Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гвіздецький ліцей Гвіздецької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20566873 |
Вебсайт: | https://hvizdets.e-schools.info/ |
Місцезнаходження: | 78260, Україна , Івано-Франківська обл., Коломийський р-н, селище міського типу Гвіздець, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 43 |
Контактна особа: |
Любов Єреміца +380970962026 gbhlitsey@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2024 16:33 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 11:53 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 11:53 |
Очікувана вартість: | 598 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 992,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 16:33 |
Додаток 5 Лист-згода.docx | |
07 лютого 2024 16:33 |
ТД Дрова ліцей нова редакція.docx | |
07 лютого 2024 16:33 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
07 лютого 2024 16:33 |
Перелік змін, що вносилися до ТД згідно предмету закупівлі Дрова ліцей.docx | |
07 лютого 2024 16:33 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
07 лютого 2024 16:33 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
07 лютого 2024 16:33 |
Додаток 3 Технічні, якісні, кількісні характеристики.docx | |
02 лютого 2024 14:59 |
Додаток 5 Лист-згода.docx | |
02 лютого 2024 14:59 |
ТД Дрова ліцей.docx | |
02 лютого 2024 14:59 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
02 лютого 2024 14:59 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
02 лютого 2024 14:59 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
02 лютого 2024 14:59 |
Додаток 3 Технічні, якісні, кількісні характеристики.docx |
07 лютого 2024 16:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2024 16:33 |
Додаток 5 Лист-згода.docx
|
|||
07 лютого 2024 16:33 |
ТД Дрова ліцей нова редакція.docx
|
|||
07 лютого 2024 16:33 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
07 лютого 2024 16:33 |
Перелік змін, що вносилися до ТД згідно предмету закупівлі Дрова ліцей.docx
|
|||
07 лютого 2024 16:33 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||
07 лютого 2024 16:33 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
07 лютого 2024 16:33 |
Додаток 3 Технічні, якісні, кількісні характеристики.docx
|
|||
02 лютого 2024 14:59 |
Додаток 5 Лист-згода.docx
|
|||
02 лютого 2024 14:59 |
ТД Дрова ліцей.docx
|
|||
02 лютого 2024 14:59 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
02 лютого 2024 14:59 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||
02 лютого 2024 14:59 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
02 лютого 2024 14:59 |
Додаток 3 Технічні, якісні, кількісні характеристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Така вимога Замовника дискримінує учасників, в яких є укладені договори з постійними лісокористувачами, але укладені у 2024 році.
З огляду на викладене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000001 ● be5da826b56c411ea59dcf4d56ba028f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 №31-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.04.2024 №31-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-02-02-010814-a 02.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 09:51:59
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Деревина дров'яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-02-010814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи укладався Замовником договір про закупівлю товару (деревина дров’яна непромислового використання твердих порід) з переможцем торгів ФОП Кабак Андрій Петрович?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 17:01:22
Пояснення Замовника на запит Західного офісу Держаудитслужби
Пояснення Замовника на запит Західного офісу Держаудитслужби у межах моніторингу процедури закупівлі предмету «Деревина дров’яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-02-010814-а) відповідно до отриманих запитань:
1. Розмір бюджетного призначення розрахований на основі потреби в деревині дров’яній непромислового користування для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради. Очікувана вартість передбачена річним планом закупівель зі змінами на 2024 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, вартість страхування, завантаження, транспортування та розвантаження, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з врахуванням роз’яснень Мінекономіки від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. «Щодо передумов здійснення закупівель» шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товару, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації, проаналізовано договори закупівель минулого фінансового періоду закладом освіти. Очікувана вартість процедури закупівлі склала 598 500,00 грн. з ПДВ.
Якість товару повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України ТУ У 16.1 – 00994207 – 005:2018. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачена Додатком 3 до Тендерної документації.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради» - https://hvizdets.e-schools.info.
2.Замовником не укладався договір про закупівлю товару «Деревина дров’яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради» з переможцем торгів ФОП Кабак Андрій Петрович через його відмову від укладення договору, яку отримано на електрону адресу замовника об 11:20 год. 23.02.2024 року (лист-відмова ФОП Кабак А.П. № 1 від 23.02.2024 року - додається окремим файлом).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Гвіздецьким ліцеєм Гвіздецької селищної ради виконано зобов'язання щодо усунення порушень, вказаних у Висновку Західного офісу Держаудитслужби та скасовано рішення за № 4 від 16.02.2024 року про визначення ФОП КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ, ЄДРПОУ 3075923079 переможцем процедури закупівлі "Деревина дров'яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради" (протокол УО про скасування рішення про визначення переможця додано окремим файлом) та вжито заходів направлених на недопущення в подальшому виявлених порушень.
2024-04-29 17:54:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович |
553 755,00
UAH з ПДВ
|
349 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУРЛУКОВСЬКИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кахнікевич Андрій Петрович |
540 075,00
UAH з ПДВ
|
440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОВБЕЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" |
598 500,00
UAH з ПДВ
|
495 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович #3075923079 |
Рішення скасоване |
349 980,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 17:18
|
|
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович #3075923079 |
Відхилено |
349 980,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 17:30
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУРЛУКОВСЬКИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ #2892912876 |
Рішення скасоване |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 12:58
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУРЛУКОВСЬКИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ #2892912876 |
Відхилено |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 13:04
|
|
ФОП Кахнікевич Андрій Петрович #2957921591 |
Відхилено |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 11:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2024 14:55
|
ФОП "КОВБЕЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" #3410110784 |
Переможець |
495 000,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2024 12:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2024 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 16:40
|
Договір 37.pdf | укладений |
03 червня 2024 16:39
|