Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Напівбрикет торф’яний
Очікувана вартість
462 625,00 UAH
UA-2024-02-02-006500-a ● abee64960d8c47be88c91f0e641c6dd6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Плужненський Професійний Аграрний Ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02548452 |
Місцезнаходження: | 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вул. Шевченка,139 |
Контактна особа: |
Давидюк Оксана Анатоліївна +380385250053 ppal33@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 13:31 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 13:31 |
Очікувана вартість: | 462 625,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 313,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.2.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. 3.2.2. Сума забезпечення: 3000,00 грн. (Три тисячі гривень 00 копійок). 3.2.3. Строк дії забезпечення: 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно вимог тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: р/р UA 918201720344270003000016910 в ГУ ДКСУ м.Київ, ЄДРПОУ 02548452 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. 3.2.6. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. 3.2.7. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що надається у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. 3.2.8. Пропозиції в складі яких відсутнє забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.6.1. Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. 6.6.2. Учасник, якого визнано переможцем, не раніше п’ятого дня з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 3% від суми договору у формі банківської гарантії на умовах грошового забезпечення (покриття). Реквізити Замовника - р/р UA 918201720344270003000016910 в ГУ ДКСУ м.Київ, ЄДРПОУ 02548452. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року №639. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, видана на умовах грошового забезпечення (покриття). Строк дії банківської гарантії забезпечення виконання Договору повинен бути не менше терміну дії Договору. 6.6.3. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. 6.6.4. Надана Постачальником у якості забезпечення виконання Договору банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов'язок банківської установи сплатити на користь Споживача суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов'язань за Договором, при цьому в гарантії строк розгляду вимоги Споживача (Бенефіціара) повинен становити не більше 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання такої вимоги. 6.6.5. У випадку, якщо протягом строку дії Договору банк, що видав банківську гарантію надану Постачальником буде визначено у встановленому законом порядку неплатоспроможним. Постачальник зобов'язаний перевипустити банківську гарантію в іншому банку на умовах визначених Договором у строк, що не перевищує 10 (десяти) банківських днів з моменту публікації рішення про віднесення банку до категорії неплатоспроможних на офіційному сайті Національного банку України https://bank.gov.ua/. У випадку не здійснення перевипуску банківської гарантії у визначені Договором строки з Постачальника стягується штраф у розмірі банківської гарантії. 6.6.6. Банківська гарантія забезпечення виконання Договору не повертається Постачальнику, у разі невиконання та/ або неналежного виконання ним своїх зобов'язань за Договором. 6.6.7. Забезпечення виконання Договору повертається Постачальнику у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу восьмого пункту 3 Особливостей та вимог визначених у тендерній документації, не пізніше ніж протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин та отримання письмової вимоги від Постачальника. 6.6.8. Кошти, що надійшли Замовнику як забезпечення виконання Договору (у разі, коли вони не повертаються Постачальнику), не звільняють Постачальника від сплати штрафних санкцій (відповідальності) зазначених у Договорі. 6.6.9. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/ договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 6.6.10. У складі Тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання Учасника переможцем процедури закупівлі. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
• Джерело фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2024 рік. • Місцезнаходження: 30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Шевченка,139 • Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» • Уточнюючий код за ДК 021:2015: 09112200-9 - Торф • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77 тонни
Напівбрикет торф’яний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30320, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав та с. Хотень,, вул.Центральна,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2024
ДК 021:2015: 09112200-9 — Торф
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника протягом 10 календарних днів, але не пізніше 31.12.2024 року | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 12:01 |
3.4. Додаток 3.docx | |
15 березня 2024 12:01 |
3.3. Додаток 2.docx | |
15 березня 2024 12:01 |
3.2. Додаток 1.docx | |
15 березня 2024 12:01 |
3.1. ТД тверде паливо.doc | |
15 березня 2024 12:00 |
2. Таблиця змін (1).docx | |
01 березня 2024 11:32 |
3.4. Додаток 3.docx | |
01 березня 2024 11:32 |
3.3. Додаток 2.docx | |
01 березня 2024 11:32 |
3.2. Додаток 1.docx | |
01 березня 2024 11:32 |
3.1. ТД тверде паливо.doc | |
01 березня 2024 11:32 |
2. Таблиця змін.docx | |
26 лютого 2024 15:44 |
3.4. Додаток 3.docx | |
26 лютого 2024 15:44 |
3.3. Додаток 2.docx | |
26 лютого 2024 15:44 |
3.2. Додаток 1.docx | |
26 лютого 2024 15:44 |
3.1. ТД тверде паливо.doc | |
26 лютого 2024 15:44 |
2. Таблиця змін.docx | |
02 лютого 2024 12:26 |
3.4. Додаток 3.docx | |
02 лютого 2024 12:26 |
3.3. Додаток 2.docx | |
02 лютого 2024 12:26 |
3.2. Додаток 1.docx | |
02 лютого 2024 12:26 |
3.1. ТД тверде паливо.doc |
15 березня 2024 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 березня 2024 12:01 |
3.4. Додаток 3.docx
|
|||||||||
15 березня 2024 12:01 |
3.3. Додаток 2.docx
|
|||||||||
15 березня 2024 12:01 |
3.2. Додаток 1.docx
|
|||||||||
15 березня 2024 12:01 |
3.1. ТД тверде паливо.doc
|
|||||||||
15 березня 2024 12:00 |
2. Таблиця змін (1).docx
|
|||||||||
01 березня 2024 11:32 |
3.4. Додаток 3.docx
|
|||||||||
01 березня 2024 11:32 |
3.3. Додаток 2.docx
|
|||||||||
01 березня 2024 11:32 |
3.2. Додаток 1.docx
|
|||||||||
01 березня 2024 11:32 |
3.1. ТД тверде паливо.doc
|
|||||||||
01 березня 2024 11:32 |
2. Таблиця змін.docx
|
|||||||||
26 лютого 2024 15:44 |
3.4. Додаток 3.docx
|
|||||||||
26 лютого 2024 15:44 |
3.3. Додаток 2.docx
|
|||||||||
26 лютого 2024 15:44 |
3.2. Додаток 1.docx
|
|||||||||
26 лютого 2024 15:44 |
3.1. ТД тверде паливо.doc
|
|||||||||
26 лютого 2024 15:44 |
2. Таблиця змін.docx
|
|||||||||
02 лютого 2024 12:26 |
3.4. Додаток 3.docx
|
|||||||||
02 лютого 2024 12:26 |
3.3. Додаток 2.docx
|
|||||||||
02 лютого 2024 12:26 |
3.2. Додаток 1.docx
|
|||||||||
02 лютого 2024 12:26 |
3.1. ТД тверде паливо.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обмеження конкуренції та дискримінація учасників
Дата подання: 05 лютого 2024 17:10
Дата відповіді: 07 лютого 2024 15:40
«5.2.4. На виконання вимоги частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує, що у випадку закупівлі енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I.
На підтвердження відповідності вище визначеному пункту тендерної документації та Закону України «Про енергетичну ефективність», Учасник надає в складі тендерної пропозиції зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I, або лист в довільній формі з гарантією того, що при поставці товару будуть надані документи, що підтвердять відповідність запропонованого товару стандарту у сфері екологічного маркування типу I.»
Просимо виключити дану вимогу, оскільки вона є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (відповідно до п. 2 ч. 6 ст. 7 ЗУ «Про енергетичну ефективність»).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником оголошена процедура закупівлі в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до частини першої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» при проведенні публічних закупівель енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, вартість якої дорівнює або перевищує суму, визначену пунктом 1 частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I.
Згідно частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» вимоги до енергоспоживчої продукції (товарів) щодо класу енергетичної ефективності або відповідності індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну або стандартами у сфері екологічного маркування типу I, зазначаються у тендерній документації.
Разом з тим, частина четверта статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» встановлює імперативну норму, а саме: учасники процедури закупівлі повинні надати документально підтверджену інформацію про відповідність енергоспоживчої продукції (товарів) вимогам щодо класу енергетичної ефективності або індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або стандартам у сфері екологічного маркування типу I, які зазначаються у тендерній документації. Енергоспоживча продукція (товари) і послуги, для надання яких використовується енергоспоживча продукція (товари), якій було надано право застосування екологічного маркування типу I згідно з національними, міжнародними чи європейськими стандартами, мають презумпцію відповідності вимогам до екодизайну тією мірою, якою екологічні критерії, яким повинні відповідати продукція (товари) у разі позначення їх екологічним маркуванням, задовільняють вимоги до екодизайну.
На підтвердження відповідності вищевказаним нормам Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовником прийнято рішення про надання Учасником в складі тендерної пропозиції зразок етикетки
або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I,
або лист в довільній формі з гарантією того, що при поставці товару будуть надані документи, що підтвердять відповідність запропонованого товару стандарту у сфері екологічного маркування типу I.
Враховуючи вищевикладене та те що товар відноситься до енергоспоживчої продукції підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Відповідно до частини першої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» при проведенні публічних закупівель енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, вартість якої дорівнює або перевищує суму, визначену пунктом 1 частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I.
Згідно частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» вимоги до енергоспоживчої продукції (товарів) щодо класу енергетичної ефективності або відповідності індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну або стандартами у сфері екологічного маркування типу I, зазначаються у тендерній документації.
Разом з тим, частина четверта статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» встановлює імперативну норму, а саме: учасники процедури закупівлі повинні надати документально підтверджену інформацію про відповідність енергоспоживчої продукції (товарів) вимогам щодо класу енергетичної ефективності або індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або стандартам у сфері екологічного маркування типу I, які зазначаються у тендерній документації. Енергоспоживча продукція (товари) і послуги, для надання яких використовується енергоспоживча продукція (товари), якій було надано право застосування екологічного маркування типу I згідно з національними, міжнародними чи європейськими стандартами, мають презумпцію відповідності вимогам до екодизайну тією мірою, якою екологічні критерії, яким повинні відповідати продукція (товари) у разі позначення їх екологічним маркуванням, задовільняють вимоги до екодизайну.
На підтвердження відповідності вищевказаним нормам Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовником прийнято рішення про надання Учасником в складі тендерної пропозиції зразок етикетки
або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I,
або лист в довільній формі з гарантією того, що при поставці товару будуть надані документи, що підтвердять відповідність запропонованого товару стандарту у сфері екологічного маркування типу I.
Враховуючи вищевикладене та те що товар відноситься до енергоспоживчої продукції підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-02-006500-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 02 лютого 2024 15:56
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, відповідно до Вашого оголошення процедурою закупівлі є Відкриті торги з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості). Предметом закупівлі є напівбрикет торф’яний за кодом ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо. Відповідно до пункту 29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). На сьогоднішній день в Україні для виробництва напівбрикетів торф’яних діє стандарт РСТУРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови". Згідно пункту 2.1. розділу 2 "Правила приймання" РСТ 1294-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається документ про якість. Документом про якість який видає Українська інспекція по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів "Укрінспаливо" за результатами інспекції (перевірки ) якості торфобрикету та/або напівбрикетів у виробників або замовників є - Сертифікат якості. В пункті 13 додатку 2 до тендерної документації встановлені явно дискримінаційні вимоги, відповідно до яких Учасник повинен надати документ який не передбачає чинний нормативний документ: оригінал паспорта якості виданого Українською Інспекцією “Укрінспаливо” за підписом інженера-інспектора, який проводив відбір та перевірку проб готової продукції згідно діючим державним стандартам із зазначенням виробника товарів, кількості готової продукції, якісних показників, вказаний документ повинен бути виданий не більше ніж за 12 місяців від кінцевої дати подання тендерних пропозицій, тобто не раніше 10 лютого 2023 року. Просимо прибрати незаконні вимоги які штучно обмежують конкуренцію, з метою уникнення затримки в проведенні закупівлі через подачу скарги до Антимонопольного комітету
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2024 18:27
Плужненським Професійним Аграрним Ліцеєм (далі – Замовник) оголошена процедура закупівлі в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до положення визначеного абзацом другим пункту 54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОСОБИ, ЯКА ЗВЕРНУЛАСЯ ДО ЗАМОВНИКА. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що у вимозі № UA-2024-02-02-006500-a.c1 зазначено, що її подало ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 випливає, що відповідне звернення опубліковане в порядку, що не передбачений абзацом другим пункту 54 Особливостей.
Відповідно до вимоги абзацу другого пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Проте тендерна пропозиція ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 не розглядалася, тому вимога № UA-2024-02-02-006500-a.c1 не відповідає також положенню абзацу другого пункту 46 Особливостей.
Варто зазначити, що згідно в положенням Особливостей не передбачено право та можливість на звернення учасниками до Замовника, окрім тих, що передбачені абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Крім того, положеннями Особливостей не передбачено іншого механізму надання відповідей на вимоги, окрім визначених абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Проте, Уповноваженою особою було розглянуто звернення ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 та прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації, адже вимоги викладені у додатку №2 до тендерної документації не є дискримінаційними.
Відповідно до положення визначеного абзацом другим пункту 54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОСОБИ, ЯКА ЗВЕРНУЛАСЯ ДО ЗАМОВНИКА. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що у вимозі № UA-2024-02-02-006500-a.c1 зазначено, що її подало ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 випливає, що відповідне звернення опубліковане в порядку, що не передбачений абзацом другим пункту 54 Особливостей.
Відповідно до вимоги абзацу другого пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Проте тендерна пропозиція ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 не розглядалася, тому вимога № UA-2024-02-02-006500-a.c1 не відповідає також положенню абзацу другого пункту 46 Особливостей.
Варто зазначити, що згідно в положенням Особливостей не передбачено право та можливість на звернення учасниками до Замовника, окрім тих, що передбачені абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Крім того, положеннями Особливостей не передбачено іншого механізму надання відповідей на вимоги, окрім визначених абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Проте, Уповноваженою особою було розглянуто звернення ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 та прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації, адже вимоги викладені у додатку №2 до тендерної документації не є дискримінаційними.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2024-02-02-006500-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 02 лютого 2024 15:57
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, відповідно до Вашого оголошення процедурою закупівлі є Відкриті торги з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості). Предметом закупівлі є напівбрикет торф’яний за кодом ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо. Відповідно до пункту 29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). На сьогоднішній день в Україні для виробництва напівбрикетів торф’яних діє стандарт РСТУРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови". Згідно пункту 2.1. розділу 2 "Правила приймання" РСТ 1294-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається документ про якість. Документом про якість який видає Українська інспекція по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів "Укрінспаливо" за результатами інспекції (перевірки ) якості торфобрикету та/або напівбрикетів у виробників або замовників є - Сертифікат якості. В пункті 13 додатку 2 до тендерної документації встановлені явно дискримінаційні вимоги, відповідно до яких Учасник повинен надати інформацію у вигляді довідки в довільній формі із зазначенням номерів дозволів виробника на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, достовірність інформації наведеної учасником у вказаній довідці перевіряється Замовником шляхом пошуку в реєстрі за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search. Якщо Замовником буде виявлено, що у виробника товару відсутні відповідні дозволи, або вказані дозволи було анульовано на момент перевірки документів тендерної пропозиції, тендерна пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Така вимога не передбачени чинним стандартом. На підставі вищевикладеного просимо прибрати незаконні вимоги які штучно обмежують конкуренцію, з метою уникнення затримки в проведенні закупівлі через подачу скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2024 18:27
Плужненським Професійним Аграрним Ліцеєм (далі – Замовник) оголошена процедура закупівлі в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до положення визначеного абзацом другим пункту 54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОСОБИ, ЯКА ЗВЕРНУЛАСЯ ДО ЗАМОВНИКА. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що у вимозі № UA-2024-02-02-006500-a.c2 зазначено, що її подало ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 випливає, що відповідне звернення опубліковане в порядку, що не передбачений абзацом другим пункту 54 Особливостей.
Відповідно до вимоги абзацу другого пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Проте тендерна пропозиція ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 не розглядалася, тому вимога № UA-2024-02-02-006500-a.c2 не відповідає також положенню абзацу другого пункту 46 Особливостей.
Варто зазначити, що згідно в положенням Особливостей не передбачено право та можливість на звернення учасниками до Замовника, окрім тих, що передбачені абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Крім того, положеннями Особливостей не передбачено іншого механізму надання відповідей на вимоги, окрім визначених абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Проте, Уповноваженою особою було розглянуто звернення ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 та прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації, адже вимоги викладені у додатку №2 до тендерної документації не є дискримінаційними.
Відповідно до положення визначеного абзацом другим пункту 54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОСОБИ, ЯКА ЗВЕРНУЛАСЯ ДО ЗАМОВНИКА. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що у вимозі № UA-2024-02-02-006500-a.c2 зазначено, що її подало ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 випливає, що відповідне звернення опубліковане в порядку, що не передбачений абзацом другим пункту 54 Особливостей.
Відповідно до вимоги абзацу другого пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Проте тендерна пропозиція ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 не розглядалася, тому вимога № UA-2024-02-02-006500-a.c2 не відповідає також положенню абзацу другого пункту 46 Особливостей.
Варто зазначити, що згідно в положенням Особливостей не передбачено право та можливість на звернення учасниками до Замовника, окрім тих, що передбачені абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Крім того, положеннями Особливостей не передбачено іншого механізму надання відповідей на вимоги, окрім визначених абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Проте, Уповноваженою особою було розглянуто звернення ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 та прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації, адже вимоги викладені у додатку №2 до тендерної документації не є дискримінаційними.
Номер вимоги: UA-2024-02-02-006500-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 02 лютого 2024 15:57
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, відповідно до Вашого оголошення процедурою закупівлі є Відкриті торги з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості). Предметом закупівлі є напівбрикет торф’яний за кодом ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо. Відповідно до пункту 29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). На сьогоднішній день в Україні для виробництва напівбрикетів торф’яних діє стандарт РСТУРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови". Згідно пункту 2.1. розділу 2 "Правила приймання" РСТ 1294-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається документ про якість. Документом про якість який видає Українська інспекція по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів "Укрінспаливо" за результатами інспекції (перевірки ) якості торфобрикету та/або напівбрикетів у виробників або замовників є - Сертифікат якості. 1. В пункті 13 додатку 2 до тендерної документації встановлені явно дискримінаційні вимоги, відповідно до яких Учасник повинен надати документ що не передбачає чинний стандарт, а саме довідку сформовану через інформаційну систему ДНВП «Геоінформ України» щодо виробника товару що запропонований до поставки учасником закупівлі, яка повинна містити інформацію що у вказаного виробника є дійсний спеціальний дозвіл на користування надрами. Вказана довідка може бути сформована за посиланням: https://geoinf.kiev.ua/specdozvoli/. На підставі вищезазначеного просимо прибрати незаконні вимоги які штучно обмежують конкуренцію, з метою уникнення затримки в проведенні закупівлі через подачу скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2024 18:28
Плужненським Професійним Аграрним Ліцеєм (далі – Замовник) оголошена процедура закупівлі в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до положення визначеного абзацом другим пункту 54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОСОБИ, ЯКА ЗВЕРНУЛАСЯ ДО ЗАМОВНИКА. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що у вимозі № UA-2024-02-02-006500-a.c3 зазначено, що її подало ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 випливає, що відповідне звернення опубліковане в порядку, що не передбачений абзацом другим пункту 54 Особливостей.
Відповідно до вимоги абзацу другого пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Проте тендерна пропозиція ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 не розглядалася, тому вимога № UA-2024-02-02-006500-a.c3 не відповідає також положенню абзацу другого пункту 46 Особливостей.
Варто зазначити, що згідно в положенням Особливостей не передбачено право та можливість на звернення учасниками до Замовника, окрім тих, що передбачені абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Крім того, положеннями Особливостей не передбачено іншого механізму надання відповідей на вимоги, окрім визначених абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Проте, Уповноваженою особою було розглянуто звернення ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 та прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації, адже вимоги викладені у додатку №2 до тендерної документації не є дискримінаційними.
Відповідно до положення визначеного абзацом другим пункту 54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОСОБИ, ЯКА ЗВЕРНУЛАСЯ ДО ЗАМОВНИКА. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що у вимозі № UA-2024-02-02-006500-a.c3 зазначено, що її подало ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 випливає, що відповідне звернення опубліковане в порядку, що не передбачений абзацом другим пункту 54 Особливостей.
Відповідно до вимоги абзацу другого пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Проте тендерна пропозиція ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 не розглядалася, тому вимога № UA-2024-02-02-006500-a.c3 не відповідає також положенню абзацу другого пункту 46 Особливостей.
Варто зазначити, що згідно в положенням Особливостей не передбачено право та можливість на звернення учасниками до Замовника, окрім тих, що передбачені абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Крім того, положеннями Особливостей не передбачено іншого механізму надання відповідей на вимоги, окрім визначених абзацом другим пункту 54 Особливостей та абзацом другим пункту 46 Особливостей.
Проте, Уповноваженою особою було розглянуто звернення ТОВ "СЛАВРЕСУРС", код ЄДРПОУ: 37939071 та прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації, адже вимоги викладені у додатку №2 до тендерної документації не є дискримінаційними.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-02-006500-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
Дата подання: 06 лютого 2024 16:30
Дата подання: 06 лютого 2024 16:30
Скарга на дискримінаційні вимоги встановлені в документації
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги які не відповідають п. 29 Особливостей, та не надають можливості учаснику прийняти участь в закупівлі. Додаток 2 до тендерної документації не відповідає п. 29 особливостей, та встановлює вимоги не передбачені націанальними стандартами України
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 лютого 2024 15:52
рішення від 08.02.2024 № 2422.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2024 15:51
інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2024 № 3027.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 11:08
рішення від 19.02.2024 № 3027.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2024 18:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: з рішенням органу оскарження ознайомлені та внесено відповідні зміни.
Номер скарги: UA-2024-02-02-006500-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:40401054
Дата подання: 06 лютого 2024 22:48
Дата подання: 06 лютого 2024 22:48
Тендерна документація та додатки до неї, що опубліковані у електронній системі публічних закупівель від 02 лютого 2024 в 12:26, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предметом закупівлі за Процедурою закупівлі є товар: "код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» (Напівбрикет торф’яний), юридичні послуги не є товаром тендеру.
Витрати, пов'язані з юридичними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже не можуть бути включені до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 лютого 2024 15:39
Рішення від 08.02.2024 №2452.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2024 15:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2024 №3050.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 09:52
Рішення від 19.02.2024 №3050.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2024 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: з рішенням органу оскарження ознайомлені та внесено відповідні зміни.
Номер скарги: UA-2024-02-02-006500-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТД Лінком, Код ЄДРПОУ:40205757
Дата подання: 02 березня 2024 15:52
Дата подання: 02 березня 2024 15:52
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають п. 29 Особливостей, та не надають можливості учаснику прийняти участь в закупівлі. Додаток 2 до тендерної документації не відповідає п. 29 особливостей, та встановлює вимоги не передбачені національним стандартом України
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 березня 2024 17:33
Рішення від 05.02.2024 № 4045.pdf
Дата публікації: 05 березня 2024 17:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4395.pdf
Дата публікації: 11 березня 2024 18:04
Рішення від 11.03.2024 № 4395.pdf
Дата публікації: 13 березня 2024 18:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: з рішенням органу оскарження ознайомлені та внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" |
253 915,20
UAH з ПДВ
|
253 915,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПраймСелл |
322 014,00
UAH з ПДВ
|
322 014,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІСКРУН ВІКТОР ПЕТРОВИЧ |
392 700,00
UAH з ПДВ
|
390 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТД Лінком |
443 982,00
UAH з ПДВ
|
392 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" #37939071 |
Відхилено |
253 915,20
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 15:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 14:44
|
ТОВ ПраймСелл #44528092 |
Переможець |
322 014,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 10:28
|
Договір№61 | укладений |
08 квітня 2024 10:27
|