Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Болградської міської територіальної громади» (код ДК 021:2015 - 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2024-02-02-008885-a ● 086b072d68ea429dba4992b6f5a13954
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОЛГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04057008 |
Вебсайт: | http://bolgradsovet.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 68702, Україна , Одеська обл., Болград, вул. Шпитальна, 45 |
Контактна особа: |
Арнаутова Ірина Сергіївна +380638088334 miskarada@bolgrad.odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2024 14:07 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 15:55 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 15:55 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сайті Болградської міської ради Одеської області в розділі Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Болградської міської територіальної громади»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68702, Україна, Одеська область, м. Болград, вулиця Шпитальна, будинок 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за наданні послуги проводяться Замовником за фактично надані послуги відповідно до календарного плану після підписання Сторонами Актів передачі-приймання послуг та надання Виконавцем рахунку на оплату послуг. Замовником, за наявності відповідних бюджетних асигнувань, проводяться розрахунки в безготівковій формі шляхом перерахування на поточний рахунок Виконавця відповідної суми грошових коштів впродовж 30 (тридцяти ) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів передачі-приймання наданих послуг із зазначенням фактично наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 16:30 |
Перелік внесених змін ІІ.pdf | |
07 лютого 2024 16:30 |
ДОДАТОК 1.docx | |
07 лютого 2024 16:30 |
НДО ТД 2024 зі змінами ІІ.doc | |
06 лютого 2024 13:49 |
Зміни до тендерної документації .pdf | |
06 лютого 2024 13:49 |
ДОДАТОК 3.docx | |
06 лютого 2024 13:49 |
ДОДАТОК 2.docx | |
06 лютого 2024 13:49 |
Оголошення ВТ.docx | |
02 лютого 2024 14:02 |
ДОДАТОК 4.docx |
07 лютого 2024 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 лютого 2024 16:30 |
Перелік внесених змін ІІ.pdf
|
||||||
07 лютого 2024 16:30 |
ДОДАТОК 1.docx
|
||||||
07 лютого 2024 16:30 |
НДО ТД 2024 зі змінами ІІ.doc
|
||||||
06 лютого 2024 13:49 |
Зміни до тендерної документації .pdf
|
||||||
06 лютого 2024 13:49 |
ДОДАТОК 3.docx
|
||||||
06 лютого 2024 13:49 |
ДОДАТОК 2.docx
|
||||||
06 лютого 2024 13:49 |
Оголошення ВТ.docx
|
||||||
02 лютого 2024 14:02 |
ДОДАТОК 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення помилки
Дата подання: 02 лютого 2024 16:51
Дата відповіді: 05 лютого 2024 09:51
Доброго дня. У Технічному завданні у п.8. Додаткові умови: допущена помилка, зазначено Яворівська міська рада
8.1) збір вихідних даних для розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Яворівської міської ради здійснюється Замовником, співпрацюючи із службами, організаціями та установами, які зберігають документи та матеріали, що є вихідними даними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Дякуємо за звернення, ваше зауваження є технічною помилкою, яка буде виправлена в найкоротшій час.
Дякуємо за звернення, ваше зауваження є технічною помилкою, яка буде виправлена в найкоротшій час.
три питання щодо Тендерної документації
Дата подання: 05 лютого 2024 13:44
Дата відповіді: 06 лютого 2024 10:43
Доброго дня. За результатом вивчення Тендерної документації № UA-2024-02-02-008885-a виникли наступні питання, на які просимо Вас надати відповіді та/або роз’яснення, а саме:
1. у пункті 6 (умови проектування) додатку № 2 (технічне задання) до Тендерної документації зазначено, що технічна документація (пояснювальна записка) з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Болградської міської територіальної громади має бути розроблена відповідно до вимог чинних законодавчих, нормативно-правових актів зокрема:
• Закону України «Про землеустрій»;
• Закону України «Про оцінку земель»;
• Закону України «Про Державний земельний кадастр»;
• постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №1051 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру»;
• постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147 «Про затвердження Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок» (зі змінами).
Поряд з цим, положеннями пункту 1.2. (предмет договору) додатку № 3 (проект договору) до Тендерної документації визначено, що технічна документація має відповідати вимогам нормативно правовим актам (які зазначені у пункті 6 (умови проектування) додатку № 2 до Тендерної документації (Технічне задання), а також Стандарту Державного комітету України із земельних ресурсів "Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів" СОУ ДКЗР 00032632-012:2009, затвердженого наказом Держкомзему України від 24.06.2009 №335.
Звертаємо Вашу увагу, що вказаний Стандарт Держкомзему України не є нормативно-правовим актом, оскільки такий наказ не пройшов державну реєстрацію у Міністерстві юстиції України, як того вимагає Указ Президента України від 03.10.1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», а також низка його положень суперечить приписам діючої редакції Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147.
З огляду на вищеозначені обставини, а також враховуючи положення пункту 2.2. (якість послуг) додатку № 3 (проект договору) до Тендерної документації, згідно яких виконавець має надати замовнику послуги, якість яких має відповідатиме одночасно як вимогам законодавства (тобто Методиці нормативної грошової оцінки земельних ділянок) так і вимогам зазначеним у тендерній документації (зокрема Стандарту Держкомзему України), просимо Вас роз’яснити (повідомити), чи є включення до пункті 1.2. (предмет договору) додатку № 3 (проект договору) до Тендерної документації вимоги щодо відповідності технічної документації вимогам вищевказаного Стандарту Держкомзему України – технічною помилкою, або технічна документація має одночасно відповідати діючій Методиці та Стандарту Держкомзему України, положення і приписи яких суперечать між собою?
2. У пункті 7 (документи і матеріали, що повинні бути представлені за результатами виконаних робіт) додатку № 2 (технічне задання) до Тендерної документації серед іншого зазначено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Болградської міської територіальної громади (пояснювальна записка і графічні матеріали), формується і передається на паперових носіях у 2 (двох) примірниках, один з яких передається замовнику послуги, а інший примірник передається у Державний фонд документації із землеустрою.
Аналогічні вимоги щодо виготовлення кількості примірників технічної документації на паперових носіях зазначені у пункті 1.3., підпункті 6.3.6.2. пункту 6.3. (предмет договору) додатку № 3 (проект договору) до Тендерної документації.
Водночас, постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2004 року № 1553 затверджено Положення про Державний фонд документації із землеустрою та оцінки земель, пункт 9 якого передбачає обов’язок передавати документацію із землеустрою та оцінки земель саме в електронній формі, а не в паперовій.
У відповідності до приписів діючого законодавства процедура передачі документації із землеустрою та оцінки земель на паперових носіях не визначена.
З урахування вищезазначених умов тендерної документації та вимог діючого законодавства просимо Вас роз’яснити (повідомити) чи є вказана вище умова у тендерній документації технічною помилкою чи ні?
3. у відповідності до змісту тендерної документації, така документація містить (три) додатки до неї, які є її невід’ємною частиною.
Серед таких додатків до тендерної документації замовником послуги опубліковано і додаток 3 - проект договору, який буде укладено за результатами закупівлі.
У абзаці другому преамбули додатку 3 (проект договору) до Тендерної документації зазначено, що проект договору завіряється (кожна сторінка) підписом та печаткою (у разі наявності) Уповноваженої особи Учасника у знак повного та беззастережного погодження з усіма умовами проекту договору.
В цей же час, абзац перший преамбули додатку 3 (проект договору) до Тендерної документації передбачає, проєкт договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Слід зазначити, що згідно вимог частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Отже, на нашу думку, абзац перший преамбули додатку 3 (проект договору) до Тендерної документації суперечить вимогам частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», адже передбачає можливість змінити умови опублікованого договору про закупівлю, під час його укладання вже із переможцем торгів.
З урахуванням вищезазначеного, просимо Вас звернути увагу на дані обставини та роз’яснити, чи не вважає замовник положення абзацу першого преамбули додатку 3 (проект договору) до Тендерної документації такими, що суперечать вимогам частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», що за приписами пункту частини 1 статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі» є наслідком визнання такого договору нікчемним?
Заздалегідь вдячні за Ваші відповіді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник!
Дякуємо за звернення, ваше зауваження є доречним, в найкоротшій час відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.»
Дякуємо за звернення, ваше зауваження є доречним, в найкоротшій час відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.»
Положення тендерної документації
Дата подання: 06 лютого 2024 16:45
Дата відповіді: 07 лютого 2024 15:43
Шановний Замовнику!
1) Просимо роз’яснити, чим вмотивовано і які є законодавчі підстави для встановлення у Розділі І Проєкту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) наступного пункту: «Текст договору, будь-які документи, інформація та відомості, які стосуються договору, є конфіденційними і не можуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони договору, крім випадків, коли така передача пов’язана з одержанням офіційних дозволів, запитів, документів для виконання договору або сплати податків, інших обов’язкових платежів, а також у випадках, передбачених законодавством, яке регулює зобов’язання Сторін договору»?
Зазначаємо, що даний договір буде укладений в результаті проведення «Відкритих торгів (з особливостями)», що є однією з процедур ПУБЛІЧНИХ закупівель.
Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі», одним із принципів здійснення публічних закупівель є відкритість та прозорість на ВСІХ стадіях закупівель, в тому числі і на стадії укладення договору.
Протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю такий договір та всі додатки до нього мають бути оприлюднені через авторизовані електронні майданчики в електронній системі закупівель, про що прямо зазначено у пункті 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому зазначення Замовника у проєкті договору про те, що текст договору та будь-які документи, які стосуються договору, є конфіденційними і не можуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони договору, не відповідає нормам чинного законодавства.
Просимо внести зміни до Проєкту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) для усунення незаконних положень.
2) У підпункті 2.1 пункту 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається підтвердження наявності у Учасника працівників (НЕ МЕНШЕ ОДНОГО) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі - сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Але перелічені підпунктами 2.2, 2.3, 2.5 документи, що мають надаватися на підтвердження наявності працівників, зазначені виключно у множині.
Тому, для уникнення непорозумінь просимо уточнити, кількість працівників, яка є обов’язковою для участі у закупівлі. Чи достатньо буде тільки одного сертифікованого інженера-землевпорядника?
І враховуючи вищесказане, просимо привести у відповідність положення Додатку 1 до тендерної документації.
3) Просимо також роз’яснити положення пункту 6 Частини 2 Додатку 1 до тендерної документації «Технічне завдання, що передбачене у Додатку №2 до тендерної документації, за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, із заповненими учасником відповідними даними.».
Які саме дані повинні бути заповнені? Оскільки з тексту, що викладений у Додатку 2 до тендерної документації це є не очевидним.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Дякуємо за звернення, стосовно першого питання:
Відповідно до пункту 31) частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону, зокрема «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». При цьому, Замовник закупівлі самостійно визначає умови договору, виходячи з потреби, специфіки предмета закупівлі.
Зазначаємо, що дана вимога не стосується етапу подачі тендерних пропозицій, вона стосується відносин які виникнуть між сторонами на етапі виконання та після виконання, укладеного між сторонами договору. Як приклад: учасник не буде мати змоги, щодо подачі договору, як досвід виконання аналогічного договору без отримання на то нашої згоди.
Також, стосовно вашого зауваження, щодо оприлюднення договору та всіх додатків до нього протягом трьох робочих днів з дня укладення,
П. 1.4. Додатку 3 (проект Договору) передбачено, що Текст договору, будь-які документи, інформація та відомості, які стосуються договору, є конфіденційними і не можуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони договору, крім випадків, коли така передача пов’язана з одержанням офіційних дозволів, запитів, документів для виконання договору або сплати податків, інших обов’язкових платежів, а також у випадках, ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНОДАВСТВОМ, яке регулює зобов’язання Сторін договору, таким чином, вимога щодо оприлюднення договору та всіх додатків до нього протягом трьох робочих днів з дня укладення ПЕРЕДБАЧЕНА ЗАКОНОДАВСТВОМ, тому повинна бути виконана.
СТОСОВНО ДРУГОГО ПИТАННЯ: Болградська міська рада в своїй роботі дотримується вимог законодавства, відповідно абз. 3 ст 7 Закону України «Про оцінку земель» «Розробниками технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок є особи, які згідно із Законом України "Про землеустрій" мають право на здійснення діяльності у сфері землеустрою. Відповідність технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок положенням нормативно-технічних документів, норм і правил засвідчується сертифікованим інженером-землевпорядником».
Розробниками документації із землеустрою є: згідно статті 26 Закону України «Про землеустрій»:
Розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Таким чином, обов’язковою умовою, згідно п. 2.1. є наявність сертифікованого інженера-землевпорядника.
Таким чином у П.2. Додатку 1 до тендерної документації є вимога, щодо наявності у учасника працівників, де необхідно зазначити працівників, наявність яких є обов’язковою відповідно до вимог чинного законодавства – тобто не менше 1 сертифікованого інженера-землевпорядника за основним місцем роботи, для юридичних осіб, у разі фізичної особи – підприємця – зазначити себе. У той же час не заборонено зазначати інших працівників юридичної особи.
Для Вашої зручності відповідні зміни будуть внесені до Додатку 1 п.2.
Стосовно 3 питання, відповідні зміни будуть внесені в найкоротші терміни.
Дякуємо за звернення, стосовно першого питання:
Відповідно до пункту 31) частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону, зокрема «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». При цьому, Замовник закупівлі самостійно визначає умови договору, виходячи з потреби, специфіки предмета закупівлі.
Зазначаємо, що дана вимога не стосується етапу подачі тендерних пропозицій, вона стосується відносин які виникнуть між сторонами на етапі виконання та після виконання, укладеного між сторонами договору. Як приклад: учасник не буде мати змоги, щодо подачі договору, як досвід виконання аналогічного договору без отримання на то нашої згоди.
Також, стосовно вашого зауваження, щодо оприлюднення договору та всіх додатків до нього протягом трьох робочих днів з дня укладення,
П. 1.4. Додатку 3 (проект Договору) передбачено, що Текст договору, будь-які документи, інформація та відомості, які стосуються договору, є конфіденційними і не можуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони договору, крім випадків, коли така передача пов’язана з одержанням офіційних дозволів, запитів, документів для виконання договору або сплати податків, інших обов’язкових платежів, а також у випадках, ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНОДАВСТВОМ, яке регулює зобов’язання Сторін договору, таким чином, вимога щодо оприлюднення договору та всіх додатків до нього протягом трьох робочих днів з дня укладення ПЕРЕДБАЧЕНА ЗАКОНОДАВСТВОМ, тому повинна бути виконана.
СТОСОВНО ДРУГОГО ПИТАННЯ: Болградська міська рада в своїй роботі дотримується вимог законодавства, відповідно абз. 3 ст 7 Закону України «Про оцінку земель» «Розробниками технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок є особи, які згідно із Законом України "Про землеустрій" мають право на здійснення діяльності у сфері землеустрою. Відповідність технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок положенням нормативно-технічних документів, норм і правил засвідчується сертифікованим інженером-землевпорядником».
Розробниками документації із землеустрою є: згідно статті 26 Закону України «Про землеустрій»:
Розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Таким чином, обов’язковою умовою, згідно п. 2.1. є наявність сертифікованого інженера-землевпорядника.
Таким чином у П.2. Додатку 1 до тендерної документації є вимога, щодо наявності у учасника працівників, де необхідно зазначити працівників, наявність яких є обов’язковою відповідно до вимог чинного законодавства – тобто не менше 1 сертифікованого інженера-землевпорядника за основним місцем роботи, для юридичних осіб, у разі фізичної особи – підприємця – зазначити себе. У той же час не заборонено зазначати інших працівників юридичної особи.
Для Вашої зручності відповідні зміни будуть внесені до Додатку 1 п.2.
Стосовно 3 питання, відповідні зміни будуть внесені в найкоротші терміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 17:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Консорціум «Центр сучасного земельно-архітектурного планування» |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
56 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
57 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Земельно-правові відносини" |
246 000,00
UAH з ПДВ
|
89 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНАГРО ГРУПП" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
89 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЕОДАЛ ПРОЕКТ" |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
177 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ЕФЕКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ-САТЕЛІТ" |
228 804,00
UAH з ПДВ
|
195 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" |
499 999,99
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" |
498 000,00
UAH з ПДВ
|
429 876,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СОДЕЛЬ" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
570 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Консорціум «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ» |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Консорціум «Центр сучасного земельно-архітектурного планування» #45067714 |
Переможець |
56 999,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 10:25
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 лютого 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 15:56
|
Договір 23-2024.pdf | укладений |
06 березня 2024 15:53
|