Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 kukhar.rm@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 29 лютого 2024 14:17 |
Початок аукціону: | 29 лютого 2024 14:17 |
Очікувана вартість: | 7 939 072,94 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 695,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Умови та спосіб надання забезпечення тендерних пропозицій визначені в тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 79390 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від ціни договору. Вид забезпечення виконання договору: електронна страхова гарантія. Умови та спосіб надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначені в тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Щомісячні (за період, етап) розрахунки, за надані послуги здійснюються при надходженні коштів з державного бюджету та інших джерел фінансування на підставі «Акту приймання наданих інженерно-консультаційних послуг», (Методика Додаток 24), протягом 5 календарних днів з дати їх підписання Сторонами при наявності коштів передбачених на ці цілі. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 14:33 |
Тендерна документація.PDF | |
02 лютого 2024 14:33 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000096 ● 855f4c1728b4478eb22d1dfd914277f0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 №30-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 17 квітня 2024 року №003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.04.2024 №30-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2024-02-02-009837-a, 02.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-26 15:55:56
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг інженера-консультанта по об’єкту «Капітальний ремонт мосту на км 3+980 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-11 Чугуїв – Печеніги – Великий Бурлук, Харківська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-02-009837-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 08:46:46
Відповідь на запит
На Ваш запит від 26.04.2024р. щодо процедури закупівлі "Послуги інженера-консультанта по об’єкту "Капітальний ремонт мосту на км 3+980 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-11 Чугуїв – Печеніги – Великий Бурлук, Харківська область" (ДК 021:2015: 71310000-4 – Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-02-009837-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляє наступне.
- Відповідь на запит.PDF
- Експертний звіт від 29.11.2023 № 450-11-23-КП.pdf
- Наказ від 08-12-2023 № Н-544-06-02-02.3.pdf
- Том 2_1_СДС.pdf
- Том 2_Будівельні рішення.pdf
- Том 3_Тимчасовий міст_Коригування.pdf
- Том 4_С136-ЧПВБ3пдКР-21-ЕЗ зм3.pdf
- Том 5_С136-ЧПВБ3пдКР-21-ЗВК зм2.pdf
- Том 6_С136-ЧПВБ3пдКР-21-МЗ зм2.pdf
- Том 7_С136-ЧПВБ3пдКР-21-ВС зм3.pdf
- Том 8_С136-ЧПВБ3пдКР-21-ПОБ зм2.pdf
- Том 9_С136-ЧПВБ3пдКР-21-ОВНС.pdf
- ТОМ 10 ЗКР.pdf
- ТОМ 11 ОК.pdf
- Том 1_1_С136-ЧПВБ3пдКР-21 - АД зм3.pdf
- Том 1_2_С136-ЧПВБ3пдКР-21 - АД зм3.pdf
- Том 1_С136-ЧПВБ3пдКР-21 - АД зм3.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що з уповноваженою особою з публічних закупівель проведено роз’яснювальну роботу, в ході якої вказано щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
2024-05-02 15:24:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП |
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
7 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ" |
7 930 000,00
UAH з ПДВ
|
7 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" |
7 898 928,00
UAH з ПДВ
|
7 898 928,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП #36589234 |
Переможець |
7 840 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 15:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2024 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 13:43
|
Т45-ЧПВБ3ІК-24.PDF | укладений |
20 березня 2024 13:43
|