Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 20:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 20:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 20:16 |
Додаток № 6.doc | |
02 лютого 2024 20:16 |
Додаток № 4.doc | |
02 лютого 2024 20:16 |
ТД кап ремонт укриттів ЗДО 805.doc | |
02 лютого 2024 20:16 |
Додаток № 5.doc | |
02 лютого 2024 20:16 |
Додаток № 2.doc | |
02 лютого 2024 20:16 |
Додаток № 1.doc | |
02 лютого 2024 20:16 |
Додаток № 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000050 ● d5f350dbdd454a179be0376085cdd4aa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-02-02-014485-a 02.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 15:41:16
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 14:33:36
відповідь на запит
Першому заступнику начальника Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби Олександру СОМИКУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 02.04.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в цих закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників закладів освіти та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та інвесторський кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на певний вид робіт, в тому числі на закупівлю: Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2024 рік, що затверджується розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі
Даний об’єкт включено до Адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2024 рік, затвердженого розпорядженням Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 12.02.2023 № 91 За результатами здійснення відповідної закупівлі укладено договір стосовно вищевказаного об’єкта.
На підставі п.3.4. Договору та після отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації, ціна договору на Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») буде відкоригована у відповідності до суми експертного звіту шляхом укладання додатковї угоди.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia
Додатки:
1. Копія інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та відомості дефектів та на Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
2. Адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2024 рік, Затверджений розпорядженням Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 12.02.2024 № 91
Надання інформації про усунення порушення замовником
Першому заступнику начальника Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби Олександру СОМИКУ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло результати моніторингу UA-M-2024-04-01-000050 на закупівлю Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення: Користуючись своїми правами Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, відповідно до п. 23 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р № 1178 та ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає інформацію щодо усунення порушень, зазначених у висновку про результати моніторингу закупівлі. Додатковою угодою від 26.04.2024 № 3 враховуючи норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668 внесені зміни до п. 5.3. та п. 6.3.10. до договору № 227 від 01.03.2024 на закупівлю Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») де передбачено гарантійний строк експлуатації протягом 10 років Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору від 01.03.2024 № 227 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, та додає документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Копія додаткової угоди № 3 до договору № 227 додається
2024-04-29 14:08:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178) • усунуто
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом приведення умов Договору від 01.03.2024 № 227 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, Додаткова угода від 26.04.2024 № 3 до договору від 01.03.2024 № 227.
2024-04-29 14:40:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО-ДК" |
2 096 610,00
UAH з ПДВ
|
2 096 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО-ДК" #43427096 |
Переможець |
2 096 610,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 19:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2024 11:28
|
ДУ № 3 до договору № 227.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 15:05
|
ДУ №2 до договору №227.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2024 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2024 10:58
|
ДУ №1 до договору №227.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2024 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 19:55
|
Договір № 227.pdf | укладений |
04 березня 2024 19:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 3.4 та 11.7 Договору від 01.03.2024 №227, уклали дану додатковуугоду про наступне: 1.Сторони дійшли згоди п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору визначається експертним звітом (позитивним), щодо розгляду проектно-кошторисної документації, виданої ТОВ "РЕМБУДКОНСАЛТІНГ" №27-К/24-РБК/ЕЗ від 12 квітня 2024р., та згідно з Договірною ціною становить: 2067722,00 (два мільйони шістдесят сім тисяч сімсот двадцять дві грн. 00 коп.), без ПДВ. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1). 2. Внести зміни у додатки до Договору: Додаток 1 - Протокол узгодження договірної ціни, Додаток 2 - Дефектний акт, Додаток 3 - Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 4 - Локальні кошториис, Додаток 5 - Договірна ціна (вид Тверда), виклавши їх у новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 3.3 та 11.6 Договору №227 від 01.03.2024 року у відповідності до фактично виконаних обсягів та у зв'язку з завершенням виконання робіт, уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "3.1. "Ціна цього Договору становить: 2 065 706,00 грн. (два мільйони шістдесят п'ять тисяч сімсот шість грн. 00 коп.), без ПДВ, 2.Решта пунктів і розділів основного Договору лишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668 та пунктом 11.7. Договору від 01.03.2024 № 227, уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.3 та 6.3.10 Договору виклавши їх в наступній редакції: - "5.3 Підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об’єкту після ремонту протягом 10 років." - "6.3.10. Підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об’єкту з Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 805 Дарницького району м. Києва, вулиця Дениса Антіпова,12 (ДК 021:2015 код 45440000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») протягом 10 років. |
Номер договору про закупівлю: | 227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |