Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поводження з побутовими відходами (перевезення, захоронення)
Очікувана вартість
3 157 649,04 UAH
UA-2024-02-02-012034-a ● e8826f46cf964f678bbeb5a2bd394a41
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40848524 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
Контактна особа: |
Олена Клєвцова +380983504717 o.klievtsova@czo.kh.city |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 04805918 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 14:45 |
Очікувана вартість: | 3 157 649,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 576,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - відскановану ліцензію або довідку в довільній формі із підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ, який надає підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 47 300,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; адреса місцезнаходження; *замовник – комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». **категорія Замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Згідно Особливостей зазначаємо, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей Замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому п. 47 Особливостей. 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не містить документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Термін сплати суми гарантії (тендерного забезпечення) протягом 5 робочих днів з моменту отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта у будь-якому випадку. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 47300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17799.6 метри кубічні
Послуги з поводження з побутовими відходами (перевезення, захоронення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, м. Харків, 49 об’єктів КП «Харківський метрополітен»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90513000-6 — Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцять) робочих днів з дати підписання обома Сторонами акта здачі – приймання наданих послуг по Договору | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 15:35 |
7. Додаток 7_ Проєкт договору.docx | |
02 лютого 2024 15:35 |
01. ТД_Вивіз побутових.docx | |
02 лютого 2024 15:35 |
4. Додаток 4_п.47.docx | |
02 лютого 2024 15:35 |
2. Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx | |
02 лютого 2024 15:35 |
5. Додаток 5 Перелік документів.docx | |
02 лютого 2024 15:35 |
3. Додаток 3_Форма_Заявка Учасника.docx | |
02 лютого 2024 15:35 |
6. Додаток 6 Цінова_форма.docx | |
02 лютого 2024 15:35 |
1. Додаток 1_Тех специфікація.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-02-012034-a.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Автомобілі-Харків", Код ЄДРПОУ:37458472
Дата подання: 06 лютого 2024 19:30
Дата подання: 06 лютого 2024 19:30
СКАРГА що стосується тендерної документації
СКАРГА
що стосується тендерної документації
(в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»)
І. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» , код в ЄДРПОУ 04805918 (далі - Замовник), оголошено відкриті торги (з особливостями) за предметом: Предмет закупівлі – Послуги з поводження з побутовими відходами (перевезення, захоронення) (код ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-02-012034-a
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 10 лютого 2024 року до 00:00 за київським часом.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОМОБІЛІ ХАРКІВ» (далі - Скаржник) має намір прийняти участь у вказаній вище закупівлі. Однак, ознайомившись із тендерною документацією, Скаржником було виявлено вимоги, що суттєво обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ІІ. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі встановленим вимогам Замовника в Додатку 1 до тендерної документації – довідка Учасника в довільній формі про підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником в Додатку 1 до тендерної документації, або підписаний Додаток 1 до тендерної документації;
У Додатку № 1 до тендерної документації містить, Замовник встановив умови про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, та документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації до предмета закупівлі у спосіб, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Послуга полягає в завантаженні силами Замовника у контейнери 1,1 м3 , вивезення Виконавцем транспортним засобом або транспортними засобами побутових відходів та забезпечення остаточного їх захоронення (розміщення) у спеціально відведених місцях чи об’єктах таким чином, щоб довгостроковий вплив відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини не перевищував установлених нормативів.
Перевезення побутових відходів здійснюється спеціально обладнаними транспортними засобами. Захоронення відходів дозволяється тільки на спеціально обладнаних для цього полігонах/звалищах. Термічне оброблення (спалювання) відходів дозволяється лише на спеціально призначених для цього підприємствах чи об'єктах.
Обсяг вивезення виконавцем побутових відходів проводиться з розрахунку 0,227 т/м3 (тобто, вага завантажених відходів у контейнер становить не більше 250 кг для контейнера 1,1 м3).
Надання послуг з поводження з побутовими відходами (перевезення, захоронення) повинно здійснюватися відповідно до Закону України «Про управління відходами» від 20 червня 2022 року №2320-ІХ, Правил надання послуг з управління побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2023 року № 835, Правил благоустрою території міста Харкова, затверджених рішенням 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16.11.2011 № 504/11 та інших нормативно – правових актів України.
Відповідно до ЗУ «Про управління відходами» збирання та вивезення побутових відходів у межах певної території здійснюються юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування, спеціально обладнаними для цього транспортними засобами. Надавач послуг повинен бути визначеним виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові відповідно до вимог законодавства.
Строк надання послуг: з дати укладання цього договору по 31.12.2024 року за заявкою Замовника протягом 48 годин з моменту отримання заявки та можливістю надання послуг у вихідні дні.
Загальне накопичення відходів на об’єктах Замовника: 17 799,6 м3
Викладені умови тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з огляду на нижчевикладене.
По-перше:
ТОВ «АВТОМОБІЛІ ХАРКІВ» має можливості для виконання умов договору про закупівлю, та має для цього все необхідне обладнання, матеріально-технічну базу, спеціально обладнаний транспорт та інші ресурси. ТОВ «АВТОМОБІЛІ ХАРКІВ» має понад 20 укладених та виконаних належних чином договорів з комунальними підприємствами м. Харкова, що були укладені в тому числі і за результатами проведених процедур закупівель ( наприклад Процедури закупівель №UA-2021-12-13-005024-b , UA-2022-02-02-001247-b, UA-2022-01-13-001873-c, UA-2021-12-14-004780-c), та понад 10 років у сфері надання послуг з вивезення відходів.
Але вимоги, що встановлені Замовником, унеможливлюють участь ТОВ «АВТОМОБІЛІ ХАРКІВ» у цій процедурі закупівлі. За визначених умов, взяти участь у цій закупівлі зможуть лише ті учасники, що визначені Виконавчим комітетом Харківської міської ради як виконавці послуг з вивезення побутових відходів у м. Харкові.
Таким чином, Замовником невиправдано звужено поняття виконавця послуг договору і жодним чином не обґрунтовано у тендерній документації - чому договір має бути укладено саме з учасником процедури закупівлі який має такий статус, якщо послуги, що закуповуються, є розповсюдженими у комунальній галузі і не залежать жодним чином від наявного (або ненаявного статусу) учасника. Отже, вказані вище вимоги безпідставно унеможливлюють участь у закупівлі Скаржника.
Зазначеними вище вимогами Замовник фактично створив перешкоду у доступі у участі до процедури закупівлі тим учасникам, які можуть виконати умови договору про закупівлю, але не мають статусу виконавця послуг, у тому числі і Скаржнику. Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників ( лише дві компанії в м. Харків мають статус виконавця послуг).
Крім того, з метою можливості виконання такої вимоги Замовника торгів, ТОВ «АВТОМОБІЛІ ХАРКІВ» звернувся до Харківської міської ради листом про можливість надання учаснику статусу виконавця послуг, однак станом на дату подання скарги жодної відповіді не отримав. (докази додаються) Але в будь-якому випадку, можливість участі у процедурі закупівлі Скаржника залежить від бажання (або не бажання) третьої сторони яка не є Замовником процедури закупівлі. При цьому Виконавчий комітет Харківської міської ради є зацікавленою стороною, та надає такий статус виключно комунальним підприємствам, в яких засновником є Харківська міська рада ( наприклад КП «Комплекс з вивозу побутових відходів»).
По друге:
Дана вимога Замовника є взагалі незаконною, та такою що не відповідає чинному законодавству України.
Відповідно до п. 1 ст. 33 Закону України «Про управління відходами» від 20 червня 2022 року № 2320-IX (із змінами) передбачено, що "Послуга з управління побутовими відходами є комунальною послугою і надається відповідно до законодавства про житлово-комунальні послуги та правил, встановлених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням регіональних та місцевих планів управління відходами та правил благоустрою населеного пункту". Правила надання послуги з управління побутовими відходами, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 № 835 (далі за текстом – Правила), які "визначають механізм надання суб’єктами господарювання у сфері управління відходами незалежно від форми власності послуги з управління побутовими відходами у містах, селищах і селах" (пункт 1 Правил).
В абзаці 5 пункту 2 Правил чітко визначені споживачі, яким надаються "послуги з управління побутовими відходами у містах, селищах і селах", а саме - "споживач - індивідуальний споживач (фізична або юридична особа, яка є співвласником багатоквартирного будинку, власником будівлі (зокрема власником індивідуального садибного житлового будинку) або колективний споживач (юридична особа, що об’єднує споживачів у будівлі та в їх інтересах укладає договір про надання послуги з управління побутовими відходами)".
Пунктом 9 Правил також чітко визначено перелік місць, які обладнуються відповідними засобами для надання послуги з управління побутовими відходами у містах, селищах і селах, а саме: - "Для забезпечення надання послуги з управління відходами житлові масиви і внутрішньодворові території, дороги загального користування, зупинки громадського транспорту та інші об’єкти благоустрою населених пунктів, а також місця проведення масових заходів обладнуються контейнерними майданчиками для роздільного збирання побутових відходів, урнами для збирання побутових відходів згідно з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами та відповідно до укладених договорів про надання послуги з управління побутовими відходами".
Одже, відповідно до вказаних положень законодавства України , Замовник, з точки зору зазначеного конкретного правового припису в Правилах, до споживачів взагалі не відноситься. Одже, перелічені норми законодавства на Замовника взагалі не розповсюджуються.
Крім того, оскільки, Відповідно до ЗУ «Про управління відходами» суб’єкти господарювання, які здійснюють збирання та перевезення побутових відходів, визначаються органами місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, хочемо зазначити, що Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22.04.2020 № 248, яким були визначені "виконавці послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові" на підставі виконання постанов Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 та від 16.11.2011 № 1173, які відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 № 835 та від 25.08.2023 № 918 на момент оголошення даної закупівлі вже втратили чинність.
А конкурс щодо визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові за умови виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2023 № 918 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів" на момент подання скарги не проведено.
Відповідно до вищезазначеного, Замовник процедури закупівлі не є суб’єктом господарювання, на якого не розповсюджуються Правила, а також за відсутністю на даний час проведеного в м. Харкові конкурсу відповідно до п. 6 Правил ("Суб’єкти господарювання, які здійснюють операції із збирання та перевезення побутових відходів, визначаються органами місцевого самоврядування на конкурсних засадах відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку згідно з частиною третьою статті 33 Закону України “Про управління відходами”"), все одно вимагає підтверджуючі документи, про статус надавача послуг, всупереч чинному законодавству, та які на момент виходу даної закупівлі отримати неможливо.
Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме виключення дискримінаційної умови щодо визначення Учасника виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові відповідно до вимог законодавства.
Також звертаймо увагу на отримання ТОВ «АВТОМОБІЛІ ХАРКІВ» позитивного висновку №914-р/пк-пз від 16.01.2024 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі закупівлі UA-2024-01-02-002812-a щодо подібної дискримінаційної вимоги.
ІІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування:
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5, 7, 9, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», та пунктами 55-67 Особливостей:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» привести тендерну документацію за процедурою закупівлі: Послуги з поводження з побутовими відходами (перевезення, захоронення) (код ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-02-012034-a, у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій:
1. Копія аналогічних виконаних договорів за процедурами закупівель №UA-2021-12-13-005024-b , UA-2022-02-02-001247-b, UA-2022-01-13-001873-c, UA-2021-12-14-004780-c.
2. Копія листа – звернення про можливість визначення ТОВ «АВТОМОБІЛІ – ХАРКІВ» виконавцем послуг з вивозу побутових відходів та докази його відправлення
3. Тендерна документація Замовника торгів.
4. Позитивний висновок №914-р/пк-пз від 16.01.2024 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі закупівлі UA-2024-01-02-002812-a
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 лютого 2024 16:33
рішення від 08.02.2024 № 2459.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2024 16:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2024 № 3055.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 11:26
рішення від 19.02.2024 № 3055.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2024 18:00
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро