Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35810000-5 Індивідуальне обмундирування (шоломи)
Очікувана вартість
153 905,00 UAH
UA-2024-02-02-008162-a d0a00f78a3134e5c92acfcf578cfd185
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гончаренко

+380679099084 i.honcharenko@dpg.naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
Код ЄДРПОУ: 45087207
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Кониського Олександра, будинок 5
Контактна особа: Ірина Гончаренко
+380679099084
i.honcharenko@dpg.naftogaz.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2024 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2024 10:00
Початок аукціону: 19 лютого 2024 14:08
Очікувана вартість: 153 905,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 769,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Шоломи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. О.Кониського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за кожну партію одержаного товару згідно наданого Постачальником рахунка-фактури у безготівковій формі на вказаний у Договорі рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня одержання відповідної партії товару Покупцем, що підтверджується видатковою накладною. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 3
Дата подання: 05 лютого 2024 12:51
Дата відповіді: 05 лютого 2024 14:33
Доброго дня. В Додатку 3 зазначено: "Матеріал Aramid (кевлар), товщина 8 мм.". А якщо буде товще при цьомому маса шолому буде у межах 1,3 -1,5 кг, це буде вважатись невідповідністю?
Відповідь: Доброго дня шановний учасник. В Додаток 3 документації спрощеної закупівлі "Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі" будуть внесені зміни, а саме змінено товщину матеріалу Aramid (кевлар), на не менше 8 мм. Дякую.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-02-008162-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КМ Дісті, Код ЄДРПОУ:38922231
Дата подання: 26 лютого 2024 16:06
Спотворення тактико-технічних характеристик предмета закупівлі
Ознаки фіктивності та спотворення тактико-технічних характеристик предмета закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2024 08:47
При розгляді вимоги учасника ТОВ КМ Дісті було встановлено відсутність підстав задоволення вимоги учасника, а доводи останнього є необґрунтованими з наступних підстав:
згідно вимог Додатку 2 документації спрощеної закупівлі, а саме пункту 1, розділу ІІІ «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» учасники були повинні надати:
-сертифікат та протокол випробувань.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЦЬ СІГАЛ ЛЕОНІД ПЕТРОВИЧ в своїй пропозиції надав сертифікат про відповідність від ТОВ «Арарат 2000» підписаний 14.02.2024р. з терміном дії до 14.02.2025р. та протокол випробувань№ 20.414 від 23.08.2023р. Дані документи посвідчують якість шоломів та співпадають з вимогами про технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, наведені в Додатку 3 документації спрощеної закупівлі.
Відповідно до ДСТУ 8835:2019 «Засоби індивідуального захисту. Шоломи кулезахисні. Класифікація. Загальні технічні умови.», якість шоломів кулезахисних підтверджуються лише протоколом випробувань.
Щодо того, що виданий ТОВ «Арарат 2000» сертифікат про відповідність, не відповідає встановленим в сфері акредитації нормам, то хочемо наголосити, що в документації спрощеної закупівлі не були встановлені вимоги щодо документу під назвою «сертифікат», і вимог щодо акредитації надавача сертифікату в НАУУ не було, тому вимагати від учасників документи з вимогами, які не були прописані документацією спрощеної закупівлі першочергово, замовник не має права.
Ще хочу зауважити, що у всіх учасників закупівлі в період уточнень була можливість задати питання та висунути вимоги, щодо вимог до предмета закупівлі. Оскільки жоден з учасників не подавав вимог та не задавав питань щодо документів, які стосуються предмета закупівлі, це говорить що всі учасники погодились з умовами закупівлі та вимогами замовника.
Відповідно до підпунку 1.1, пункту 1, розділу V «Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Питома вага критерію – 100%. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (у т.ч. ПДВ).». Враховуючи це різниця в ціні між учасниками закупівлі складає 27272грн ( ТОВ КМ Дісті- 118272,00грн, а ФОП Сігал Л.П.-91000грн (саме на цю суму буде укладено договір)), що є суттєвою різницею і ще раз підтверджує що пропозиція ФОП Сігал Л.П. є найбільш економічно вигідною.
Щодо фальсифікації документів наголошую, що Дніпровська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» не є експертною установою і не має права по візуальному огляду документу робити висновки про його справжність і тим паче без доказово (не маючи висновків експертних установ) обвинувачувати в фальсифікації документів учасників. Відповідальність за всі документи, які надають учасники лежить лише на учасниках, якщо компетентні органи зацікавляться цими документами то відповідальність буде нести лише учасник.
Враховуючи все вище наведене та відповідно до норм Закону у замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІГАЛ ЛЕОНІД ПЕТРОВИЧ.

Документи подані скаржником

26 лютого 2024 16:06
Скарга
28 лютого 2024 08:56
Електронний підпис

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІГАЛ ЛЕОНІД ПЕТРОВИЧ 109 200,00
UAH з ПДВ
109 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КМ Дісті 118 272,00
UAH з ПДВ
118 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2024 17:01
Електронний підпис
26 лютого 2024 17:01
Особисті документи.pdf.p7s
26 лютого 2024 17:00
Особисті документи.pdf
26 лютого 2024 16:53
7.2 Особисті документи.pdf
15 лютого 2024 14:22
Електронний підпис
15 лютого 2024 14:22
Електронний підпис
15 лютого 2024 14:22
6 Довідка.pdf.p7s
15 лютого 2024 14:22
7.2 Особисті документи.pdf
15 лютого 2024 14:22
11 Витяг з ЄДР.pdf
15 лютого 2024 14:22
6 Довідка.pdf
15 лютого 2024 14:22
8.1 Сертифікат шолом.pdf.p7s
15 лютого 2024 14:22
8. Довідка додаток 3.pdf
15 лютого 2024 14:22
8. Довідка додаток 3.pdf.p7s
15 лютого 2024 14:22
10. Витяг з РПЄП.pdf.p7s
15 лютого 2024 14:22
8.1 Сертифікат шолом.pdf
15 лютого 2024 14:22
5. Витяг.pdf
15 лютого 2024 14:22
9. Пропозиція.pdf
15 лютого 2024 14:22
2. Довідка.pdf
15 лютого 2024 14:22
10. Витяг з РПЄП.pdf
15 лютого 2024 14:22
3. Довідка додаток 4.pdf.p7s
15 лютого 2024 14:22
2. Довідка.pdf.p7s
15 лютого 2024 14:22
9. Пропозиція.pdf.p7s
15 лютого 2024 14:22
11 Витяг з ЄДР.pdf.p7s
15 лютого 2024 14:22
1. Гарантійний лист.pdf
15 лютого 2024 14:22
1. Гарантійний лист.pdf.p7s
15 лютого 2024 14:22
3. Довідка додаток 4.pdf

Публічні документи

12 лютого 2024 12:43
Електронний підпис
12 лютого 2024 11:43
17. Довідка про досвід.pdf
12 лютого 2024 11:43
15. Статут.7z
12 лютого 2024 11:43
14. Витяг з ЄДР 08012023.pdf
12 лютого 2024 11:43
13. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 лютого 2024 11:43
12. Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2024 11:43
6. Витяг МВС.zip
12 лютого 2024 11:43
5. Опитувальник_ек.pdf
12 лютого 2024 11:43
4. Опитувальник_юр.pdf
12 лютого 2024 11:43
1. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІГАЛ ЛЕОНІД ПЕТРОВИЧ

ТОВ КМ Дісті

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІГАЛ ЛЕОНІД ПЕТРОВИЧ
#1413104436
Переможець 109 200,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2024 08:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2024 08:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІГАЛ ЛЕОНІД ПЕТРОВИЧ
#1413104436
109 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2024 10:23
56NF0324-132.PDF укладений
12 березня 2024 10:22