Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання та впорядкування місць масового накопичення сміття (ДК 021:2015–90510000-5 – утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2024-02-02-010044-a ● 955f4260ae6a4fa48a96ff5d0bd3eb20
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Вебсайт: | http://www.komynalka.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Бойчук Тетяна Олексіівна +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 15:18 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 15:18 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10500,00 (десять тисяч п’ятсот) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради Місцезнаходження Замовника: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018 Код ЄДРПОУ: 37794186 IBAN № UA 378201720355169001000079444 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради , вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 37794186 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Мова тендерної пропозиції – українська. Забезпечення тендерної пропозиції – вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 4 до ТД
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та впорядкування місць масового накопичення сміття (ДК 021:2015–90510000-5 – утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківська МТГ, територія Івано-Франківської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги протягом 120 – ти банківських днів після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів наданих послуг та довідок про вартість наданих послуг | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 14:39 |
проєкт договору - масове накопичення сміття.docx | |
02 лютого 2024 14:39 |
ТУ - масове накопичення сміття.docx | |
02 лютого 2024 14:39 |
ТД - масове накопичення сміття.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні умови
Дата подання: 05 лютого 2024 10:04
Дата відповіді: 06 лютого 2024 09:21
Добрий день шановний замовнику.
В Технічний вимогах (додаток 4) зазначено Перелік послуг, які необхідно надавати якісно і в повному обсязі, серед яких є п.2, який звучить: Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,4 м3. Прошу обгрунтувати чому саме автомобілі-самоскиди, а не інші автомобілі - сміттєвози, контенейнеровози чи ін... та чому саме екскаватор з ковшем 0,4 м.куб. Чому не 0, 5 чи 1,0 чи ін? Точний об'єм ковша має значення для якості послуг? Гадаємо що не має. Дана умова є дискримінаційноюбо звужує коло поетнційних учасників закіпвлі до тих які мають саме авто-самоскиди і саме екскаватор з ковшем 0,4 м.куб. Пропонуємо виключити дані умови з технічних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Питання уважно розглянуто. Повідомляємо, що закупівля (UA-2024-02-02-010044-a) здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. При складанні Технічних вимог (додаток 4 до тендерної документації закупівлі) та розрахунку очікуваної вартості закупівлі, Замовником виготовлено кошторисну документацію, яка розроблена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм в будівництві» (далі - Настанова). Відповідно до “Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи» п.1.15 «Норми витрат труда робітників-будівельників, машиністів та часу експлуатації будівельних машин в КНУ РЕКНб визначено на підставі діючих технологій будівельного виробництва та технологічних карт виробничих процесів з урахуванням додаткових витрат труда робітників-будівельників на ненормовані роботи (багаторазова організація робочих місць, додаткові переходи в процесі праці, неодноразова зміна інструментів і пристроїв)».
До того ж, згідно розділу V Настанови “Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)», п. 5.4 Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Але, відповідно до п.5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами Настанови пов'язані з організацією комплексного процесу, що нормується. Тож заміна екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,4 м3 на іншу машину або механізм, якщо при такій заміні показники норми не зміняться, не буде вважатися порушенням вимог Замовника.
Замовником не порушено вимоги частини 4 ст. 23 Закону:
«4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”.»
У абзаці першому додатку 4 до тендерної документації цієї Закупівлі зазначено:
«За наявності у цих технічних вимогах посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва мають розумітися та сприйматися учасником торгів у значенні «або еквівалент»». Дискримінація учасників відсутня.
До того ж, згідно розділу V Настанови “Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)», п. 5.4 Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Але, відповідно до п.5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами Настанови пов'язані з організацією комплексного процесу, що нормується. Тож заміна екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,4 м3 на іншу машину або механізм, якщо при такій заміні показники норми не зміняться, не буде вважатися порушенням вимог Замовника.
Замовником не порушено вимоги частини 4 ст. 23 Закону:
«4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”.»
У абзаці першому додатку 4 до тендерної документації цієї Закупівлі зазначено:
«За наявності у цих технічних вимогах посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва мають розумітися та сприйматися учасником торгів у значенні «або еквівалент»». Дискримінація учасників відсутня.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" |
289 015,27
UAH з ПДВ
|
285 515,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Андрусяк Л.Г. |
326 799,74
UAH з ПДВ
|
289 015,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" #03345863 |
Переможець |
285 515,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 16:11
|
договір сміття.PDF | укладений |
28 лютого 2024 16:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з прибирання та впорядкування місць масового накопичення сміття (ДК 021:2015–90510000-5 – утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) | 1 | послуга |
285 515,00
UAH з ПДВ
|