 2.doc
02 лютого 2024 20:16
Додаток № 1.doc
02 лютого 2024 20:16
Додаток № 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність документів
Дата подання: 05 лютого 2024 11:50
Дата відповіді: 07 лютого 2024 11:49
Шановний Замовнику. В додатку 1 до тендерної документації зазначена вимога на Копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка». Скажічть, яким чином наявність даних документів впливає на виконання замовлення з будівельних робіт??? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує кількість потенційних учасників. Просимо видалити дану вимогу та внести зміни до доатку 1 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимога щодо надання 1-ОМК "Особиста медична книжка" не є дискримінаційною, зважаючи на те, що жоден учасник не обмежений в можливості отримання вищезазначених документів. Крім того, роботи будуть проводитись в закладі дошкільної освіти. Відповідно до п 6 Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам технічні працівники навчальних закладів мають проходити медичний огляд.
Договірна ціна
Дата подання: 06 лютого 2024 12:09
Дата відповіді: 07 лютого 2024 11:33
Шановний Замовнику . Договірна ціна динамічна чи тверда????
Відповідь: тверда

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-01-000050 ● d5f350dbdd454a179be0376085cdd4aa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2024 17:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.04.2024 № 75

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-02-02-014485-a 02.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-02 15:41:16

Запит замовнику на пояснення

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-05 14:33:36

відповідь на запит

Першому заступнику начальника Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби Олександру СОМИКУ


Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 02.04.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:

1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в цих закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників закладів освіти та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та інвесторський кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на певний вид робіт, в тому числі на закупівлю: Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2024 рік, що затверджується розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі
Даний об’єкт включено до Адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2024 рік, затвердженого розпорядженням Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 12.02.2023 № 91 За результатами здійснення відповідної закупівлі укладено договір стосовно вищевказаного об’єкта.
На підставі п.3.4. Договору та після отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації, ціна договору на Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») буде відкоригована у відповідності до суми експертного звіту шляхом укладання додатковї угоди.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia


Додатки:
1. Копія інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та відомості дефектів та на Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
2. Адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2024 рік, Затверджений розпорядженням Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 12.02.2024 № 91

Надання інформації про усунення порушення замовником

Першому заступнику начальника Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби Олександру СОМИКУ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло результати моніторингу UA-M-2024-04-01-000050 на закупівлю Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення: Користуючись своїми правами Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, відповідно до п. 23 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р № 1178 та ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає інформацію щодо усунення порушень, зазначених у висновку про результати моніторингу закупівлі. Додатковою угодою від 26.04.2024 № 3 враховуючи норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668 внесені зміни до п. 5.3. та п. 6.3.10. до договору № 227 від 01.03.2024 на закупівлю Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») де передбачено гарантійний строк експлуатації протягом 10 років Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору від 01.03.2024 № 227 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, та додає документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Копія додаткової угоди № 3 до договору № 227 додається

2024-04-29 14:08:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178) • усунуто

Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом приведення умов Договору від 01.03.2024 № 227 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, Додаткова угода від 26.04.2024 № 3 до договору від 01.03.2024 № 227.

2024-04-29 14:40:25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДНІПРО-ДК" 2 096 610,00
UAH з ПДВ
2 096 610,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 лютого 2024 19:50
Електронний підпис
20 лютого 2024 19:49
Пункт 47 Особливостей.pdf
20 лютого 2024 19:49
Довідка МВС.rar
20 лютого 2024 19:49
14 пункт 47 Особливостей.pdf
20 лютого 2024 19:49
12 пункт 47 Особливостей.pdf
09 лютого 2024 18:24
Електронний підпис
09 лютого 2024 18:24
Електронний підпис
09 лютого 2024 18:21
Пункт 47 Особливостей.pdf
09 лютого 2024 18:21
Навчання працівників 2.pdf
09 лютого 2024 18:21
Гарантійний лист ДБН.pdf
09 лютого 2024 18:21
Довідка БАНК.pdf
09 лютого 2024 18:21
491_ДЦ_ВРЗКР.pdf
09 лютого 2024 18:21
Ліцензія декларація.rar
09 лютого 2024 18:21
491_ДЦ_ЗКР_5.rtf
09 лютого 2024 18:21
Копія паспорту.pdf
09 лютого 2024 18:21
Тендерна пропозиція.pdf
09 лютого 2024 18:21
491_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
09 лютого 2024 18:21
Тимчасова Ліцензія.pdf
09 лютого 2024 18:21
Проект договору.pdf
09 лютого 2024 18:21
491_ДЦ_ЗКР_4.rtf
09 лютого 2024 18:21
Статут.pdf
09 лютого 2024 18:21
Медичні книжки.pdf
09 лютого 2024 18:21
Навчання працівників 1.pdf
09 лютого 2024 18:21
491_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf
09 лютого 2024 18:21
Виписка з ЄДР.pdf
09 лютого 2024 18:21
491_ДЦ_ДФ_02-01-01.rtf
09 лютого 2024 18:21
491_ДЦ_ЗКР_5.pdf
09 лютого 2024 18:21
491_ДЦ_ДЦ_3.rtf
09 лютого 2024 18:21
491_ДЦ_ВРЗКР.rtf
09 лютого 2024 18:21
Довідка Статут.pdf
09 лютого 2024 18:21
Довідка МТБ.pdf
09 лютого 2024 18:21
Наказ охорона праці.pdf
09 лютого 2024 18:21
Витяг єдиний податок.pdf
09 лютого 2024 18:21
491_ДЦ_ЗКР_4.pdf
09 лютого 2024 18:21
491_ДЦ_ДЦ_3.pdf
09 лютого 2024 18:21
491_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
09 лютого 2024 18:21
Уповноважена особа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРО-ДК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРО-ДК"
#43427096
Переможець 2 096 610,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2024 19:30

Документи

16 лютого 2024 19:30
Довідка НАЗК
16 лютого 2024 19:29
Електронний підпис
16 лютого 2024 19:28
Протокол № 191.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2024 19:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРО-ДК"
#43427096
2 096 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2024 19:30
Довідка НАЗК
16 лютого 2024 19:29
Електронний підпис
16 лютого 2024 19:28
Протокол № 191.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2024 11:28
ДУ № 3 до договору № 227.pdf зміни до договору
29 квітня 2024 11:23
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2024 15:05
ДУ №2 до договору №227.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 15:04
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2024 10:58
ДУ №1 до договору №227.pdf зміни до договору
22 квітня 2024 09:51
Електронний підпис укладений
04 березня 2024 19:55
Договір № 227.pdf укладений
04 березня 2024 19:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 3.4 та 11.7 Договору від 01.03.2024 №227, уклали дану додатковуугоду про наступне: 1.Сторони дійшли згоди п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору визначається експертним звітом (позитивним), щодо розгляду проектно-кошторисної документації, виданої ТОВ "РЕМБУДКОНСАЛТІНГ" №27-К/24-РБК/ЕЗ від 12 квітня 2024р., та згідно з Договірною ціною становить: 2067722,00 (два мільйони шістдесят сім тисяч сімсот двадцять дві грн. 00 коп.), без ПДВ. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1). 2. Внести зміни у додатки до Договору: Додаток 1 - Протокол узгодження договірної ціни, Додаток 2 - Дефектний акт, Додаток 3 - Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 4 - Локальні кошториис, Додаток 5 - Договірна ціна (вид Тверда), виклавши їх у новій редакції, що додаються.
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 3.3 та 11.6 Договору №227 від 01.03.2024 року у відповідності до фактично виконаних обсягів та у зв'язку з завершенням виконання робіт, уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "3.1. "Ціна цього Договору становить: 2 065 706,00 грн. (два мільйони шістдесят п'ять тисяч сімсот шість грн. 00 коп.), без ПДВ, 2.Решта пунктів і розділів основного Договору лишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668 та пунктом 11.7. Договору від 01.03.2024 № 227, уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.3 та 6.3.10 Договору виклавши їх в наступній редакції: - "5.3 Підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об’єкту після ремонту протягом 10 років." - "6.3.10. Підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об’єкту з Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45440000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») протягом 10 років.
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML