Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
330 100,00 UAH
UA-2024-02-02-006621-a ● 1e9e1075d2b340928b4730dc287d5fee
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05408355 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, Київський Шлях,35 |
Контактна особа: |
Пригода Наталія Олександрівна +380459568378 borosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2024 12:35 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 15:41 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 15:41 |
Очікувана вартість: | 330 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 650,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 послуга
Орієнтовна кількість заправок картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, Бориспіль та Бориспільський р-н, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
200 послуга
Орієнтовна кількість відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, Бориспіль та Бориспільський р-н, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за Договором здійснюється Замовником у безготівковій формі на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг та Рахунку шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 банківських днів після надходження на реєстраційний рахунок Замовника коштів на цілі, визначені Договором. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 12:30 |
ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ Договору.docx | |
02 лютого 2024 12:30 |
ДОДАТОК 1 КВАЛIФIКАЦIЙНI.docx | |
02 лютого 2024 12:30 |
ДОДАТОК 5 МIСЦЕ знаходження.docx | |
02 лютого 2024 12:30 |
ДОДАТОК 4 цінова.docx | |
02 лютого 2024 12:30 |
ДОДАТОК 2 ТЕХНIЧНI.docx | |
02 лютого 2024 12:30 |
Тендерна документація.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-02-006621-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ТИМОШЕВСЬКИЙ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3257218370
Дата подання: 19 лютого 2024 16:52
Дата подання: 19 лютого 2024 16:52
Скарга на рішення Замовника
02.02.2024 року Управлінням освіти і науки Бориспільської міської ради Київської області (надалі за текстом – «Замовник») було оголошено закупівлю UA-2024-02-02-006621-a, за предметом «Послуги із заправки та відновлення картриджів (ДК 021:2015 – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)» (надалі за текстом – «Торги», «Закупівля»).
Управлінням освіти і науки Бориспільської міської ради Київської області, Протокольним рішенням №31 від 14.02.2024 року, було вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП Тимошевський І.В.
Однак, я не погоджуюсь із Протоколом Замовника, вважаю, що він прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року внаслідок дискримінації учасників та не забезпечення об'єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року).
З огляду на викладене, Скаржник не погоджується з прийнятими Замовником рішенням про відхилення тендерної пропозиції ФОП Тимошевський І.В., вважає, що воно незаконне, неправомірне, порушує його права, інтереси, а також положення Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року внаслідок дискримінації та не забезпечення об'єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року), виходячи з наступних підстав:
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2024 16:15
Рішення від 21.02.2024 № 3241.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2024 16:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2024 № 3747.pdf
Дата публікації: 29 лютого 2024 13:08
Рішення від 28.02.2024 № 3747.pdf
Дата публікації: 01 березня 2024 18:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.02.2024 № 3747-р/пк-пз, рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Тимошевського Ігоря Васильовича за предметом закупівлі «Послуги із заправки та відновлення картриджів» (ДК 021:2015 – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-02-006621-a, скасовано. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ТИМОШЕВСЬКИЙ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ |
181 089,00
UAH з ПДВ
|
158 948,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" |
262 140,00
UAH з ПДВ
|
159 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КУБІЙ АНТОН ІГОРОВИЧ |
330 100,00
UAH з ПДВ
|
330 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ТИМОШЕВСЬКИЙ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ #3257218370 |
Рішення скасоване |
158 948,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 10:27
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 лютого 2024 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" #30436824 |
Рішення скасоване |
159 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 10:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2024 11:17
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 лютого 2024 00:00
|
ФОП ТИМОШЕВСЬКИЙ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ #3257218370 |
Переможець |
158 948,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 11:49
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 березня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 14:23
|
Договір 73_0001.pdf | укладений |
12 березня 2024 14:21
|